PDA

Bekijk Volledige Versie : KledingStijl van MocroZ & Turken..!



SarakAzieT
24-11-03, 17:22
Ik heb een lijstje opgesteld zoals in een andere topic over de kledingstijl van Marokkaanse Meisjes en Jongens en Turkse Meisje en Jongens.


Marokkaanse jongens...!

Je hebt de Gladjes: (marokkaanse jongens)
-Dat zijn Marokkaanse jongens die altijd strakke spijkerbroekjes dragen en opgevouwen broek pijpen alsof Nederland onderwater staat, ze epileren hun wenkbrauwen lenen meestal kleren onderling hebben altijd altijd maar dan ook altijd Stekels en gaan 2 a 3 keer per week naar de zonnebank geven veel geld uit aan Gel, Gel, Kleren.

Dan heb je de Gangster/Hozzelaars/Chillers/Hoekbewoners:
-Deze groep is de meest voorkomende groep(en) je herkent ze meestal aan hun kleding en kapsel. Ze hebben altijd 2 soorten schoenen aan of je ziet ze met Prada's of je ziet ze met Nike (bloks) ze dragen altijd merkkleding ...Replay..Diesel..Armani..Prada..etc. Ze hebben nooit namaak kleding want dat word niet geaccepteerd in de groep. Ze lopen altijd samen 2,3,4 of meerdere personen ze staan meestal naast Snackbars , Buurthuizen, Scholen, Sigarenmannen etc, als je ze daar niet ''spot'' dan staan ze zeker ergens op een station. Ze komen de dag door mensen lastig te vallen (soms) meisje proberen te versieren en staan en nog een staan en kijken.

Marokkaanse meisje ...!


Je hebt de Khab (hoeren) Bitches:
-Deze 2 soorten vind je meestal in trams en op schoolpleinen of in de Bijlmer. Ze hebben altijd kilo's make-up op en stinken als de motherfucker. Ze dragen altijd kleding van H&M en brengen de dag door... de hele tijd in trams te zitten. Ze komen aan hun geld door hun soea (reet/bil) uit te geven voor geld in de Bijlmer soms in AmsterdamWest maar dat gebeurd niet vaak want als de omgeving dat merkt starten de roddelbladen.

En dan heb je de relaxe aardige marokkaanse mooie slimme knappe meisjes:
-De groep komt het meeste voor de bovengenoemde groep is maar 4.2% van alle Marokkaanse meisje dus niet echt iets om ons zorgen om te maken maar ik ga verder met deze groep de slimme etc etc.
Deze groep dames herken je altijd aan hun aparte kledingstijl hun mooie bruine/groene ogen deze meisjes zijn het Visitekaartje van de Marokkaanse gemeenschap. deze groep heb ik niks negatiefs over te zeggen dus hou ik er maar mee op.


Turkse jongens....!!!!! (pffffffffffffff)

Je hebt de Abi's:
-Dat zijn de abi's die vaak met Marokkanen omgaan dat zijn meestal relaxe gozers en hun kledingstijl valt niets op aan te merken ze gaan meestal om met de chillers/hozzelaars/gangsters/hoekbewoners groep om dat is de beste groep :p .

Maar dan krijgen we de (ikweetnietwaaromzijbestaangroep):
-Deze groep herken je aan hun gekke kledingstijl ze hebben altijd leren jassen aan en nette broeken met witte sportsokken en dan hebben ze die nette broek in de hun sokken :wat?!: ze roken altijd 72726 pakjes sigaretten per dag en denken dat ze gevaarlijk zijn en lopen altijd in groepen.




Dat was het...!

Maslov
24-11-03, 18:30
Bedankt voor deze zeer nuttige info :haha:

Blade20
24-11-03, 18:38
Ik zat vanmiddag lang een bepaalde gast en schuin tegenover mij zat een marokkaans meije. Die gast zegt twee of drie keer in een korte tijd dat ze lijkt om een vriendin van hem. Zijn vriend (die het meisje kent) kijkt al zo van, ik weet al wat jij probeerd. Tijdens de rit valt er van tijd tot tijd een stilte, maar de jongen probeerd het gesprek gaande te houden. (doorzettersvermogen, dat is een pluspuntje)

Vervolgens gaat zijn vriend en het meisje weg. Direct als de trein begint te rijden grijpt die gozer naar zijn telefoon en belt zijn vriend op. Hij probeerd het telefoonnummer te krijgen zonder succes, en het lukt hem ook niet om via de telefoon haar nog eens te spreken. (ik zal maar nix zeggen)

Tot wat voor groep hoort die?

Babyface
24-11-03, 18:54
Je vergeet nog een groep onder de moslima's. Deze groep is zeer snel groeiend heb ik gemerkt.

Maar ik ben een ouwe in deze groep.

Deze dames dragen zich volgens de Islamitische regels. Zij dragen lange Turkse jassen. Meestal in het zwart (ik ook trouwens). Dragen hoofddoek op niet al te modieuze manier. Twee hoofddoeken is meer als genoeg, een kleine van binnen en een grote hoofddoek van buiten. Meestal ook in het zwart. Menig Westerling maakt afentoe de opmerking of zij op weg zijn naar een begrafenis. En qua logica is dat ook zo, die van hen zelf als de tijd ervoor is.

Men is een moslim en men laat dat ook nadrukkelijk zien. Net als ik met mijn plosjaal in de moskee hahaha....hmm zag vorig week een dame met ook een plosjaal lopen daar. Mijn mode ideeën jatten..pff kan ze wel.. :kwaad:

:D

Oh ja, deze moslima's zijn alles behalve niet-geëmancipeerd. Zij rijden meer auto als de eerste twee groepen die Sarakaziet genoemd heeft. Zij behalen ook de meeste diploma's, al dan niet werkend.

Bewust van hun eigen normen en waarden binnen de Islam kunnen zij zich uitstekend aanpassen aan de Nederlandse samenleving binnen de maatschappij. Wil niet zeggen dat zij zich ook zo kleden. Kleding en uiterlijk is niet relevant om je weg te vinden op Nederlands grond. wie dat denkt vergist zich zwaar.

Dat je niet voor een moslima kiest voor de catwalk alla, maar zij kiezen er ook niet voor. Laat dat duidelijk zijn.
Deze dames voelen zich alles behalve onderdrukt door hun geloof, eerder door de Nederlandse samenleving. Nou, valt nog mee hier. Maar bv in Frankrijk, daar mogen ze van Jack niet met hoofddoeken naar school, (dat was het toch? Of mochten ze niet werken met?). Tsja meer van dat soort dingen. Is niet leuk.

Maar goed....Deze groep lijkt zeer op de groep igwaan Moeslimien van Simons topic.


Da's ook een groep. :D

sadeeQ
25-11-03, 08:28
Geplaatst door kenneth
zoek een kameel en ga in de woestijn dolen

:hihi: mag het ook een varken zijn ipv van een kameel? en stel jij je daarvoor beschikbaar ?? :hihi:

Babyface
25-11-03, 22:39
Geplaatst door kenneth
zoek een kameel en ga in de woestijn dolen


Als de tijd er voor rijp is, dan zal ik dat zeker doen varken. Oeps..of waren jullie daar nog niet uit?