PDA

Bekijk Volledige Versie : pro hamas !!!!!



elbadr
24-11-03, 18:23
wie durft er tegenwoordig nog voor uit te komen dat hij hamas goed vind en hun in ze hart steunt !!

want je word tegenwoordig afgetapt en weet ik veel allemaal , als je alleen al hun webste bezoekt !!!














oké dag

Maslov
24-11-03, 18:28
Ik durf hier te zeggen dat ik voor het sociale deel van het werk van de Hamas ben.

Dus zou de militaire tak van de Hamas geëlimineerd moeten worde, en het sociale werk zou ondersteund moeten worden. :boer:

Goodnight
24-11-03, 18:32
Geplaatst door Maslov
Ik durf hier te zeggen dat ik voor het sociale deel van het werk van de Hamas ben.

Dus zou de militaire tak van de Hamas geëlimineerd moeten worde, en het sociale werk zou ondersteund moeten worden. :boer:

Weet natuurlijk niet veel van Hamas, maar van hetgene wat ik ervan weet, sluit ik mij bij Maslov aan.
Volgens mij is dat niet strafbaar toch???Of ben ik nu anti-semitisch bezig??-

Maslov
24-11-03, 18:34
Tjeetje Goodnight, wat zijn wij eensgezind :duim:

ZbaqZbaq
24-11-03, 18:35
Geplaatst door elbadr
wie durft er tegenwoordig nog voor uit te komen dat hij hamas goed vind en hun in ze hart steunt !!


AEL natuurlijk :boogie:

Goodnight
24-11-03, 18:36
Geplaatst door Maslov
Tjeetje Goodnight, wat zijn wij eensgezind :duim:

Sssst...niet te hard roepen!! :p

nl-x
24-11-03, 18:40
Geplaatst door Goodnight

Volgens mij is dat niet strafbaar toch???Of ben ik nu anti-semitisch bezig??-

Ja, en ja.

Maslov
24-11-03, 18:46
Nl-X, misleiding mag niet als moderator hoor :p

Goodnight
24-11-03, 18:48
Geplaatst door nl-x
Ja, en ja.

nl-x...wat betekent dat??

Puk
24-11-03, 18:50
Geplaatst door ZbaqZbaq
AEL natuurlijk :boogie:

Extra Gratis Fatwa: Arabische Europese Hamas!

ZbaqZbaq
24-11-03, 18:53
Geplaatst door Puk
Extra Gratis Fatwa: Arabische Europese Hamas!

thx for the compliment

000NobelPrizes
24-11-03, 18:54
Geplaatst door Goodnight
Weet natuurlijk niet veel van Hamas, maar van hetgene wat ik ervan weet, sluit ik mij bij Maslov aan.
Volgens mij is dat niet strafbaar toch???Of ben ik nu anti-semitisch bezig??-

Hamas is net zoiets als Hezbollah, Islamic Jihad, Al Aqsa en al die andere gewelddadige partijen die niet (kunnen) samenwerken maar wel dezelfde 'broederschap' delen: de vernietiging van een door henzelf aangewezen vijand.
Die 'broederschap' deelt de AEL, je weet wel, die partij die ook geen broeders schijnt te kunnen verenigen. Net als de Arabische Liga, waar nog nooit iets zinnigs uit is gekomen en waarbij elke vergadering steevast voortijdig eindigt met heftige ruzie en mensen die briesend weglopen.

Oh, maar broederschap is er wel hoor. En ondertussen schaterlachen de volgevreten, corrupte leiders van de vruchtbare bodem waar allerlei spinterpartijtjes zich als broeders beijveren om elkaar de loef af te steken.

Begrijp je het nu? ;)

Puk
24-11-03, 18:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
thx for the compliment

Nou... dan wacht ik effe a.s. woensdag af... Borgerhout.
Ik verwacht toch minstens wat echt vuurwerk. Niet dat slappe gedoe.

Al Sawt
24-11-03, 20:14
Ik ben een keiharde voorstander van Hamas en haar gewapende beleid tegen de bezettende tuig!

Al Sawt
24-11-03, 20:19
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hamas is net zoiets als Hezbollah, Islamic Jihad, Al Aqsa en al die andere gewelddadige partijen die niet (kunnen) samenwerken maar wel dezelfde 'broederschap' delen: de vernietiging van een door henzelf aangewezen vijand.
Die 'broederschap' deelt de AEL, je weet wel, die partij die ook geen broeders schijnt te kunnen verenigen. Net als de Arabische Liga, waar nog nooit iets zinnigs uit is gekomen en waarbij elke vergadering steevast voortijdig eindigt met heftige ruzie en mensen die briesend weglopen.

Oh, maar broederschap is er wel hoor. En ondertussen schaterlachen de volgevreten, corrupte leiders van de vruchtbare bodem waar allerlei spinterpartijtjes zich als broeders beijveren om elkaar de loef af te steken.

Begrijp je het nu? ;) Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen, als in deze inzending.

Hamas, Al Aqsa, Hizb- Allah, PFLP, Jihad, Tanzim en andere partijen die opkomen voor de Palestijnse zaak, zijn legitieme verzetsorganisaties.

freya
24-11-03, 20:43
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hamas is net zoiets als Hezbollah, Islamic Jihad, Al Aqsa en al die andere gewelddadige partijen die niet (kunnen) samenwerken maar wel dezelfde 'broederschap' delen: de vernietiging van een door henzelf aangewezen vijand.

Begrijp je het nu? ;)


Ja hoor, dank voor de uitleg :blij:

Net als Likoed dus :vierkant:

observer
24-11-03, 20:56
Geplaatst door Al Sawt
Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen, als in deze inzending.

Hamas, Al Aqsa, Hizb- Allah, PFLP, Jihad, Tanzim en andere partijen die opkomen voor de Palestijnse zaak, zijn legitieme verzetsorganisaties. legitiem of niet kindermoordenaars blijven het

ZbaqZbaq
24-11-03, 20:59
Geplaatst door observer
legitiem of niet kindermoordenaars blijven het

wat dat betreft staan ze vet in de schaduw van de Cockroaches.

Als zij kindermoordenaars zijn dan zijn de cockroaches het 1000 voudige hiervan.

observer
24-11-03, 21:18
maakt dat het minder erg al zou dat zou zijn

is het doden van 1 kind minder erg dan 10 100 1000

kinderen zijn onschuldig

en of het nu een israelier is die palestijns kind dood of andersom

beiden zijn verwerpelijk

organisaties die dat bewust doen (incl babies!!) zijn verwerpelijk

heb je overigens gelezen dat de egyptische gamal al islamija zich heeft opgeheven de leiders hun verontschuldigingen hebben aangeboden voor de daden en de fatwas

dat ze ontdaan waren door de aanslagen in SA en turkije

ZbaqZbaq
24-11-03, 21:25
wat zei die hoer...... die min. van buitenlandse zaken was in de VS, over de slachtoffers van de embargo op Irak ????



Lesley Stahl on U.S. sanctions against Iraq: We have heard that a half million children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?

Secretary of State Madeleine Albright: I think this is a very hard choice, but the price--we think the price is worth it.

--60 Minutes (5/12/96)

Al Sawt
24-11-03, 21:40
Geplaatst door observer
maakt dat het minder erg al zou dat zou zijn

is het doden van 1 kind minder erg dan 10 100 1000

kinderen zijn onschuldig

en of het nu een israelier is die palestijns kind dood of andersom

beiden zijn verwerpelijk

organisaties die dat bewust doen (incl babies!!) zijn verwerpelijk

Kortom ook Israel is verwerpelijk!

Tenslotte hebben zij meer dan 800 Palestijnse kinderen vermoord en duizenden voor het leven verminkt.

Of onderwerp je Israel aan andere maatstaven?

elbadr
24-11-03, 23:50
ik wil u even verwijzen naar mijn ondertekening..
er stond een aantal weken geleden een foto van 3 hamasstrijders die van plan waren hun leven te geven voor palestina ..want de onderdrukking en de vernederingen werden hun te veel...

dit plaatje wat al vanaf mijn lidmaatschap in mijn ondertekening stond, is opeens weggehaald en nu staat er deze tekst.!

m.a.w.
l3arab/moslimmien djenna zijn de grootste mothafokkers die er zijn !!