PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jeugd kleedt zich duur



Simon
24-11-03, 08:53
(was al geplaatst)

Marsipulami
24-11-03, 12:02
Hier een indeling van de Antwerpse Marokkanen -gemaakt door Naïma en El Malak El Barea- . Erg grappig :giechel:

Bron is het forum www.turnhoutsebaan.net

_________________________________

Dit is een overzicht van de Marokkanen in Antwerpen:


DE KIELSE JANETTEN

Dit zijn de specifieke mannen van het kiel, Ze denken dat ze het zijn. Ze bezoeken meer de zonnebanken centers dan hun eigen moeder. Denken dat ze stijl hebben met hun broekjes in het kontjes en hun strakke T-shirtjes. Ze nemen zeker de spiegel een paar uur in beslag en 10 potten gel per dag in hun haar pffffff m3ajek. Als je denkt dat vrouwen erg zijn in het roddelen geloof mij dan heb je het mis. De gasten van kiel zijn experts in het roddelen, ze weten exact elke detail over elke personen. Bevooroordelen gasten van t’ kiel??
Nee Nooit YEAH RIGHT.
Ze hebben een beperkte woordenschat die ze niet verstaan niet eens zelf begrijpen. En als laatste heb ik nog bij toe te voegen je kan ze herkennen aan hun gehuurde auto’s. En ze staan als gigolo’s aan elke hoek van tkiel.

Shab trainers

Die vind je vooral in borgerhout en berchem ze dragen allemaal dan maar ook allemaal 1dezelfde trainingspak ( tis volgens mij 1kopen en 30 gratis). Ze staan 1keer per jaar voor de spiegel tijdens de suikerfeest , dit is de ultieme dag voor de jongens om op de meir een paar mokes te gaan versieren. Met hun kostuum die uiteraard gepikt zijn van oudere broers!! Loop je op een mooie zomerdag of regenachtige winterdag. In de straten van borgerhout, en je denkt van hem?? Zo stil hoe komt dat? Trek niet te snel conclusie dames en heren. Bezoek de turnhoustebaan en ga eens naar de bekendste, de allerbekendste cybercafé van borgerhout, de place to be, je vind ze daar allemaal opgepropt met 10 man achter 1pc, niks gewoon maghloe3ien!! Je vind ze daar in alle leeftijden van 10 tot en met 46jaar! Zoek je date aarzel dan niet om bij de place to be een bezoekje te brengen, je zal zonder twijfel je smaak wel vinden! Hun woordenschat bestaat meestal uit ewa en sahbi fain. wajoouw zwaar, get mejek kowed deze worden dan ook afgepakt door shab kiel en hoboken, origineel zijn ze niet shab kiel maar shab janetten daar zijn ze de beste in. Wat vind je van hun kapsels? Vind je het een zware kapsel, neem dan een bezoekje bij sidi ahmed die voor 5 Euro Je de alle allernieuwste kapsel bezorgt kortom je kan ze niet van elkaar onderscheiden.

Ze lijken allemaal op mekaar! Ze doen me denken aan shab la France met hun ringen, ketingen en grave bakken. Van waar halen ze het geld? Ofwel drugsdealers ofwel werken ze er heel hard voor I Dont think so!!! Allemaal wachten ze op hun beurt om een zwaar kapsel te knippen bij sidi achmed.

Last but not least the illegalos

De illy’s vind je overall in Antwerpen waar je ook gaat zie je een illy in de buurt, deze mannen zijn gemakkelijk te herkennen aan hun kledij van de jaren stilletjes en hun grave snorretjes, ze brengen hun meeste tijd door in cafe’s en snacks, de eigenaars van die snack’s zijn meestal ook illy’s. Er zijn illy’s die hier al 7 jaar rondlopen zonder papieren. Van wat leven ze dan??? Ze halen hun geld wel van de drugs Business, je zal het niet verwachten maar toch zijn zij de meeste die in de drugszaak zitten. Als ze een meisje versieren, AAAH gewoon het gedachte alleen laat me lachen, ze denken dat meisjes hondjes zijn met hun pssst psst, ewa kayen shi nimero woela, oooh plies? Maar ja ze zijn vrijgevig en denken vaak aan hun familie die ze hebben achtergelaten in lbled, illy’s bellen naar hun moeder, moeder ewa weldie jbert shi wraak woellah mazaal. Ily’s. ewa jema ash radi nkoelek haad lebnet dehna mashi mezjanien. Moeder ewa woeldi die wahed nesrania reer bash dier lwarak oe safe bash ta ana djibni lbelgiga oe baak oe goetek oe woeld3amek oe khaltek oe 3amek oe henaak oe jedek…. ! Dit was het gesprek van een illy met zijn moeder.

Naïma

Naar boven


El Malak El Barea


--------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig maar zijn de jongens er in alle verschillende soorten.


Je bent wel 1 groep vergeten

de shab BOEREN ,

die vind je vooral op 't Zuid, maar het is als een tumor; 't is uitgezaaid naar heel zone 03 en in Mechelen zit ook een heel grote tumor. Deze jongens zijn precies gisteren uit de bergen van rif overgevlogen, maar ze wonen hier al heel hun leven. De meeste zijn op hun 20ste getrouwd omdat pappie dat wou en nog wel met het meisje uit maroc dat mammie heeft gekozen, maar ze kunnen het niet laten met hun ex-vriendinnetje (meestal blondines) af te spreken terwijl het vrouwtje thuis kookt en een vriendin van zijn moeder speelt. Hij haat Marokkaanse meisjes van hier en bespioneert ze (volgt ze in de tram, kijkt met wie ze omgaan,...) en gaat 'savonds in de plaatselijke teleboetiek verslag uitbrengen aan zijn collega-boeren. En oh ja, ze dragen lelijke kleren, ze hebben een enorm groot gebrek aan stijl, sommige illies kleden zich zelfs beter.

Nog een soort die werd vergeten zijn

de studentjes

-verschrikkelijk. Ze lopen heel de dag, heel het jaar in kostuum, met hun neus hoog in de lucht, alsof ze een of andere belangrijke functie in een groot bedrijf bekleden, terwijl ze eigenlijk gewoon voor managersassistent studeren ofzo. Ze hebben kapsones tot en met en je kan ze herkennen aan de aktentas en de krant die ze elke dag onder hun arm dragen.

Verder zijn er

de wannabe's,

gasten die denken dat ze in een RnB clip rondlopen, met dezelfde flashy, extra large t-shirts en broeken. Deze soort bestaat helaas ook in vrouwelijke vorm. En ja, je kan het al raden, deze soort vind je vooral in Mechelen, Sint-Niklaas e.d.

Tot slot mijn favoriete soort -hou je vast-

de igwaan el moeslimien

. Deze jongens hebben hun blik altijd op 3000, en die blik wijkt niet af, ze versieren nooit een meisje (tot grote spijt van sommige dames). Overal waar ze komen wordt het stil en kijkt iedereen ze met grote ogen na. Ze hebben altijd wijde kleren aan (pakistani of zo'n marokkaans lang kleed). Ze zijn altijd rustig, lopen niet te roepen en te tieren over straat. ze houden zich enkelijk met noodzakelijke dingen bezig (werken, bidden, familie, zieken en doden bezoeken en niet met hun stekeltjes of wenkbrauwen epileren...

Wie durft zo'n analyse te maken voor de meisjes? Ben benieuwd!

http://www.turnhoutsebaan.net/forum/viewtopic.php?t=521&highlight=marokkanen+antwerpse+kiel

Marsipulami
24-11-03, 13:32
Hallo, hoe zit dat nu met de Rotterdamse of Amsterdamse Marokkanen. Kan je die ook in zulke heldere schema's onderbrengen ? :p

Mark
24-11-03, 13:33
Geplaatst door Marsipulami
Hallo, hoe zit dat nu met de Rotterdamse of Amsterdamse Marokkanen. Kan je die ook in zulke heldere schema's onderbrengen ? :p

Ja: bounties en AEL'ers.

Marsipulami
24-11-03, 13:36
Geplaatst door Mark
Ja: bounties en AEL'ers.

Das afgezaagd. De moslima's hierboven hebben een veel originelere kijk op hun broers.

Mark
24-11-03, 13:42
Geplaatst door Marsipulami
Das afgezaagd. De moslima's hierboven hebben een veel originelere kijk op hun broers.

Tja, voor mij is het allemaal 1 pot nat :)

Goodnight
24-11-03, 13:48
Geplaatst door Mark
Tja, voor mij is het allemaal 1 pot nat :)

hoezo generaliseren? :mad:

Mark
24-11-03, 13:52
Geplaatst door Goodnight
hoezo generaliseren? :mad:

Ik moet eerst leren onderscheid te maken tussen Turken en marokkanen voordat ik me ga wagen om nog eens subgroepen te onderscheiden :)

nefertiti
24-11-03, 15:49
Waar halen al die gediscrimineerde, onderbetaalde of werkloze marokkaanse jeugdigen het geld om die dure kleding te kunnen betalen?

Royce
24-11-03, 15:51
Geplaatst door nefertiti
Waar halen al die gediscrimineerde, onderbetaalde of werkloze marokkaanse jeugdigen het geld om die dure kleding te kunnen betalen?


[i]Als ze afrekenen en naar huis gaan vraag je dat anders nooit.[/.i]

Pixelshade
24-11-03, 16:47
Geplaatst door Royce
Als ze afrekenen en naar huis gaan vraag je dat anders nooit.

nohhhhh :haha: :p

Babyface
24-11-03, 18:32
Geplaatst door Marsipulami
Tot slot mijn favoriete soort -hou je vast-

de igwaan el moeslimien

. Deze jongens hebben hun blik altijd op 3000, en die blik wijkt niet af, ze versieren nooit een meisje (tot grote spijt van sommige dames). Overal waar ze komen wordt het stil en kijkt iedereen ze met grote ogen na. Ze hebben altijd wijde kleren aan (pakistani of zo'n marokkaans lang kleed). Ze zijn altijd rustig, lopen niet te roepen en te tieren over straat. ze houden zich enkelijk met noodzakelijke dingen bezig (werken, bidden, familie, zieken en doden bezoeken en niet met hun stekeltjes of wenkbrauwen epileren...




Macha Allah.