PDA

Bekijk Volledige Versie : onderschrift + foto [b]censuur[/b]



Maslov
28-11-03, 10:29
Als ik een officiële persfoto, die her en der gepubliceerd is naast mijn onderschrift plaats, waarom wordt die dan weggehaald?

Het was een foto van vrouwen in Afghanistan met een burqa om, die met een stok door een man verjaagd worden.


Als het je niet bevalt vertrek je gewoon.

ps: Dat voortdurende opstarten van topics met een verwijzing naar zogenaamd tekortschietend gedrag van beheer/ moderators begint me een beetje de keel uit te hangen.

pps: Het staat je vrij om andermans provocerend gedrag te melden.

ppps: Als je klachten hebt over beheer of moderatorschap, dan stuur je een mailtje naar beheer. Net zo netjes als dat ik jou via een pm heb gevraagd je signature te veranderen.

MocroStyle
28-11-03, 10:40
Ze zouden jou moeten wegtrappen hier, onruststoker!

liefste
28-11-03, 11:00
Ik ben het met MocroStyle eens

MocroStyle
28-11-03, 11:00
Geplaatst door Gerrit Jan
Onruststokers moet je niet wegtrappen maar koesteren!

Weet dat deze stelling consequenties heeft op al je verdere priksels, natuurlijk alleen als je vrij wilt zijn van tegenspraak....

MocroStyle
28-11-03, 11:02
Geplaatst door liefste
Ik ben het met MocroStyle eens

mijn liefste :zwaai:

sadeeQ
28-11-03, 17:36
Geplaatst door Maslov
Als ik een officiële persfoto, die her en der gepubliceerd is naast mijn onderschrift plaats, waarom wordt die dan weggehaald?

Het was een foto van vrouwen in Afghanistan met een burqa om, die met een stok door een man verjaagd worden.


Als het je niet bevalt vertrek je gewoon.

ps: Dat voortdurende opstarten van topics met een verwijzing naar zogenaamd tekortschietend gedrag van beheer/ moderators begint me een beetje de keel uit te hangen.

pps: Het staat je vrij om andermans provocerend gedrag te melden.

ppps: Als je klachten hebt over beheer of moderatorschap, dan stuur je een mailtje naar beheer. Net zo netjes als dat ik jou via een pm heb gevraagd je signature te veranderen.

:fucyc:

SadeeQ, ff ophouden met je beledigingen. Ik ga me net `n zwarte piet voelen, alleen strooi ik dan met strafpunten. Eerstvolgende opmerking die niet kan zijn `n paar mooie puntjes SadeeQ. [mod.]

Maslov
28-11-03, 18:45
Hiervoor verdien je weer een strafpunt, ik ben beledigd :fpimp:

sadeeQ
28-11-03, 19:45
Geplaatst door Maslov
Hiervoor verdien je weer een strafpunt, ik ben beledigd :fpimp:

:fucyc: eentje maar?

voor het eerste of tweede deel van het woord?

sadeeQ
28-11-03, 19:47
Geplaatst door sadeeQ
:fucyc:

SadeeQ, ff ophouden met je beledigingen. Ik ga me net `n zwarte piet voelen, alleen strooi ik dan met strafpunten. Eerstvolgende opmerking die niet kan zijn `n paar mooie puntjes SadeeQ. [mod.]

:maf3:

Babyface
28-11-03, 19:49
Ik heb lekker geen strafpuntjes... :D

Babyface
28-11-03, 19:50
Geplaatst door sadeeQ
:maf3:



Stress.. :droef:

sadeeQ
28-11-03, 19:54
Geplaatst door Babyface
Ik heb lekker geen strafpuntjes... :D


Daar ben jij te lief en te schattig voor :Iluvu:

en die engerds van mods zijn bang voor meisjes http://www.click-smilies.de/sammlung0903/aktion/action-smiley-073.gif

Babyface
28-11-03, 19:58
Geplaatst door sadeeQ
Daar ben jij te lief en te schattig voor :Iluvu:

en die engerds van mods zijn bang voor meisjes http://www.click-smilies.de/sammlung0903/aktion/action-smiley-073.gif



En hoe weet jij dat? Kom je in mijn pm oulla??


Hahahaha die smiley heb ik ooit ook op Islam en meer geplaatst. manc hangt, Ridouan slaat. :haha:

sadeeQ
28-11-03, 20:00
Geplaatst door Babyface
En hoe weet jij dat? Kom je in mijn pm oulla??


Hahahaha die smiley heb ik ook op Islam en meer geplaatst. manc hangt, Ridouan slaat. :haha:

:maf2: pm lezen ? je vergeet steeds dat ik ook admin rechten heb en dus overal een kijkje kan nemen :zegniets:

Babyface
28-11-03, 20:02
Geplaatst door sadeeQ
:maf2: pm lezen ? je vergeet steeds dat ik ook admin rechten heb en dus overal een kijkje kan nemen :zegniets:


Jij hebt rechten hier.. :melig: Vandaar die strafpuntjes zeker? :nijn:

sadeeQ
28-11-03, 20:04
Geplaatst door Babyface
Stress.. :droef:

:auw2:

stress?

ik ben niet te bannen.met een arsenaal van 2 pc's , 3 laptops , een lijstje van hier tot tokio aan proxyservers , diverse anonymise surf sites en 30 nicks :auw2:

sadeeQ
28-11-03, 20:06
Geplaatst door Babyface
Jij hebt rechten hier.. :melig: Vandaar die strafpuntjes zeker? :nijn:

zo nu en dan geef ik mezelf een puntje als waardering voor mijn inzet en om de schijn op te houden,anders krijg je zeikerige blanken weer die hele topics gaan opstarten om dat ze zich gediscrimeneerd voelen :giechel: :giechel:

Babyface
28-11-03, 20:11
Geplaatst door sadeeQ
:auw2:

stress?



Die mod bedoelde ik. :slapen:


sadeeQ jij hebt geen rechten hier. Accepteer het nou maar.