PDA

Bekijk Volledige Versie : Check deze jongentje.



Shaheed
23-11-03, 00:27
http://www.islam4you.co.uk/SOA-Site/PrjtEcHo/Audio/Documentaries/index.html


Volgens deze website kon deze jongen bij zijn geboorte al de hele koran uit zijn hoofd reciteren in ieder geval op het moment dat hij kon praten.

Tijdens het filmpje geeft hij ook perfecte antwoorden net een islam geleerde op de vragen die hem worden gesteld.




Op zijn minst heel bijzonder.

Zagora
23-11-03, 00:29
Geplaatst door Shaheed
http://www.islam4you.co.uk/SOA-Site/PrjtEcHo/Audio/Documentaries/index.html


Volgens deze website kon deze jongen bij zijn geboorte al de hele koran uit zijn hoofd reciteren in ieder geval op het moment dat hij kon praten.

Tijdens het filmpje geeft hij ook perfecte antwoorden net een islam geleerde op de vragen die hem worden gesteld.




Op zijn minst heel bijzonder.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA HHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH AHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

azmani@wana
23-11-03, 01:06
TBARKELAH zouden we dan moeten zeggen zijn ouders zullen wel erg trots op hem zijn

Hay Jouhara
23-11-03, 02:24
hmmmmmmmmmmmmm zeer bijzonder hij antwoord ook nog eens met gevoel wat er op duid dat hij weet wat hij zegt (heel veel mensen kennen verzen uit hun hoofd maar kennen de betekenis niet) dit is het wonderbaarlijk

Mill
23-11-03, 04:09
uitslover

Dutchguy
23-11-03, 08:03
Misschien is hij in een vorig leven imam geweest en is dit een teken dat reincarnatie werkelijk bestaat?
:verward:

freya
23-11-03, 08:58
Geplaatst door hay jouhara
hmmmmmmmmmmmmm zeer bijzonder hij antwoord ook nog eens met gevoel wat er op duid dat hij weet wat hij zegt (heel veel mensen kennen verzen uit hun hoofd maar kennen de betekenis niet) dit is het wonderbaarlijk

In Amerika heb je van die kinder missverkiezingen, waarbij kleine kinderen grote mensen nadoen.
Die arme kinderen moeten ook allemaal kunstjes doen, verbazingwekkend wat je een kind allemaal kan aanleren.

sjooooo sjchattig :moe:

Gewoon een videoband nemen van een of andere imam en laten instuderen door het kind.

Vooral die ingestudeerde lichaamstaal is walgelijk, het is overduidelijk dat dat niet zijn eigen bewegingen zijn.
Vergelijk het met een kleuter die Mickael Jackson nadoen :cheefbek:

Zouden die ouders veel 'giften' ontvangen?

000NobelPrizes
23-11-03, 10:52
Check dit jongetje, by the way.

Ik verkeerde in de veronderstelling dat het blindelings geloven in dit soort 'wonderen' iets voor gristenen was.

taouanza
23-11-03, 10:55
Geplaatst door freya
In Amerika heb je van die kinder missverkiezingen, waarbij kleine kinderen grote mensen nadoen.
Die arme kinderen moeten ook allemaal kunstjes doen, verbazingwekkend wat je een kind allemaal kan aanleren.

sjooooo sjchattig :moe:

Gewoon een videoband nemen van een of andere imam en laten instuderen door het kind.

Vooral die ingestudeerde lichaamstaal is walgelijk, het is overduidelijk dat dat niet zijn eigen bewegingen zijn.
Vergelijk het met een kleuter die Mickael Jackson nadoen :cheefbek:

Zouden die ouders veel 'giften' ontvangen?


Ik heb het wel eens gezien, ik vind het pure kindermishandeling.

Tomas
23-11-03, 10:57
OK. Ik had de afkorting SOA dus altijd verkeerd begrepen. Stom.

RinC
23-11-03, 10:58
Geplaatst door Shaheed
http://www.islam4you.co.uk/SOA-Site/PrjtEcHo/Audio/Documentaries/index.html


Volgens deze website kon deze jongen bij zijn geboorte al de hele koran uit zijn hoofd reciteren in ieder geval op het moment dat hij kon praten.

Tijdens het filmpje geeft hij ook perfecte antwoorden net een islam geleerde op de vragen die hem worden gesteld.




Op zijn minst heel bijzonder.

Masha Allah!

-Y-

000NobelPrizes
23-11-03, 11:00
Geplaatst door Tomas
OK. Ik had de afkorting SOA dus altijd verkeerd begrepen. Stom.

Verhip, overheen gelezen. Die gedresseerde dreumes staat op de SOA-site.

Haha... scherp, Tomas.

Tomas
23-11-03, 11:02
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Verhip, overheen gelezen. Die gedresseerde dreumes staat op de SOA-site.

Haha... scherp, Tomas.

Niks scherp. Gewoon de natuur. Jij bent een vrouw dus gelijk gebiologeerd door een bewegend kind. En ik een man, dus gelijk afgeleid door iets anders. Zo werkt dat.

Waterval
23-11-03, 11:04
Little Bow Wow goes Muslim....


:p

000NobelPrizes
23-11-03, 11:04
Geplaatst door Tomas
Niks scherp. Gewoon de natuur. Jij bent een vrouw dus gelijk gebiologeerd door een bewegend kind. En ik een man, dus gelijk afgeleid door iets anders. Zo werkt dat.

Seksist, maar never mind. En ik heb niet eens gekeken naar het filmpje. Om de beschrijving ervan en het bijkomende gedweep had ik al lol genoeg.

Royce
23-11-03, 11:08
Zo vreemd om te zien. Beetje onnatuurlijk.

Zoals Freya zei, wellicht gewoon `n ingestudeerd videotje.

Blade20
23-11-03, 11:15
Ik moest aan dat franse kindje denken dat op vier jarige leeftijd die hit hat in de jaren negentig.

Opmerkelijk, hoewel er enige variatie in zijn bewegingen zijn, doet hij erg vaan met zijn rechter hand deze herhalende beweging herhalen hetgeen kan wijzen op aangeleerd, of, waarschijnlijker, geknoei met de opnames door hetzelfde stukje film te herhalen maar met andere tekst.
Hoewel de stem klinks als een echte kinderdersstem, en de jongen waarschijnlijk daadwerkelijk aangeleerd teksten uitspreekt, kan tegenwoordig een stem heel gemakkelijk door de gemiddelde computerboer worden gedupliceerd, ik geloof het pas als ik het met eigen ogen zie en zelfs dan zou ik een onderzoek laten instellen om te achterhalen of het daadwerkelijk waar is. Deze zaak is echter niet van een dusdanig kaliber dat ik er uberhaupt enige moeite voor zou doen.

(Brakke kwaliteit video trouwens)

000NobelPrizes
23-11-03, 11:18
:)

Al die serieuze reacties... Dat joch is zo natuurgetrouw als de avatar van Waterval.

Hay Jouhara
23-11-03, 11:27
Geplaatst door Blade20
Ik moest aan dat franse kindje denken dat op vier jarige leeftijd die hit hat in de jaren negentig.

Opmerkelijk, hoewel er enige variatie in zijn bewegingen zijn, doet hij erg vaan met zijn rechter hand deze herhalende beweging herhalen hetgeen kan wijzen op aangeleerd, of, waarschijnlijker, geknoei met de opnames door hetzelfde stukje film te herhalen maar met andere tekst.
Hoewel de stem klinks als een echte kinderdersstem, en de jongen waarschijnlijk daadwerkelijk aangeleerd teksten uitspreekt, kan tegenwoordig een stem heel gemakkelijk door de gemiddelde computerboer worden gedupliceerd, ik geloof het pas als ik het met eigen ogen zie en zelfs dan zou ik een onderzoek laten instellen om te achterhalen of het daadwerkelijk waar is. Deze zaak is echter niet van een dusdanig kaliber dat ik er uberhaupt enige moeite voor zou doen.

(Brakke kwaliteit video trouwens)

zou je denken volgens mij hebben die lui nooit een pc gezien laat staan dat ze er mee kunnen knoeien met het geluid zoals je al zag was die video gebeuren al van een triest kwaliteit

mischien heeft FREYA wel gelijk en is het hem allemaal aangeleerd maar dat maakt het voor mij niet minder bijzonder op :stout: :stout:

taouanza
23-11-03, 11:33
Geplaatst door Royce
Zo vreemd om te zien. Beetje onnatuurlijk.

Zoals Freya zei, wellicht gewoon `n ingestudeerd videotje.

Heel onnatuurlijk ik wist niet hoe gauw ik het moest weghalen.:eek:

000NobelPrizes
23-11-03, 11:54
Geplaatst door Zagora
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA HHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH AHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

Dit is de enige juiste reactie. :duim:

Blijkbaar is er geen een gelovige die valt over het feit dat die oh zo heilige koran hier wordt misbruikt voor een slonzige computertruc.

Mark
23-11-03, 11:59
Waarlijk! Dit is een belangrijk teken, net zoals die tomaat van Babyface!

Hoe kunnen de ongelovigen hun leugens nog volhouden na deze mooie bewijs? :mad:

Dit is duidelijk een nieuwe profeet die wij als willoze slaven dienen te volgen :lole:

:student:

lennart
23-11-03, 15:09
Geplaatst door Mark
Waarlijk! Dit is een belangrijk teken, net zoals die tomaat van Babyface!

Hoe kunnen de ongelovigen hun leugens nog volhouden na deze mooie bewijs? :mad:

Dit is duidelijk een nieuwe profeet die wij als willoze slaven dienen te volgen :lole:

:student:

Dit is Iman Mehdi!

Zie ook : http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=78442

Tomas
23-11-03, 15:11
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Seksist, maar never mind. En ik heb niet eens gekeken naar het filmpje. Om de beschrijving ervan en het bijkomende gedweep had ik al lol genoeg.

Ja, hoor. Nu weer sexist. Hou je een beetje rekening met die minder ontwikkelde buitenlanders, ben je gelijk een racist. En hou je rekening met de emotioneel onderontwikkelde vrouw, een sexist. 't is ook nooit goed.