PDA

Bekijk Volledige Versie : Ajax-fan valt uit F-side naar beneden



Mark
30-11-03, 20:10
Ajax-fan valt uit F-side naar beneden

- Bron: AT5


Tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord die vanmiddag in de Amsterdam ArenA werd gespeeld is een Ajax-supporter uit het vak van de F-side naar beneden gevallen. De man viel ongeveer vijf meter naar beneden in de gracht en bleef daar liggen.

Het slachtoffer is met een brace om zijn nek door ambulancepersoneel afgevoerd. Bij de man, een bekende F-sider uit Zaandam, is in het ziekenhuis geen ernstig letsel geconstateerd.

Babyface
30-11-03, 20:15
Nou zeg. Poehhh...

sadeeQ
30-11-03, 20:24
:jumping:

flyin dutchman

Mark
30-11-03, 20:31
Tja, jammer genoeg heeft ie het overleefd :rolleyes:

Timoesh
30-11-03, 20:41
Geplaatst door Mark
Ajax-fan valt uit F-side naar beneden

- Bron: AT5


Tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord die vanmiddag in de Amsterdam ArenA werd gespeeld is een Ajax-supporter uit het vak van de F-side naar beneden gevallen. De man viel ongeveer vijf meter naar beneden in de gracht en bleef daar liggen.

Het slachtoffer is met een brace om zijn nek door ambulancepersoneel afgevoerd. Bij de man, een bekende F-sider uit Zaandam, is in het ziekenhuis geen ernstig letsel geconstateerd.


Wie heeft vanmiddag gewonnen?!..hopelijk Feyenoord anders is ie voor niets naar beneden gevallen..

Greetz,..

Babyface
30-11-03, 20:49
Geplaatst door Mark
Tja, jammer genoeg heeft ie het overleefd :rolleyes:


Hopelijk is dat sarcastisch bedoeld, anders vindt ik het wel een hele rare opmerking van je Mark. Wil je de Ayaxfans dood hebben Mark.. :maf3:

Mark
30-11-03, 21:02
wat is er met de site?

driedubbel

Mark
30-11-03, 21:02
dubbel :loens:

Mark
30-11-03, 21:02
Geplaatst door Babyface
Hopelijk is dat sarcastisch bedoeld, anders vindt ik het wel een hele rare opmerking van je Mark. Wil je de Ayaxfans dood hebben Mark.. :maf3:

nee hoor :hihi:

ps. feyenoord heeft verloren :( dus ik heb het even niet zo op ajacieden...

Orakel
30-11-03, 22:17
Was ut de vliegende keep? :loens:

MocroStyle
30-11-03, 22:20
Geplaatst door Orakel
Was ut de vliegende keep? :loens:

:lol:

et_2000nl
01-12-03, 08:37
Ahum.... Een veel te bescheiden overwinning....

:hihi: