PDA

Bekijk Volledige Versie : Hartsvriendin lokte Maja naar buiten



Mark
29-11-03, 12:10
Hartsvriendin lokte Maja naar buiten

- Bron: Algemeen Dagblad

De 15-jarige hartsvriendin Nina K. van Maja Bradaric was betrokken bij de moord op het 16-jarige meisje. K. lokte Maja de avond van de moord naar buiten in opdracht van de twee hoofdverdachten. Dat meldden bronnen rond het onderzoek aan het Algemeen Dagblad.

Nina K. moest van haar vriend, de 18-jarige Goran M., Maja bellen voor een afspraak. Het meisje deed dit zonder te weten waarom Nijmegenaar Goran en zijn vriend Ferdi O. uit Beuningen Maja wilden ontmoeten. Het motief voor de moord ligt volgens Justitie in de relatiesfeer. Na de moord zou Goran Nina gewaarschuwd hebben dat haar hetzelfde als Maja zou overkomen als ze haar mond voorbij zou praten. Het meisje was leerlinge van het Dominicus College, maar geen klasgenote van Maja.

Nina wordt nu verdacht van betrokkenheid bij de moord. Goran M. is van Bosnische afkomst, terwijl Ferdi O. half Turks en half Nederlands is. Nina K. is een Nederlands meisje. Behalve dit drietal zit ook nog Maja's 16-jarige ex-vriend Goran K. vast in verband met de moord




twin peaks

~Panthera~
29-11-03, 12:32
Fijne vriendin. :kotsen:

Waterval
29-11-03, 12:42
Nina K. ( hartsvriendin van Maja) ging dus met haar ex?

Waterval
29-11-03, 12:43
Goran M. en Goran K. waren dus ex- vriendjes van Maja?

Mark
29-11-03, 12:44
Geplaatst door Waterval
Goran M. en Goran K. waren dus ex- vriendjes van Maja?

Het enige dat duidelijk naar voren komt is hun etnische achtergrond.

Waterval
29-11-03, 12:46
Geplaatst door Mark
Het enige dat duidelijk naar voren komt is hun etnische achtergrond.

Inderdaad.... Waar was trouwens dat mes gemaakt?

MokroMike
29-11-03, 12:46
Wat bizar dat hun etniciteit zo op de voorgrond gebacht wordt....

op z'n mocro's dan maar........tfoeoeoeooeoe op de verslaggever :stomp:

Mark
29-11-03, 12:47
Geplaatst door Waterval
Inderdaad.... Waar was trouwens dat mes gemaakt?

Marokko denk ik.

Waterval
29-11-03, 12:52
Geplaatst door Mark
Marokko denk ik.


Gelukkig! de Telegraaf kan het artikel nu ook plaatsen...

Mark
29-11-03, 13:33
Misschien wat morbide, maar dit was Maja's homepage op cu2

http://www.cu2.nl/sweety29mei

check vraag 78 en vraag 84

Zwarte Schaap
29-11-03, 13:55
Geplaatst door Mark
Misschien wat morbide, maar dit was Maja's homepage op cu2

http://www.cu2.nl/sweety29mei

check vraag 78 en vraag 84

Een verwijzing volstaat... [-Wv-]

Mark
29-11-03, 15:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een verwijzing volstaat... [-Wv-]

huh?

Waterval
29-11-03, 15:33
Geplaatst door Mark
huh?

Die vragenlijst gekopieerd, niets ernstigs . Maar het gaf me een vreemd gevoel.. 112 Weekend achtig..

Mark
29-11-03, 15:36
Geplaatst door Waterval
Die vragenlijst gekopieerd, niets ernstigs . Maar het gaf me een vreemd gevoel.. 112 Weekend achtig..

Ok, het feit dat zoveel internet-bekenden van haar hier afscheid nemen maakt het voor mij minder ramptoerisme achtig.

Je moet je eens bedenken hoeveel jongeren een cu2 page hebben.... ik denk dat je steeds vaker dit soort persoonlijke dingen van slachtoffers terug kan vinden....

Hay Jouhara
29-11-03, 17:06
Geplaatst door Mark
Hartsvriendin lokte Maja naar buiten

- Bron: Algemeen Dagblad

De 15-jarige hartsvriendin Nina K. van Maja Bradaric was betrokken bij de moord op het 16-jarige meisje. K. lokte Maja de avond van de moord naar buiten in opdracht van de twee hoofdverdachten. Dat meldden bronnen rond het onderzoek aan het Algemeen Dagblad.

Nina K. moest van haar vriend, de 18-jarige Goran M., Maja bellen voor een afspraak. Het meisje deed dit zonder te weten waarom Nijmegenaar Goran en zijn vriend Ferdi O. uit Beuningen Maja wilden ontmoeten. Het motief voor de moord ligt volgens Justitie in de relatiesfeer. Na de moord zou Goran Nina gewaarschuwd hebben dat haar hetzelfde als Maja zou overkomen als ze haar mond voorbij zou praten. Het meisje was leerlinge van het Dominicus College, maar geen klasgenote van Maja.

Nina wordt nu verdacht van betrokkenheid bij de moord. Goran M. is van Bosnische afkomst, terwijl Ferdi O. half Turks en half Nederlands is. Nina K. is een Nederlands meisje. Behalve dit drietal zit ook nog Maja's 16-jarige ex-vriend Goran K. vast in verband met de moord


hmmmmmmmmm ik denk dat het Algemeen Dagblad toch een ander bron moet vinden want Ferdi is helemaal geen half turk hij is vol bloed turk, even voor de duidelijkheid




twin peaks

Hay Jouhara
29-11-03, 17:07
hmmmmmmmmm ik denk dat het Algemeen Dagblad toch een ander bron moet vinden want Ferdi is helemaal geen half turk hij is vol bloed turk, even voor de duidelijkheid

PS der was net effe iets verkeerd gegaaaaaaaaaaan

Waterval
29-11-03, 17:11
Geplaatst door hay jouhara
hmmmmmmmmm ik denk dat het Algemeen Dagblad toch een ander bron moet vinden want Ferdi is helemaal geen half turk hij is vol bloed turk, even voor de duidelijkheid



Gelukkig maar! :cheefbek:

Mark
29-11-03, 17:12
Geplaatst door Waterval
Gelukkig maar! :cheefbek:

Ja, al mijn vooroordelen zijn weer terug bij deze, het zou me niks verbazen als die hartsvriendin duits blijkt te zijn ofzo.

Waterval
29-11-03, 17:14
Geplaatst door Mark
Ok, het feit dat zoveel internet-bekenden van haar hier afscheid nemen maakt het voor mij minder ramptoerisme achtig.

Je moet je eens bedenken hoeveel jongeren een cu2 page hebben.... ik denk dat je steeds vaker dit soort persoonlijke dingen van slachtoffers terug kan vinden....


Ik kreeg er kouwe rillingen van over m'n rug.. Beseffende dat het meisje er niet meer is, maar wel allerlei "persoonlijke" berichten/ opmerkingen van haar.. Allemaal erg wrang als je bedenkt dat er vele mensen zijn die op een tragische manier aan hun einde komen in het echte leven, maar op de een of andere manier toch nog springlevend zijn ergens op een site...

TonH
29-11-03, 17:38
Geplaatst door Waterval
Ik kreeg er kouwe rillingen van over m'n rug.. Beseffende dat het meisje er niet meer is, maar wel allerlei "persoonlijke" berichten/ opmerkingen van haar.. Allemaal erg wrang als je bedenkt dat er vele mensen zijn die op een tragische manier aan hun einde komen in het echte leven, maar op de een of andere manier toch nog springlevend zijn ergens op een site...

Mee eens. Maar je zou als beheerder toch moeten nadenken over dit soort situaties. M.a.w. wat moet je aan met de situatie als een jou bekende prikker overlijdt...

Ik neem aan dat je de eerste tijd alle gegevens laat staan, maar wanneer sluit je het account?

Zwarte Schaap
29-11-03, 17:38
Geplaatst door Waterval
Die vragenlijst gekopieerd, niets ernstigs . Maar het gaf me een vreemd gevoel.. 112 Weekend achtig..

Modereren is niet datgene censureren wat jou een vreemd gevoel geeft, maar datgene verwijderen wat echt niet door de beugel kan.

Royce
29-11-03, 17:46
Al die Yugo Namen. Alsof dit `n aflevering is van '24' is die ze eruit geknipt hebben...

Royce
29-11-03, 17:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Modereren is niet datgene censureren wat jou een vreemd gevoel geeft, maar datgene verwijderen wat echt niet door de beugel kan.


`n link volstand. Daarnaast kon het voor zijn gevoel niet door de beugel.

Zwarte Schaap
29-11-03, 17:53
Geplaatst door Royce
`n link volstand. Dat is geen reden om een post te censureren.


Daarnaast kon het voor zijn gevoel niet door de beugel Persoonlijke gevoelens van moderators zijn niet belangrijk of althans zouden dat niet moeten zijn, die moeten buiten beschouwing gelaten worden. Het algemeen belang van de prikkers en dit prikbord is van belang wat wel of niet door de beugel kan.

Royce
29-11-03, 17:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is geen reden om een post te censureren.

Persoonlijke gevoelens van moderators zijn niet belangrijk of althans zouden dat niet moeten zijn, die moeten buiten beschouwing gelaten worden. Het algemeen belang van de prikkers en dit prikbord is van belang wat wel of niet door de beugel kan.


Er zijn geen vastgelegde standaarden mbt tot het moderaten. Alle acties baseren op gevoel, kan iets wel of kan iets niet. Het kon niet in de ogen van Wv en dat heb je maar te accepteren.

Zwarte Schaap
29-11-03, 18:07
Geplaatst door Royce
Er zijn geen vastgelegde standaarden mbt tot het moderaten. Alle acties baseren op gevoel, kan iets wel of kan iets niet. Het kon niet in de ogen van Wv en dat heb je maar te accepteren.

Kwesties van smaak zouden geen rol moeten spelen bij het modereren. Het heeft niets met accepteren te maken maar des te meer met logica.

Zoals het bijvoorbeeld onlogisch is dat jij hier voor waterval spreekt.

Royce
29-11-03, 18:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kwesties van smaak zouden geen rol moeten spelen bij het modereren. Het heeft niets met accepteren te maken maar des te meer met logica.

Zoals het bijvoorbeeld onlogisch is dat jij hier voor waterval spreekt.


Wat maakt het uit op welke nick ik inlog. Mod = Mod. Het kon niet en het is weg. Leer er mee leven.

Zwarte Schaap
29-11-03, 18:25
Geplaatst door Royce
Wat maakt het uit op welke nick ik inlog. Mod = Mod. Het kon niet en het is weg. Leer er mee leven.

Ik weet niet eens dat je 2 nicks hebt om te modereren.

Het gaat er niet om of ik er mee moet leren leven of niet maar om de kwaliteitsverbetering en een redelijke standaardisering bij het modereren.

Dat van je moet ermee leren leven zonder echte argumenten te noemen komt over als ik ben lekker sterk en mag daarom alles.

Dat niveau moet maroc.nl niet op blijven steken.

Royce
29-11-03, 18:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik weet niet eens dat je 2 nicks hebt om te modereren.

Het gaat er niet om of ik er mee moet leren leven of niet maar om de kwaliteitsverbetering en een redelijke standaardisering bij het modereren.

Dat van je moet ermee leren leven zonder echte argumenten te noemen komt over als ik ben lekker sterk en mag daarom alles.

Dat niveau moet maroc.nl niet op blijven steken.

Kwaliteit laat jij afhangen omtrent `n bericht wat macaber overkomt bij `n mod. Ik mag trouwens helemaal niets. Ben `n marionet van de posters alhier.

Zwarte Schaap
29-11-03, 18:42
Geplaatst door Royce
Kwaliteit laat jij afhangen omtrent `n bericht wat macaber overkomt bij `n mod. Ik mag trouwens helemaal niets. Ben `n marionet van de posters alhier.

Hou toch op man elke dag passeren hier tal van macabere artikelen en meningen waarbij plas, poep, geweldadige verkrachtingen, bomaanslagen, moordpartijen en andere bloederige details niet onvermeld blijven. Vreemd dat dat niet macaber overkomt.

Mischien is een moderator met een zwakke maag niet geschikt voor het nieuwsprikbord en kan hij beter bij wsdb over zoetsappigere onderwerpen zoals liefde, trouwen, theekransjes en keukenartikelen modereren.

Royce
29-11-03, 18:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hou toch op man elke dag passeren hier tal van macabere artikelen en meningen waarbij plas, poep, geweldadige verkrachtingen, bomaanslagen, moordpartijen en andere bloederige details niet onvermeld blijven. Vreemd dat dat niet macaber overkomt.

Mischien is een moderator met een zwakke maag niet geschikt voor het nieuwsprikbord en kan hij beter bij wsdb over zoetsappigere onderwerpen zoals liefde, trouwen, theekransjes en keukenartikelen modereren.

Ik modereet overal. Ben `n plaag. Mocht je nog meer dingen hebben waarmee je in je maag zit dan kan je terecht op klachtenbox. Deze topic laat ik verder voor waar die bedoeld was.

Zwarte Schaap
29-11-03, 18:51
Geplaatst door Royce
Ik modereet overal. Ben `n plaag. Mocht je nog meer dingen hebben waarmee je in je maag zit dan kan je terecht op klachtenbox. Deze topic laat ik verder voor waar die bedoeld was.
Of je jezelf een plaag vindt of niet is voor mij niet van belang. En wat ik te zeggen heb, zeg ik liever direkt. Dat verwijzen naar de bureaucratische mallemolen geloof ik niet zo in.