PDA

Bekijk Volledige Versie : "Saddam had al contact met aliens in 1989"



dodi_vega
26-11-03, 11:59
"Saddam had al contact met aliens in 1989"

Bron: UFO Plaza

Waarschuwing: Het volgend bericht is een X-Factor bericht. Lees dit niet en reageer niet indien je niet van zulke berichten houdt. Klagen kan via [email protected]. In de nieuwe Frontpage zal er een aparte rubriek voor deze berichten zijn!

Eind maart deed het gerucht zich voor dat Britten poogden Saddams Area-51 te veroveren, en menen sommigen dat Saddam contact met gered door aliens tijdens het bombardement op Bagdad.

Een Oekraïnse contactee lijkt deze beweringen te bevestigen. De Oekrainse contactee/paragnost Lenura A. Azizova beweert dat de Irakese dictator Saddam Hussein voor het eerst een alien ontmoette in 1989, toen een cilindervormige UFO in de bergen ten zuidoosten van Kirkuk crashte. Dit schrijft UFO Plaza.

"In 1989 vond in het bergachtige gebied dat zich enkele 10-tallen kilometers ten oosten of zuidoosten van Kirkuk bevindt een UFO crash plaats; het gebied werd snel afgezet door Saddams leger," vertelde Azizova, volgend op een aantal remote-viewing sessies in haar eigen land. "Het toestel werd in beslag genomen, geevalueerd, en geheim gehouden in uiterste geheimhouding. De crash van dit alien ruimteschip maakte een lange geul in de grond. Het schip was cilindervormig, of meer precies, kogelvormig, 12 meter lang en 2,4 meter in diameter, zilver van kleur."

"Het lichaam van een dode alien werd binnenin gevonden," ging ze verder, "De alien zag er Aziatisch uit, ongeveer 1,5 meter groot, met een groot hoofd, grote ogen, en 4-vingerige handen. Het tweede lid van de crew verliet de capsule door de opening aan de achterkant van het schip. Enkele dagen later namen Irakese soldaten deze alien gevangen nabij bergen ten noorden van Taqtaq. Het wezen was duidelijk bang en maakte piepende geluiden."

"Saddam was bang dat andere aliens zouden arriveren om de crew te redden dus werd de recovery actie zeer snel uitgevoerd," beweerde ze. "Het irakese leger transporteerde het toestel 's nachts in uiterste geheimhouding naar de Irbil provincie, waar een speciale ondergrondse tunnel met hangaren was geconstrueerd om het ruimteschip te verstoppen en te bestuderen. Natuurlijke grotten die in de regio bestaan werden voor dit doel gebruikt. Het lichaam van de (dode alien) piloot werd daar opgeslagen in een speciale cryogeen container." De ondergrondse faciliteit bevindt zich "in de bergen ten zuidoosten van Irbil, ongeveer tussen Girdasur en Mirza Agha."

Deze contactee houdt vol dat dit Saddam's eerste ontmoeting met de aliens was en niet de vermoedelijke incidenten tijdens de eerste golfoorlog in 1991 of Operation Desert Storm in 1998. "De entiteit die overleefde, leefde voor minstens 2 weken in irakese hechtenis in Saddam's ondergrondse basis. Daarna stierf het. Helaas voor Saddam en in tegenstelling met alle geruchten en sprookjes op de markt in Baghdad, werd er geen informatie door de alien verstrekt, ondanks aanhoudende irakese pogingen om hem te ondervragen."

Daar hij "een onvermijdelijke Amerikaanse aanval vreesde, gaf hij de opdracht om de ingang van de grot op te blazen en om het ruimteschip te begraven, het lichaam van de alien en al het bewijs, om de inbeslagneming van de Amerikanen te voorkomen."

Azizova beweerde dat de 2 aliens "uit de dubbelster HD-62323 in de constellatie Canis Minoris kwamen, die 172 lichtjaren van de aarde is verwijderd."

Vermoed wordt dat Bush weet dat Saddam contact met aliens heeft, en is daarom bang dat hij ontvoerd wordt. Zo meldde CNN donderdag dat het Witte Huis vorige week donderdag geëvacueerd werd omdat er een UFO op de radar verscheen. Het was zo ernstig, dat er straaljagers heenvlogen, maar toen ze er arriveerden was het object verdwenen. Toch bleven ze er enkele uren rondcirkelen. De North American Defence weigerde te zeggen wat het valse alarm veroorzaakte, maar de VS Secret Service deed het incident af als een fout op de radar.

:)

Mark
26-11-03, 13:07
Overtreft dat maar eens lennart!

~Panthera~
26-11-03, 15:07
Saddam phone home ? :nerveus: :hihi:

freya
26-11-03, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~
Saddam phone home ? :nerveus: :hihi:

:lol:

mrz
26-11-03, 16:36
Mark, wat is toch jouw probleem man. Je zegt allemaal dingen die je niet kan menen. :alien:

Mark
26-11-03, 16:41
Geplaatst door mrz
Mark, wat is toch jouw probleem man. Je zegt allemaal dingen die je niet kan menen. :alien:

Het is een schreeuw om aandacht mrz :duim:

mrz
26-11-03, 16:47
Ok dat snap ik maar hmm positief of negatief? Kan niet bedoeling zijn dat je van in slaap gaat vallen right? Stelletje etterbakjes hier zeg including me NIET gezond meer! :fplet:

Simon
26-11-03, 17:19
Nou ik vind het een prachtig verhaal. Ik heb UFO's altijd wel interessant gevonden. Het idee dat wij de enigen in het heelal zouden zijn lijkt mij absurd. Maar goed, daarmee wil ik niet zeggen dat ik bovenstaand verhaal geloof. Het zijn van die verhalen die je gewoon voor kennisgeving aanneemt.