PDA

Bekijk Volledige Versie : Flessen in anus komen geregeld voor



barfly
26-11-03, 19:47
Op verjaardagen hoor je ze wel eens, de verhalen over mensen die in het ziekenhuis zouden belanden met allerlei voorwerpen in hun lichaam, die werden ingebracht tijdens het seksuele spel. Dat blijken zeker geen broodje aap verhalen te zijn, schrijft de Telegraaf vandaag. Ziekenhuizen in ons land worden namelijk regelmatig ''verrast'' door vastzittende voorwerpen in de mannenanus.

Artsen van het Leids Universitair Medisch Centrum hebben onlangs onderzoek gedaan naar dit wat vreemde maar vaak voorkomende fenomeen. En wat blijkt: blikjes, flessen, gloeilampen, en zelfs complete stofzuigerslangen worden in de anus gepropt, en komen soms onwrikbaar vast te zitten.

De meeste anaalproppers die in het ziekenhuis belanden zijn mannen tussen de 40- en 60 jaar oud. Maar onlangs kwam er ook een 14-jarige jongen bij de EHBO-afdeling van het ziekenhuis. Hij zei al twee dagen met een blikje fris in zijn anus rond te lopen. ''Ik zit in een experimentele fase'', zo zei de knaap. Uit schaamte durven veel anusproppers overigens niet te zeggen dat ze zelf het voorwerp naar binnen hebben gewurmd. Een veelgehoorde smoes is dat ze op de voorwerpen zijn gevallen. ''Nog niet zo lang geleden kwam hier een man binnen. De man had een fles scheerschuim in zijn anus zitten. Hij was uitgegleden in de badkamer en met zijn achterste op de fles terechtgekomen'', zo zegt een arts.

De meest gevonden voorwerpen in de mannenanus zijn: fruit, groente, flessen, biljartballen, gloeilampen, presse-papiers en schroevendraaiers .

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35359

Ben ik eindelijk Mark eens voor :wohaa:

Waterval
26-11-03, 19:49
Geplaatst door barfly

Ben ik eindelijk Mark eens voor :wohaa:


:haha: :duim:

Met dit bericht haal je alle opgelopen achterstand in 1x in.....

Mill
26-11-03, 19:52
fles in anus

Pfff, kinderspel. Je anus in een fles zien te krijgen, da's pas moeilijk.

barfly
26-11-03, 19:56
Geplaatst door Waterval
:haha: :duim:

Met dit bericht haal je alle opgelopen achterstand in 1x in.....

Alleen het resultaat telt! :D

taouanza
26-11-03, 20:03
Een blikje?!
En dan nog twee dagen ermee rondlopen?!:verward:

Babyface
26-11-03, 20:18
Lahiekoef l3ewen.

taouanza
26-11-03, 20:19
Geplaatst door Babyface
Lahiekoef l3ewen.


Amien a7enna.:jammer:

Babyface
26-11-03, 20:51
Geplaatst door taouanza
Amien a7enna.:jammer:


Moge Allah hen op de juiste weg leiden, de weg der geleidende awetshma.

taouanza
26-11-03, 21:00
Geplaatst door Babyface
Moge Allah hen op de juiste weg leiden, de weg der geleidende awetshma.


Amien aweltma :slaap:

Babyface
26-11-03, 21:03
Geplaatst door taouanza
Amien aweltma :slaap:



Moge Allah soebhanna jou behoeden voor al het kwade en het slechte in het leven en jou en jouw dochter van jullie dagelijkse behoefte voorzien, inshaAllah.

taouanza
26-11-03, 21:08
Geplaatst door Babyface
Moge Allah soebhanna jou behoeden voor al het kwade en het slechte in het leven en jou en jouw dochter van jullie dagelijkse behoefte voorzien, inshaAllah.


Amien agtie wat lief van je.
Ik wens voor jouw hetzelfde inshallah :blauwkus:

Babyface
26-11-03, 21:14
Geplaatst door taouanza
Amien agtie wat lief van je.
Ik wens voor jouw hetzelfde inshallah :blauwkus:



Amien inshaAllah. Ook voor jou een kusje mooeee777.


(ps ik vind je avatar lelijk).

Dutchguy
26-11-03, 21:15
Sjongejonge, ongelooflijk wat er kan gebeuren als je een beetje ongelukkig terecht komt tijdens het vallen!!! :D

taouanza
26-11-03, 21:16
Geplaatst door Babyface
Amien inshaAllah. Ook voor jou een kusje mooeee777.


(ps ik vind je avatar lelijk).


(ps ik had liever dat je me in een ander topic allemaal lieve dingen ging wensen ipv van een topic over anussen en wat er allemaal uit te voorschijn komt) :hihi:

Babyface
26-11-03, 21:18
Geplaatst door taouanza
(ps ik had liever dat je me in een ander topic allemaal lieve dingen ging wensen ipv van een topic over anussen en wat er allemaal uit te voorschijn komt) :hihi:



Hahahahaha gruwelijk..hahahahahahahahaha ik ka..aa..nnniee..meerr.....auww...hahahahahaha...ji j bent erg...hahahahah

Mark
26-11-03, 21:25
Kan toch gebeuren, ga je op een verjaardag op zo'n leeg krat bier zitten, steekt er een flesje uit :)

Maar een blikje, ik wil echt niet weten hoe je kont eruit ziet als dat naar binnen is geweest... damn!! :wow:

taouanza
26-11-03, 21:27
Geplaatst door Babyface
Hahahahaha gruwelijk..hahahahahahahahaha ik ka..aa..nnniee..meerr.....auww...hahahahahaha...ji j bent erg...hahahahah

:p

taouanza
26-11-03, 21:29
Geplaatst door Mark
Kan toch gebeuren, ga je op een verjaardag op zo'n leeg krat bier zitten, steekt er een flesje uit :)

Maar een blikje, ik wil echt niet weten hoe je kont eruit ziet als dat naar binnen is geweest... damn!! :wow:


Heb je dat gezien bij Explosief? Een olifant die op een man ging zitten, en ja hoor bingo.:maf:

Mark
26-11-03, 21:34
Geplaatst door taouanza
Heb je dat gezien bij Explosief? Een olifant die op een man ging zitten, en ja hoor bingo.:maf:

Ik kijk niet naar dat soort volkse programma's :ego:

:) schiet op met die pm!

Babyface
26-11-03, 21:34
Geplaatst door Mark
Kan toch gebeuren, ga je op een verjaardag op zo'n leeg krat bier zitten, steekt er een flesje uit :)

Maar een blikje, ik wil echt niet weten hoe je kont eruit ziet als dat naar binnen is geweest... damn!! :wow:


Probeer er vooral geen beeld van te schetsen Mark. :D


God verraadt van tijd tot tijd, zoals een controleur dat in de tram ook doet.


taouanza schattebout, mijn avatar is mooier... :wohaa:

Babyface
26-11-03, 21:35
Geplaatst door taouanza
Heb je dat gezien bij Explosief? Een olifant die op een man ging zitten, en ja hoor bingo.:maf:



:boeps:

barfly
26-11-03, 21:45
Geplaatst door Dutchguy
Sjongejonge, ongelooflijk wat er kan gebeuren als je een beetje ongelukkig terecht komt tijdens het vallen!!! :D

Ik ga ook nooit meer naar Amsterdam toe! Bloedje link die stad met al die amsterdammertjes :schok:

taouanza
26-11-03, 22:10
Geplaatst door Mark
Ik kijk niet naar dat soort volkse programma's :ego:

Ik ook niet heb ik geen maag voor maar er zijn altijd kinderen die je dat graag na vertellen




Geplaatst door Mark
:) schiet op met die pm!

:wink:

taouanza
26-11-03, 22:11
Geplaatst door Babyface
Probeer er vooral geen beeld van te schetsen Mark. :D


God verraadt van tijd tot tijd, zoals een controleur dat in de tram ook doet.


taouanza schattebout, mijn avatar is mooier... :wohaa:


Vind ik niet erg hoor lieverd.Van mij mag jij een mooiere avatar hebben dan ik.:strik:

Babyface
26-11-03, 22:18
Geplaatst door taouanza
Vind ik niet erg hoor lieverd.Van mij mag jij een mooiere avatar hebben dan ik.:strik:



Doe be3da superman ofzo?