PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciaal een grap voor Puk en et_2000nl



liefste
02-12-03, 15:36
nu jullie het toch hebben over dromen..........

kijk, lees ik ken toevallig een grap.

Er was eens een Marokaan een Turk en een Nederlander, waren alle 3 verdwaald en stierven zowat van de honger. net op tijd zagen ze heel ver 1 enkel huisje, dat heeft ze dus de motivatie gegeven om net even door te gaan tot het huisje, eenmaal binnen was er een lekker stuk kip klaar gemaakt, dus iedereen wil hem voorzichzelf en geruzie natuurlijk, het oude mannetje de bewoner had iets in gedachten vervolgens vroeg hij aan de 3 heren weet je wat jullie zijn moet dus doen we het als volgt. De persoon met het meest Interesante droom, mag het gehele kip de volgende dag opeten. dus de jongens slapen en de volgende dag begon de Nederlander te vertellen: ik droomde dat ik tijdens het slapen vloog de de wolken heen en daar mijn liefde tegen gekomen vervolgens een hele reis vliegend door gemaakt.
De Turk: ik droomde dat ik veranderde in een engel en veel ongelukkige mensen heb laten genieten door ze te laten vliegen naar een ander planeet.
De Marokaan hihi: ik droomde dat shetaan me wakker heeft gemaakt en mijn verplichte de kip te eten anders zou het e mijn dood kosten.
Whaaaaaaaahahahahahahahahaha.

Liefste

et_2000nl
02-12-03, 15:41
Je zult misschien de Liefste zijn.... Over je grappen heb ik toch mijn twijfels....

Mark
02-12-03, 16:12
Bijzonder amusant die Marokkaanse humor :duim:

Victory
02-12-03, 16:42
Geplaatst door Mark
Bijzonder amusant die Marokkaanse humor :duim:

Tja, je moet denk van zo'n soort cultuur komen/moslim zijn om dat soort grappen te begrijpen. :P Ik vond em wel leuk.... niet de beste, magoed :P


PS: Ik moet trouwens wel altijd lachen om jouw domme grappen... :P

Mark
02-12-03, 17:32
Geplaatst door Victory
PS: Ik moet trouwens wel altijd lachen om jouw domme grappen... :P

Mijn humor is dan ook universeel :)



ps. ik was serieus, wat nou domme humor? :(

:jeweetog:

Hay Jouhara
02-12-03, 21:12
das ehhhhhhhhhhh rotterdamse humor vat je nmmmmmmm
:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:

Puk
02-12-03, 22:33
Geplaatst door et_2000nl
Je zult misschien de Liefste zijn.... Over je grappen heb ik toch mijn twijfels....

Wat ben je toch weer een vervelend type! Bah!

Ik vond hem wel leuk Liefste!

:lol:

Puk
02-12-03, 22:37
Geplaatst door Marruecos
Ff toch voor de zekerheid, de Marokkaan heeft de kip dus gestolen? :wow:

Bij Allah................................

:maf:

et_2000nl
02-12-03, 22:40
Geplaatst door Puk
Wat ben je toch weer een vervelend type! Bah!

Ik vond hem wel leuk Liefste!

:lol:

Slijmbal.... Liefste, je mag Pukkie hebben. Als je de 6 honderd pagina's gebruiksaanwijzing leest, en dat zo'n stuk of tien keer, valt ie best wel mee....

BTW, eigenlijk heeft ie een lief en zachtaardig karakter, hij heeft wat moeite om dat in het openbaar te tonen....

Puk
02-12-03, 22:45
Geplaatst door et_2000nl
Slijmbal.... Liefste, je mag Pukkie hebben. Als je de 6 honderd pagina's gebruiksaanwijzing leest, en dat zo'n stuk of tien keer, valt ie best wel mee....

BTW, eigenlijk heeft ie een lief en zachtaardig karakter, hij heeft wat moeite om dat in het openbaar te tonen....

:traan1: Ik ben ontroerd...

et_2000nl
02-12-03, 22:50
Geplaatst door Puk
:traan1: Ik ben ontroerd...

Ik ook, ik ben zo blij voor je, je hebt bijna een date....

Truste....

Puk
02-12-03, 22:51
Geplaatst door et_2000nl
Ik ook, ik ben zo blij voor je, je hebt bijna een date....

Truste....

Het is geweldig.

Ik ga dromen van Liefste!

Truste!!

et_2000nl
02-12-03, 23:10
Geplaatst door Puk
Het is geweldig.

Ik ga dromen van Liefste!

Truste!!

Liefste is de liefste.... En da's wat anders dan dromen over oor ontstekingen en maden die je rotte vlees opeten....

Puk
02-12-03, 23:23
Geplaatst door et_2000nl
Liefste is de liefste.... En da's wat anders dan dromen over oor ontstekingen en maden die je rotte vlees opeten....

Ja... maar het zijn hele nuttige beestjes... maden! :student:

Dat mag ook weleens gezegd!

Maar Liefste is de liefste. :love: