PDA

Bekijk Volledige Versie : Inboorlingen raken slaags met de politie.



Shaheed
22-11-03, 12:10
ROTTERDAM - Bij NS-station Rotterdam-Alexander is vrijdagavond een vechtpartij geweest, waarbij ongeveer zestig voetbalsupporters van Heracles waren betrokken. De politie kreeg rond zeven uur een melding binnen en rukte massaal uit.

Volgens een woordvoerster zijn alle relschoppers opgepakt. Ze zijn naar het stadion van Feyenoord overgebracht, waar een speciale ruimte is voor de afhandeling van dit soort zaken. Daarna zullen ze met de bus terug naar Almelo worden vervoerd.

Heracles was vrijdagavond op bezoek bij Sparta. Onder de groep Heracles-fans braken eerst onderling vechtpartijen uit. Bij aankomst van de politie keerde de agressie zich tegen de agenten. De relschoppers gooiden met stenen en flessen.

Het treinverkeer had hinder van de ongeregeldheden. Een intercity in de richting van Rotterdam CS stond 25 minuten stil. Heracles-trainer Gert-Jan Verbeek pakte na afloop van de persconferentie na het duel tegen Sparta speciaal nog even de microfoon. Hij sprak schande van het gedrag van de supporters. "Dit is een smet op onze overwinning op de koploper. Straks zijn al onze duels risicowedstrijden en mogen de fans alleen nog maar met een combiregeling reizen

Blade20
22-11-03, 12:14
voetbalsupporters, verstand op nul en rellen maar. Zonde van het slachtvlees...

Mark
22-11-03, 12:17
Shaheed, je vergeet dat een van die Heracles supporters een steen heeft gekopt en zwaargewond in het ziekenhuis ligt.

Shaheed
22-11-03, 23:48
Geplaatst door Dave20
Jammer dat je er niet bij kon zijn Shaheed! Je had vast graag meegedaan hè.


Helemaal niet, ik ben niet zo'n barbaar als die inboorlingen die we hier hebben in ons land.

Ik behoor tot de bevrijders die beschaving komen brengen en de inboorlingen komen verlossen van hen decadente leefwijze.

an3sdej
22-11-03, 23:50
Volgens mij is Shaheed nog nooit in de verlivhte binnenlanden van Nederland geweest. Mooi land Shaheed, leuke mensen. Veel varkens en ook veel koeien, maar vooral leuke kroegen en feesten.

Zagora
22-11-03, 23:51
Geplaatst door Shaheed


Ik behoor tot de bevrijders die beschaving komen brengen en de inboorlingen komen verlossen van hen decadente leefwijze.


Pffff....ik had je al veel langer verwacht. Nou? Wordt het nog wat met die beschaving?

Tomas
23-11-03, 11:14
Als deze hetze zo door blijft gaan moet niemand verbaasd op kijken als de aanslagen door hoolicans verder worden uitgebreid. De media en meelopend nederland heeft er dan zelf om gevraagd.

000NobelPrizes
23-11-03, 11:16
Geplaatst door Shaheed
Helemaal niet, ik ben niet zo'n barbaar als die inboorlingen die we hier hebben in ons land.

Ik behoor tot de bevrijders die beschaving komen brengen en de inboorlingen komen verlossen van hen decadente leefwijze.

Wat had je daarbij precies in gedachten? Het klinkt geweldig, namelijk.

Maar voordat ik echt enthousiast word, wil ik graag enkele leermethoden van je horen, of het plan van aanpak.
Ik voorzie taallessen van jou en de jouwen op hoog niveau; en ook veel werk aan de winkel voor werkeloze hangjongeren, die hun handen vol zullen hebben om de middenstand hun beschavingscriteria bij te brengen.
Enfin, dat was een slag in de lucht. Ik weet nog veel meer voorbeelden, maar ik wil je de verrassing van je masterplan niet ontnemen.