PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush bekeerd zich tot de islam



Babyface
24-11-03, 14:14
Ik weet niet hoe je moet flashen, dus zo dan maar.

http://www.eidmubarak.com/new/cardfm.php?card=sramadan4&cat=ramadan

taouanza
24-11-03, 14:19
So not funny.:moe:

Marsipulami
24-11-03, 14:28
Geplaatst door Babyface
Bush bekeerd zich tot de islam

Lijkt me nog niet zo'n gekke taktiek om de rotzooi die hij in Irak veroorzaakt heeft te stoppen. Als Bush moslim wordt dan stoppen de moordaanslagen wel vanzelf in Irak. :maf2:

observer
24-11-03, 14:38
was niet iedereen als moslim geboren?

Babyface
24-11-03, 14:41
Geplaatst door taouanza
So not funny.:moe:



:eek:


Oke deze dan...

http://www.eidmubarak.com/new/cardfm.php?card=latifeidmubarak&cat=eid

Goodnight
24-11-03, 18:24
Geplaatst door observer
was niet iedereen als moslim geboren?

Alles en iedereen komt op de wereld als moslim.

Babyface
24-11-03, 18:26
Geplaatst door Goodnight
Alles en iedereen komt op de wereld als moslim.


Mijn exman zei altijd als een niet gezondigde maar niet als moslim. En ik heb geleerd van huis uit als moslim.

vraagteken
24-11-03, 19:39
Bush is het kwaad!! Allah(swt) brengt alleen de mensen op het juiste pad wie hij wil.
George bush is de meest verschrikkelijke jodenvriend op deze wereld!!
Moslims wij zijn als individu zwak maar wij zijn el oemma el islamiya!!
El oemma=eenheid!!
Sta achter elkaar en sta je mannetje tegen de zionistische overheersing!!
Elke minuut worden moslimbroeders vermoord en moslima's verkracht door het anti-islamitische leger!!
ALLAHO AKBAR EN TREK TEN STRIJDE TEGEN DE VIJANDEN VAN ALLAH(SWT). Niet door aanslagen maar economisch, op www.inminds.com staan alle merken die de joodse staat financieren. Koop deze producten niet meer!!
NOOIT MEER MC DONALDS!!!!!

observer
24-11-03, 21:04
Moslims wij zijn als individu zwak maar wij zijn el oemma el islamiya!!
El oemma=eenheid!!
! oke hoe verklaar je dan saddam die 2 miljoen iraanse moslims en een half miljone iraakse moslims vermoord heeft

hoe verklaar je dan dat libanon jordanie en dergelijke hun palestijnse broeders niet alleen niet steunen maar zelf discrimineren?

000NobelPrizes
24-11-03, 21:21
Geplaatst door observer
oke hoe verklaar je dan saddam die 2 miljoen iraanse moslims en een half miljone iraakse moslims vermoord heeft

hoe verklaar je dan dat libanon jordanie en dergelijke hun palestijnse broeders niet alleen niet steunen maar zelf discrimineren?

Denk je nou echt dat hier een uitleg voor komt, eentje die hout snijdt bovendien?

Wat ben je goedgelovig. Kan ik je wellicht interesseren voor een stukje land in Florida? ;)

taouanza
24-11-03, 21:44
Geplaatst door Babyface
:eek:


Oke deze dan...

http://www.eidmubarak.com/new/cardfm.php?card=latifeidmubarak&cat=eid


Die gaat nog wel ja :jeweetog:

Dutchguy
24-11-03, 22:31
Geplaatst door Babyface
Mijn exman zei altijd als een niet gezondigde maar niet als moslim. En ik heb geleerd van huis uit als moslim.

Mooi gezegd van je ex-man. Laat de mens zelf tenminste nog ruimte om uit te maken wat hij of zij wel of niet is.

papol
24-11-03, 22:45
Geplaatst door vraagteken
Bush is het kwaad!! Allah(swt) brengt alleen de mensen op het juiste pad wie hij wil.
George bush is de meest verschrikkelijke jodenvriend op deze wereld!!
Moslims wij zijn als individu zwak maar wij zijn el oemma el islamiya!!
El oemma=eenheid!!
Sta achter elkaar en sta je mannetje tegen de zionistische overheersing!!
Elke minuut worden moslimbroeders vermoord en moslima's verkracht door het anti-islamitische leger!!
ALLAHO AKBAR EN TREK TEN STRIJDE TEGEN DE VIJANDEN VAN ALLAH(SWT). Niet door aanslagen maar economisch, op www.inminds.com staan alle merken die de joodse staat financieren. Koop deze producten niet meer!!
NOOIT MEER MC DONALDS!!!!!

Ja !!! Doen !!!! Organiseer eindelijk eens een keer eenheid !!!

Gr.P
(tot over 1000jaar ofzo)

observer
25-11-03, 10:32
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Denk je nou echt dat hier een uitleg voor komt, eentje die hout snijdt bovendien?

Wat ben je goedgelovig. Kan ik je wellicht interesseren voor een stukje land in Florida? ;) mits het in winter park ofzo is

zo'n drooggevallen moeras hoeft niet

maar je hebt gelijk nog geen uitleg gezien zelf geen onzinnige

bedoel 1 umma waarom dan iedere bevolkingsgroep zijn eigen moskee?

Syphax
25-11-03, 11:43
Geplaatst door vraagteken
Bush is het kwaad!! Allah(swt) brengt alleen de mensen op het juiste pad wie hij wil.
George bush is de meest verschrikkelijke jodenvriend op deze wereld!!
Moslims wij zijn als individu zwak maar wij zijn el oemma el islamiya!!
El oemma=eenheid!!
Sta achter elkaar en sta je mannetje tegen de zionistische overheersing!!
Elke minuut worden moslimbroeders vermoord en moslima's verkracht door het anti-islamitische leger!!
ALLAHO AKBAR EN TREK TEN STRIJDE TEGEN DE VIJANDEN VAN ALLAH(SWT). Niet door aanslagen maar economisch, op www.inminds.com staan alle merken die de joodse staat financieren. Koop deze producten niet meer!!
NOOIT MEER MC DONALDS!!!!!

Ook geen Amerikaanse en Israelische wapens?!! :hihi:
Overigens houd ik weinig over als ik dat zou doen, en zou ik zelfs mijn pc de deur uit moeten doen. Erger nog...zou geen baan meer hebben. :moe:

000NobelPrizes
25-11-03, 23:15
Geplaatst door splijtstof
1)
Daarom is Saddam ook met behulp van de CIA aan de macht gebracht.


Een oudbakken koekje. Maar dat laat niet onverlet, dat onwetenden niet bijgespijkerd mogen worden.
Weet je hoe Saddam, crimineel als hij was, voor plannen had in die jaren, en ook ten uitvoer gebracht?
Ik vind Saddam ook een lul, maar het is iets te makkelijk schieten op toen. Dare me, hoe dat toen ging.



ja hadden de Phalus maar niet op de land van de kanaieten
moeten geboren worden.

maar zo ken ik nog veel volkeren die niet geboren hadden
moeten worden.
volkeren? als in de zin van lastig?
Leg me uit, heb jij iets voor ogen wat niets met mensen te maken heeft
(oh maar wellicht iets met mensen alleen als jij? :)