PDA

Bekijk Volledige Versie : Ael Roept Op Tot Rellen!



nefertiti
22-11-03, 17:27
AEL Flash : 23 November Islamitische Straatfeest IS GEWEIGERD!!!!!!!

ACTIE ZAL VOLGEN !!!!!!!!!!!!!!! MILITANTEN: STA KLAAR !!!!! --------------------------------------------------------------------------------

Burgemeester Janssens heeft twee zware fouten begaan die contraproductief zullen blijken

Een jaar na de gebeurtenissen van november vorig jaar worden we herinnerd dat niets is veranderd in Antwerpen.

Antwerepn 21/11/03

De AEL dat vorig jaar vanaf oktober het doelwit was van een ongelofelijke criminalisering en heksenjacht, wou dit jaar de gebeurtenissen herdenken op een andere manier. Het was ons recht geweest om een grote betoging te organiseren in november om de moord op Mohammed Achrak en de onterechte criminalisering en de politieke arrestatie van Dyab Abou Jahjah te herdenken en de heksenjacht tegen AEL aan te klagen. Maar we hebben bewust gekozen om een geste van verzoening te doen naar de autochtonen en het stadsbestuur. In plaats van een betoging hebben we het idee van een islamitische braderij gelanceerd, ook omdat we hiermee de Islam van de privé sfeer naar de openbare ruimte kunnen brengen op een positieve manier. Toen de Braderij werd geweigerd omdat het alleen door winkelverenigingen kan georganiseerd worden, hebben we dat aanvaard en een aanvraag voor een straatfeest ingediend ondersteund door een petitie van handelaars en burgers van de straat waar we van plan waren dat te organiseren.

De politie gaf een positief advies en vandaag in Gazet van Antwerpen uitten winkeliers hun tevredenheid over het initiatief. Iedereen dacht dat deze zondag een mooie dag voor Borgerhout zal worden om de wonden van vorig jaar te doen vergeten, maar Burgemeester Patrick Janssens heeft anders beslist. Vandaag melde hij ons dat hij het straatfeest niet zal toelaten. Hij ondersteunt zijn beslissing met een petitie dat sommige winkeliers zouden hebben getekend hiertegen. Ondertussen weten we dat gisteren avond mensen namens stad Antwerpen de tour van alle winkels in de Handelstraat hebben gedaan met een intimiderende boodschap: “ zondag zullen er waarschijnlijk rellen gebeuren, en jullie moeten ervoor betalen omdat jullie de AEL ondersteunen” . Sommige winkeliers zijn voor deze druk bezweken en hebben de contra-petitie dan getekend. Dit zijn Gestapo technieken. Op onze uitgestoken hand wordt hiermee gespuwd.



Ook gisteren kwamen we te weten dat Burgemeester Janssens bij het consulaat van Marokko is geweest. Doel van het bezoek is de Consul vragen om Druk uit te oefenen op Moskeen in Antwerpen om niet te bidden op het lichaam van Mohammed Riani.Argument is dat indien het lichaam aanwezig is in een moskee zoals het hoort, rellen zouden kunnen volgen. En inderdaad de tandem Janssens -consulaat heeft effect gehad en de moskeen zijn geďntimideerd. De familie van Riani is voor de tweede keer getroffen en komt er geen gebed met de aanwezigheid van het lijk. Behalve als een Moskee zal durven rebelleren tegen de Jannssens-Consulaat dictaat wat tot nu toe niet het geval is gebleken. Gestapo streek nummer twee van Janssens: De mensen intimideren met wat een onderdrukkende dictatoriale bewind hun kan aandoen indien ze weigeren.

Wie ooit dacht dat de nieuwe burgemeester Patrick Janssens een slimmer aanpak van zijn voorgangster Detiege zou volgen is zeker deze week bedrogen uitgekomen. Erger nog, nieuwe niveaus van schandelijke praktijken worden bereikt.



Maar de AEL is er, en de AEL zal dit niet tolereren. De AEL zal zorgen dat de Islam aanwezig zal zijn in het straatbeeld deze zondag, en de AEL zal zorgen dat Mohammed Riani niet twee keer uit deze wereld zal worden geveegd door mensen die geen respect hebben voor de waarden die ze beweren te verdedigen.

http://www.arabeuropean.org/nederlands/index-Dutch.html

----------------------------------------------------------------------

Ondertussen zijn er al verschillende rellen uitgebroken in BORGERHOUT. Tientallen personen werden opgepakt.

ZbaqZbaq
22-11-03, 17:40
:duim:

nefertiti
22-11-03, 17:47
och! jij vindt het leuk dat men de bewoners ende handelaars in de Handelsstraat gewoonweg negeert en ongevraagd een politieke "straatfeest"??? gaat organizeren?

Dit zou in mijn straat ook niet pakken!

Als het antwoord dan rellen moeten zijn, dat zal er dan WEEROM voor zorgen dat de MAROKKANEN ocharme geviseerd worden, negatief in de pers komen, gestigmatiseerd een welke nonsen nog !

Het is er gewoonweg om VRAGEN!

Het AEL? De Allochtone Etters & Leugenaars ! dat is het!

nefertiti
22-11-03, 17:48
..

lennart
22-11-03, 17:56
Belgie is alleen interessant als we tegen de Belgen voetballen.

ZbaqZbaq
22-11-03, 17:58
Geplaatst door nefertiti
och! jij vindt het leuk dat men de bewoners ende handelaars in de Handelsstraat gewoonweg negeert en ongevraagd een politieke "straatfeest"??? gaat organizeren?


dit is jou leugenachtige versie

[

Dit zou in mijn straat ook niet pakken!

Als het antwoord dan rellen moeten zijn, dat zal er dan WEEROM voor zorgen dat de MAROKKANEN ocharme geviseerd worden, negatief in de pers komen, gestigmatiseerd een welke nonsen nog !


Rellen ? wie heeft het over rellen ? alleen jij

[/QUOTE]

nefertiti
22-11-03, 18:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
dit is jou leugenachtige versie


Rellen ? wie heeft het over rellen ? alleen jij



VTM nieuws, VTM teletekst, VRT nieuws.

35 aanhoudingen
Ruiten van winkeliers aan diggelen geslagen
Ruiten van geparkeerde auto's aan diggelen geslagen.
Bushokjes aan diggelen geslagen.

Rond vier uur had de politie alles onder controle.

Vragen die ouders zich dan nooit af waar hun minderjarige kinderen uithangen?

Hudhaifa
22-11-03, 18:47
ik denk dat ik ook maar eens effe naar Antwerpen ga... :wohaa:

ZbaqZbaq
22-11-03, 18:56
Geplaatst door nefertiti
VTM nieuws, VTM teletekst, VRT nieuws.

35 aanhoudingen
Ruiten van winkeliers aan diggelen geslagen
Ruiten van geparkeerde auto's aan diggelen geslagen.
Bushokjes aan diggelen geslagen.

Rond vier uur had de politie alles onder controle.

Vragen die ouders zich dan nooit af waar hun minderjarige kinderen uithangen?


en waar staat dat AEL de veroorzaker is ?



niets dan loze aantijgingen

ZbaqZbaq
22-11-03, 19:19
sterker nog...ik weet dat elke handelaar 30€ vooruit had betaald voor een kraam en posters voor de promotie

nefertiti
22-11-03, 19:23
Geplaatst door aQua
Wat vindt jij er van dat men handelaars ongevraagd intimideerd nadat zij ingestemd hebben met het idee voor een straatfeest ?

Reeds van in het begin werden de handelaars GEINTIMIDEERD door de AEL-leden die de handelaars ongevraagd verplichtten om hun affiches voor het straatfeest (of braderie) op te hangen.

Nadien hebben de handelaars zelf VRIJWILLIG een petitie ondertekend waarin ze zich uitspraken TEGEN een straatfeest.

Als je ziet welk "feest" ze er vandaag weer van gemaakt hebben, en als je bedenkt dat zo'n vitrine gemakkelijk 1500 euro kost, dan begrijp ik die handelaars zeker!

Of denkt je dat die relletjesschoppers morgen de kosten zullen gaan vergoeden?

Het AEL had bovendien gisteren in de scholen pamfletten verdeeld waarin opgeroepen werd om herrie te schoppen (VRT nieuws)

En als je op hun site ziet dat er in rode letters staat aangegeven:

ACTIE ZAL VOLGEN !!!!!!!!!!!!!!! MILITANTEN: STA KLAAR !!!!!
over welke "actie" denk je dat ze het hebben?
Er werd geen aanvraag voor een betoging gedaan! Misschien gaan ze wel samen een boswandelingetje maken?

ZbaqZbaq
22-11-03, 19:31
Geplaatst door nefertiti
Reeds van in het begin werden de handelaars GEINTIMIDEERD door de AEL-leden die de handelaars ongevraagd verplichtten om hun affiches voor het straatfeest (of braderie) op te hangen.


100% bullshit



Nadien hebben de handelaars zelf VRIJWILLIG een petitie ondertekend waarin ze zich uitspraken TEGEN een straatfeest.


je draait hier het hele zaakje om ....het was juist de gemeente die intimideerde.



Als je ziet welk "feest" ze er vandaag weer van gemaakt hebben, en als je bedenkt dat zo'n vitrine gemakkelijk 1500 euro kost, dan begrijp ik die handelaars zeker!

Of denkt je dat die relletjesschoppers morgen de kosten zullen gaan vergoeden?

Het AEL had bovendien gisteren in de scholen pamfletten verdeeld waarin opgeroepen werd om herrie te schoppen (VRT nieuws)


dit zuig je gewoon uit je duim...VRT had het over anoniemen die pamfletten verspreiden...AEL heeft hier niets mee te maken...kan net zo goed AGALEV zijn die de boel wil provoceren.



En als je op hun site ziet dat er in rode letters staat aangegeven:

ACTIE ZAL VOLGEN !!!!!!!!!!!!!!! MILITANTEN: STA KLAAR !!!!!
over welke "actie" denk je dat ze het hebben?
Er werd geen aanvraag voor een betoging gedaan! Misschien gaan ze wel samen een boswandelingetje maken?

met militanten word in belgie het nederlandse woord activisten bedoeld....en de acties van AEL zijn altijd binnen het kader van de wet.

ZbaqZbaq
22-11-03, 20:00
gemmente Antwerpen doet er alles aan om positieve bezigheden van AEL te ondermijnen.

Elk initiatief om aan de omgeving te werken wordt gesaboteerd en tegengewerkt.

Ze willen koste wat kost voorkomen dat AEL met positieve en opbouwende zaken wordt geassosieerd.

Blade20
22-11-03, 20:34
....Geweld regeerd de straten terwijl de ondergang van het AEL wordt geregiseerd vanuit de AEL zelf.....

Whahaha....dat het AEL het nogsteeds niet doorheeft. Ze beweerden dat ze over tien jaar het land zouden regeren, het is een wonder als ze over tien jaar nog bestaan.

Asma2
22-11-03, 21:24
Tfoeeeeee voor de zionisten!!!

AEL IS BOOS en terecht!! Omdat de familieleden,vrienden, kennisen van een doodgschoten Moslim jonge niet op HUN manier afscheid mogen nemen van hun landgenoot/broeder!!!!


ALles wat de AEL doet en organiseert word tegen gewerkt!!!

tfoeee tfoeee tfoeeee,

ZbaqZbaq
22-11-03, 21:37
ehum....je zult nu vast een aantal tissues nodig hebben om je de tekst op je scherm weer leesbaar te krijgen ?

:p

taouanza
22-11-03, 22:03
En hoe zit het met het bezoek van de burgermeester aan het consulaat?
Is er een bron?

freya
22-11-03, 22:11
AEL Waarschuwt voor verdere Escalatie van de situatie in Borgerhout

Islamitisch braderij/feest moet komen en zal er komen zo snel mogelijk

Antwerpen 22/11/03

De AEL ving signalen op van vele jongeren uit de prov. Antwerpen die wilden betogen vandaag zaterdag 22/3 maar aangezien we op geen enkele manier vertrouwen hebben in het Antwerpse politie en politieke korps hebben we iedereen telkens afgeraden deze spontane betoging door te laten gaan. Door de criminalisering van de AEL konden ook wij het ons niet permitteren toch een ordedienst hiervoor samen te brengen zonder het risico zelf opgepakt te worden en alle schuld van mogelijke conflicten na racistische provocaties van de politie op ons afgeschoven te krijgen.
Echt democratisch zou het zijn als de Marokkaanse gemeenschap onze doden mocht herdenken door en ervoor te betogen en ervoor te bidden in onze eigen moskeen. Gezien dit laatste verboden werd door de dictatoriale tandem Janssens-Marokkaanse consulaat en ook de Islamitische braderie/straatfeest verboden werd, creeerde onze overheid zelf een gespannen en ongezonde situatie waardoor nu 35 Marokkaanse jongeren opgepakt werden!

Het is duidelijk dat de Belgische en lokale overheden geen enkele voeling hebben met de brede Islamitische gemeenschap, hun netwerken van integratiecentra en de tentakels van het dictatoriale Marokkaanse consulaat blijken op schandelijke wijze samen te werken om de verdere onderdrukking van onze gemeenschap te organiseren.


Morgen zondag 23 november zal de AEL aanwezig zijn op de Handelstraat vanaf 15 uur om vreedzaam pamfletten te verdelen en deze situatie aan te klagen. We waarschuwen iedereen die zal durven overwegen om onze leden morgen aan te houden dat dit het begin kan betekenen voor een nieuwe fase dat niemand wilt. We waarschuwen voor een escalatie dat wij ook niet willen, om dat te voorkomen moet de AEL de kans krijgen om de eisen en grieven van onze gemeenschap op een democratische manier te kanaliseren.

De AEL zal zorgen dat een islamitisch straatfeest of braderij georganiseerd wordt. Ondanks de politieke spelletjes en de onterechte weigering, We hebben het idee van een islamitische straatfeest en braderij op de agenda gezet en we zijn er van overtuigd dat het niet lang zal duren voor dat het ook zal plaatsvinden. Zij het door de AEL zelf of door een andere vereniging die terecht gebruik zal maken van de opening dat we hebben geforceerd, resultaat is het zelfde, we zullen ook deze strijd winnen. De islam en onze cultuur zullen in de openbare sfeer zich manifesteren op een assertieve en complexloze manier.

Mark
22-11-03, 22:26
Ik sta klaar! Ik ben militant!

Waar mogen we rellen??? ADO speelt toch niet morgen!


:stomp: neem dat jij racist!

nefertiti
22-11-03, 22:27
Nu hebben ze toch brute pech dat een BRADERIE georganizeerd wordt door de winkeliers en een STRAATFEEST enkel van en voor de eigen bewoners van de straat is.

In geen van beide gevallen zie ik daar een politieke partij tussenstaan.

Misschien organizeert het Vlaams Blok dan overmorgen wel een straatfeest in Borgerhout?

Het zou nogal wat zijn moesten politieke partijen "irgendwo" in gelijkwelke straat zomaar straatfeesten gaan organizeren!

Spijtige voor het AEL, maar dŕt MAG gewoonweg niet in Belgie, misschien wel in Marokko of Libanon, maar niemand houdt ze tegen om ginder ergens straatfeesten te gaan organizeren uiteraard.

taouanza
22-11-03, 22:56
Geplaatst door nefertiti
Nu hebben ze toch brute pech dat een BRADERIE georganizeerd wordt door de winkeliers en een STRAATFEEST enkel van en voor de eigen bewoners van de straat is.

In geen van beide gevallen zie ik daar een politieke partij tussenstaan.

Misschien organizeert het Vlaams Blok dan overmorgen wel een straatfeest in Borgerhout?

Het zou nogal wat zijn moesten politieke partijen "irgendwo" in gelijkwelke straat zomaar straatfeesten gaan organizeren!

Spijtige voor het AEL, maar dŕt MAG gewoonweg niet in Belgie, misschien wel in Marokko of Libanon, maar niemand houdt ze tegen om ginder ergens straatfeesten te gaan organizeren uiteraard.


Ik ga chocoladecake eten met echte stukjes chocolade, vind ik lekker.
Heb eigenlijk helemaal geen honger of trek maar chocoladecake met echte stukjes chocolade maak ik wel een uitzondering.
Wat vind jij?
Kan het nog op dit tijdstip?
Chocoladecake eten met echte stukjes chocolade.
Trouwens ik heb een keer met de nadruk op een, een bakje Ben&Jerry'sijs gekocht.En wat denk je?!
Zit er niet eens echte chocolade in!?!
Nou dat is toch van de zotte?!
Zulk duur ijs en dan zit er niet eens echte chocolade in maar cacaofantasie.Jeweetwel die van de koetjesreep?
Ken je dat koetjesreep?
Ja dat kocht paps vroeger voor ons koetjesreep, denk dat ik dat nu niet eens door mijn strot kan krijgen, mischien uit jeugdsentiment maar die dingen zijn mierzoet.Krijg spontaan een keelonsteking.
Ja ik heb weleens keelontsteking gekregen van mierzoete warme chocola van de Mac en een keer van harde kauwgom.Ik dacht als ik maar lang genoeg op kauw dan wordt het vanzelf zacht.Nou niet hoor!
Ik kreeg keelontsteking!
Weet je wat ik doe als ik keelontsteking heb?
Ja bij onstoken amandelen zeggen ze dat je koude dingen moet gaan eten en drinken.Ja echt niet!
Heb het een keer gedaan nooit meer!Had drie dagen buikkrampen en het was hartje zomer in Marokko nog wel.Nee alsjeblieft dank je wel!
Nee geef mij maar warme thee, warme melk, warme soep.
Nou ik zou graag nog verder met je willen babbelen maar der staat een lekkere cake op mijn te wachten.Chocoladecake met echte stukjes chocolade.

freya
23-11-03, 08:46
Geplaatst door taouanza
Ik ga chocoladecake eten met echte stukjes chocolade, vind ik lekker.
Heb eigenlijk helemaal geen honger of trek maar chocoladecake met echte stukjes chocolade maak ik wel een uitzondering.
Wat vind jij?
Kan het nog op dit tijdstip?
Chocoladecake eten met echte stukjes chocolade.
Trouwens ik heb een keer met de nadruk op een, een bakje Ben&Jerry'sijs gekocht.En wat denk je?!
Zit er niet eens echte chocolade in!?!
Nou dat is toch van de zotte?!
Zulk duur ijs en dan zit er niet eens echte chocolade in maar cacaofantasie.Jeweetwel die van de koetjesreep?
Ken je dat koetjesreep?
Ja dat kocht paps vroeger voor ons koetjesreep, denk dat ik dat nu niet eens door mijn strot kan krijgen, mischien uit jeugdsentiment maar die dingen zijn mierzoet.Krijg spontaan een keelonsteking.
Ja ik heb weleens keelontsteking gekregen van mierzoete warme chocola van de Mac en een keer van harde kauwgom.Ik dacht als ik maar lang genoeg op kauw dan wordt het vanzelf zacht.Nou niet hoor!
Ik kreeg keelontsteking!
Weet je wat ik doe als ik keelontsteking heb?
Ja bij onstoken amandelen zeggen ze dat je koude dingen moet gaan eten en drinken.Ja echt niet!
Heb het een keer gedaan nooit meer!Had drie dagen buikkrampen en het was hartje zomer in Marokko nog wel.Nee alsjeblieft dank je wel!
Nee geef mij maar warme thee, warme melk, warme soep.
Nou ik zou graag nog verder met je willen babbelen maar der staat een lekkere cake op mijn te wachten.Chocoladecake met echte stukjes chocolade.

:hihi: :haha: :hihi: :haha: :hihi: :haha: :hihi: :haha: :hihi: :haha: :hihi: :haha:

Simon
23-11-03, 09:29
Burgemeester Janssens lijkt mij niet echt snugger. Anders had hij wel een alternatief geboden en iets tactvoller met de situatie omgesprongen.

taouanza
23-11-03, 10:36
Geplaatst door Simon
Burgemeester Janssens lijkt mij niet echt snugger. Anders had hij wel een alternatief geboden en iets tactvoller met de situatie omgesprongen.

Als het bezoek aan de consulaat waar is dan heeft hij eerder om problemen GESMEEKT!!

Afrux
23-11-03, 14:19
AEL gedegradeert tot een BRADERIE PARTIJ

dus naast een vakbond voor overvallers en crimenelen zijn ze nu ook een Braderie partij. HAHAHAHA

nefertiti
23-11-03, 14:30
Geplaatst door Simon
Burgemeester Janssens lijkt mij niet echt snugger. Anders had hij wel een alternatief geboden en iets tactvoller met de situatie omgesprongen.

De vorige keer werd er "iets" taktvoller met de situatie omgesprongen en waren de helft van de ruiten gesneuveld.

Ik denk dat de burgemeester deze keer ook eens gedacht heeft aan de andere bewoners van zijn stad, die het ondertussen welletjes vinden.

Bovendien betwijfel ik of de eerste minister naar de begrafenis van een gewapende overvaller zouden komen. Maar het stond uiteraard iedereen vrij om de begrafenis in Marokko mee te maken.

nefertiti
23-11-03, 21:33
och? die bron?

Het laatste Nieuws, Gazet van Antwerpen.
Even opzoeken en je vindt het wel.

Verder rechtstreekse info van één van de handelaars zelf.

freya
24-11-03, 08:19
Aqua, zit nefje niet zo te plagen !

Je weet toch dat zij met haar warrige hoofdje nooit haar bronnen kan terugvinden.


Je moet nefje maar laten roepen en het gewoon naar juiste waarde* inschatten.


:hihi:
















* nihil