PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander rijdt politie aan en knalt tegen paal



barfly
26-11-03, 22:19
Vechtpartij na aanhouding bromfietser

Bij de aanhouding van een 19 jaar oude bromfietser is dinsdagavond een massala vechtpartij tussen politie en voornamelijk Marokkaanse jongeren ontstaan. De gemeente Den Bosch praat vanavond met onder andere de Marokkaanse gemeenschap en de politie over de toedracht van het voorval.

De jongen werd aangehouden door de politie, omdat hij verleden week zich schuldig hebben gemaakt aan gevaarlijk rijgedrag. Hij werd herkend door een agent, die gaf hem daarop een stopteken. De jongen probeerde toen te politie te ontvluchten en gaf vol gas. Hij raakte daarbij de agent, verloor de macht over het stuur en kwam enkele tientallen meters verderop terecht tegen een lantaarnpaal.

Hierop werden de twee politie agenten door ongeveer 40 vrienden van de bromfietser. De politie wist met peperspray en de wapenstok weer de orde te herstellen. De bromfietser bleek aan het ongeval een beenbreuk over te hebben gehouden.

De brommer zelf bleek na onderzoek gestolen te zijn.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35371

Aangezien het zo stil is hier dacht ik ff wat stemming te maken :p

Royce
26-11-03, 22:26
Dief oppakken. Vechtersbaasjes oppakken. Hoezo gesprek met gemeenschap. Stel criminelen.

Marsipulami
26-11-03, 22:30
Geplaatst door barfly
Vechtpartij na aanhouding bromfietser

Bij de aanhouding van een 19 jaar oude bromfietser is dinsdagavond een massala vechtpartij tussen politie en voornamelijk Marokkaanse jongeren ontstaan. De gemeente Den Bosch praat vanavond met onder andere de Marokkaanse gemeenschap en de politie over de toedracht van het voorval.

De jongen werd aangehouden door de politie, omdat hij verleden week zich schuldig hebben gemaakt aan gevaarlijk rijgedrag. Hij werd herkend door een agent, die gaf hem daarop een stopteken. De jongen probeerde toen te politie te ontvluchten en gaf vol gas. Hij raakte daarbij de agent, verloor de macht over het stuur en kwam enkele tientallen meters verderop terecht tegen een lantaarnpaal.

Hierop werden de twee politie agenten door ongeveer 40 vrienden van de bromfietser. De politie wist met peperspray en de wapenstok weer de orde te herstellen. De bromfietser bleek aan het ongeval een beenbreuk over te hebben gehouden.

De brommer zelf bleek na onderzoek gestolen te zijn.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35371

Aangezien het zo stil is hier dacht ik ff wat stemming te maken :p

Die arme politieagenten alweer. Altijd maar weer dat slachtofferrolletje van de Nederlandse politie, de overheid die hen niet serieus neemt, niet genoeg geld en personeel geeft, en die baldadige pubers die o zo gevaarlijk zijn en waar ze niet tegenop kunnen. Het wordt eens tijd dat de Nederlandse politie ophoudt met zeuren en het werk doet waarvoor ze betaald worden.

barfly
26-11-03, 23:23
Geplaatst door Marsipulami
Die arme politieagenten alweer. Altijd maar weer dat slachtofferrolletje van de Nederlandse politie, de overheid die hen niet serieus neemt, niet genoeg geld en personeel geeft, en die baldadige pubers die o zo gevaarlijk zijn en waar ze niet tegenop kunnen. Het wordt eens tijd dat de Nederlandse politie ophoudt met zeuren en het werk doet waarvoor ze betaald worden.

We kunnen d'r lang en kort over lullen, maar het hele politie apparaat, in Nederland zuitgt harder dan je stofzuiger!

Circa 75% komt niet eens op straat en is administratief bezig. Oftewel heeft een verkeerde baan.

Marsipulami
26-11-03, 23:38
Geplaatst door barfly
We kunnen d'r lang en kort over lullen, maar het hele politie apparaat, in Nederland zuitgt harder dan je stofzuiger!

Circa 75% komt niet eens op straat en is administratief bezig. Oftewel heeft een verkeerde baan.

Dat is natuurlijk de onzin die Fortuyn kwam verkopen die jij hier komt navertellen.

Wat doet de politie op straat ?

a) Stoeptegels tellen.
b) Parkeerboetes uitschrijven.
c) oude vrouwtjes en blinden helpen oversteken.
d) zich steendood vervelen.

Wat doet de politie die niet op straat loopt ?

a) labaratoriumonderzoek naar sporen, vingerafdrukken, DNA-onderzoek.
b) databanken aanleggen van daders en resultaten vergelijken
c) Telefoontaps registreren
d) Gerechtelijke dossiers samenstellen en bewijsmateriaal verzamelen.


Als ik op straat een handtas wil stelen dan wacht ik wel even tot agent Fluit om de hoek is of bezig is met een oud vrouwtje te helpen oversteken. Van de politieagenten op straat zou ik dan veel minder bang zijn dan van de politieagenten die op kantoor zitten.

Meer blauw op straat is een slogan. Het opsporen en opsluiten van echte criminelen is meer de verdienste van de agenten op kantoor dan van de agenten op straat.

Puk
27-11-03, 00:46
Meer blauw op kantoor!!

:moe:

Marsipulami
27-11-03, 00:52
Geplaatst door Puk
Meer blauw op kantoor!!

:moe:

Toch jammer hé ? Dat je met het aanzwengelen van vooroordelen wel kiezers kan werven, maar geen problemen kan oplossen ...toch ?

Puk
27-11-03, 00:58
Geplaatst door Marsipulami
Toch jammer hé ? Dat je met het aanzwengelen van vooroordelen wel kiezers kan werven, maar geen problemen kan oplossen ...toch ?

Huh? Wat bedoel je precies?

Joesoef
27-11-03, 06:24
Geplaatst door Marsipulami
Wat doet de politie op straat ?

a) Stoeptegels tellen.
b) Parkeerboetes uitschrijven.
c) oude vrouwtjes en blinden helpen oversteken.
d) zich steendood vervelen.



De Politie is net zo debiel als de inwoners van haar gemeente. Terwijl er verder op in de straat er druk wordt gehosseld, gebruikt, gedealed en wat er allemaal bij hoort kreeg ik een veeg uit de pan omdat een van mijn achterlichten het niet deed en dat het doosje met reserve lampjes dat in mijn auto lag overjarig was. :jammer: Zal wel een import Amsterdammer zijn geweest. Ach het joch was aspirant....

taouanza
27-11-03, 07:35
Geplaatst door Joesoef
De Politie is net zo debiel als de inwoners van haar gemeente. Terwijl er verder op in de straat er druk wordt gehosseld, gebruikt, gedealed en wat er allemaal bij hoort kreeg ik een veeg uit de pan omdat een van mijn achterlichten het niet deed en dat het doosje met reserve lampjes dat in mijn auto lag overjarig was. :jammer: Zal wel een import Amsterdammer zijn geweest. Ach het joch was aspirant....

Ik hoef je niet te vertellen wat er allemaal in en rond Rotterdam CS gebeurt maar dan komt er zo'n held vertellen dat ik niet tegen de muur mag leunen als ik aan het bellen ben. :fpetaf:

gibraltar
27-11-03, 15:26
als ik zo een dikvet politie agent(e) zie.
vraag ik me altijd af, hoe is ze door de politie test gekomen?
en de meeste,hoe zijn ze door de IQtest gekomen.

MocroStyle
27-11-03, 15:45
Geplaatst door barfly
Vechtpartij na aanhouding bromfietser

Bij de aanhouding van een 19 jaar oude bromfietser is dinsdagavond een massala vechtpartij tussen politie en voornamelijk Marokkaanse jongeren ontstaan. De gemeente Den Bosch praat vanavond met onder andere de Marokkaanse gemeenschap en de politie over de toedracht van het voorval.

De jongen werd aangehouden door de politie, omdat hij verleden week zich schuldig hebben gemaakt aan gevaarlijk rijgedrag. Hij werd herkend door een agent, die gaf hem daarop een stopteken. De jongen probeerde toen te politie te ontvluchten en gaf vol gas. Hij raakte daarbij de agent, verloor de macht over het stuur en kwam enkele tientallen meters verderop terecht tegen een lantaarnpaal.

Hierop werden de twee politie agenten door ongeveer 40 vrienden van de bromfietser. De politie wist met peperspray en de wapenstok weer de orde te herstellen. De bromfietser bleek aan het ongeval een beenbreuk over te hebben gehouden.

De brommer zelf bleek na onderzoek gestolen te zijn.

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35371

Aangezien het zo stil is hier dacht ik ff wat stemming te maken :p

waarom zitten er zoveel taalfouten in dit berichtje?

barfly
27-11-03, 15:57
Geplaatst door MocroStyle
waarom zitten er zoveel taalfouten in dit berichtje?

Omdat het bij Fok! vandaan komt? :)

~Panthera~
27-11-03, 18:30
Geplaatst door taouanza
Ik hoef je niet te vertellen wat er allemaal in en rond Rotterdam CS gebeurt maar dan komt er zo'n held vertellen dat ik niet tegen de muur mag leunen als ik aan het bellen ben. :fpetaf:
---------------

Stort het CS anders in ?? :schok:

:D

Joesoef
27-11-03, 18:33
Geplaatst door gibraltar
als ik zo een dikvet politie agent(e) zie.
vraag ik me altijd af, hoe is ze door de politie test gekomen?
en de meeste,hoe zijn ze door de IQtest gekomen.


Simpel. Je zoekt mensen boven een bepaalde grens of juist eronder.....

taouanza
27-11-03, 19:25
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Stort het CS anders in ?? :schok:

:D


:hihi: