PDA

Bekijk Volledige Versie : De geslaagde integratie volgens de Hollander



Tafrout
28-11-03, 17:49
De geslaagde integratie volgens de Hollander.


Geïntegreerd Marokkaans gezin: Achmed komt thuis en groet zijn ouders, "Hoi pa...hoi ma", en loopt door naar de koelkast om een blikje Heineken te pakken. "Jij ook een biertje pa"...schreeuwt hij uit de keuken. "Nee zoon, ik heb er al vier op" schreeuwt pa Khalid terug.

"Doe mij maar een witte wijn Achmed...nu je toch in de keuken bent" roept ma Fatima. "Ga je vanavond mee uit Achmed?" vraagt ma Fatima. "Ik ga vanavond met buurvrouw Tooske en Trientje naar club"Integratie", heb je zin om mee te gaan?...effe lekker swingen met zn viertjes". "Kan niet ma...ik heb die ouwe beloofd om morgenvroeg langs te komen in het bejaardenhuis" antwoordt Achmed. "Dachten we hem weggestopt te hebben, moet ik hem nog één keer in het half jaar opzoeken" zegt Achmed er achteraan. "Zo mag je niet over je opa praten Achmed" zegt ma met een glimlach op haar gezicht. "En toch heeft hij gelijk Fatima" roept pa..."we bezoeken hem veel te vaak, één keer per jaar is meer dan voldoende". "Wat eten we ma?" vraagt Achmed. "Ik heb niks klaargemaakt Achmed...ben de hele dag met buurvrouw in de stad geweest dus heb geen tijd gehad om te koken". "Haal maar een kroket bij die snacktent "MultiCulti" op de hoek".

"Alweer ma"...klaagt Achmed. "Dat heb ik eergisteren ook al gegeten". "Je mag ook de kliekjes van gisteren opeten...stamppot boerenkool met een stukje Hema-worst". Op dat moment kwam Achmed´s zus Fatma thuis met haar vriend Willem. "Pa, mag Willem blijven slapen?...zijn ouders zijn naar een anti-moslim bijeenkomst waar onze held Pim Fortuyn een lezing houdt over de gevaren van de Islam en Willem durft niet alleen in huis te zijn".

"Hij is bang dat hij overvallen wordt door fundamentalistische, allochtone, terroristische, Noord-Afrikaanse, Arabische, Jihad strijders die rugdekking krijgen van extremistische, anti-Amerikaanse, al-Qa`ida moslims....of zoiets". "Natuurlijk dochterlief...je ma is er toch niet vannacht en ik slaap wel op de bank". "Verstandige Jongen die Willem...die moslims zijn inderdaad niet te vertrouwen dus kan hij beter hier slapen"...fluisterde pa Khalid.

taouanza
28-11-03, 17:51
Geplaatst door Tafrout
De geslaagde integratie volgens de Hollander.


Geïntegreerd Marokkaans gezin: Achmed komt thuis en groet zijn ouders, "Hoi pa...hoi ma", en loopt door naar de koelkast om een blikje Heineken te pakken. "Jij ook een biertje pa"...schreeuwt hij uit de keuken. "Nee zoon, ik heb er al vier op" schreeuwt pa Khalid terug.

"Doe mij maar een witte wijn Achmed...nu je toch in de keuken bent" roept ma Fatima. "Ga je vanavond mee uit Achmed?" vraagt ma Fatima. "Ik ga vanavond met buurvrouw Tooske en Trientje naar club"Integratie", heb je zin om mee te gaan?...effe lekker swingen met zn viertjes". "Kan niet ma...ik heb die ouwe beloofd om morgenvroeg langs te komen in het bejaardenhuis" antwoordt Achmed. "Dachten we hem weggestopt te hebben, moet ik hem nog één keer in het half jaar opzoeken" zegt Achmed er achteraan. "Zo mag je niet over je opa praten Achmed" zegt ma met een glimlach op haar gezicht. "En toch heeft hij gelijk Fatima" roept pa..."we bezoeken hem veel te vaak, één keer per jaar is meer dan voldoende". "Wat eten we ma?" vraagt Achmed. "Ik heb niks klaargemaakt Achmed...ben de hele dag met buurvrouw in de stad geweest dus heb geen tijd gehad om te koken". "Haal maar een kroket bij die snacktent "MultiCulti" op de hoek".

"Alweer ma"...klaagt Achmed. "Dat heb ik eergisteren ook al gegeten". "Je mag ook de kliekjes van gisteren opeten...stamppot boerenkool met een stukje Hema-worst". Op dat moment kwam Achmed´s zus Fatma thuis met haar vriend Willem. "Pa, mag Willem blijven slapen?...zijn ouders zijn naar een anti-moslim bijeenkomst waar onze held Pim Fortuyn een lezing houdt over de gevaren van de Islam en Willem durft niet alleen in huis te zijn".

"Hij is bang dat hij overvallen wordt door fundamentalistische, allochtone, terroristische, Noord-Afrikaanse, Arabische, Jihad strijders die rugdekking krijgen van extremistische, anti-Amerikaanse, al-Qa`ida moslims....of zoiets". "Natuurlijk dochterlief...je ma is er toch niet vannacht en ik slaap wel op de bank". "Verstandige Jongen die Willem...die moslims zijn inderdaad niet te vertrouwen dus kan hij beter hier slapen"...fluisterde pa Khalid.




Dit vind ik nou zo dom bericht.:moe:

Tafrout
28-11-03, 17:56
taouanza

Dit vind ik nou zo dom bericht.




Dit vind ik nou zo dom antwoord :lekpuh: :fplet:

taouanza
28-11-03, 17:58
Geplaatst door Tafrout
taouanza

Dit vind ik nou zo dom bericht.




Dit vind ik nou zo dom antwoord :lekpuh: :fplet:


Van mij mag je dat een dom antwoord vinden.Lief he?

Tafrout
28-11-03, 18:03
Waarin ben je nog meer lief? :rolleyes:

taouanza
28-11-03, 18:14
Geplaatst door Tafrout
Waarin ben je nog meer lief? :rolleyes:

Dat was het.:moe:

Blade20
28-11-03, 18:28
Haha, jij maakt mijn dag weer goed! :haha: :duim:

Hier gaat het zo:

's morgens zes uur op, vertrekken voordat anderen op zijn. rond een uur of vijf zes terug van school. Verdraaid alweer die deur opslot. Niemand thuis, ze zullen wel weer aan het werken zijn. Ik pleur mijn schooltas maar weer tegen de tafelpoot aan, zet snel wat koffie op en zap naar het nieuws.

Weer niks bijzonders gebeurd. Ga naar boven, zet mijn computer aan (na onder de server aan te hebben gezet en surf naar maroc. Lees wat bericht, lach om wat berichten van bepaalde individuen en haal mijn mail van drie verschillende e-mail adressen op.

Geluid onder, schijnbaar zijn mijn oude mensen weer trug. Ik storm snel naar onderen om te voorkomen dat mijn schooltas de gang in wordt gegooid. Een uur later eten.
Ma kijkt naar een kwis, pa haat dat en zit dus achter zijn computer aan de andere kant van de kamer. Ik zit boven op de computer, wat commentaar op maroc leveren en mijn huiswerk te maken. Maar ik moet weer vroeg naar bed, want ik moet om zes uur weer op.

ZOiets iig.

taouanza
28-11-03, 18:30
Geplaatst door Blade20
Haha, jij maakt mijn dag weer goed! :haha: :duim:

Hier gaat het zo:

's morgens zes uur op, vertrekken voordat anderen op zijn. rond een uur of vijf zes terug van school. Verdraaid alweer die deur opslot. Niemand thuis, ze zullen wel weer aan het werken zijn. Ik pleur mijn schooltas maar weer tegen de tafelpoot aan, zet snel wat koffie op en zap naar het nieuws.

Weer niks bijzonders gebeurd. Ga naar boven, zet mijn computer aan (na onder de server aan te hebben gezet en surf naar maroc. Lees wat bericht, lach om wat berichten van bepaalde individuen en haal mijn mail van drie verschillende e-mail adressen op.

Geluid onder, schijnbaar zijn mijn oude mensen weer trug. Ik storm snel naar onderen om te voorkomen dat mijn schooltas de gang in wordt gegooid. Een uur later eten.
Ma kijkt naar een kwis, pa haat dat en zit dus achter zijn computer aan de andere kant van de kamer. Ik zit boven op de computer, wat commentaar op maroc leveren en mijn huiswerk te maken. Maar ik moet weer vroeg naar bed, want ik moet om zes uur weer op.

ZOiets iig.


Hoe oud ben je dan?!:verward:

Royce
28-11-03, 18:30
Geplaatst door Blade20
Haha, jij maakt mijn dag weer goed! :haha: :duim:

Hier gaat het zo:

's morgens zes uur op, vertrekken voordat anderen op zijn. rond een uur of vijf zes terug van school. Verdraaid alweer die deur opslot. Niemand thuis, ze zullen wel weer aan het werken zijn. Ik pleur mijn schooltas maar weer tegen de tafelpoot aan, zet snel wat koffie op en zap naar het nieuws.

Weer niks bijzonders gebeurd. Ga naar boven, zet mijn computer aan (na onder de server aan te hebben gezet en surf naar maroc. Lees wat bericht, lach om wat berichten van bepaalde individuen en haal mijn mail van drie verschillende e-mail adressen op.

Geluid onder, schijnbaar zijn mijn oude mensen weer trug. Ik storm snel naar onderen om te voorkomen dat mijn schooltas de gang in wordt gegooid. Een uur later eten.
Ma kijkt naar een kwis, pa haat dat en zit dus achter zijn computer aan de andere kant van de kamer. Ik zit boven op de computer, wat commentaar op maroc leveren en mijn huiswerk te maken. Maar ik moet weer vroeg naar bed, want ik moet om zes uur weer op.

ZOiets iig.


Sjo, als er ooit iets fout gaat in dat gezin dan ligt het aan de communicatie.( Welke..:auw2: )

Blade20
28-11-03, 18:31
Geplaatst door taouanza
Hoe oud ben je dan?!:verward:

22 jaar, hoe oud had je mij geschat?
Ik woon nog thuis omdat ik aan mijn derde opleiding bezig ben en ik thuis gratis kan inwonen (maar waarschijnlijk niet lang meer)

Overigens duurd het wel een uur om bij mijn opleiding te komen.

Blade20
28-11-03, 18:32
Geplaatst door Royce
Sjo, als er ooit iets fout gaat in dat gezin dan ligt het aan de communicatie.( Welke..:auw2: )

Mijn ouders zijn workaholics, ik niet. ;)

Royce
28-11-03, 18:33
Geplaatst door Blade20

Overigens duurd het wel een uur om bij mijn opleiding te komen.


Loi Cursus Nederlands voor Achtergestelden?

Blade20
28-11-03, 18:34
Geplaatst door Royce
Loi Cursus Nederlands voor Achtergestelden?

Nee, HBO-TI in 3 jaar (i.p.v. 4 dit i.v.m. mijn vooropleiding)

Mark
28-11-03, 18:39
Geplaatst door Tafrout
De geslaagde integratie volgens de Hollander.


Geïntegreerd Marokkaans gezin: Achmed komt thuis en groet zijn ouders, "Hoi pa...hoi ma", en loopt door naar de koelkast om een blikje Heineken te pakken. "Jij ook een biertje pa"...schreeuwt hij uit de keuken. "Nee zoon, ik heb er al vier op" schreeuwt pa Khalid terug.

"Doe mij maar een witte wijn Achmed...nu je toch in de keuken bent" roept ma Fatima. "Ga je vanavond mee uit Achmed?" vraagt ma Fatima. "Ik ga vanavond met buurvrouw Tooske en Trientje naar club"Integratie", heb je zin om mee te gaan?...effe lekker swingen met zn viertjes". "Kan niet ma...ik heb die ouwe beloofd om morgenvroeg langs te komen in het bejaardenhuis" antwoordt Achmed. "Dachten we hem weggestopt te hebben, moet ik hem nog één keer in het half jaar opzoeken" zegt Achmed er achteraan. "Zo mag je niet over je opa praten Achmed" zegt ma met een glimlach op haar gezicht. "En toch heeft hij gelijk Fatima" roept pa..."we bezoeken hem veel te vaak, één keer per jaar is meer dan voldoende". "Wat eten we ma?" vraagt Achmed. "Ik heb niks klaargemaakt Achmed...ben de hele dag met buurvrouw in de stad geweest dus heb geen tijd gehad om te koken". "Haal maar een kroket bij die snacktent "MultiCulti" op de hoek".

"Alweer ma"...klaagt Achmed. "Dat heb ik eergisteren ook al gegeten". "Je mag ook de kliekjes van gisteren opeten...stamppot boerenkool met een stukje Hema-worst". Op dat moment kwam Achmed´s zus Fatma thuis met haar vriend Willem. "Pa, mag Willem blijven slapen?...zijn ouders zijn naar een anti-moslim bijeenkomst waar onze held Pim Fortuyn een lezing houdt over de gevaren van de Islam en Willem durft niet alleen in huis te zijn".

"Hij is bang dat hij overvallen wordt door fundamentalistische, allochtone, terroristische, Noord-Afrikaanse, Arabische, Jihad strijders die rugdekking krijgen van extremistische, anti-Amerikaanse, al-Qa`ida moslims....of zoiets". "Natuurlijk dochterlief...je ma is er toch niet vannacht en ik slaap wel op de bank". "Verstandige Jongen die Willem...die moslims zijn inderdaad niet te vertrouwen dus kan hij beter hier slapen"...fluisterde pa Khalid.

Wat een slome duikelaars, mijn weekenden zijn een grote orgie van sex, drugs, duivelaanbidding, vandalisme, houseparties, parenclubs, neonazivergaderingen en niet te vergeten maroc.nl :)

taouanza
28-11-03, 18:40
Geplaatst door Blade20
22 jaar, hoe oud had je mij geschat?
Ik woon nog thuis omdat ik aan mijn derde opleiding bezig ben en ik thuis gratis kan inwonen (maar waarschijnlijk niet lang meer)

Overigens duurd het wel een uur om bij mijn opleiding te komen.


Geen idee ik dacht dat je weer zo'n ouwe jeweetwel bent die niks beters te doen heeft dan Marokkaanse pubers jennen.

Ik voel me nou wel een beetje schuldig dat ik zo rot tegen je doe.
Ik vind je nog steeds niet snugger maar goed ik zal voortaan meer rekening houden met je leeftijd.


Ben je blond?

sorry kon het niet laten:hihi:

Blade20
28-11-03, 18:41
Geplaatst door Mark
Wat een slome duikelaars, mijn weekenden zijn een grote orgie van sex, drugs, duivelaanbidding, vandalisme, houseparties, parenclubs, neonazivergaderingen en niet te vergeten maroc.nl :)

:hihi: :haha:

Ik kan mijn weekenden meestal niet meer herrinneren na het uitgaan...:hihi:

Mark
28-11-03, 18:41
Geplaatst door taouanza
Ben je blond?

sorry kon het niet laten:hihi:

:brozac:

Blade20
28-11-03, 18:42
Geplaatst door taouanza
Geen idee ik dacht dat je weer zo'n ouwe jeweetwel bent die niks beters te doen heeft dan Marokkaanse pubers jennen.

Ik voel me nou wel een beetje schuldig dat ik zo rot tegen je doe.
Ik vind je nog steeds niet snugger maar goed ik zal voortaan meer rekening houden met je leeftijd.


Ben je blond?

sorry kon het niet laten:hihi:

Nee, ben het standaard type Nederlander, bruine haren, bruine ogen, 1m88 en een IQ van 109.

taouanza
28-11-03, 18:42
Geplaatst door Mark
:brozac:


Sometimes it can be a good thing.:wink:




Sometimes.

taouanza
28-11-03, 18:43
Geplaatst door Blade20
Nee, ben het standaard type Nederlander, bruine haren, bruine ogen, 1m88 en een IQ van 109.



Wat is dat een IQ?:argwaan:

Blade20
28-11-03, 18:44
Geplaatst door taouanza
Wat is dat een IQ?:argwaan:

1 of ander vage en onbetrouwbare schaal om iemands gemiddelde intelligentie weer te geven. Maar ik vertrouw die schaal nietzo, tis gewoon niet belangrijp. Ik ben wie ik ben, ongeacht hoe slim of dom een cijfertje me aangeeft.

Mark
28-11-03, 18:45
Geplaatst door Blade20
Nee, ben het standaard type Nederlander, bruine haren, bruine ogen, 1m88 en een IQ van 109.

Standaard nederlanders zijn blond :)

Blade20
28-11-03, 18:46
Geplaatst door Mark
Standaard nederlanders zijn blond :)

Dat zijn Duitsers (of Kerkraders :hihi: )

Royce
28-11-03, 18:48
Geplaatst door Blade20
Nee, ben het standaard type Nederlander, bruine haren, bruine ogen, 1m88 en een IQ van 109.

Ik kan het weer niet laten, maar zou `n standaard Nederlander zijn eigen taal niet moeten beheersen?:vreemd:

Ik vind mezelf nog Nederlandser dan jij dat bent, afgeven op religieuzen andere religies en alles wat jij voor niet waar aanneemt. Onwaarheden propageren als `n zogenaamde ongefundeerde eigen mening, roepen dat je nergens in gelooft terwijl je `n wandelende(prikkende) reclamezuil bent van de atheistische beweging.Ik vind het best dat jij je eigen geloof propageren wilt maar doe dat dan in foutloos gejengel, Hell, doe het anders in programmeertaal. Ik kan het dan wel niet lezen, maar het is tenminste foutloos en wekt geen meelij bij me op. Nephollander. Disgrace.

Ik daarentegen ben `n echte Nederlander, ben tolerant. Stel me verdraagzaam op. Kan met alles en iedereen in mijn omgeving goed opschieten, ongeacht afkomst,sexe,geaardheid en leeftijd. Daarnaast ga ik zo nu en dan flink in de fout, toeter achter het stuur, strak bij `n muur. En ga frequent flink over de scheef met `n flinke grap, het mooie is dat alles in foutloos Nederlands gaat en met `n gezonde dosis zelfspot.

Maarja, dat is slechts mijn mening. Je kan het respecteren of op zn minst accepteren...;)

Kan iemand mij even tot Nederlander verklaren, `kmis `n gevoel van erkenning.

Mark
28-11-03, 18:48
Geplaatst door Blade20
Dat zijn Duitsers (of Kerkraders :hihi: )

Brabanders en Limburgers hebben donker haar, maar dat zijn geen echte Nederlanders :)

Blade20
28-11-03, 18:49
Geplaatst door Mark
Brabanders en Limburgers hebben donker haar, maar dat zijn geen echte Nederlanders :)

Nee, wij hoeven niet te zwemmen als de dijken doorbreken. :)

Mark
28-11-03, 18:50
Geplaatst door Royce
Ik kan het weer niet laten, maar zou `n standaard Nederlander zijn eigen taal niet moeten beheersen?:vreemd:

Ik vind mezelf nog Nederlandser dan jij dat bent, afgeven op religieuzen andere religies en alles wat jij voor niet waar aanneemt. Onwaarheden propageren als `n zogenaamde ongefundeerde eigen mening, roepen dat je nergens in gelooft terwijl je `n wandelende(prikkende) reclamezuil bent van de atheistische beweging.Ik vind het best dat jij je eigen geloof propageren wilt maar doe dat dan in foutloos gejengel, Hell, doe het anders in programmeertaal. Ik kan het dan wel niet lezen, maar het is tenminste foutloos en wekt geen meelij bij me op. Nephollander. Disgrace.

Ik daarentegen ben `n echte Nederlander, ben tolerant. Stel me verdraagzaam op. Kan met alles en iedereen in mijn omgeving goed opschieten, ongeacht afkomst,sexe,geaardheid en leeftijd. Daarnaast ga ik zo nu en dan flink in de fout, toeter achter het stuur, strak bij `n muur. En ga frequent flink over de scheef met `n flinke grap, het mooie is dat alles in foutloos Nederlands gaat en met `n gezonde dosis zelfspot.

Maarja, dat is slechts mijn mening. Je kan het respecteren of op zn minst accepteren...;)

Kan iemand mij even tot Nederlander verklaren, `kmis `n gevoel van erkenning.



Jij bent een echte Nederlander, en ik zie jou liever in Nederland dan de meeste humorloze eikels die er rondlopen :duim:

ps. vieze bounty :)
pps: ben je al uitgenodigd voor de meeting? ;)

Mark
28-11-03, 18:51
Geplaatst door Blade20
Nee, wij hoeven niet te zwemmen als de dijken doorbreken. :)

Jullie stammen af van de Hugenoten, ik van de Vikings. :fplayer:

taouanza
28-11-03, 18:51
Geplaatst door Royce
Ik kan het weer niet laten, maar zou `n standaard Nederlander zijn eigen taal niet moeten beheersen?:vreemd:

Ik vind mezelf nog Nederlandser dan jij dat bent, afgeven op religieuzen andere religies en alles wat jij voor niet waar aanneemt. Onwaarheden propageren als `n zogenaamde ongefundeerde eigen mening, roepen dat je nergens in gelooft terwijl je `n wandelende(prikkende) reclamezuil bent van de atheistische beweging.Ik vind het best dat jij je eigen geloof propageren wilt maar doe dat dan in foutloos gejengel, Hell, doe het anders in programmeertaal. Ik kan het dan wel niet lezen, maar het is tenminste foutloos en wekt geen meelij bij me op. Nephollander. Disgrace.

Ik daarentegen ben `n echte Nederlander, ben tolerant. Stel me verdraagzaam op. Kan met alles en iedereen in mijn omgeving goed opschieten, ongeacht afkomst,sexe,geaardheid en leeftijd. Daarnaast ga ik zo nu en dan flink in de fout, toeter achter het stuur, strak bij `n muur. En ga frequent flink over de scheef met `n flinke grap, het mooie is dat alles in foutloos Nederlands gaat en met `n gezonde dosis zelfspot.

Maarja, dat is slechts mijn mening. Je kan het respecteren of op zn minst accepteren...;)

Kan iemand mij even tot Nederlander verklaren, `kmis `n gevoel van erkenning.



Waarom wil je Nederlander zijn, je bent toch al Marokkaan?
Can it get any better then that?

Blade20
28-11-03, 18:51
Geplaatst door Royce
Ik kan het weer niet laten, maar zou `n standaard Nederlander zijn eigen taal niet moeten beheersen?:vreemd:

Ik vind mezelf nog Nederlandser dan jij dat bent, afgeven op religieuzen andere religies en alles wat jij voor niet waar aanneemt. Onwaarheden propageren als `n zogenaamde ongefundeerde eigen mening, roepen dat je nergens in gelooft terwijl je `n wandelende(prikkende) reclamezuil bent van de atheistische beweging.Ik vind het best dat jij je eigen geloof propageren wilt maar doe dat dan in foutloos gejengel, Hell, doe het anders in programmeertaal. Ik kan het dan wel niet lezen, maar het is tenminste foutloos en wekt geen meelij bij me op. Nephollander. Disgrace.

Ik daarentegen ben `n echte Nederlander, ben tolerant. Stel me verdraagzaam op. Kan met alles en iedereen in mijn omgeving goed opschieten, ongeacht afkomst,sexe,geaardheid en leeftijd. Daarnaast ga ik zo nu en dan flink in de fout, toeter achter het stuur, strak bij `n muur. En ga frequent flink over de scheef met `n flinke grap, het mooie is dat alles in foutloos Nederlands gaat en met `n gezonde dosis zelfspot.

Maarja, dat is slechts mijn mening. Je kan het respecteren of op zn minst accepteren...;)

Kan iemand mij even tot Nederlander verklaren, `kmis `n gevoel van erkenning.


Kben ook geen Nederlander.
Ik ben een Limbolander en spreek Limbabwees.

Royce
28-11-03, 18:52
Geplaatst door Mark
Jij bent een echte Nederlander, en ik zie jou liever in Nederland dan de meeste humorloze eikels die er rondlopen :duim:

ps. vieze bounty :)
pps: ben je al uitgenodigd voor de meeting? ;)


Ik ga naar `n Braziliaanse Meeting zo rond de 20e als het meezit. Zijt gij daar ook te vinden of nie...:p

Royce
28-11-03, 18:52
Geplaatst door taouanza
Waarom wil je Nederlander zijn, je bent toch al Marokkaan?
Can it get any better then that?

Heb `n simpele optelsom gemaakt. Kwam Nederlander uit.

Mark
28-11-03, 18:53
Geplaatst door Royce
Ik ga naar `n Braziliaanse Meeting zo rond de 20e als het meezit. Zijt gij daar ook te vinden of nie...:p

Ik zal het eens voorstellen aan mijn luie en gierige "vrienden". Ik kreeg al gemekker te horen dat het te commercieel en massaal is.... homo's...

Royce
28-11-03, 18:54
Geplaatst door Blade20
Kben ook geen Nederlander.
Ik ben een Limbolander en spreek Limbabwees.


Limbabwaan.(Lees; Minderheid)
ICT-Whizzkid(Lees; nerd).
Atheist.(Lees; Ketter)

Voor jouw volk is de term Razzia uitgevonden.(en de F7 knop)

taouanza
28-11-03, 18:54
Geplaatst door Royce
Heb `n simpele optelsom gemaakt. Kwam Nederlander uit.


Hoezo vraag jij ook allochtonen of ze zich Nederlander voelen of niet?
Geef jij ook allochtonen complimenten voor hun Nederlands?

Mark
28-11-03, 18:57
Geplaatst door taouanza

Geef jij ook allochtonen complimenten voor hun Nederlands?

Ik niet, beter spreken die parasieten vlekkeloos Zuid-Hollands :)

:melk:

Royce
28-11-03, 18:57
Geplaatst door taouanza
Hoezo vraag jij ook allochtonen of ze zich Nederlander voelen of niet?
Geef jij ook allochtonen complimenten voor hun Nederlands?


Nee. Ik ben `n echte autochtoon. Ben `n individualist. Vraag anderen niets, ik keer me enkel tegen diegene die zich aan mij wagen met de verkeerde intenties. (<-Promozinnetje uit `n actiefilm)

taouanza
28-11-03, 18:58
Geplaatst door Royce
Nee. Ik ben `n echte autochtoon. Ben `n individualist. Vraag anderen niets, ik keer me enkel tegen diegene die zich aan mij wagen met de verkeerde intenties. (<-Promozinnetje uit `n actiefilm)


Nederlands actiefilm?:verward:

Ga je naar Willow kijken?

Mark
28-11-03, 19:00
Geplaatst door taouanza
Ga je naar Willow kijken?

Royce is een jongen Taouanza, en wij jongetjes vallen niet op stoere mannen met zwaarden :)

taouanza
28-11-03, 19:03
Geplaatst door Mark
Royce is een jongen Taouanza, en wij jongetjes vallen niet op stoere mannen met zwaarden :)


:D
Maar daar komt een boze heks in voor en een mooie prinses die gered moet worden en een schattig baby met rood haar.En niet te vergeten slecht ontworpen draken.
Voor LOTR was dit mijn favoriete film.Elke keer als ik naar de videotheek ging kwam ik met Willow terug.
Oja en een geit die tovernares verandert of was het nou net andersom?
yep morgen kijken. :lole:

Royce
28-11-03, 19:04
Geplaatst door taouanza
Nederlands actiefilm?:verward:

Ga je naar Willow kijken?

Willow? Ken die hele film niet. Gaat toh over `n dwergenheld ofzo, of heb ik de TV-gids verkeerd gelezen?

Ik ga naar LOTR3. I cant wait.

taouanza
28-11-03, 19:07
Geplaatst door Royce
Willow? Ken die hele film niet. Gaat toh over `n dwergenheld ofzo, of heb ik de TV-gids verkeerd gelezen?

Ik ga naar LOTR3. I cant wait.


Me either :handbang:

Ja daar gaat het over en als je LOTR leuk vind zal je Willow zeker waarderen.Ik heb hem tig keer gezien.

Mark
28-11-03, 19:07
Geplaatst door taouanza
:D
Maar daar komt een boze heks in voor en een mooie prinses die gered moet worden en een schattig baby met rood haar.En niet te vergeten slecht ontworpen draken.
Voor LOTR was dit mijn favoriete film.Elke keer als ik naar de videotheek ging kwam ik met Willow terug.
Oja en een geit die tovernares verandert of was het nou net andersom?
yep morgen kijken. :lole:

Mijn vrouw is gek op Braveheart :aanwal:


Ik kijk het liefst 0906-tv-reclames. :loens:

Royce
28-11-03, 19:08
Geplaatst door Mark
Mijn vrouw is gek op Braveheart :aanwal:


Ik kijk het liefst 0906-tv-reclames. :loens:


Maak dan samen `n Braveheart-achtige 0906 reclame!

taouanza
28-11-03, 19:08
Geplaatst door Mark
Mijn vrouw is gek op Braveheart :aanwal:


Ik kijk het liefst 0906-tv-reclames. :loens:


Ja als je Braveheart kan uitzitten is het wel leuk.Maar dat doe ik meestal niet.

Mark
28-11-03, 19:10
Geplaatst door Royce
Maak dan samen `n Braveheart-achtige 0906 reclame!

Dat is mijn plan voor zaterdagavond :stout:

Royce
28-11-03, 19:12
Jullie gaan die scene naspelen dat de Schotten hun billen lieten zien aan de Britten voorafgaande aan de veldslag.

Jij bent de Schot. Je vrouw de Brit. Je laat je kont zien, en zij komt je aanvallen met `n omgebouwde lans.

Mark
28-11-03, 19:14
Geplaatst door Royce
Jullie gaan die scene naspelen dat de Schotten hun billen lieten zien aan de Britten voorafgaande aan de veldslag.

Jij bent de Schot. Je vrouw de Brit. Je laat je kont zien, en zij komt je aanvallen met `n omgebouwde lans.

Nee, dat is te lastig, ik pas haar rokjes ook niet. En ik heb al een lans.. we doen het maar andersom.

En terwijll ik bezig ben dan roep ik "FREEDOM!!" :hihi:

Blade20
28-11-03, 19:16
Geplaatst door Royce
Limbabwaan.(Lees; Minderheid)
ICT-Whizzkid(Lees; nerd).
Atheist.(Lees; Ketter)

Voor jouw volk is de term Razzia uitgevonden.(en de F7 knop)

ICT, ik haat ICT-ers, over wie heb je het?
Atheist, ketter, kan best, maar is het wel mogelijk dat een meerderheid als ketters kan worden gedifinieerd.
Limbabwaan = minderheid, wellicht, maar mijn Atheisme zorgt ervoor dat ik bij een meerderheid hoor (althans, hier in NL)

taouanza
28-11-03, 19:24
Geplaatst door Mark
Nee, dat is te lastig, ik pas haar rokjes ook niet. En ik heb al een lans.. we doen het maar andersom.

En terwijll ik bezig ben dan roep ik "FREEDOM!!" :hihi:


Ik hoop voor dat je vrouw niet meeleest.:moe:

Royce
28-11-03, 19:31
[QUOTE]Geplaatst door Blade20
[B]Atheist, ketter, kan best, maar is het wel mogelijk dat een meerderheid als ketters kan worden gedifinieerd.


IT-Hbo = PCgezanik = Barfly Wannabe = Nerd.


Stel je nou `n vraag of maak je `n statement. Dat Nederlands van je lijkt nergens op, ik ga aan mijn buuvrouw vragen of ze bij dr Cursus Nederlands ook Nederlanders accepteren, kan ik je aandragen voor `n gratis proefles.

Babyface
28-11-03, 19:45
Topic gaat weer nergens over, met uitzondering van het verhaal van de topicopener.

Royce
28-11-03, 19:47
Geplaatst door Babyface
Topic gaat weer nergens over, met uitzondering van het verhaal van de topicopener.


Okè Miss-Uitzondering-op-De-regel. Verdwijn dan uit topic.

Dutchguy
28-11-03, 20:08
Geplaatst door Blade20
ICT, ik haat ICT-ers, over wie heb je het?
Atheist, ketter, kan best, maar is het wel mogelijk dat een meerderheid als ketters kan worden gedifinieerd.
Limbabwaan = minderheid, wellicht, maar mijn Atheisme zorgt ervoor dat ik bij een meerderheid hoor (althans, hier in NL)

Limburgers, zijn dat eigenlijk niet gewoon Brabanders die te laat geremd hebben? :D

Blade20
28-11-03, 20:16
Geplaatst door Royce
[QUOTE]Geplaatst door Blade20
[B]Atheist, ketter, kan best, maar is het wel mogelijk dat een meerderheid als ketters kan worden gedifinieerd.


IT-Hbo = PCgezanik = Barfly Wannabe = Nerd.


Stel je nou `n vraag of maak je `n statement. Dat Nederlands van je lijkt nergens op, ik ga aan mijn buuvrouw vragen of ze bij dr Cursus Nederlands ook Nederlanders accepteren, kan ik je aandragen voor `n gratis proefles.

Ow, sorry, mijn excuses, ik heb de T en de I omgewisseld. Mijn opleiding is TI, niet IT.

En nee, Limburgers zijn niet Brabanders die te laat hebben afgeremd. Brabanders zijn Limburgers die een minderheid waren in het verleden en toen het heilige land zijn uitgezet. :knipoog:

Royce
28-11-03, 20:18
Geplaatst door Blade20
Ow, sorry, mijn excuses, ik heb de T en de I omgewisseld. Mijn opleiding is TI, niet IT.

En nee, Limburgers zijn niet Brabanders die te laat hebben afgeremd. Brabanders zijn Limburgers die een minderheid waren in het verleden en toen het heilige land zijn uitgezet. :knipoog:


Ben je lid van de Tros?

Blade20
28-11-03, 20:19
Geplaatst door Royce
Ben je lid van de Tros?

nope.

Over dat typen, ik typ snel zonder typcursus, zonder spellingscontrole, zonder mijn bericht opnieuw over te lezen en met maar twee van de tien vingers (en mijn neus :) )

Royce
28-11-03, 20:20
Geplaatst door Blade20
nope.

Over dat typen, ik typ snel zonder typcursus, zonder spellingscontrole, zonder mijn bericht opnieuw over te lezen en met maar twee van de tien vingers (en mijn neus :) )


Ik tik met 10 vingers. Lees mn posts nooit 2x door. Msn tegelijkertijd. Voer `n telefoongesprek, sms met m`n andere telefoon en entertain de aanwezigen in huis.

Top that...:moe:

Blade20
28-11-03, 20:22
Geplaatst door Royce
Ik tik met 10 vingers. Lees mn posts nooit 2x door. Msn tegelijkertijd. Voer `n telefoongesprek, sms met m`n andere telefoon en entertain de aanwezigen in huis.

Top that...:moe:

Ik denk voor, tijdens en na het typen....is die poging goed genoeg voor jouw. :haha:

Royce
28-11-03, 20:24
Geplaatst door Blade20
Ik denk voor, tijdens en na het typen....is die poging goed genoeg voor jouw. :haha:


Ik betwijfel het, daar er alsnog fouten zitten in je tekst. Kunnen mensen beneden de grote rivieren wel denken?

Is wel rampzalig, denken en nog fouten maken. Need oil up there.

Blade20
28-11-03, 20:26
Geplaatst door Royce
Ik betwijfel het, daar er alsnog fouten zitten in je tekst. Kunnen mensen beneden de grote rivieren wel denken?

Is wel rampzalig, denken en nog fouten maken. Need oil up there.

Dit heb ik niet alleen met typen maar ook vaker met spreken. Ik zeg bijvoorbeeld wel eens spreekfouten zoals "hoe duur kost dit?" en verwissel vaak woorden. Tis de omgekeerde vorm van dyslexie (of zoiets), gelukkig lijdt ik er niet zo erg aan.

Royce
28-11-03, 20:27
Geplaatst door Blade20
Tis de omgekeerde vorm van dyslexie (of zoiets),

Je bent `n Turk?

Blade20
28-11-03, 20:29
Geplaatst door Royce
Je bent `n Turk?

Nee, ik ben een volbloed Nederlander, maar helaas gooien mijn hersenen regelmatig met communiceren woorden en letters door elkaar.

Overigens heb ik er met lezen en horen geen last van. Alleen als ik moet spreken en typen.

Royce
28-11-03, 20:31
Geplaatst door Blade20
Nee, ik ben een volbloed Nederlander, maar helaas gooien mijn hersenen regelmatig met communiceren woorden en letters door elkaar.


Ik ben `n volbloed Nederlander. `n echte vent.
Jij bent slechts `n moerasduitser met `n boers accent met de afwijking dat je letters niet herkent.

Blade20
28-11-03, 20:36
Geplaatst door Royce
Ik ben `n volbloed Nederlander. `n echte vent.
Jij bent slechts `n moerasduitser met `n boers accent met de afwijking dat je letters niet herkent.

Mooi rijmpje. Echter een beetje fout. In principe bestaat een 'echte' Nederlander niet. Nederland is altijd overheerst geweest door andere landen en bestaat pas een paar honderd jaar.

Limburg is alleen altijd de klos geweest. Na de scheuring tussen Nederland en Belgie werd Limburg altijd 'verkavelt' tussen Duitsland, Belgie en Nederland als een geschenk voor de andere natie.
Daardoor werd er aan Limburg geen aandacht besteed en konden bijvoorbeeld satanistisch tuig zoals de bokkenrijders ontstaan.

Echter, Nederland zou nooit modern zijn geworden als het niet de kolen had uit de Limburgse mijnen. (waar overigens mening mens in is gestorven)
Ik als Limburger van een nieuwe generatie trek me er niks van aan dat we als apart worden gezien. Met het een worden van de EU heb ik aanzienlijke voordelen om zo dicht bij de Duitse en Nederlandse grens te wonen.

Mark
28-11-03, 21:00
Royce, wat zit je die arme jongen genadeloos er van langs te geven :hihi:

have mercy :rolleyes:

Babyface
28-11-03, 21:11
Nogmaals. Topic gaat dus echt nergens over...

Anna Ravvaatje
28-11-03, 21:32
Geplaatst door Blade20
Haha, jij maakt mijn dag weer goed! :haha: :duim:

Hier gaat het zo:

's morgens zes uur op, vertrekken voordat anderen op zijn. rond een uur of vijf zes terug van school. Verdraaid alweer die deur opslot. Niemand thuis, ze zullen wel weer aan het werken zijn. Ik pleur mijn schooltas maar weer tegen de tafelpoot aan, zet snel wat koffie op en zap naar het nieuws.

Weer niks bijzonders gebeurd. Ga naar boven, zet mijn computer aan (na onder de server aan te hebben gezet en surf naar maroc. Lees wat bericht, lach om wat berichten van bepaalde individuen en haal mijn mail van drie verschillende e-mail adressen op.

Geluid onder, schijnbaar zijn mijn oude mensen weer trug. Ik storm snel naar onderen om te voorkomen dat mijn schooltas de gang in wordt gegooid. Een uur later eten.
Ma kijkt naar een kwis, pa haat dat en zit dus achter zijn computer aan de andere kant van de kamer. Ik zit boven op de computer, wat commentaar op maroc leveren en mijn huiswerk te maken. Maar ik moet weer vroeg naar bed, want ik moet om zes uur weer op.

ZOiets iig.

Bij mij is het niet veel beter. Mijn moeder werkt elke dag (ook weekends) omdat ze anders niet weet wat ze moet doen. Als ik af en toe naar boven kom, heeft mijn moeder haar koptelefoon op, die aangesloten is op de t.v. Af en toe begint ze te lachen, wat raar overkomt, omdat er naar mijn beleving niets grappigs gebeurt. Ik weet immers niet welke geluiden haar oren penetreren. Nog raarder is het als er vrienden bij zijn. 's Avonds eet ik alleen met mijn moeder onder het genot van goede tijden slechte tijden. Dit wordt bekeken op de tweede t.v. in het huis in de keuken, die speciaal voor deze gelegenheid is aangeschaft. Goede tijden nemen we uiteraard altijd op. Anders is er nix te kijken tijdens het eten.
Als er vrienden mee eten, moet ik mijn moeder ervan overtuigen dat GTST kijken onder het avondmaal niet normaal is en dat we dat dus nu niet gaan doen. Om een uur of acht komt mijn moeders vriend thuis die later eet en tijdens zijn maaltijd voetbal of het nieuws kijkt met ook een koptelefoon.
Die koptelefoons houden ze allebei de gehele avond en weekend op.

En niet eens alle leden van het gezin zijn Nederlander

Royce
28-11-03, 21:38
Geplaatst door Blade20
Mooi rijmpje. Echter een beetje fout. In principe bestaat een 'echte' Nederlander niet. Nederland is altijd overheerst geweest door andere landen en bestaat pas een paar honderd jaar.

Limburg is alleen altijd de klos geweest. Na de scheuring tussen Nederland en Belgie werd Limburg altijd 'verkavelt' tussen Duitsland, Belgie en Nederland als een geschenk voor de andere natie.
Daardoor werd er aan Limburg geen aandacht besteed en konden bijvoorbeeld satanistisch tuig zoals de bokkenrijders ontstaan.

Echter, Nederland zou nooit modern zijn geworden als het niet de kolen had uit de Limburgse mijnen. (waar overigens mening mens in is gestorven)
Ik als Limburger van een nieuwe generatie trek me er niks van aan dat we als apart worden gezien. Met het een worden van de EU heb ik aanzienlijke voordelen om zo dicht bij de Duitse en Nederlandse grens te wonen.


Keep tellin` yourself that. Ben hier geboren en getogen. Spreek beter Nederlands dan diegene die zichzelf volbloed Nederlanders noemen. Al die zogenaamde stad/dorpstaatjes interesseren me geen zier. Je bent apart..:verward:, je dient je te integreren. Als je jezelf afzondert en als groep ziet werkt dat isolatie in de hand. Zet je zelf neer als onderdeel van de grote groep, als schroef van deze geindividualiseerde samenleving. Valt me op dat je jezelf graag afzondert. Op andere topics geef je anderen er 'genadeloos' van langs als ze zich moslim noemen of gedragen. Is er hier sprake van `n dubbele moraal, pfff just my luck. Dat is de enige Nederlands eigenschap waar ik `n beetje moeite mee heb. Maar het is niet allemaal negatief hoor, je bent wel redelijk, zonder de koolmijnen zou NL `n zooitje zijn geweest, wel goed dat de Nederlandse overheid, Ali, Ahmed, Hassen en Giorgos heeft overlaten komen om steentjes te rapen uit die mijnen.Daar de gemiddelde Limbabwaan zich te druk maakte over het werk en het salaris. De overheid dient Limburg meer aandacht te geven, het wordt Koolverdomme tijd dat die stomme boeren zich gaan integreren, geen zin meer om al die separatistisch tuig te moeten aanhoren. Kutallochtonen, altijd maar weer het slachtoffer willen zijn, alsof de bokkenrijders zoveel positiefs hadden kunnen betekenen voor jullie. Om maar niet te beginnen over de duitsters. In Principe bestond de echte Nederlander niet. Tot dat ik geboren werd en velen voor, met en na mij!

~Panthera~
28-11-03, 22:41
Geplaatst door taouanza
Ik hoop voor dat je vrouw niet meeleest.:moe:
-----------------------

Ik wel. :haha: en hem dan een corrigerende tik geeft op zijn lans. :stout:

~Panthera~
28-11-03, 22:49
Geplaatst door Royce
Keep tellin` yourself that. Ben hier geboren en getogen. Spreek beter Nederlands dan diegene die zichzelf volbloed Nederlanders noemen. Al die zogenaamde stad/dorpstaatjes interesseren me geen zier. Je bent apart, je dient je te accepteren. Als je jezelf afzondert en als groep ziet werkt dat isolatie in de hand. Zet je zelf neer als onderdeel van de grote groep, als schroef van deze geindividualiseerde samenleving. Valt me op dat je jezelf graag afzondert. Op andere topics geef je anderen er 'genadeloos' van langs als ze zich moslim noemen of gedragen. Is er hier sprake van `n dubbele moraal, pfff just my luck. Dat is de enige Nederlands eigenschap waar ik `n beetje moeite mee heb. Maar het is niet allemaal negatief hoor, je bent wel redelijk, zonder de koolmijnen zou NL `n zooitje zijn geweest, wel goed dat de Nederlandse overheid, Ali, Ahmed, Hassen en Giorgos heeft overlaten komen om steentjes te rapen uit die mijnen.Daar de gemiddelde Limbabwaan zich te druk maakte over het werk en het salaris. De overheid dient Limburg meer aandacht te geven, het wordt Koolverdomme tijd dat die stomme boeren zich gaan integreren, geen zin meer om al die separatistisch tuig te moeten aanhoren. Kutallochtonen, altijd maar weer het slachtoffer willen zijn, alsof de bokkenrijders zoveel positiefs hadden kunnen betekenen voor jullie. Om maar niet te beginnen over de duitsters. In Principe bestond de echte Nederlander niet. Tot dat ik geboren werd en velen voor, met en na mij!
-----------------


Kijk, dit waardeer ik nu. ( slijm,slijm :hihi: )
Perfect ABN.
Een ECHTE Schalkwijker.
K ga er bijna van huilen. :D
Bijna.

:engel:

Royce
28-11-03, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------


Kijk, dit waardeer ik nu. ( slijm,slijm :hihi: )
Perfect ABN.
Een ECHTE Schalkwijker.
K ga er bijna van huilen. :D
Bijna.

:engel:


Krijg ik nu Lahmacun van de Turk...:p

~Panthera~
28-11-03, 22:52
Geplaatst door Royce
Krijg ik nu Lahmacun van de Turk...:p
------------

Nediye ?? :confused:

Royce
28-11-03, 22:53
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Nediye ?? :confused:


No ulde len? Niye sende lahmacun fermiyun?

~Panthera~
28-11-03, 22:58
Geplaatst door Royce
No ulde len? Niye sende lahmacun fermiyun?
----------------------------

De winkel is dicht. :D
Morgen weer, Italielaan. :hihi:

T.A.F.K.A.Z
28-11-03, 23:24
Geplaatst door Tafrout
De geslaagde integratie volgens de Hollander.


Geïntegreerd Marokkaans gezin: Achmed komt thuis en groet zijn ouders, "Hoi pa...hoi ma", en loopt door naar de koelkast om een blikje Heineken te pakken. "Jij ook een biertje pa"...schreeuwt hij uit de keuken. "Nee zoon, ik heb er al vier op" schreeuwt pa Khalid terug.

"Doe mij maar een witte wijn Achmed...nu je toch in de keuken bent" roept ma Fatima. "Ga je vanavond mee uit Achmed?" vraagt ma Fatima. "Ik ga vanavond met buurvrouw Tooske en Trientje naar club"Integratie", heb je zin om mee te gaan?...effe lekker swingen met zn viertjes". "Kan niet ma...ik heb die ouwe beloofd om morgenvroeg langs te komen in het bejaardenhuis" antwoordt Achmed. "Dachten we hem weggestopt te hebben, moet ik hem nog één keer in het half jaar opzoeken" zegt Achmed er achteraan. "Zo mag je niet over je opa praten Achmed" zegt ma met een glimlach op haar gezicht. "En toch heeft hij gelijk Fatima" roept pa..."we bezoeken hem veel te vaak, één keer per jaar is meer dan voldoende". "Wat eten we ma?" vraagt Achmed. "Ik heb niks klaargemaakt Achmed...ben de hele dag met buurvrouw in de stad geweest dus heb geen tijd gehad om te koken". "Haal maar een kroket bij die snacktent "MultiCulti" op de hoek".

"Alweer ma"...klaagt Achmed. "Dat heb ik eergisteren ook al gegeten". "Je mag ook de kliekjes van gisteren opeten...stamppot boerenkool met een stukje Hema-worst". Op dat moment kwam Achmed´s zus Fatma thuis met haar vriend Willem. "Pa, mag Willem blijven slapen?...zijn ouders zijn naar een anti-moslim bijeenkomst waar onze held Pim Fortuyn een lezing houdt over de gevaren van de Islam en Willem durft niet alleen in huis te zijn".

"Hij is bang dat hij overvallen wordt door fundamentalistische, allochtone, terroristische, Noord-Afrikaanse, Arabische, Jihad strijders die rugdekking krijgen van extremistische, anti-Amerikaanse, al-Qa`ida moslims....of zoiets". "Natuurlijk dochterlief...je ma is er toch niet vannacht en ik slaap wel op de bank". "Verstandige Jongen die Willem...die moslims zijn inderdaad niet te vertrouwen dus kan hij beter hier slapen"...fluisterde pa Khalid.


Aangepast Nederlands gezin; Piet komt thuis en groet zijn ouders; 'Salam' en loopt door naar de kamer van zijn zus om haar een geduchte afranseling te geven. 'Wie was die jongen waarmee je stond te praten, vuile straathoer!' Piet schreeuwt naar Pa; 'Dirk, die hoer van een dochter van je praat met jongens.' Pa antwoordt; 'Volgens de hadieths moet je nu haar benen breken', wat Piet dan ook doet.

'En nu je toch in haar kamer bent, breek dan ook maar meteen haar handen' roept moeder Greet uit de keuken. Als Piet haar handen heeft gebroken loopt hij zelfvoldaan naar de badkamer om de rituele wassing te verrichten. In de huiskamer, waar Pa op zijn luie reet aan het foeteren is op zionisten, joden en kaaskoppen, die volgens hem aansprakelijk zijn voor alle ellende op wereld, spreidt Piet het gebedskleedje uit op de vloer om te gaan bidden. Zeg Piet, vraagt moeder, vind jij ook niet dat de Islam zo'n tolerante godsdienst is? Maar natuurlijk moeder, antwoordt Piet. Dat u dat nog moet vragen. Kijk maar eens hoe wij omgaan met zuslief. Wij tolereren het dat ze naar school gaat en zelfs in het weekend een paar uur buiten de deur mag komen. Wij zijn zelfs zo tolerant dat we haar keuze op een partner hebben vergemakkelijk door nu alvast een partner voor haar uit te kiezen. Bij die ongelovige Marokkanen moeten meisjes nog steeds de kroeg ingaan in de hoop dat ze ooit wat leuks tegenkomen. Zo is het maar net, zegt moeder, slaakt een kreet van opwinding bij het zien van Osama Ben laden op TV. 'Dat is nou pas een echte kerel', verzucht ze. Zulke moslims kom je nog maar zelden tegen.

......ff geen inspiratie meer....maar jullie getten the picture wel, neem ik aan.

Royce
28-11-03, 23:26
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Aangepast Nederlands gezin; Piet komt thuis en groet zijn ouders; 'Salam' en loopt door naar de kamer van zijn zus om haar een geduchte afranseling te geven. 'Wie was die jongen waarmee je stond te praten, vuile straathoer!' Piet schreeuwt naar Pa; 'Dirk, die hoer van een dochter van je praat met jongens.' Pa antwoordt; 'Volgens de hadieths moet je nu haar benen breken', wat Piet dan ook doet.

'En nu je toch in haar kamer bent, breek dan ook maar meteen haar handen' roept moeder Greet uit de keuken. Als Piet haar handen heeft gebroken loopt hij zelfvoldaan naar de badkamer om de rituele wassing te verrichten. In de huiskamer, waar Pa op zijn luie reet aan het foeteren is op zionisten, joden en kaaskoppen, die volgens hem aansprakelijk zijn voor alle ellende op wereld, spreidt Piet het gebedskleedje uit op de vloer om te gaan bidden. Zeg Piet, vraagt moeder, vind jij ook niet dat de Islam zo'n tolerante godsdienst is? Maar natuurlijk moeder, antwoordt Piet. Dat u dat nog moet vragen. Kijk maar eens hoe wij omgaan met zuslief. Wij tolereren het dat ze naar school gaat en zelfs in het weekend een paar uur buiten de deur mag komen. Wij zijn zelfs zo tolerant dat we haar keuze op een partner hebben vergemakkelijk door nu alvast een partner voor haar uit te kiezen. Bij die ongelovige Marokkanen moeten meisjes nog steeds de kroeg ingaan in de hoop dat ze ooit wat leuks tegenkomen. Zo is het maar net, zegt moeder, slaakt een kreet van opwinding bij het zien van Osama Ben laden op TV. 'Dat is nou pas een echte kerel', verzucht ze. Zulke moslims kom je nog maar zelden tegen.

......ff geen inspiratie meer....maar jullie getten the picture wel, neem ik aan.


Safi. Ik ga stuk hier. :verward: `khoop dat niemand me hoort..:haha:

Blade20
29-11-03, 09:46
Geplaatst door Royce
Keep tellin` yourself that. Ben hier geboren en getogen. Spreek beter Nederlands dan diegene die zichzelf volbloed Nederlanders noemen. Al die zogenaamde stad/dorpstaatjes interesseren me geen zier. Je bent apart..:verward:, je dient je te integreren. Als je jezelf afzondert en als groep ziet werkt dat isolatie in de hand. Zet je zelf neer als onderdeel van de grote groep, als schroef van deze geindividualiseerde samenleving. Valt me op dat je jezelf graag afzondert. Op andere topics geef je anderen er 'genadeloos' van langs als ze zich moslim noemen of gedragen. Is er hier sprake van `n dubbele moraal, pfff just my luck. Dat is de enige Nederlands eigenschap waar ik `n beetje moeite mee heb. Maar het is niet allemaal negatief hoor, je bent wel redelijk, zonder de koolmijnen zou NL `n zooitje zijn geweest, wel goed dat de Nederlandse overheid, Ali, Ahmed, Hassen en Giorgos heeft overlaten komen om steentjes te rapen uit die mijnen.Daar de gemiddelde Limbabwaan zich te druk maakte over het werk en het salaris. De overheid dient Limburg meer aandacht te geven, het wordt Koolverdomme tijd dat die stomme boeren zich gaan integreren, geen zin meer om al die separatistisch tuig te moeten aanhoren. Kutallochtonen, altijd maar weer het slachtoffer willen zijn, alsof de bokkenrijders zoveel positiefs hadden kunnen betekenen voor jullie. Om maar niet te beginnen over de duitsters. In Principe bestond de echte Nederlander niet. Tot dat ik geboren werd en velen voor, met en na mij!

hehe, ik ben niet diegene die zich hier moet verdedigen Royce....
...maar je instelling getuigd alweer van ontolerantie, onwetendheid en onbegrip.
Ik heb medelijden met je... (al zeg je dat je het niet hoeft)

Tafrout
29-11-03, 09:52
Royce, ik denk dat je een Marokkaanse bent.
Ik vraag me af waarom je als Nederlandse bestempeld wil worden.
Is dat niet je afkomst verloochenen?

Royce
29-11-03, 11:16
Geplaatst door Blade20
hehe, ik ben niet diegene die zich hier moet verdedigen Royce....
...maar je instelling getuigd alweer van ontolerantie, onwetendheid en onbegrip.
Ik heb medelijden met je... (al zeg je dat je het niet hoeft)


Werkelijk..:hihi:

Ik dacht laat ik mezelf eens `n limbabwaanse instelling aanmeten, je hebt me gelijk door. Zelfmeelij overheerst, 2bad.

@Tafrout, ga eens fietsen joh..:D

Mark
29-11-03, 11:17
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Aangepast Nederlands gezin; Piet komt thuis en groet zijn ouders; 'Salam' en loopt door naar de kamer van zijn zus om haar een geduchte afranseling te geven. 'Wie was die jongen waarmee je stond te praten, vuile straathoer!' Piet schreeuwt naar Pa; 'Dirk, die hoer van een dochter van je praat met jongens.' Pa antwoordt; 'Volgens de hadieths moet je nu haar benen breken', wat Piet dan ook doet.

'En nu je toch in haar kamer bent, breek dan ook maar meteen haar handen' roept moeder Greet uit de keuken. Als Piet haar handen heeft gebroken loopt hij zelfvoldaan naar de badkamer om de rituele wassing te verrichten. In de huiskamer, waar Pa op zijn luie reet aan het foeteren is op zionisten, joden en kaaskoppen, die volgens hem aansprakelijk zijn voor alle ellende op wereld, spreidt Piet het gebedskleedje uit op de vloer om te gaan bidden. Zeg Piet, vraagt moeder, vind jij ook niet dat de Islam zo'n tolerante godsdienst is? Maar natuurlijk moeder, antwoordt Piet. Dat u dat nog moet vragen. Kijk maar eens hoe wij omgaan met zuslief. Wij tolereren het dat ze naar school gaat en zelfs in het weekend een paar uur buiten de deur mag komen. Wij zijn zelfs zo tolerant dat we haar keuze op een partner hebben vergemakkelijk door nu alvast een partner voor haar uit te kiezen. Bij die ongelovige Marokkanen moeten meisjes nog steeds de kroeg ingaan in de hoop dat ze ooit wat leuks tegenkomen. Zo is het maar net, zegt moeder, slaakt een kreet van opwinding bij het zien van Osama Ben laden op TV. 'Dat is nou pas een echte kerel', verzucht ze. Zulke moslims kom je nog maar zelden tegen.

......ff geen inspiratie meer....maar jullie getten the picture wel, neem ik aan.

Autobiographie? :fpetaf:

Tafrout
29-11-03, 12:10
@Tafrout, ga eens fietsen joh..

Dit bedoel ik nu........
Echt Hollands he dat fietsen............. :blij:

sadeeQ
29-11-03, 12:14
Het enige wat ik aan integratie doe, is oranje WC papier gebruiken om mijn ass af te vegen :loog:

Blade20
29-11-03, 13:22
Geplaatst door Royce
Werkelijk..:hihi:

Ik dacht laat ik mezelf eens `n limbabwaanse instelling aanmeten, je hebt me gelijk door. Zelfmeelij overheerst, 2bad.

@Tafrout, ga eens fietsen joh..:D

:hihi: Dat zeg je nu.....maar we weten beide beter :haha:

T.A.F.K.A.Z
29-11-03, 14:59
Geplaatst door Mark
Autobiographie? :fpetaf:


Ik heb Nederlandse buren.

Royce
29-11-03, 17:17
Geplaatst door Blade20
:hihi: Dat zeg je nu.....maar we weten beide beter :haha:


:moe:

Dat dit je eerste zin zonder fouten is? Alhoewel, er moet nog wat gesleuteld worden aan de leestekens.

Blade20
29-11-03, 21:13
Geplaatst door Royce
:moe:

Dat dit je eerste zin zonder fouten is? Alhoewel, er moet nog wat gesleuteld worden aan de leestekens.

Niemand is perfect, ik zou zelfs niet perfect willen zijn, dat is saai. :haha:

Royce
29-11-03, 23:37
Geplaatst door Blade20
Niemand is perfect, ik zou zelfs niet perfect willen zijn, dat is saai. :haha:


Ben wel weer blij dat die LOI cursus ergens goed voor is...:)

Mark
30-11-03, 12:16
Geplaatst door EdV
Klopt. Limburgers en Brabanders kunnen tenminste Carnaval vieren op een manier waar je je je nou eens niet voor hoeft te schamen.

Zo'n 25 jaar geleden heb ik nog de eerste carnavalsoptocht in Delft meegemaakt. Drie trekkers met drie aanhangers waarop een groepje mensen bezig was met het gooien van serpentines en het blazen op van die oprolfluitjes. Het gebeurde op zaterdagmiddag in winkelcentrum De Veste. Het publiek winkelde gewoon door.
Na de aanblik van die zielige vertoning een minuut volgehouden te hebben dook ik vol walging maar ergens een winkel binnen.

Twee jaar later was de optocht alweer iets geevolueerd: er was een hele lange sliert wagens waarvan ongeveer 2/3 zich met reclame bezighield die gevatte teksten als "Koop Worst van Borst" en zo tentoonstelde aan een nog steeds ongeinteresseerd publiek. Wederom dook ik weg om deze ondraaglijke aanblik te ontwijken. Er zijn van die dingen waar je nooit aan went.

Geef het toch op, zielige Hollandse clowns. Jullie leren het toch nooit.


Ed

Ik stond als kind op de Phoenixstraat te wachten op de gratis dingetjes die ze uitdeelden bij die optocht :) Vooral de radiopiraten waren gul!

ps. Carnaval zuigt

Blade20
30-11-03, 15:20
Geplaatst door Royce
Ben wel weer blij dat die LOI cursus ergens goed voor is...:)

Tja het LOI doet wonderen....wat is het en waar staat de afkorting voor?

sadeeQ
30-11-03, 15:34
Geplaatst door Blade20
Tja het LOI doet wonderen....wat is het en waar staat de afkorting voor? :wow:

Limburgse Oenen Inichting denk ik

zie verder WWW.loi.nl

Blade20
30-11-03, 19:26
Geplaatst door sadeeQ
:wow:

Limburgse Oenen Inichting denk ik

zie verder WWW.loi.nl

Ik ben blij dat je begrijpt dat ik sarcastisch was :moe:

sadeeQ
30-11-03, 19:29
Geplaatst door Blade20
Ik ben blij dat je begrijpt dat ik sarcastisch was :moe:

nou ik ben blij dat je begrijpt dat ik begrijp dat jij blij bent :lol:

Blade20
30-11-03, 19:32
Geplaatst door sadeeQ
nou ik ben blij dat je begrijpt dat ik begrijp dat jij blij bent :lol:

Tja, ik zou nu kunnen zeggen:

Ik ben blij dat je blij bent dat ik begrijp dat jij begrijpt dat ik blij ben.
Maar kortweg; wij begrijpen elkaar. :)

sadeeQ
30-11-03, 19:41
Geplaatst door Blade20
Tja, ik zou nu kunnen zeggen:

Ik ben blij dat je blij bent dat ik begrijp dat jij begrijpt dat ik blij ben.
Maar kortweg; wij begrijpen elkaar. :)

:fplet: zo zie je maar die k^t-buitenlanders begrijpen elkaar beter.neem nou die mark.die begrijp ik na 2 jaar maroc nelen nog steeds niet :verrassin