PDA

Bekijk Volledige Versie : Duivelse muziek hitst jongeren op tot geweld



Mark
24-11-03, 13:54
Jongen gewond bij steekpartij in disco

- Bron: Noordhollands Dagblad


Een 17-jarige jongen uit het Friese (opmerking Mark noord-Hollands dus, net zo als dat andere dorp) Nibbixwoud is in de nacht van zaterdag op zondag neergestoken op de dansvloer van dancing Van Rooijen in Wervershoof. De jongen verkeert buiten levensgevaar.

De aanleiding zou een ruzie tussen jongeren uit Wervershoof en Nibbixwoud zijn, die een aantal weken geleden in een andere uitgaansgelegenheid plaatsvond. Toen de groepen elkaar op de bubbling party troffen escaleerde de zaak. De politie wil echter geen uitspraken doen over de toedracht van de steekpartij. Hoewel een woordvoerder van de dancing aangeeft dat de steekpartij niets met het feest te maken had, houdt de politie in ogenschouw dat drie meisjes aangaven onzedelijk betast te zijn en dat er op die avond meerdere vechpartijtjes plaatshadden.

De politie heeft de vermoedelijke daders van de steekpartij aangehouden. Het gaat om drie 16-jarige jongens uit Wervershoof. Eén van hen mocht in de loop van zondag naar huis, de andere twee zijn in verzekering gesteld.

Goodnight
24-11-03, 14:30
nationaliteit graag....

Mark
24-11-03, 14:33
Geplaatst door Goodnight
nationaliteit graag....

Bubbling...... :cheefbek:

Goodnight
24-11-03, 14:50
Geplaatst door Mark
Bubbling...... :cheefbek:

Dat zijn toch van die gasten uit de polder?

Mark
24-11-03, 14:51
Geplaatst door Goodnight
Dat zijn toch van die gasten uit de polder?

Iedereen is uit de polder, zelfs Amsterdammers... alleen Limburgers niet.

Ik hoop dat we snel te weten komen wat de nationaliteit is, want nu weet ik nog niet hoe ik moet reageren.

Blade20
24-11-03, 19:31
Geplaatst door Mark
Iedereen is uit de polder, zelfs Amsterdammers... alleen Limburgers niet.

Ik hoop dat we snel te weten komen wat de nationaliteit is, want nu weet ik nog niet hoe ik moet reageren.

Nee, wij komen uit het glooiende heuvellandschap en de instortende grotten. :)

Dat het in een disco is gebeurd een paar keer, trek je daaruit dat het met de muziek heeft te maken. Beetje gammel die conclusie, maar das mijn mening.

Goodnight
24-11-03, 19:38
Geplaatst door Mark
Iedereen is uit de polder, zelfs Amsterdammers... alleen Limburgers niet.

Ik hoop dat we snel te weten komen wat de nationaliteit is, want nu weet ik nog niet hoe ik moet reageren.

Psies. daarom durf ik nog geen uitspraken te doen....alhoewel ik stiekem het idee heb dat het gewoon van die boeren lummels zijn...

Mark
24-11-03, 19:49
Geplaatst door Goodnight
Psies. daarom durf ik nog geen uitspraken te doen....alhoewel ik stiekem het idee heb dat het gewoon van die boeren lummels zijn...

het idee? of hoop je dat? :)

Nibbixwoud.... wat een naam :cheefbek:

Goodnight
24-11-03, 19:53
Geplaatst door Mark
het idee? of hoop je dat? :)

Nibbixwoud.... wat een naam :cheefbek:

tuuttuuttuut...mij geen woordjes in de mond leggen he?
Ik ben toch geen Nederlander.

Nibbixwoud,ja hoe verzinnen jullie het zeg! :wink:

ZbaqZbaq
24-11-03, 19:57
Geplaatst door Mark
Bubbling...... :cheefbek:

ho ho.....

het schijnt dat ook steeds meer blanken het proberen.......


ik heb ze gewaarschuwd...zo'n blanke bubblingparty is echt een gruwel maar ja...ze willen niet luisteren :lachu:

Puk
24-11-03, 19:59
Geplaatst door ZbaqZbaq
ho ho.....

het schijnt dat ook steeds meer blanken het proberen.......


ik heb ze gewaarschuwd...zo'n blanke bubblingparty is echt een gruwel maar ja...ze willen niet luisteren :lachu:

Wanneer organiseert de Arabische Europese Hamas hun eerste bubblingparty? Je bent een expert, kennelijk.

Mark
24-11-03, 20:00
Geplaatst door ZbaqZbaq
ho ho.....

het schijnt dat ook steeds meer blanken het proberen.......


ik heb ze gewaarschuwd...zo'n blanke bubblingparty is echt een gruwel maar ja...ze willen niet luisteren :lachu:

Vanaf het moment dat een blanke een bubblepoging waagt dan is het geen echte blanke meer :roker:

Ik hou me daar verre van, ik ken mijn plaats en die is op gabberfeesten, heavy metal concerten en meedijnend op Fransie Bauer. Dat is tenminste duidelijk voor iedereen :nerveus:

Mark
24-11-03, 20:02
Geplaatst door Goodnight
tuuttuuttuut...mij geen woordjes in de mond leggen he?
Ik ben toch geen Nederlander.

Nibbixwoud,ja hoe verzinnen jullie het zeg! :wink:

het doet me altijd aan Nibbits denken :) Misschien groeien die daar wel aan de bomen :corcky:

Goodnight
24-11-03, 20:20
Geplaatst door Mark
Vanaf het moment dat een blanke een bubblepoging waagt dan is het geen echte blanke meer :roker:

Ik hou me daar verre van, ik ken mijn plaats en die is op gabberfeesten, heavy metal concerten en meedijnend op Fransie Bauer. Dat is tenminste duidelijk voor iedereen :nerveus:

no taste :stomp:

Goodnight
24-11-03, 20:21
Geplaatst door Mark
het doet me altijd aan Nibbits denken :) Misschien groeien die daar wel aan de bomen :corcky:

Doe mij maar Bugles of Dorito's....welke naamplaats zou daar op lijken?

Mark
24-11-03, 20:22
Geplaatst door Goodnight
no taste :stomp:

Ik geef toe... ik haat Frans bauer. De rest is wel ok :)

Bubbling niet :gek: