PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistische PEDO's actief in IRAQ !!!



Mark
26-11-03, 12:28
wat een obscene discussie! :cheefbek:

Waterval
26-11-03, 12:48
Jammer dat deze walgelijke vertoning niet wordt gemeld.. Ik ben :droef: in jullie...


ps: [mod.].

Daviddavid
26-11-03, 12:52
Meende het niet eens, wilde alleen even checken of je Sadeeq mag beldigen, of dat hij alleen anderen mag beledigen. Blijkbaar dat laatste, want er is alweer vanalles verwijderd. Tja.

Waterval
26-11-03, 12:53
Bent u echt 38 ?

ps: U mag ten alle tijde een bericht van Sadeeq melden bij beheer.

Waterval
26-11-03, 12:55
Even ter verduidelijking, deze topic is niet geopend door Mark.

Daviddavid
26-11-03, 12:57
Geplaatst door Waterval
Bent u echt 38 ?

ps: U mag ten alle tijde een bericht van Sadeeq melden bij beheer.

waarom zou ik geen 38 zijn?

Mark
26-11-03, 12:59
Ik ben zwaar getraumatiseerd door deze homosexuele toespelingen :)

Bijna zo erg als toen een van mijn kazaa filmpjes oppeens vrouwloos bleek te zijn... vuile oplichters :rolleyes:

Daviddavid
26-11-03, 13:01
Arme jongen! Ik speel jou niks toe hoor, don't worry. Wilde alleen lollig doen en nu is de hele thread een zooitje.

Mark
26-11-03, 13:02
Geplaatst door Daviddavid
Arme jongen! Ik speel jou niks toe hoor, don't worry. Wilde alleen lollig doen en nu is de hele thread een zooitje.

threads houden het hier nooit lang vol zodra bepaalde mensen gaan meepraten :)

Daviddavid
26-11-03, 13:05
zoals wie?

Mark
26-11-03, 13:13
Ik, maar vooral Taouanza!

Waterval
26-11-03, 13:16
Geplaatst door Mark
Ik, maar vooral Taouanza!


Alvast gefeliciteerd met de 8000.... :fplet:

Daviddavid
26-11-03, 13:22
Geplaatst door Dave20
Dat kun je nu wel mooi zeggen, maar deze scheldpartij heeft er dagenlang gestaan, je maakt mij niet wijs dat geen enkele moderator dat is opgevallen. Eén keer heb ik zo'n scheldpartij gemeld bij het beheer, maar kreeg toen een reactie terug dat ik niet moest zeuren.

Hear, hear!

Waterval
26-11-03, 13:26
Geplaatst door Dave20
Dat kun je nu wel mooi zeggen, maar deze scheldpartij heeft er dagenlang gestaan, je maakt mij niet wijs dat geen enkele moderator dat is opgevallen. Eén keer heb ik zo'n scheldpartij gemeld bij het beheer, maar kreeg toen een reactie terug dat ik niet moest zeuren.


Dat neemt niet weg dat jij je verantwoordelijk dient te nemen en dit bericht wel meldt. (Voor het geval de moderators deze thread niet is opgevallen). Soms is het zo dat een thread binnen een kwartier uitloopt op een ordinaire scheldpartij. ...

Waterval
26-11-03, 13:27
Geplaatst door Daviddavid
Hear, hear!

:moe:

Ron Haleber
26-11-03, 14:45
Geplaatst door Waterval
:moe:

Bravo Waterval, breng Marokkanen als Sadeeq mar eens wat van jouw Arabische beschaving bij! Kan nooit kwaad!


Wel jammer van het topic. Het had zo'n leuke titel - Mark was er al jaloers op!

sadeeQ
26-11-03, 17:40
Geplaatst door Ron Haleber
Bravo Waterval, breng Marokkanen als Sadeeq mar eens wat van jouw Arabische beschaving bij! Kan nooit kwaad!


Wel jammer van het topic. Het had zo'n leuke titel - Mark was er al jaloers op!

:tik: zelfs een wat ouder en wijzer iemand als jij zou moeten weten dat WV een berber is en geen arabier :auw:

sadeeQ
26-11-03, 17:43
Geplaatst door Daviddavid
Meende het niet eens, wilde alleen even checken of je Sadeeq mag beldigen, of dat hij alleen anderen mag beledigen. Blijkbaar dat laatste, want er is alweer vanalles verwijderd. Tja.

. [mod.].

Royce
26-11-03, 18:01
Geplaatst door Dave20
Dat kun je nu wel mooi zeggen, maar deze scheldpartij heeft er dagenlang gestaan, je maakt mij niet wijs dat geen enkele moderator dat is opgevallen. Eén keer heb ik zo'n scheldpartij gemeld bij het beheer, maar kreeg toen een reactie terug dat ik niet moest zeuren.


Je verwacht toch niet dat Beheer alle topics van MokroMike afstruint opzoek naar zaken om te verwijderen...:D

Ben nu wel benieuwd naar datgene wat er in gestaan heeft.

Ron Haleber
26-11-03, 19:00
Geplaatst door sadeeQ
:tik: zelfs een wat ouder en wijzer iemand als jij zou moeten weten dat WV een berber is en geen arabier :auw:

Voor het eerst in mijn leven ontvang ik van jou een beantwoordbaar reply (ervan uitgaand dat de rode stuff van jou is)! Proficiat! Voor je slimme it-kennis had ik natuurlijk wél respect!

Sadeeq je hebt in feite gelijk. Maar je weet, ik steun de club van je vriend Nabil en daar zien we dat ff anders...

Dan vormen de Amazighen, de Druzen, de Assyriërs, de Kopten, de Koerden, de Toearga samen één natie die we voor het gemak de Arabische noemen met name omdat voor hen het arabisch de lingua franca is...

Waterval brabbelt ook nog wel wat arabisch dialekt en kan zijn salaat doen, dus hij hoort daar bij...!

Waterval
26-11-03, 19:16
Dat rooie is van mij.... Mijn fout, ik had [mod.] erachter moeten zetten..

ps: :roken:

sadeeQ
26-11-03, 19:21
Geplaatst door Waterval
Dat rooie is van mij.... Mijn fout, ik had [mod.] erachter moeten zetten..

ps: :roken:


Watje :cheefbek:

Ron Haleber
26-11-03, 19:31
Geplaatst door Waterval
Dat rooie is van mij.... Mijn fout, ik had [mod.] erachter moeten zetten..

ps: :roken:

Zie je wel! Je Berberse pedagogische methodes werpen nog steeds geen vruchten af...! :fpotver:

Probeer het maar eens op z'n arabisch, je weet wel... :boer:

Waterval
26-11-03, 19:44
Geplaatst door sadeeQ
Watje :cheefbek:

:ergleuk:

sadeeQ
26-11-03, 20:32
Geplaatst door Ron Haleber
Voor het eerst in mijn leven ontvang ik van jou een beantwoordbaar reply (ervan uitgaand dat de rode stuff van jou is)! Proficiat! Voor je slimme it-kennis had ik natuurlijk wél respect!

Sadeeq je hebt in feite gelijk. Maar je weet, ik steun de club van je vriend Nabil en daar zien we dat ff anders...

Dan vormen de Amazighen, de Druzen, de Assyriërs, de Kopten, de Koerden, de Toearga samen één natie die we voor het gemak de Arabische noemen met name omdat voor hen het arabisch de lingua franca is...

Waterval brabbelt ook nog wel wat arabisch dialekt en kan zijn salaat doen, dus hij hoort daar bij...!


:cool: We hebben wel eens een praatje gehouden ouwe.in het echte kom je nog eenigzins een beetje normaal over moet ik eerlijk zeggen,achter je pctje ben je [een wijze oude man:aldus Mod watje-val]

Mark
26-11-03, 21:22
Geplaatst door sadeeQ
:cool: We hebben wel eens een praatje gehouden ouwe.in het echte kom je nog eenigzins een beetje normaal over moet ik eerlijk zeggen,achter je pctje ben je [een wijze oude man:aldus Mod watje-val]

Jij hebt ook iedereen hier al in het echt ontmoet!

sadeeQ
26-11-03, 21:29
Geplaatst door Mark
Jij hebt ook iedereen hier al in het echt ontmoet!

Nope


alleen een paar kut amsterdammers :watte?:

die boeren uit het platteland durven niet zo.mietjes zijn het :zweep: