PDA

Bekijk Volledige Versie : Interview met Meester Manipulator Eissens



MO_NL
30-11-03, 17:23
Ahlan,

in reactie op de column van Karin Spaink (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=79064) volgt hier een interview met de Meester Manipulator himself.

Hoe hij feiten en leugens door elkaar husselt tot een geloofwaardige mix voor de oppervlakkige luisteraar.

Oordeel zelf door hier te klikken (http://tinyurl.com/x05i).

Joesoef
30-11-03, 17:59
Wat een l*l die Eissens. Samen met zijn vrouw een stichtingkje en zo de centjes binnen slepen. :kotsen2:

taouanza
30-11-03, 19:47
:moe:

Simon
30-11-03, 20:08
Geplaatst door Joesoef
Wat een l*l die Eissens. Samen met zijn vrouw een stichtingkje en zo de centjes binnen slepen. :kotsen2:

Haha wel eens klotenknijper gelezen van Spaink? Deze affaire betreft ook haar vriend en mevrouw Spaink. Zou je dezelfde onzinnige retoriek op kunnen loslaten. Alsof er iets tegen zou zijn een zaak met je vrouw te hebben? Of met je kind of familie. Horen we ooit over belangenverstrengeling van Beatrix en Willem Alexander? Enfin, hier vond ik de interviewer juist belachelijk suggestief interviewen.

sadeeQ
30-11-03, 20:12
:giechel: :giechel:


een internet drol


>>>komen veel joods.nl prikkers op maroc.nl stoken?

>nee, dat kunnen we niet achterhalen

>>>zijn de aangiften door bezoekers van joods.nl gedaan?

>nee

>>>hoe weet u dat??

>eeuh,dat weten we niet,maar sommige aangevers hebben een noord afrikaans naam :knife_hea

Joesoef
30-11-03, 20:21
Simon,

Het is niet zo zeer belangenverstrengeling (ze doen gewoon hun werk) maar hoe het werkt met allerlei subsidies die er gegeven worden. Een eigen toko met geld van het ministerie van justitie dat je samen met je vrouw runt.

Best wel slim die man maar het komt meer over als een vorm van goedbedoelt dan als een degelijke onafhankelijke instantie.

Simon
30-11-03, 20:27
Geplaatst door Joesoef
Simon,

Het is niet zo zeer belangenverstrengeling (ze doen gewoon hun werk) maar hoe het werkt met allerlei subsidies die er gegeven worden. Een eigen toko met geld van het ministerie van justitie dat je samen met je vrouw runt.

Best wel slim die man maar het komt meer over als een vorm van goedbedoelt dan als een degelijke onafhankelijke instantie.

Ja subsidie is een vies woord tegenwoordig. Misschien zou het MDI inderdaad beter gefinancierd kunnen woorden uit bijdragen van Forums die discriminerende teksten laten staan. Hoe meer discriminerende bijdragen hoe hoger de bijdrage aan het MDI. En als het niet meer nodig is dan heft de geldstroom zichzelf op! En het MDI zichzelf ook. Mooie kerstgedachte.

sadeeQ
30-11-03, 20:32
Geplaatst door Simon
Ja subsidie is een vies woord tegenwoordig. Misschien zou het MDI inderdaad beter gefinancierd kunnen woorden uit bijdragen van Forums die discriminerende teksten laten staan. Hoe meer discriminerende bijdragen hoe hoger de bijdrage aan het MDI. En als het niet meer nodig is dan heft de geldstroom zichzelf op! En het MDI zichzelf ook. Mooie kerstgedachte.

:lekpuh: krijg het gevoel dat dan alle MDI medewerkers actief (nog actiever dan nu??) mee gaan discusieren op die forums om er zeker van te zijn dat ze hun geldstromen blijven houden.

Simon
30-11-03, 20:36
Geplaatst door sadeeQ
:lekpuh: krijg het gevoel dat dan alle MDI medewerkers actief (nog actiever dan nu??) mee gaan discusieren op die forums om er zeker van te zijn dat ze hun geldstromen blijven houden.

Maar het modereren zal dan denk ik toch ook wel veranderen?

Joesoef
30-11-03, 20:36
Geplaatst door sadeeQ
:lekpuh: krijg het gevoel dat dan alle MDI medewerkers actief (nog actiever dan nu??) mee gaan discusieren op die forums om er zeker van te zijn dat ze hun geldstromen blijven houden.

Vandaar dat het savonds zo druk is hier :D

sadeeQ
30-11-03, 20:38
Geplaatst door Simon
Maar het modereren zal dan denk ik toch ook wel veranderen?

:watte?: ik zo een idee dat je dan eerst een borg moet betalen om toegelaten te worden tot forum.

sadeeQ
30-11-03, 20:39
Geplaatst door Joesoef
Vandaar dat het savonds zo druk is hier :D

:maf2: vertrouw die gasten nooit.ze zijn gaan over lijken als het moet om hun doelen te bereiken :verward:

MO_NL
01-12-03, 17:12
Geplaatst door sjeng
ik heb zelf enige tijd geleden de mogelijkheid gehad om de mensen achter het MDI te mogen leren kennen.
Gezien het feit dat zij net zo hard hun best doen om discriminatie TEGEN moslims alswel discriminatie DOOR moslims aan te pakken getuigt van hun goede intenties en moreel karakter.
Ik ben van mening dat de meerderheid van de personen op dit forum en dan met name de beheerders (die alle troep toch echt over zichzelf hebben afgeroepen) niet het karakter hebben om over deze welwillende mensen te mogen oordelen.
Het is typerend voor de mentaliteit op dit forum en mischien wel voor de gemeenschap die zij vertegenwoordigd om voor elk eigen falen een zondebok te zoeken. Het getuigt al helemaal van stupiditeit als men als zondebok ook nog eens iemand neemt die zoveel moeite doet om ook racisme tegen moslims te bevechten. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik over deze tentoonstelling van stupiditeit moet lachen of huilen zo triest is het. En dom vooral heel erg dom. Als maroc.nl had gedaan wat zij ZELF betoogd te willen doen, namelijk racisitsche of discriminerende uitlatingen verwijderen van de website, was het niet zover gekomen. Maar nee, men prefereerde de troep te laten staan (kijk maar eens hoe hard shaheed, yehiyaayash, victory en wizdom indertijd zijn aangepakt.....NIET) en nu plukt men de zure vruchten. Maroc.nl moet maar eens leren dat niet alle tegenslagen in de wereld het resultaat zijn van een zionistisch complot of gemene mannetjes op mysterieuze locaties maar eigenlijk te vinden zijn in de EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID.

Je schoenen zijn nog te zien, de rest zit is de kringspier van Eissens als gepasseerd.

:haha:

mrz
01-12-03, 19:01
Ik vraag me af, zou je goudvissen mogen discrimineren? :moe:

Waterval
01-12-03, 19:05
Geplaatst door sjeng
ik heb zelf enige tijd geleden de mogelijkheid gehad om mezelf achter in het MDI te mogen leren kennen.



:haha: