PDA

Bekijk Volledige Versie : Vechtpartij na aanhouding bromfietser



cyberflower
27-11-03, 10:29
Vechtpartij na aanhouding bromfietser
Gepost door Anthony (Fe2O3) - woensdag 26 november 2003 @ 23:15 - Bron: Nieuws.nl
Bij de aanhouding van een 19 jaar oude bromfietser is dinsdagavond een massale vechtpartij tussen politie en voornamelijk Marokkaanse jongeren ontstaan. De gemeente Den Bosch praat vanavond met onder andere de Marokkaanse gemeenschap en de politie over de toedracht van het voorval.

De jongen werd aangehouden door de politie, omdat hij zich verleden week schuldig zou hebben gemaakt aan gevaarlijk rijgedrag. Hij werd herkend door een agent, die gaf hem daarop een stopteken. De jongen probeerde toen de politie te ontvluchten en gaf vol gas. Hij raakte daarbij de agent, verloor de macht over het stuur en kwam enkele tientallen meters verderop terecht tegen een lantaarnpaal.

Hierop werden de twee politie agenten door ongeveer 40 vrienden van de bromfietsers belaagd. De politie wist met peperspray en de wapenstok weer de orde te herstellen. De bromfietser bleek aan het ongeval een beenbreuk over te hebben gehouden.

De brommer zelf bleek na onderzoek gestolen te zijn. :aanwal:

Joesoef
27-11-03, 10:32
Mohammed en de 40 rovers vieren suikerfeest. Moet kunnen.

Waterval
27-11-03, 10:36
Geplaatst door Dave20
Ooit komt er nog eens een verbod op het vieren van het suikerfeest. :lekpuh:

en op voetbal wedstrijden en uitgaan en op ....

MocroStyle
27-11-03, 10:36
40 vrienden? :schok:

Ik geloof er geen snars van!

Joesoef
27-11-03, 10:40
Geplaatst door Waterval
en op voetbal wedstrijden en uitgaan en op ....


Prikborden...... :hihi:

MocroStyle
27-11-03, 11:04
Geplaatst door Dave20
Het zullen niet allemaal vrienden zijn geweest, maar ze bellen en sms-en elkaar om naar die plek te komen en dat geeft een sneeuwbal effect.

Ik had inderdaad een gemiste oproep die avond :moe:

ZbaqZbaq
27-11-03, 12:16
Geplaatst door cyberflower
Vechtpartij na aanhouding bromfietser
Gepost door Anthony (Fe2O3) - woensdag 26 november 2003 @ 23:15 - Bron: Nieuws.nl
Bij de aanhouding van een 19 jaar oude bromfietser is dinsdagavond een massale vechtpartij tussen politie en voornamelijk Marokkaanse jongeren ontstaan. De gemeente Den Bosch praat vanavond met onder andere de Marokkaanse gemeenschap en de politie over de toedracht van het voorval.

De jongen werd aangehouden door de politie, omdat hij zich verleden week schuldig zou hebben gemaakt aan gevaarlijk rijgedrag. Hij werd herkend door een agent, die gaf hem daarop een stopteken. De jongen probeerde toen de politie te ontvluchten en gaf vol gas. Hij raakte daarbij de agent, verloor de macht over het stuur en kwam enkele tientallen meters verderop terecht tegen een lantaarnpaal.

Hierop werden de twee politie agenten door ongeveer 40 vrienden van de bromfietsers belaagd. De politie wist met peperspray en de wapenstok weer de orde te herstellen. De bromfietser bleek aan het ongeval een beenbreuk over te hebben gehouden.

De brommer zelf bleek na onderzoek gestolen te zijn. :aanwal:

Ik geloof hier geen snars van.

Ik weet dat het in sommige steden gebruikelijk is dat politiemensen mocro's al rijdend van hun brommer trappen.

Waarschijnlijk dat de agent het zelfde grapje uit te halen. Ja, als er dan 40 heyena's om de hoek staan kun je klappen verwachten.

observer
27-11-03, 14:44
typisch geval van god straft direct

en de theorie dat criminaliteit bevorderd wordt door acceptatie in de omgeving krijgt weer extra bewijs

Blade20
27-11-03, 16:18
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik geloof hier geen snars van.

Ik weet dat het in sommige steden gebruikelijk is dat politiemensen mocro's al rijdend van hun brommer trappen.

Waarschijnlijk dat de agent het zelfde grapje uit te halen. Ja, als er dan 40 heyena's om de hoek staan kun je klappen verwachten.

Kijk mensen, dit is zeer interresant. Hier kun je zien wat er met je gebeurd als je alleen maar berichten leest waarin de politie als moslimhaters worden gezien.

Errug interresant, zeg ZbaqZbaq, heb je al een baantje, ik heb er hier twee nog vrij voor mensen.

1 is voor labrat de ander is voor testpersoon van gedrachsbestudering bij mentaal zwakkere personen.
Ik heb me al aangeboden maar mijn IQ was te hoog. :(

Zwarte Schaap
05-12-03, 15:50
Geplaatst door Dave20
En daar geloof ik dus geen snars van! Of die mocro's moeten op de vlucht zijn voor de politie natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.

Zbagzbag zit er waarschijnlijk het dichtst bij met zijn berichtje.



Rol Bossche agent nader onderzocht

Vrijdag 5 december 2003 - Den Bosch - De rijksrecherche stelt een onderzoek in naar het optreden van een 41-jarige hoofdagent van de districtspolitie Den Bosch op 25 november. Hij is een van de agenten die 's avonds betrokken waren bij de aanhouding van twee Marokkaanse jongens in de wijk Deuteren in verband met de vermeende diefstal van een bromfiets. Daarbij brak een 19-jarige verdachte een been.

Volgens de politie toen hij een stopteken negeerde en ten val kwam.Volgens getuigen 'is een van de agenten ineens uit een brandgang gesprongen'. De agenten werden direct belaagd door een groep van zo'n veertig jongeren. De Bossche politie had al een onderzoek ingesteld of de agenten voldoende deëscalerend hebben opgetreden. Belangenverenigingen van Marokkanen hebben bij burgemeester Rombouts officieel een klacht ingediend.