PDA

Bekijk Volledige Versie : Tenminste 4 doden bij aanval op Spaans militair convooi



lennart
29-11-03, 17:27
At Least Four Dead in Iraq Attack on Spaniards -TV
Sat November 29, 2003 12:06 PM ET

LONDON (Reuters) - At least four and possibly as many as eight members of a Spanish intelligence team were killed on Saturday in an attack on their convoy south of Baghdad, a reporter from Britain's Sky News television said.

David Bowden said in a report from Baghdad after returning from the scene that he saw four bodies and that locals said eight were killed in total and another two people taken prisoner. Spanish officials said in Madrid an eight-strong team had been attacked and it was unclear how many were hurt.

"We were actually driving from the town of Hilla, which is just south of Baghdad, and we saw these men lying dead on the floor (ground) by the side of the road after the ambush," Bowden said.

"We were told by locals there that...about 30 minutes before they'd attacked a convoy of three vehicles. They pulled the people out of the vehicles. They told us that in fact they'd killed eight people and they'd captured two others.

"I only saw with my own eyes four dead bodies on the road.

"We filmed for a couple of minutes and then we became the focus of the mob's attention. They were shouting praise to Saddam (Hussein) and we disappeared pretty quickly."
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml;jsessionid=IPRSMBDDT52PWCRBAEKSF EY?type=topNews&storyID=3910355

sadeeQ
29-11-03, 17:33
jammer

had graag nog een nulltje erachter zien staan :lole:

T.A.F.K.A.Z
29-11-03, 17:35
Geplaatst door sadeeQ
jammer

had graag nog een nulltje erachter zien staan :lole:

Je bent een misselijk ventje, weet je dat? Normaal weet ik misselijke ventjes wel te waarderen, maar jij gaat duidelijk over de grens van leuk zijn. Het trieste is dat je jezelf behoorlijk grappig vindt.

sadeeQ
29-11-03, 17:36
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Je bent een misselijk ventje, weet je dat? Normaal weet ik misselijke ventjes wel te waarderen, maar jij gaat duidelijk over de grens van leuk zijn. Het trieste is dat je jezelf behoorlijk grappig vindt.

:stomp: en nou ff je tanden poetsen,je stinkt uit je bek :stomp:

T.A.F.K.A.Z
29-11-03, 17:39
Geplaatst door sadeeQ
:stomp: en nou ff je tanden poetsen,je stinkt uit je bek :stomp:

Jij bent de moeder aller stinkbommen. Maar luister ff doorgedraaide systeembeheerder die je bent; ben je oprecht verheugd als er mensen sterven?

sadeeQ
29-11-03, 17:42
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Jij bent de moeder aller stinkbommen.


Wie zit nu uit zijn bek te schijten :auw:



Maar luister ff doorgedraaide systeembeheerder die je bent; ben je oprecht verheugd als er mensen sterven?

nou of ik het erg vind als een of een andere kut moordenaar zelf wordt vermoord :argwaan:

nl-x
29-11-03, 17:45
Ik vind het ook niet leuk ofzo dat ze dood zijn... Maar ja, moesten ze er maar in de eerste instantie maar niet heengaan. Ze gingen (bedoeld of ombedoeld) om te doden. Tsjah, word dan niet boos als je zelf gedood wordt.

T.A.F.K.A.Z
29-11-03, 17:46
Geplaatst door nl-x
Ik vind het ook niet leuk ofzo dat ze dood zijn... Maar ja, moesten ze er maar in de eerste instantie maar niet heengaan. Ze gingen (bedoeld of ombedoeld) om te doden. Tsjah, word dan niet boos als je zelf gedood wordt.

Als je dood bent kun je nog moeilijk boos worden, Einstein.

sadeeQ
29-11-03, 17:48
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Als je dood bent kun je nog moeilijk boos worden, Einstein.

:zozo: waar maak jij je dan druk om.die dooien hebben nu ook geen moeite mee :confused:

Royce
29-11-03, 17:53
Doodgaan is het risico wat je loopt als je op Oorlogspad gaat. Diegene die pro-Oorlog zijn treuren om de doden, de andere kant niet.

Feestvieren om `n dooie vind ik wel `n bietje tè, maar SadeeQ wil gewoon taboes doorbreken.

sadeeQ
29-11-03, 17:57
Geplaatst door Royce
Doodgaan is het risico wat je loopt als je op Oorlogspad gaat. Diegene die pro-Oorlog zijn treuren om de doden, de andere kant niet.

Feestvieren om `n dooie vind ik wel `n bietje tè, maar SadeeQ wil gewoon taboes doorbreken.

:gechoquee taboes?

hmm dan heb je de spanjaarden, amerikanen & co niet gezien als ze weer eens "een iraakse terrorist" hebben afgeschoten.

het bier vloeit rijkelijk en de helden worden op handen gedragen :zozo:

Victory
29-11-03, 17:58
Geplaatst door sadeeQ
:zozo: waar maak jij je dan druk om.die dooien hebben nu ook geen moeite mee :confused:


:gniffel: :melig2:

Zwarte Schaap
29-11-03, 17:59
Geplaatst door nl-x
Ik vind het ook niet leuk ofzo dat ze dood zijn... Maar ja, moesten ze er maar in de eerste instantie maar niet heengaan. Ze gingen (bedoeld of ombedoeld) om te doden. Tsjah, word dan niet boos als je zelf gedood wordt.

Het is hetzelfde als je leven opofferen voor de heilige strijd. Wie als soldaat het leger ingaat is bereid zijn leven op te offeren voor het hogere doel. (de amerikaanse vrijheid van olie)

Wizdom
29-11-03, 18:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is hetzelfde als je leven opofferen voor de heilige strijd. Wie als soldaat het leger ingaat is bereid zijn leven op te offeren voor het hogere doel. (de amerikaanse vrijheid van olie)

De ene sterft voor voor de virtuele vrijheid en olie en de andere voor de heilige strijd...

lennart
29-11-03, 18:11
Spain Confirms Six Dead, One Wounded in Iraq Attack
Sat November 29, 2003 01:05 PM ET

MADRID (Reuters) - Six people were killed and one wounded on Saturday when guerrillas attacked a convoy of Spanish intelligence officers south of Baghdad, a Spanish Defense Ministry spokesman said. The spokesman had no information about the eighth member of the group.

Een is misschien gekidnapped.

lennart
29-11-03, 18:17
Er zijn dus 104 gesneuvelden van de coalitie in November.

Maslov
29-11-03, 18:22
En een veelvoud aan Baathisten zijn ondertussen kassiewijle. :stout:

Royce
29-11-03, 18:24
Geplaatst door Maslov
En een veelvoud aan Baathisten zijn ondertussen kassiewijle. :stout:


Ik kan Spuit elf tegenwoordig voorspellen, Gosh!

sadeeQ
29-11-03, 18:24
Geplaatst door Maslov
En een veelvoud aan Baathisten zijn ondertussen kassiewijle. :stout:


:wow:

ben je oprecht verheugd als er mensen sterven?


wacht maar tot kafkaz dit leest

lennart
29-11-03, 18:34
Geplaatst door Maslov
En een veelvoud aan Baathisten zijn ondertussen kassiewijle. :stout:

Niemand houdt die statistieken bij. Maar gisteren heeft het heldhaftige Amerikaanse leger nog 2 Iraakse meisjes van 12 en 15 gedood.

http://thepakistaninewspaper.com/news_detail.php?id=1607

Maar dat verhaal zal je waarschijnljk gemist hebben op het Nederlandse nieuws, omdat ze te druk hadden met een Israelische propaganda stunt die een Iraakse baby hebben geopereerd.

Hudhaifa
29-11-03, 20:01
http://forums.clearguidance.com/attachment.php?attachmentid=3525&stc=1

Gaazi
29-11-03, 20:21
Het is niet zozeer de dood van de Spaanse soldaten, dat ik zo erg vond maar meer het beeld erna. Een of andere lijpe Irakees zette zijn voet op het hoofd van een van de gedode soldaat. Moslim onwaardig gedrag. :moeilijk:

Joesoef
30-11-03, 00:04
Geplaatst door Wizdom
De ene sterft voor voor de virtuele vrijheid en olie en de andere voor de heilige strijd...


Je weet niet half hoe dom dit klinkt. Als je nu gewoon zegt dat de een op roof tocht is voor olie om de eigen economie te sterken en dat de ander strijd tegen een bezetter voor eigen vrijheid...

Je zit met je hersen teveel bij die 40 druiventrossen....

Al Sawt
30-11-03, 00:45
Als die Spanjaarden in Liberia, Bosnie of Kosovo gedood werden, dan zou het zeer treurenswaardig zijn.

Maar aangezien ze een deel uitmaken van een bezettingsmacht, dan kan je gerust stellen dat ze gekrijgen hebben wat ze verdiend hebben.

Iedereen die zich bemoeien in de interne aangelegenheid van een soevereine land, verdienen dergelijke behandeling.