PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat kom jij als islamitische consument tekort in Nederland



Sawda
27-11-03, 11:13
Wat ik als consument mis, is kleding.

Nu de islam groeit in Nederland is er eigenlijk wel een markt waar wij op in kunnen spelen. Misschien komen we d.m.v. van deze topic aan ideeėn.

Royce
27-11-03, 11:15
Ik zou graag `n kussen willen hebben waar mn zware kop niet door heen zakt als ik slaap. Zachte k*tdingen van tegenwoordig...

Sawda
27-11-03, 11:17
Jij hebt zeker een kussen met schapenwol nodig?

Waterval
27-11-03, 11:21
Geplaatst door Sawda
Jij hebt zeker een kussen met schapenwol nodig?



Van een halal- schaap..





:moe:

Tomas
27-11-03, 11:23
Walgelijk om Moslims af te schilderen als consumenten.
:moe:

Sawda
27-11-03, 11:25
Geplaatst door Tomas
Walgelijk om Moslims af te schilderen als consumenten.
:moe:

Wat is daar walgelijk aan? :rolleyes:

taouanza
27-11-03, 11:36
Ken je een kledingmaakster, ik kan heel goed ontwerpen.
Ik denk er zelf ook heel veel aan.Als ik nou slim ben ging ik ook een paar schetsen maken aangezien ik van plan ben kleding te laten maken in Marokko.Islamitsche kleding.

Sawda
27-11-03, 11:46
Geplaatst door taouanza
Ken je een kledingmaakster, ik kan heel goed ontwerpen.
Ik denk er zelf ook heel veel aan.Als ik nou slim ben ging ik ook een paar schetsen maken aangezien ik van plan ben kleding te laten maken in Marokko.Islamitsche kleding.

:duim: Eindelijk iemand die er serieus op reageert.
Een perfect idee, als je kleding in Marokko laat maken dan zal de prijs van dat kledingstuk hier in Nederland niet duur zijn, het moet natuurlijk wel rendabel blijven, waardoor je het beter kan verkopen.

Ga ermee aan de slag, gegarandeerd dat ik voor klanten kan zorgen. :wink:

sienia
27-11-03, 12:01
“Islamitische kleding“ kun je toch ook prima in de winkel kopen of doe ik weer moeilijk?
Overal toch lange broeken, rokken, jurken, truien etc te krijgen? Zie er zelf best wel zedig uit, afgezien van het gebrek aan hoofddoek.

taouanza
27-11-03, 12:11
Geplaatst door Sawda
:duim: Eindelijk iemand die er serieus op reageert.
Een perfect idee, als je kleding in Marokko laat maken dan zal de prijs van dat kledingstuk hier in Nederland niet duur zijn, het moet natuurlijk wel rendabel blijven, waardoor je het beter kan verkopen.

Ga ermee aan de slag, gegarandeerd dat ik voor klanten kan zorgen. :wink:


Ik wil kleding laten maken voor mezelf en mijn dochter.
Maar het is wel interessant om te kunnen verkopen.

Maar ik ben niet de enige hoor, er zijn zat die er mee bezig zijn.
Ik zie ook steeds meer jellabas over straat jeweetwel die broekpakjes.

En Sienia
Ik kleed me ook zedig maar ik merk dat het toch een gedoe is om de ideale combinatie te vorme.
Denk aan mouwloos,brede hals, te warm in de zomer enz.
Als je maatje XXXXXL zou het makkelijker zijn maar ik vind me maatje 36 prima.

freya
27-11-03, 12:15
Geplaatst door sienia
“Islamitische kleding“ kun je toch ook prima in de winkel kopen of doe ik weer moeilijk?
Overal toch lange broeken, rokken, jurken, truien etc te krijgen? Zie er zelf best wel zedig uit, afgezien van het gebrek aan hoofddoek.

Eerlijk gezegd vind ik de meeste vrouwen in zedige kleding het toppunt van truttigheid.
Daarintegen woont bij mij in de buurt een moslima die zich heel goed kleedt. Alles bedekt maar toch elegant, niet te strak, maar ook geen hobbezakken. En altijd de kleur van kleding en hoofddoek op elkaar afgestemd.

Dat koop je niet zo op de Albert Cuyp. Dus Taouanza: goed plan :duim:

Ramzi
27-11-03, 12:18
Waarom beginnen jullie niet een winkelketen met kleding speciaal voor de moslim vrouw! En dan in elke grote stad een winkel! Wel in hartje centrum he... :)

PS: sorry da'k me ermee bemoei als man... :)

sienia
27-11-03, 12:20
Geplaatst door freya
Eerlijk gezegd vind ik de meeste vrouwen in zedige kleding het toppunt van truttigheid.
Daarintegen woont bij mij in de buurt een moslima die zich heel goed kleedt. Alles bedekt maar toch elegant, niet te strak, maar ook geen hobbezakken. En altijd de kleur van kleding en hoofddoek op elkaar afgestemd.

Dat koop je niet zo op de Albert Cuyp. Dus Taouanza: goed plan :duim:

Alles bedekt maar toch elegant, niet te strak, maar ook geen hobbezakken. Is mi ook zedig, maar niet truttig, en dan zonder hoofddoek.

Maar als er markt voor is, zeker doen!!

taouanza
27-11-03, 12:22
Geplaatst door Ramzi
Waarom beginnen jullie niet een winkelketen met kleding speciaal voor de moslim vrouw! En dan in elke grote stad een winkel! Wel in hartje centrum he... :)

PS: sorry da'k me ermee bemoei als man... :)

geef niet hoor, ken je een geldschieter?

taouanza
27-11-03, 12:25
Geplaatst door freya
Eerlijk gezegd vind ik de meeste vrouwen in zedige kleding het toppunt van truttigheid.
Daarintegen woont bij mij in de buurt een moslima die zich heel goed kleedt. Alles bedekt maar toch elegant, niet te strak, maar ook geen hobbezakken. En altijd de kleur van kleding en hoofddoek op elkaar afgestemd.

Dat koop je niet zo op de Albert Cuyp. Dus Taouanza: goed plan :duim:

das wat ik bedoel :wink:

Puk
27-11-03, 12:28
Wat kom jij als islamitische consument tekort in Nederland?

1. Wenskaarten
2. Bommen

:nerveus:

Joesoef
27-11-03, 12:30
Een halal bordeel..... :fuckit:

Ramzi
27-11-03, 12:30
Geplaatst door taouanza
geef niet hoor, ken je een geldschieter?

Goed concept en business plan en uiteraard De bank is het halve werk... ;)

:D

Ramzi
27-11-03, 12:32
Geplaatst door Puk
Wat kom jij als islamitische consument tekort in Nederland?

1. Wenskaarten
2. Bommen

:nerveus:

Er komt een speciaal schap achter de kassa... ;) Je hebt tegenwoordig te maken met een įge-key... ;)

taouanza
27-11-03, 12:33
Geplaatst door Ramzi
Goed concept en business plan en uiteraard De bank is het halve werk... ;)

:D

Mag dat reclame maken?:moe:

taouanza
27-11-03, 12:33
Geplaatst door Joesoef
Een halal bordeel..... :fuckit:

Nou fijn dat jij er in ieder geval om kan lachen. :strik:

BiL@L
27-11-03, 12:38
Ik mis gescheiden 'lunchrooms'.

:)

taouanza
27-11-03, 12:39
Geplaatst door BiL@L
Ik mis gescheiden 'lunchrooms'.

:)

Heb je daar zo'n last van? :zozo:

BiL@L
27-11-03, 12:42
Geplaatst door taouanza
Heb je daar zo'n last van? :zozo:

Ja, en ook de sigaretterook...
;)

Ramzi
27-11-03, 12:43
Geplaatst door BiL@L
Ik mis gescheiden 'lunchrooms'.

:)

Mannen komen de zaak nie in... :p

taouanza
27-11-03, 12:45
Geplaatst door BiL@L
Ja, en ook de sigaretterook...
;)

Ja daar heb ik ook last van.

Zwarte Schaap
27-11-03, 13:13
Geplaatst door Sawda
Wat ik als consument mis, is kleding.

Nu de islam groeit in Nederland is er eigenlijk wel een markt waar wij op in kunnen spelen. Misschien komen we d.m.v. van deze topic aan ideeėn.

Een Islamitische hamburgerketen met daadwerkelijk halalvlees.

sienia
27-11-03, 14:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een Islamitische hamburgerketen met daadwerkelijk halalvlees.
Je schrijft daadwerkelijk, dus het is allemaal 1 grote leugen?? :eek:

Zwarte Schaap
27-11-03, 14:08
Geplaatst door sienia
Je schrijft daadwerkelijk, dus het is allemaal 1 grote leugen?? :eek:

Het is geen leugen omdat ze niet beweren dat het halalvlees is. De onwetendheid/nonchalance/luiheid zit meer bij de moslims.

Denk jij nu echt dat mcdonald, burger king, kentucky ..etc...halalvlees verkopen? Dat meen je niet !

Een uitzondering is in een amerikaanse stad waar veel moslims wonen Daar heeft mcdonalds ze toestemming gegeven om echte halal mcnuggets te verkopen.

sienia
27-11-03, 14:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is geen leugen omdat ze niet beweren dat het halalvlees is. De onwetendheid/nonchalance/luiheid zit meer bij de moslims.

Denk jij nu echt dat mcdonald, burger king, kentucky ..etc...halalvlees verkopen? Dat meen je niet !

Een uitzondering is in een amerikaanse stad waar veel moslims wonen Daar heeft mcdonalds ze toestemming gegeven om echte halal mcnuggets te verkopen.

Nou ik heb 1x een hamburger gehad bij de mac in Tanger, wat een deceptie.
Ik zit in noord nederland, als we daar bijmekaar 10 islamitische slagers hebben is het veel. Dus we doen het vooral zelf, weten we zeker dat het halal is.

~Panthera~
27-11-03, 14:13
Geplaatst door sienia
Je schrijft daadwerkelijk, dus het is allemaal 1 grote leugen?? :eek:
---------------------------

McDonalds heeft het goorste vlees wat er maar te vinden is.
Heb ooit een docu gezien, waarin de medewerkers het vlees binnen 2 minuten moesten serveren, anders had het uit zichzelf weggelopen. :kotsen:
Ik eet NOOIT in mijn leven ook maar iets bij die ballentent.
En halal is het al helemaal niet.
Gadverdegatver !

Puk
27-11-03, 14:16
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

McDonalds heeft het goorste vlees wat er maar te vinden is.
Heb ooit een docu gezien, waarin de medewerkers het vlees binnen 2 minuten moesten serveren, anders had het uit zichzelf weggelopen. :kotsen:
Ik eet NOOIT in mijn leven ook maar iets bij die ballentent.
En halal is het al helemaal niet.
Gadverdegatver !

Je moet natuurlijk ook naar de Burger King !
Of het halal is weet ik niet. Tis wel erg lekker!

Zwarte Schaap
27-11-03, 14:16
Geplaatst door sienia
Nou ik heb 1x een hamburger gehad bij de mac in Tanger, wat een deceptie.
Ik zit in noord nederland, als we daar bijmekaar 10 islamitische slagers hebben is het veel. Dus we doen het vooral zelf, weten we zeker dat het halal is.

En nog echt vers ook ! Brengt me weer op een nieuwe idee: Een Slachthuis waar je zelf mag slachten.

Puk
27-11-03, 14:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
En nog echt vers ook ! Brengt me weer op een nieuwe idee: Een Slachthuis waar je zelf mag slachten.

Een heel groot balkon... iemand?

taouanza
27-11-03, 16:25
Geplaatst door Puk
Een heel groot balkon... iemand?


:haha:

taouanza
27-11-03, 16:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een Islamitische hamburgerketen met daadwerkelijk halalvlees.


Volgens mij kan dat niet eens.Want dat is massaproductie, als je ziet wat voor troep die beesten allemaal te eten krijgen en de omstandigheden waarin ze leven.En niet te vergeten de milieuvervuiling van zo'n vleesverwerkingsfabriek.Nee ik mis eerder een Halalbiologische scharrelslager.

Zwarte Schaap
27-11-03, 16:45
Geplaatst door taouanza
Volgens mij kan dat niet eens.Want dat is massaproductie, als je ziet wat voor troep die beesten allemaal te eten krijgen en de omstandigheden waarin ze leven.En niet te vergeten de milieuvervuiling van zo'n vleesverwerkingsfabriek.Nee ik mis eerder een Halalbiologische scharrelslager.

Ook een goed idee ! Ik zelf ben ervoor dat thuis het beste eten wordt bereid en propageer het thuiseten. Het is zo dat ik veel moslims in dergelijke etablisementen zie eten en dacht om onze broeders en zusters van dienst te kunnen zijn.

Mark
27-11-03, 16:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
En nog echt vers ook ! Brengt me weer op een nieuwe idee: Een Slachthuis waar je zelf mag slachten.

Een pratend schaap met slachthuis ideeen? het moet niet veel gekker worden! :melig2:

taouanza
27-11-03, 16:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ook een goed idee ! Ik zelf ben ervoor dat thuis het beste eten wordt bereid en propageer het thuiseten. Het is zo dat ik veel moslims in dergelijke etablisementen zie eten en dacht om onze broeders en zusters van dienst te kunnen zijn.


Je hebt toch Chickenspot op de Meent?
Niet te vreten trouwens.:moe:

barfly
27-11-03, 17:01
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

McDonalds heeft het goorste vlees wat er maar te vinden is.
Heb ooit een docu gezien, waarin de medewerkers het vlees binnen 2 minuten moesten serveren, anders had het uit zichzelf weggelopen. :kotsen:
Ik eet NOOIT in mijn leven ook maar iets bij die ballentent.
En halal is het al helemaal niet.
Gadverdegatver !

Dat moet wel gore propaganda zijn van de concurrent!

Iedereen weet dat de hamburgers en zeker de Quarterpounders van McDonalds heerlijk zijn! :duim:

Mill
27-11-03, 17:06
Alle vlees is haram vind ik...

barfly
27-11-03, 17:08
Geplaatst door Mill
Alle vlees is haram vind ik...

Dat strookt niet met je onderschrift :p

Mill
27-11-03, 17:08
Geplaatst door barfly
Dat strookt niet met je onderschrift :p

:melig:

taouanza
27-11-03, 17:21
Geplaatst door barfly
Dat moet wel gore propaganda zijn van de concurrent!

Iedereen weet dat de hamburgers en zeker de Quarterpounders van McDonalds heerlijk zijn! :duim:

Ik heb echt te doen met mensen die zo weinig zijn gewend op culinair gebied.

Ander voorbeeld
Hoe smerig moet je vlees zijn om het lekkerder te maken met barbequesaus?!:verward:

barfly
27-11-03, 17:22
Geplaatst door taouanza
Ik heb echt te doen met mensen die zo weinig zijn gewend op culinair gebied.

Ander voorbeeld
Hoe smerig moet je vlees zijn om het lekkerder te maken met barbequesaus?!:verward:

Werk jij voor de Burgerking ofzo? :mad:

taouanza
27-11-03, 17:26
Geplaatst door barfly
Werk jij voor de Burgerking ofzo? :mad:


Jij voor de Mac dan?! :cheefbek:

barfly
27-11-03, 17:27
Geplaatst door taouanza
Jij voor de Mac dan?! :cheefbek:

Ik ben een trouwe klant van de Mac! En ik weet de heerlijk produkten van de Mac zeer te waarderen :)

taouanza
27-11-03, 17:29
Geplaatst door barfly
Ik ben een trouwe klant van de Mac! En ik weet de heerlijk produkten van de Mac zeer te waarderen :)


You poor thing :(

barfly
27-11-03, 17:34
Geplaatst door taouanza
You poor thing :(

Welnee!

http://www.jacksonlocal.com/mcdonalds/images/quarterpounder.jpg

:D

taouanza
27-11-03, 17:39
Geplaatst door barfly
Welnee!

http://www.jacksonlocal.com/mcdonalds/images/quarterpounder.jpg

:D




Psss zo zien ze er alleen maar uit op het plaatje. :wink:

Arvid
27-11-03, 18:58
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

McDonalds heeft het goorste vlees wat er maar te vinden is.
Heb ooit een docu gezien, waarin de medewerkers het vlees binnen 2 minuten moesten serveren, anders had het uit zichzelf weggelopen. :kotsen:
Ik eet NOOIT in mijn leven ook maar iets bij die ballentent.
En halal is het al helemaal niet.
Gadverdegatver !

In het verre verleden heb ik er ook ooit eens gegeten, NOOIT WEER!
ik ken zelfs figuren die macdonalds het lekkerste eten ter wereld vinden!! :corcky:
Mijn broer heeft er een tijdje gewerkt als bijbaantje, hij zei dat als een hamburger niet binnen 15 minuten verkocht wordt, ze het weg moeten gooien omdat het dan al practisch bedorven is. Bedenk dan ook nog dat die gore troep veel euri kost.
MacDonalds is echt iets voor zeer trieste mensen zonder smaak....

~Panthera~
27-11-03, 19:06
Geplaatst door Arvid
In het verre verleden heb ik er ook ooit eens gegeten, NOOIT WEER!
ik ken zelfs figuren die macdonalds het lekkerste eten ter wereld vinden!! :corcky:
Mijn broer heeft er een tijdje gewerkt als bijbaantje, hij zei dat als een hamburger niet binnen 15 minuten verkocht wordt, ze het weg moeten gooien omdat het dan al practisch bedorven is. Bedenk dan ook nog dat die gore troep veel euri kost.
MacDonalds is echt iets voor zeer trieste mensen zonder smaak....
-------------------------------

Precies ! DAT had ik dus ook gezien, in een docu, die notabene uit the USA zelf kwam; het was te goor om aan te zien.
Ben ik blij dat ik er nog nooit iets gegeten heb. :wohaa:
Het is gewoon GEURIE voor VEEL PLEURIE. :hihi: