PDA

Bekijk Volledige Versie : Te erg voor woorden, ik kan het niet eens typen.



Zwarte Schaap
28-11-03, 01:15
Acht jaar cel voor verkrachten dochter

Van onze verslaggever
AMSTERDAM-Voor het gerechtshof in Amsterdam is ook in hoger beroep acht jaar cel geeist tegen de 49-jarige M.P. uit Enkhuizen wegens verkrachting van zijn dochter. Hij zou de nu 26-jarige vrouw tussen haar 7e en 22e levensjaar vele honderden malen seksueel hebben misbruikt.

De rechtbank in Alkmaar had de aantijgingen ten dele bewezen geacht en in maart vier jaar cel opgelegd. Zowel de officier van justitie als de alles ontkennende verdachte gingen in hoger beroep.

P. erkende dat hij in de loop der jaren nogal eens fors geweld heeft gebruikt tegen zijn naasten, zeker na een slok op, maar hij ontkende categorisch dat hij hiermee seks wilde afdwingen. Zijn dochter heeft dat anders ervaren.

Nadat de moeder des huizes in 1984 haar man en drie kinderen had verlaten, belandde zij een soort moederrol. Volgens de aangeefster deelde ze jarenlang het bed met haar vader. Dat zou steeds vaker gepaard zijn gegaan met seksueel misbruik. Soms zou deze incest in relatieve openheid hebben plaatsgevonden, zoals op de wc tijdens haar eigen verjaardagsfeestje, op de zolder na Sinterklaasavond, of tijdens kampeervakanties in Frankrijk.

Objectief bewijs is niet aanwezig, maar dat wordt gecompenseerd door verdachte omstandigheden. In 1991 was P. al veroordeeld voor ontucht met de dochter van een ex-vriendin, terwijl zijn naam ook in verband wordt gebracht met het misbruik van zijn zusje en haar dochtertje. Dat laatste zou zijn gebeurd tijdens een huwelijksfeest.

Een andere ex-vriendin heeft verklaard dat zij P. ooit de les had gelezen nadat hij zijn dochter bij de borsten had gegrepen terwijl ze op de Middellandse Zee op een opblaasmatras dobberde. P. had geen idee waar alle aantijgingen vandaan kwamen. ,,Het zijn er ergst denkbare beschuldigingen'', zei hij, waarna hofvoorzitter J. Chorus stelde dat het nog veel erger is wanneer het allemaal waar is. P. wordt in deze zaak gesteund door zijn twee zoons, die de aanklacht onbegrijpelijk vinden.

Uitspraak: 10 december.

Bron: Noord Hollands Dagblad 27/11/03

TonH
28-11-03, 01:33
Had de journalist niet nóg wat gedetailleerder kunnen zijn in de beschrijving van al dit vuil?! Lijkt wel offie ut lekker vindt. Zal toch niet, bij zo'n kwaliteitskrantje? :boos:

Maslov
28-11-03, 09:12
Het gaat mijn verstands en gevoelsgrenzen te boven.
Ik kan me niets voorstellen bij een vader die zoiets doet.

~Panthera~
28-11-03, 11:50
Geplaatst door Maslov
Het gaat mijn verstands en gevoelsgrenzen te boven.
Ik kan me niets voorstellen bij een vader die zoiets doet.
-------------------------------

Geloof het maar wel.
Mijn stiefvader was ook zo'n vieze gore zak, die het met mijn stiefzus vanaf het moment dat haar moeder overleed, op 8 jarige leeftijd, jaren heeft geflikt.
Pas in 1989 doen de smeerlap overleed door zichzelf van kant te maken met een pot pillen, heeft ze alles pas kunnen vertellen.
Niemand zou haar hebben geloofd; hij was zo'n geziene man in de buurt, deed ook zoveel voor de kerk.
Tja... dat zijn ook de grootste smeerlappen.

Toen ze hem het huis uit vervoerden in een grijze bodybag, dacht ik: ZO, het VUILNIS is eindelijk opgeruimt. :aftel:

Mill
28-11-03, 11:54
Geplaatst door ~Panthera~
Pas in 1989 doen de smeerlap overleed heeft ze alles pas kunnen vertellen.

Toen ze hem het huis uit vervoerden in een grijze bodybag, dacht ik: ZO, het VUILNIS is eindelijk opgeruimt. :aftel:

Dus ze vertelde meteen van het misbruik toen het lijk nog in huis lag?

~Panthera~
28-11-03, 11:58
Geplaatst door Mill
Dus ze vertelde meteen van het misbruik toen het lijk nog in huis lag?
-------------------------

Nee, dat heeft ze verteld toen ze van haar broer hoorde dat ie overleden was en NADAT ze was wezen kijken of ie wel ECHT dood was, in het mortuarium.
Eerder durfde ze het niet.

Dat het vuilnis was opgeruimd dacht IK, ik was op dat moment thuis. zij niet.
Ik zorgde op dat moment thuis voor mijn moeder, die lag te sterven aan k.anker,vandaar.

Mark
28-11-03, 12:02
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Nee, dat heeft ze verteld toen ze van haar broer hoorde dat ie overleden was en NADAT ze was wezen kijken of ie wel ECHT dood was, in het mortuarium.
Eerder durfde ze het niet.

Dat het vuilnis was opgeruimd dacht IK, ik was op dat moment thuis. zij niet.
Ik zorgde op dat moment thuis voor mijn moeder, die lag te sterven aan k.anker,vandaar.

Wat een ellende allemaal :slaap:

Maar als je bedenkt dat blijkbaar 55% van alle vrouwen wel eens mishandeld zijn dan moeten er hier ook voldoende slachtoffers zitten.....

... en daders...

~Panthera~
28-11-03, 12:06
Geplaatst door Mark
Wat een ellende allemaal :slaap:

Maar als je bedenkt dat blijkbaar 55% van alle vrouwen wel eens mishandeld zijn dan moeten er hier ook voldoende slachtoffers zitten.....

... en daders...
---------------

Ja......achteraf denk ik wel eens: ik had hem zelf om zeep moeten helpen.

TonH
28-11-03, 12:07
Panthera, ik hoop oprecht dat jullie het een plaats hebben kunnen geven. Want ik heb al heel wat mensen na zo'n ervaring volkomen de vernieling in zien gaan. Niet alleen de slachtoffers, maar (vooral op latere leeftijd) de omgeving. :droef:

Mill
28-11-03, 12:08
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Nee, dat heeft ze verteld toen ze van haar broer hoorde dat ie overleden was en NADAT ze was wezen kijken of ie wel ECHT dood was, in het mortuarium.
Eerder durfde ze het niet.

Dat het vuilnis was opgeruimd dacht IK, ik was op dat moment thuis. zij niet..

Dus jij vond hem sowieso een lul, zonder dat je had gehoord van het misbruik?

~Panthera~
28-11-03, 12:13
Geplaatst door Mill
Dus jij vond hem sowieso een lul, zonder dat je had gehoord van het misbruik?
--------------------------------

Ach, laat ik het zo zeggen: als je na 7 jaar liefdevol bent opgevoed door je moeder, en je in een gezin met 3 kinderen gepleurd wordt, waar je niet om hebt gevraagd, en je ziet je zogenaamde liefdevolle "stiefvader", je stiefbroer, als je moeder er net even niet is, met zijn hoofd tegen de muur aan slaan, zo hard, dat het bloed uit zijn oren loopt, dan heb je HEEL gauw door dat het een behoorlijke engerd is.
En zo had hij voor elk lid van de familie een andere "behandeling".
Verdeel en heers dus.

Donna
28-11-03, 12:25
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------------

Ach, laat ik het zo zeggen: als je na 7 jaar liefdevol bent opgevoed door je moeder, en je in een gezin met 3 kinderen gepleurd wordt, waar je niet om hebt gevraagd, en je ziet je zogenaamde liefdevolle "stiefvader", je stiefbroer, als je moeder er net even niet is, met zijn hoofd tegen de muur aan slaan, zo hard, dat het bloed uit zijn oren loopt, dan heb je HEEL gauw door dat het een behoorlijke engerd is.
En zo had hij voor elk lid van de familie een andere "behandeling".
Verdeel en heers dus.


Ik geloof niet echt in hemel en hel maar in dit soort gevallen denk ik graag: hij zal eeuwig branden.....

Mark
28-11-03, 12:27
Geplaatst door Donna
Ik geloof niet echt in hemel en hel maar in dit soort gevallen denk ik graag: hij zal eeuwig branden.....

Aangezien ik daar ook niet in geloof, hecht ik meer waarde aan "aardse" straffen.

~Panthera~
28-11-03, 12:29
Geplaatst door Donna
Ik geloof niet echt in hemel en hel maar in dit soort gevallen denk ik graag: hij zal eeuwig branden.....
---------------------

Gelukkig geloof ik ook in een "andere" gerechtigheid. :D

Donna
28-11-03, 12:36
Geplaatst door Mark
Aangezien ik daar ook niet in geloof, hecht ik meer waarde aan "aardse" straffen.

Yep.

Alleen was deze idioot al dood voordat ze hem konden opsluiten. Dan is een illusie van hel toch fijn om te hebben.

Mark
28-11-03, 12:38
Geplaatst door Donna
Yep.

Alleen was deze idioot al dood voordat ze hem konden opsluiten. Dan is een illusie van hel toch fijn om te hebben.

Zolang die illusie ingrijpen in het hier en nu maar niet onnodig maakt.

Donna
28-11-03, 12:40
Geplaatst door Mark
Zolang die illusie ingrijpen in het hier en nu maar niet onnodig maakt.

Nee, natuurlijk niet :rolleyes:

Mark
28-11-03, 12:41
Geplaatst door Donna
Nee, natuurlijk niet :rolleyes:

inshallah

T.A.F.K.A.Z
28-11-03, 12:44
Geplaatst door Mark
inshallah :D

Royce
28-11-03, 17:32
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
:D


Wat `n nick...:haha:

sadeeQ
28-11-03, 18:46
Geplaatst door Donna
Yep.

Alleen was deze idioot al dood voordat ze hem konden opsluiten. Dan is een illusie van hel toch fijn om te hebben.


:fpetaf:


je kan nog altijd op zijn graf gaan zeiken of schijten

Mark
28-11-03, 18:47
Geplaatst door sadeeQ
:fpetaf:


je kan nog altijd op zijn graf gaan zeiken of schijten

HAHAHAHAHAHA :haha:

Babyface
28-11-03, 18:50
Geplaatst door Donna
Dan is een illusie van hel toch fijn om te hebben.




:verward:



Ps alles goed Donna? :)

Orakel
28-11-03, 23:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Acht jaar cel voor verkrachten dochter



Ze beginnen dit soort misdaden eindelijk es behoorlijk af te straffen. Hoewel ik 'm zonder tbs nog goed weg vind komen. Misselijk.