PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom worden Amazigh evenmenten verwijderd van Maroc.nl



Afrux
23-11-03, 14:24
IK had al eerder een evenment op de Agenda gezet dat zonder pardon verwijderd werd (terwijl dit evenment door een van de geronemeerdste theaters in Nederland georganiseerd was).

IK heb de beheerders gevraagd waarom ze het verwijderd hebben, tot vandaag de dag, na 6 weken heb ik geen antwoord. Ik dacht misschien een foutje....

Tot mijn verbazing zijn de volgende evenmenten die ik had geplaatst alweer verwijderd. Mijn vraag waarom?

AMMEDEA door theatergroep Amazigh
Griekse tragedie in Amazigh (‘Berber')stijl (Theater 'de Evenaar' Rotterdam).
Tekst Abdelkader Benali, regie Chaïb MassaoudiAmmedea is een Griekse tragedie die in Marokkaanse Amazigh(Berber)-stijl herschreven is door Abdelkader Benali voor de Utrechtse theatergroep Amazigh. Medea is een Griekse tragedie, die handelt over wraak, misleiding en de relatie tussen man en vrouw, ouders en kinderen, gemeenschap en individu, geleerden en niet-geleerden. In Ammedea wordt de parallel getrokken met een Amazigh (Berber) mythe over wraak die in tegenstelling tot Euripides' Medea, een koninklijke figuur, handelt over gewone mensen. Regisseur is Chaib Massaoudi, die eerder vernieuwende voorstellingen Rabiaa en Buzeyyan (2002), Taslit en Romeo (2001) en Petje van mijn vader (2000) maakte en in Nador, Marokko een stuk over de Amazighcultuur maakt met theatergroep Appolius. ZATERDAG 20 DECEMBER aanvang: 20.15 uur entree: € 8,00 / € 7,00

Aywa
Zondag 23 NOVEMBER, 20.30 UUR In het korzo theater in Den Haag.

Aywa ! is een kreet van opwinding en aanmoediging die men regelmatig hoort op concerten van populaire Marokkaanse muziek. Aywa ! is ook een nieuw en gedurfd project dat rurale Berbermuziek uit de streek rond Ouarzazate (Marokko) combineert met Europese improvisatie en een hedendaagse muziekschriftuur. Vijf Europese topmusici (trompet, trombone, saxofoons en contrabas) gaan o.l.v. Luc Mishalle aan de slag met tien Marokkaanse percussionisten/zangers. Samen creëren zij een muziekhappening die de enorme kracht en intensiteit waarmee deze Berbers in hun natuurlijke omgeving spelen intact laat en die tegelijkertijd de Europese musici toelaat hun grenzen te verleggen.

Geen herkauwde raï of pseudo-oriëntaalse muziek, geen ellenlange jazzimprovisaties op weliswaar stevige ethno-beats, geen zweem van commercie. Wel een belevenis, een feest van echtheid en onverdund (speel)plezier.

http://www.korzo.nl/do.php?a=show_visitor_korzo_production&subset=5
_________________

Waterval
23-11-03, 14:33
Ik denk dat die dingen er automatisch afgaan op de dag van het evenement? Doe niet zo hysterisch man....

Afrux
23-11-03, 14:37
Het heeft niets met hysterie te maken, je moet niet altijd van jezelf uitgaan.

ten eerste heb ik geen antwoord op mijn vraag waarom het vorige evenmenten nog geen minuut later was verwijderd en dus niet op de dag zoals jij hier beweert.

En hetzelfde geldt voor deze bovengenoemde twee evenmenten.

Royce
23-11-03, 14:39
`kzou Be3be3 evenementen er ook afhalen.

Waterval
23-11-03, 14:41
Geplaatst door Afrux
Het heeft niets met hysterie te maken, je moet niet altijd van jezelf uitgaan.

ten eerste heb ik geen antwoord op mijn vraag waarom het vorige evenmenten nog geen minuut later was verwijderd en dus niet op de dag zoals jij hier beweert.

En hetzelfde geldt voor deze bovengenoemde twee evenmenten.



Ik weet het goedgemaakt....Ik wil een medeberber natuurlijk niet voor het (harde) hoofd stoten...

ZbaqZbaq
23-11-03, 14:42
Geplaatst door Afrux
IK had al eerder een evenment op de Agenda gezet dat zonder pardon verwijderd werd (terwijl dit evenment door een van de geronemeerdste theaters in Nederland georganiseerd was).

IK heb de beheerders gevraagd waarom ze het verwijderd hebben, tot vandaag de dag, na 6 weken heb ik geen antwoord. Ik dacht misschien een foutje....

Tot mijn verbazing zijn de volgende evenmenten die ik had geplaatst alweer verwijderd. Mijn vraag waarom?



maroc.nl is een initiatief van Baath Cyber Networks.... :gein

Afrux
23-11-03, 14:51
Geplaatst door Royce
`kzou Be3be3 evenementen er ook afhalen.

AMMEDEA door theatergroep Amazigh
Griekse tragedie in Amazigh (‘Berber')stijl (Theater 'de Evenaar' Rotterdam).
Tekst Abdelkader Benali, regie Chaïb MassaoudiAmmedea is een Griekse tragedie die in Marokkaanse Amazigh(Berber)-stijl herschreven is door Abdelkader Benali voor de Utrechtse theatergroep Amazigh. Medea is een Griekse tragedie, die handelt over wraak, misleiding en de relatie tussen man en vrouw, ouders en kinderen, gemeenschap en individu, geleerden en niet-geleerden. In Ammedea wordt de parallel getrokken met een Amazigh (Berber) mythe over wraak die in tegenstelling tot Euripides' Medea, een koninklijke figuur, handelt over gewone mensen. Regisseur is Chaib Massaoudi, die eerder vernieuwende voorstellingen Rabiaa en Buzeyyan (2002), Taslit en Romeo (2001) en Petje van mijn vader (2000) maakte en in Nador, Marokko een stuk over de Amazighcultuur maakt met theatergroep Appolius. ZATERDAG 20 DECEMBER aanvang: 20.15 uur entree: € 8,00 / € 7,00

Aywa
Zondag 23 NOVEMBER, 20.30 UUR In het korzo theater in Den Haag.

Aywa ! is een kreet van opwinding en aanmoediging die men regelmatig hoort op concerten van populaire Marokkaanse muziek. Aywa ! is ook een nieuw en gedurfd project dat rurale Berbermuziek uit de streek rond Ouarzazate (Marokko) combineert met Europese improvisatie en een hedendaagse muziekschriftuur. Vijf Europese topmusici (trompet, trombone, saxofoons en contrabas) gaan o.l.v. Luc Mishalle aan de slag met tien Marokkaanse percussionisten/zangers. Samen creëren zij een muziekhappening die de enorme kracht en intensiteit waarmee deze Berbers in hun natuurlijke omgeving spelen intact laat en die tegelijkertijd de Europese musici toelaat hun grenzen te verleggen.

Geen herkauwde raï of pseudo-oriëntaalse muziek, geen ellenlange jazzimprovisaties op weliswaar stevige ethno-beats, geen zweem van commercie. Wel een belevenis, een feest van echtheid en onverdund (speel)plezier.

http://www.korzo.nl/do.php?a=show_v...uction&subset=5

Afrux
23-11-03, 14:53
Geplaatst door Royce
`kzou Be3be3 evenementen er ook afhalen.

Ik weet niet!!! wie het lachertje van de wereld zijn.

Asma2
23-11-03, 15:20
Het is algemeen bekend dat maroc.nl een anti amazigh beleid hanteert!! Waarom voerde Botmaroc en Bond constant floodacties op maroc.nl chat?? Omdat ze het niet eens waren met het Amazigh/banbeleid van maroc.nl!!!!

OUD nieuws dusssss,

Azul Amazighen!!

Tomas
23-11-03, 16:00
Het schijnt wel zo dat die muziek van die lui in verband is gebracht met geweldadige snuff movies. Dus ik kan me wel voorstellen dat beheer weinig tolerant is...

Royce
23-11-03, 16:17
Geplaatst door Asma2
Het is algemeen bekend dat maroc.nl een anti amazigh beleid hanteert!! Waarom voerde Botmaroc en Bond constant floodacties op maroc.nl chat?? Omdat ze het niet eens waren met het Amazigh/banbeleid van maroc.nl!!!!

OUD nieuws dusssss,

Azul Amazighen!!


*gaap*

Hay Jouhara
23-11-03, 16:18
noemen jullie dit nou noemens waardig nieuws boeit mij vrij weinig, als ik na de theater ga dan ga ik wel naar alibaba en 40 buikdanseresen die zijn tenmiste Arabisch en kan je dus duidelijk verstaan zonder een woorden boek die zo schaars is dat niemand van zijn bestaan afweet
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:



arabier in hart en nier

MO_NL
23-11-03, 17:18
Salam,

Ik moet je helaas teleurstellen. Het door jou bedachte complot bestaat echt niet.

Klik op deze link en je ziet je mysterieus verdwenen event staan:

http://www.maroc.nl/forums/calendar.php?action=getinfo&eventid=261

De reden hiervan is de volgende:

Als een event 30 dagen of korter na vandaag plaats vindt dan verschijnt het in de agenda op de voorpagina. Zodra de datum van het event verstreken is verdwijnt het van de voorpagina maar blijft het wel in de kalender staan.

Dus als je in de kalender kijkt op 22 nov dan zie je het event waarvan jij dent dat het verwijderd is.

M3a Salama

p.s. 2/5 van het bestuur van Maroc.NL bestaat uit Berbers, maar dit heeft voor het beleid van de Stichting geen expliciete invloed.

Hay Jouhara
23-11-03, 17:21
Geplaatst door MO_NL
Salam,

Ik moet je helaas teleurstellen. Het door jou bedachte complot bestaat echt niet.

Klik op deze link en je ziet je mysterieus verdwenen event staan:

http://www.maroc.nl/forums/calendar.php?action=getinfo&eventid=261

De reden hiervan is de volgende:

Als een event 30 dagen na vandaag of korter plaats vindt dan verschijnt het in de agenda op de voorpagina. Zodra de datum van het event verstreken is verdwijnt het van de voorpagina maar blijft het wel in de kalender staan.

Dus als je in de kalender kijkt op 22 nov dan zie je het event waarvan jij dent dat het verwijderd is.

M3a Salama

p.s. 2/5 van het bestuur van Maroc.NL bestaat uit Berbers, maar dit heeft voor het beleid van de Stichting geen expliciete invloed.

dus dus de Arabieren zijn in overgewicht :lole: :lole: :lole: :lole: maar dat is over al zo he spraakwater

Waterval
23-11-03, 17:34
Geplaatst door hay jouhara
dus dus de Arabieren zijn in overgewicht :lole: :lole: :lole: :lole: maar dat is over al zo he spraakwater

:rolleyes:

sadeeQ
23-11-03, 17:37
Geplaatst door hay jouhara
dus dus de Arabieren zijn in overgewicht :lole: :lole: :lole: :lole: maar dat is over al zo he spraakwater


:hihi: 2 berbers, 1 blanke,1 arabier en 5e is een indiaan :giechel:

Waterval
23-11-03, 17:45
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: 2 berbers, 1 blanke,1 arabier en 5e is een indiaan :giechel:

Een Saoudi nog wel(die Arabier), volgens Hay ... (overgewicht red.).

Hay Jouhara
23-11-03, 17:48
ahhhhhhhhhhh man ik had het zo naar mijn zin nee maar ik geloof er niks van anders ga ik wel naar www.marokko.nl maar daar is het nie zo tof vooral die arabier berber kwestie is daar nie zo hot op het moment
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Zwarte Schaap
23-11-03, 17:56
Geplaatst door hay jouhara
noemen jullie dit nou noemens waardig nieuws boeit mij vrij weinig, als ik na de theater ga dan ga ik wel naar alibaba en 40 buikdanseresen die zijn tenmiste Arabisch en kan je dus duidelijk verstaan zonder een woorden boek die zo schaars is dat niemand van zijn bestaan afweet
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:



arabier in hart en nier

Alleen een onwetende kan zoiets zeggen. Hoe zeg je dat in het arabisch? Jahil of zoiets?

Tomas
23-11-03, 17:58
Geplaatst door sadeeQ
...en 5e is een indiaan :giechel:

Daarom ontbreekt Klukluk zeker in de Pipo movie?

Hay Jouhara
23-11-03, 18:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alleen een onwetende kan zoiets zeggen. Hoe zeg je dat in het arabisch? Jahil of zoiets?

een jahil hmmmm wat bedoel je daar mee enigste waar ik daar van kan maken is een (wilde) in term van als iemand wild word door iets, dan zeggen ze woela jahil
hoe zo ben ik in een keer onwetend om dat ik liever alibaba en 40 buikdanseren liever zie dan een of ander geschiedenis verhaal van de berbers ik denk dat menig berber ook liever naar de Arabische :fpimp: toe gaat

:p

sadeeQ
23-11-03, 18:14
Geplaatst door Waterval
Een Saoudi nog wel(die Arabier), volgens Hay ... (overgewicht red.).

Nogmaals het duidelijke bewijs dat we hier te maken hebben met extrimistische fundies die gesponsord worden door arabische nationalisten :kwaad:

Wacht tot wildgiller dit leest.

Waterval
23-11-03, 18:15
Geplaatst door Tomas
Daarom ontbreekt Klukluk zeker in de Pipo movie?

Ik las laatst weer dat ie wel meedoet...

Tomas
23-11-03, 18:17
Geplaatst door Waterval
Ik las laatst weer dat ie wel meedoet...

Uh.. Is het dan een serie? Ik dacht een film... Nou ja, het boeit me blijkbaar niet echt. Heb 't nooit leuk gevonden. Catweasel (ofzoiets?) was wel leuk.

sadeeQ
23-11-03, 18:18
Geplaatst door Tomas
Daarom ontbreekt Klukluk zeker in de Pipo movie?

nou je het zegt.maar die indiaan kan diverse identiteiten aannemen :moe:
vandaag was ie toevallig mark biraat

Tomas
23-11-03, 18:22
Geplaatst door sadeeQ
nou je het zegt.maar die indiaan kan diverse identiteiten aannemen :moe:
vandaag was ie toevallig mark biraat

Mark is altijd toevallig.

Syphax
24-11-03, 00:06
Geplaatst door hay jouhara
noemen jullie dit nou noemens waardig nieuws boeit mij vrij weinig, als ik na de theater ga dan ga ik wel naar alibaba en 40 buikdanseresen die zijn tenmiste Arabisch en kan je dus duidelijk verstaan zonder een woorden boek die zo schaars is dat niemand van zijn bestaan afweet
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:



arabier in hart en nier

:lol: Ara..bier in hart en nieren.
Schijnt dat een teveel aan dat goedje je lever kan aantasten :cola:

Hay Jouhara
24-11-03, 10:51
Geplaatst door Syphax
:lol: Ara..bier in hart en nieren.
Schijnt dat een teveel aan dat goedje je lever kan aantasten :cola:

zou je denken ik heb nergens last van :schrik: