PDA

Bekijk Volledige Versie : Vlaams Blok wil AEL laten ontbinden



Blade20
27-11-03, 15:24
Vlaams Blok wil AEL laten ontbinden

Gepost door Rob (R@b) - donderdag 27 november 2003 @ 14:50 - Bron: Gazet van Antwerpen

In België wil het Vlaams Blok de Arabisch Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah laten ontbinden. Blok-leider Filip Dewinter dient daartoe een klacht in bij het gerecht op basis van de wet op de privé-milities*. Het Vlaams Blok meent dat de AEL zo'n privé-militie is omdat ze onder meer een eigen veiligheidsdienst heeft, burgerpatrouilles opzet en het feit dat de AEL mee aan de basis van de rellen in de Antwerpse wijk Borgerhout en andere zou liggen.

Opvallend is dat Dewinter zich in zijn juridische klacht tegen de AEL baseert op een politierapport dat hij in handen kreeg. Daarin zouden bewijzen staan die de beweringen van het Vlaams Blok onderschrijven.

-
* De Belgische wet op privé-milities zegt dat elke organisatie die geweld gebruikt of politie of leger wil vervangen, verboden is.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35392

Blade20
27-11-03, 15:25
:wohaa: :wohaa: :wohaa:

K mag die vent van het Vlaams Blok wel niet zo, maar die actie vindt ik wel strak! (ookal zal de AEL ondergronds gaan, ze kunnen dan niet meer openlijk provoceren.

ZbaqZbaq
27-11-03, 16:04
http://smilies.jeeptalk.org/contrib/tweetz/moon.gif

Mill
27-11-03, 16:10
Geplaatst door ZbaqZbaq
http://smilies.jeeptalk.org/contrib/tweetz/moon.gif

Ik wist niet dat jij blank was. :tik:

taouanza
27-11-03, 16:12
Geplaatst door Blade20
Vlaams Blok wil AEL laten ontbinden

Gepost door Rob (R@b) - donderdag 27 november 2003 @ 14:50 - Bron: Gazet van Antwerpen

In België wil het Vlaams Blok de Arabisch Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah laten ontbinden. Blok-leider Filip Dewinter dient daartoe een klacht in bij het gerecht op basis van de wet op de privé-milities*. Het Vlaams Blok meent dat de AEL zo'n privé-militie is omdat ze onder meer een eigen veiligheidsdienst heeft, burgerpatrouilles opzet en het feit dat de AEL mee aan de basis van de rellen in de Antwerpse wijk Borgerhout en andere zou liggen.

Opvallend is dat Dewinter zich in zijn juridische klacht tegen de AEL baseert op een politierapport dat hij in handen kreeg. Daarin zouden bewijzen staan die de beweringen van het Vlaams Blok onderschrijven.

-
* De Belgische wet op privé-milities zegt dat elke organisatie die geweld gebruikt of politie of leger wil vervangen, verboden is.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35392




Goed voorbeeld doet goed volgen. :fpiraat:

freya
27-11-03, 16:17
Geplaatst door Blade20
Vlaams Blok wil AEL laten ontbinden

Gepost door Rob (R@b) - donderdag 27 november 2003 @ 14:50 - Bron: Gazet van Antwerpen

In België wil het Vlaams Blok de Arabisch Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah laten ontbinden. Blok-leider Filip Dewinter dient daartoe een klacht in bij het gerecht op basis van de wet op de privé-milities*. Het Vlaams Blok meent dat de AEL zo'n privé-militie is omdat ze onder meer een eigen veiligheidsdienst heeft, burgerpatrouilles opzet en het feit dat de AEL mee aan de basis van de rellen in de Antwerpse wijk Borgerhout en andere zou liggen.

Opvallend is dat Dewinter zich in zijn juridische klacht tegen de AEL baseert op een politierapport dat hij in handen kreeg. Daarin zouden bewijzen staan die de beweringen van het Vlaams Blok onderschrijven.

-
* De Belgische wet op privé-milities zegt dat elke organisatie die geweld gebruikt of politie of leger wil vervangen, verboden is.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35392


Dit liedje heeft Flip al eerder gezongen.

Die man wordt saai :aanwal:

Al Sawt
27-11-03, 16:27
Geplaatst door Blade20
:wohaa: :wohaa: :wohaa:

K mag die vent van het Vlaams Blok wel niet zo, maar die actie vindt ik wel strak! (ookal zal de AEL ondergronds gaan, ze kunnen dan niet meer openlijk provoceren. Prachtig Blade!

Er bestaat niets beters om een democratische organisatie te laten radicaliseren, door het te verbieden en daarmee dwingen om ondergronds te laten opereren.

Weg met de zichtbaarheid van de organisatie, weg met de democratische aspiraties van de organisatie, weg met de legitimiteit van de organisatie etc etc.

En dan zeuren en kritiek geven, dat moslims liever de ondergrondse pad naar macht bewandelen dan de pad naar de stembus.

Blade20
27-11-03, 16:29
Geplaatst door Al Sawt
Prachtig Blade!

Er bestaat niets beters om een democratische organisatie te laten radicaliseren, door het te verbieden en daarmee dwingen om ondergronds te laten opereren.

Weg met de zichtbaarheid van de organisatie, weg met de democratische aspiraties van de organisatie, weg met de legitimiteit van de organisatie etc etc.

En dan zeuren en kritiek geven, dat moslims liever de ondergrondse pad naar macht bewandelen dan de pad naar de stembus.

Ik kan het niet meer met je eens zijn!
Ik ben toch geen moslim en van oorsprong 'inboorling' dus ik lig er niet van wakker.
Er mag best een organisatie bestaan. Maar de AEL is gewoon een foute organisatie, met foute doelen (hun werkelijke doelen, niet die schijndoelen) en foute opvattingen en ideeen.

freya
27-11-03, 16:31
Geplaatst door Blade20
Ik kan het niet meer met je eens zijn!
Ik ben toch geen moslim en van oorsprong 'inboorling' dus ik lig er niet van wakker.
Er mag best een organisatie bestaan. Maar de AEL is gewoon een foute organisatie, met foute doelen (hun werkelijke doelen, niet die schijndoelen) en foute opvattingen en ideeen.

Wat zijn hun werkelijke doelen dan?

Blade20
27-11-03, 16:33
Geplaatst door freya
Wat zijn hun werkelijke doelen dan?

Ow komop, die vent (Dyab Abou Jahjah) heeft een trauma opgelopen in zijn jeugdjaren, wil de Israeliers doodzien en probeerd de moslims aan de macht te laten komen in Belgie (Nederland heeft hij bijna geen suc6) door niet de huidige macht af te breken, maar de macht van de moslims via misbruik van de democratie te vergroten.

Al Sawt
27-11-03, 17:07
Geplaatst door Dave20
Denk je echt dat de AEL zo'n grote aanhang onder moslims heeft? Volgens mij gaan ze niet eens ondergronds maar is het gewoon over, als de partij ontbonden is. Of ze richten gewoon een nieuwe partij onder andere naam op. Het gaat hier niet om het feit, dat ze als organisatie wel of geen grote aanhang hebben. Maar om het feit, dat een organisatie die een democratische weg bewandelt en (claimt) dat ze een zwake groep vertegenwoordigen, getorpedeerd wordt in haar democratische aspiraties. juist op zo`n manier kun je meer radicalisme en afkeer kweken onder de achterban van de betreffende org.

Al Sawt
27-11-03, 17:16
Geplaatst door Blade20
Ow komop, die vent (Dyab Abou Jahjah) heeft een trauma opgelopen in zijn jeugdjaren, wil de Israeliers doodzien en probeerd de moslims aan de macht te laten komen in Belgie (Nederland heeft hij bijna geen suc6) door niet de huidige macht af te breken, maar de macht van de moslims via misbruik van de democratie te vergroten. Blade, je mist echt realiteits besef. Hoe kan een kleine minderheid dat verdeeld is over 2 (verscheurde) delen van Belgie, via de stembus de totale macht verwerven?? Misschien meer invloed en medezeggenschap, maar macht?

Klinkt net zo belachelijk, als de bewering dat de aanslagen van 11-Sept door de VS zelf gepleegd zijn.

En ook je bewering, dat de AEL de democratie zal misbruiken om de macht van de moslims te vergroten. Is ronduit belachelijk en totaal gebaseerd op anti-Islamitische sentimenten en miskennis van de Nederlandse rechtstaat en democratische stelsel.

ZbaqZbaq
27-11-03, 17:35
Geplaatst door Dave20
Denk je echt dat de AEL zo'n grote aanhang onder moslims heeft? Volgens mij gaan ze niet eens ondergronds maar is het gewoon over, als de partij ontbonden is. Of ze richten gewoon een nieuwe partij onder andere naam op.

1 ding....loop vandaag of morgen eens door de kanaalstraat in Utrecht, en vertel me wat je gezien hebt :hihi:

Mocro's en Turken Love AEL !

taouanza
27-11-03, 17:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
1 ding....loop vandaag of morgen eens door de kanaalstraat in Utrecht, en vertel me wat je gezien hebt :hihi:

Mocro's en Turken Love AEL !

Nu dat is nou ook niet de aanhang waar je op zou moeten wachten.

En voor de rest, die blade zit nog steeds te bewijzen hoe dom hij is.
Maar ja hij is ook te dom om te weten dat we dat allang door hebben.
Poor thing.:moe:

ZbaqZbaq
27-11-03, 17:47
Geplaatst door taouanza
Nu dat is nou ook niet de aanhang waar je op zou moeten wachten.



Je weet niet waar ik het over heb Taouanza.

Ik liep vandaag door de kanaalstraat en bijna alle ondernemers hadden pamfletten voor hun raam van de AEL. :duim:

taouanza
27-11-03, 17:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
Je weet niet waar ik het over heb Taouanza.

Ik liep vandaag door de kanaalstraat en bijna alle ondernemers hadden pamfletten voor hun raam van de AEL. :duim:

Wat voor ondernemers? :p

ZbaqZbaq
27-11-03, 17:55
Geplaatst door taouanza
Wat voor ondernemers? :p

uhhh...all of 'em ??? :blowen:

taouanza
27-11-03, 18:02
Geplaatst door ZbaqZbaq
uhhh...all of 'em ??? :blowen:


aha :hihi:

Blade20
27-11-03, 18:54
Geplaatst door Al Sawt
Blade, je mist echt realiteits besef. Hoe kan een kleine minderheid dat verdeeld is over 2 (verscheurde) delen van Belgie, via de stembus de totale macht verwerven?? Misschien meer invloed en medezeggenschap, maar macht?

Klinkt net zo belachelijk, als de bewering dat de aanslagen van 11-Sept door de VS zelf gepleegd zijn.

En ook je bewering, dat de AEL de democratie zal misbruiken om de macht van de moslims te vergroten. Is ronduit belachelijk en totaal gebaseerd op anti-Islamitische sentimenten en miskennis van de Nederlandse rechtstaat en democratische stelsel.

Je mist het punt. Als een dergelijke partij kan overleven, zullen er meerdere partijen zoals het AEL komen. Dat is een ondermijning van de democratie zelf.

freya
27-11-03, 19:01
Geplaatst door Blade20
Je mist het punt. Als een dergelijke partij kan overleven, zullen er meerdere partijen zoals het AEL komen. Dat is een ondermijning van de democratie zelf.

Waar heb je het toch steeds over?
Hoezo ondermijning van de democratie?

Waar haal je het idee vandaan dat de AEL niet democratisch is?

~Panthera~
27-11-03, 19:14
Als ik die F.de Winter zie, denk ik altijd aan "ontbinding". :kotsen: :moe:

freya
27-11-03, 19:16
Geplaatst door ~Panthera~
Als ik die F.de Winter zie, denk ik altijd aan "ontbinding". :kotsen: :moe:

:haha:

~Panthera~
27-11-03, 19:18
Geplaatst door freya
:haha:
-----------------------

http://www.kurts-smilies.de/five.gif

Al Sawt
27-11-03, 19:55
Geplaatst door freya
Waar heb je het toch steeds over?
Hoezo ondermijning van de democratie?

Waar haal je het idee vandaan dat de AEL niet democratisch is? Dus jij snapt het ook niet.
Ik dacht dat het aan mij lag. Omdat ik opgegroeid ben met de idee dat een politieke partij die zich democratisch manifesteert, juist de democratie versterkt dan ondermijnd, zoals Blade beweert.

sadeeQ
27-11-03, 20:47
Geplaatst door taouanza
Nu dat is nou ook niet de aanhang waar je op zou moeten wachten.

En voor de rest, die blade zit nog steeds te bewijzen hoe dom hij is.
Maar ja hij is ook te dom om te weten dat we dat allang door hebben.
Poor thing.:moe:

Wat verwacht je van een debiele boer die opgegroeid is tussen de varkens,niets anders kent dan varkens :auw2:

Qwertyno
27-11-03, 20:52
Geplaatst door Blade20
Vlaams Blok wil AEL laten ontbinden

Gepost door Rob (R@b) - donderdag 27 november 2003 @ 14:50 - Bron: Gazet van Antwerpen

In België wil het Vlaams Blok de Arabisch Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah laten ontbinden. Blok-leider Filip Dewinter dient daartoe een klacht in bij het gerecht op basis van de wet op de privé-milities*. Het Vlaams Blok meent dat de AEL zo'n privé-militie is omdat ze onder meer een eigen veiligheidsdienst heeft, burgerpatrouilles opzet en het feit dat de AEL mee aan de basis van de rellen in de Antwerpse wijk Borgerhout en andere zou liggen.

Opvallend is dat Dewinter zich in zijn juridische klacht tegen de AEL baseert op een politierapport dat hij in handen kreeg. Daarin zouden bewijzen staan die de beweringen van het Vlaams Blok onderschrijven.

-
* De Belgische wet op privé-milities zegt dat elke organisatie die geweld gebruikt of politie of leger wil vervangen, verboden is.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35392

Volgens mij gebruikt de AEL geen geweld.
Volgens mij wil de AEL de politie of leger niet vervangen.
Volgens mij wil de AEL soms de politie controleren.

Daarom nieuwe titel:

****AEL wil Vlaams Blok laten ontbinden

In België wil het AEL het Vlaams Blok van Filip de Winter laten ontbinden. AEL leider Pietje dient daartoe een klacht in bij het gerecht op basis van de wet op ondermijning van de democratie*. Het AEL meent dat de het Vlaamse Blok de democratie ondermijnt omdat ze een onder meer het democratische AEL wil laten ontbinden. Op gronden die geen stand kunnen houden en daarmee in dit geval de dubbele agenda van het Vlaams Blok bloot legt.

Opvallend is dat Pietje zich in zijn juridische klacht tegen het Vlaams Blok basseert op de uitspraken van Filip zelf. Daarin zouden bewijzen staan die de beweringen van het AEL onderschrijven.******

freya
27-11-03, 23:11
Geplaatst door Al Sawt
Dus jij snapt het ook niet.
Ik dacht dat het aan mij lag. Omdat ik opgegroeid ben met de idee dat een politieke partij die zich democratisch manifesteert, juist de democratie versterkt dan ondermijnd, zoals Blade beweert.

Maar Blade is kennelijk opgegroeid met het idee dat zodra iemand het woord islam in de mond neemt er een dictatuur zal ontstaan.

Al Sawt
28-11-03, 23:19
Geplaatst door freya
Maar Blade is kennelijk opgegroeid met het idee dat zodra iemand het woord islam in de mond neemt er een dictatuur zal ontstaan. Misschien gaat Blade ervan uit, dat er miljoenen moslims in Nederland leven. Waardoor de moslimpartij(en) via de parlementaire weg een absolute meerderheid halen en daarmee onze verborgen agenda in voeren.