PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander gepakt voor verkrachting en moord op 79 jarige bejaarde.



Zwarte Schaap
26-11-03, 23:45
Moordzaak 'wandelvrouwtje' in december voor de rechtbank

emmen/assen - De 29-jarige Erik W. uit Emmen die ervan wordt verdacht op 14 februari zijn 79-jarige plaatsgenote Maria van Offeren te hebben verkracht en doodgeslagen met een spade, verschijnt 23 december opnieuw voor de rechtbank in Assen.

De zaak wordt niet inhoudelijk behandeld. W.' s onderzoek in het Pieter Baan Centrum in Utrecht wordt 2 december afgerond. Vervolgens moeten de deskundigen een rapport schrijven over het onderzoek. De officier van justitie verwacht niet dat het rapport eind december klip en klaar op de burelen van de betrokkenen ligt. Advocaat F. Sieders verwacht pas een inhoudelijke behandeling in januari of februari van het nieuwe jaar.

Van Offeren stond in haar buurt bekend als het wandelvrouwtje. Zij stapte elke dag een uurtje rond in de Emmerdennen. In februari werd ze door W. opgewacht en op gruwelijke wijze om het leven gebracht. De moord heeft voor veel beroering gezorgd. Een uitgebreid onderzoek waarin DNA werd onderzocht van mannelijke buurtbewoners, bracht de politie op het spoor van W. De man bekende vrijwel direct de bejaarde dame te hebben omgebracht. Hij zei daarbij lustgevoelens te hebben gevoeld.

Bron: Dagblad van het Noorden 26/11/03

ZbaqZbaq
27-11-03, 11:23
zo gaan die nederlanders dus om met oudjes :duivels:

Shaheed
27-11-03, 13:45
Wel vreemd dat dit niet het nieuws haalt.

Mark
27-11-03, 13:46
Geplaatst door Shaheed
Wel vreemd dat dit niet het nieuws haalt.

Omdat dit routine is voor ons autochtonen.

Shaheed
27-11-03, 13:52
Geplaatst door Mark
Omdat dit routine is voor ons autochtonen.

Ook dat is nieuws!

Vervolgens een paar onderzoeken, een paar kamervragen die gesteld moeten worden, de woordvoerder van de autochtone nederlandse gemeenschap die ons komt uitleggen hoe het mogelijk is dat zoiets kan gebeuren en vervolgens zijn excuses aanbiedt.
Vele columnisten die hierover zullen schrijven en een link trekken naar de cultuur, opvoeding en (mogelijke) geloof van deze persoon enz....



Oooh wacht even ik dacht we in Nederland een objectieve media hadden.
:wat?!:

Mark
27-11-03, 13:53
Geplaatst door Shaheed
Ook dat is nieuws!

Vervolgens een paar onderzoeken, een paar kamervragen die gesteld moeten worden, de woordvoerder van de autochtone nederlandse gemeenschap die ons komt uitleggen hoe het mogelijk is dat zoiets kan gebeuren en vervolgens zijn excuses aanbiedt.
Vele columnisten die hierover zullen schrijven en een link trekken naar de cultuur, opvoeding en (mogelijke) geloof van deze persoon enz....



Oooh wacht even ik dacht we in Nederland een objectieve media hadden.
:wat?!:


Ik geef de media de schuld.... die portreteren bejaarden alleen maar als lustobjecten :(

Zwarte Schaap
27-11-03, 14:22
Geplaatst door Mark
Ik geef de media de schuld.... die portreteren bejaarden alleen maar als lustobjecten :(

Kan wel kloppen ja. Het schijnt dat er een expositie van naakte bejaarden van een bekende homofotograaf ergens in het noorden wordt gehouden.

Mark
27-11-03, 14:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
homofotograaf .

Hij maakt alleen foto's van homo's? Misschien is homograaf dan een betere term!

Dutchguy
27-11-03, 14:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kan wel kloppen ja. Het schijnt dat er een expositie van naakte bejaarden van een bekende homofotograaf ergens in het noorden wordt gehouden.

Erwin Olaf ?

Royce
27-11-03, 14:27
Geplaatst door Dutchguy
Erwin Olaf ?


Typisch...:hihi:

Zwarte Schaap
27-11-03, 14:27
Geplaatst door Dutchguy
Erwin Olaf ?

Ik wilde al erbij zetten dutchguy weet zijn naam wel. Ik had laatst een bondige recensie van jouw hand over hem gelezen, vandaar.

Zwarte Schaap
27-11-03, 15:01
Geplaatst door Mark
Hij maakt alleen foto's van homo's? Misschien is homograaf dan een betere term!


Nee, het is meer zoiets als moslimterrorist.

gibraltar
27-11-03, 15:09
een oma van 79jaar?
:verward: