PDA

Bekijk Volledige Versie : NVDDmeeting in de Bazaar !



Pagina's : [1] 2

taouanza
02-12-03, 22:27
Taouanza en aQau gaan Vrijdag 23januari 17:00 lekker smikkelen bij de Bazaar.
Wie er bij wil zijn is van harte welkom!!
En zo niet dan toch. :cola:

lennart
02-12-03, 22:30
Zo... 7 weken van te voren iets afspreken... niet teveel integreren he...

taouanza
02-12-03, 22:34
Geplaatst door lennart
Zo... 7 weken van te voren iets afspreken... niet teveel integreren he...


Nou een held die nu nog met een smoes komt.:duivels:

et_2000nl
02-12-03, 22:35
Geplaatst door taouanza
Taouanza en aQau gaan Vrijdag 23januari 17:00 lekker smikkelen bij de Bazaar.
Wie er bij wil zijn is van harte welkom!!
En zo niet dan toch. :cola:

Heb ik net op die dag mijn bruiloft gepland.... Ach die verschuif ik wel....

Sorry voor mijn onnozelheid, is dat in Rdam? En waar is dat dan? Kun je daar veilig een auto parkeren? Ook als er Ajax sjaaltjes in hangen en stickers met Amsterdam Rulez?

Ach ik ga wel met de trein, kan ik tenminste zuipen....

lennart
02-12-03, 22:40
Geplaatst door taouanza
Nou een held die nu nog met een smoes komt.:duivels:

Ik kon de Bazaar niet vinden :D

taouanza
02-12-03, 22:41
Geplaatst door lennart
Ik kon de Bazaar niet vinden :D

Zeven weken van te voren KON jij de Bazaar niet vinden? :ergleuk:

barfly
02-12-03, 22:54
Als 't serieus is dan ga ik het overwegen :)

Wat staat er zoal op het menu bij de Bazaar?

Goodnight
02-12-03, 22:54
Geplaatst door et_2000nl
Heb ik net op die dag mijn bruiloft gepland.... Ach die verschuif ik wel....

Sorry voor mijn onnozelheid, is dat in Rdam? En waar is dat dan? Kun je daar veilig een auto parkeren? Ook als er Ajax sjaaltjes in hangen en stickers met Amsterdam Rulez?

Ach ik ga wel met de trein, kan ik tenminste zuipen....

Heb je een mooie auto?dan rij ik wel,als degelijke moslima hou ik het meestal bij euhm 2 glaasjes.

Goodnight
02-12-03, 22:57
Trouwens, kennen Rotterdammers niets anders dan de Bazaar?
Iedere keer dat ik dar kom wordt ik door vriendinnen die te lui zijn om in de keuken te staan meegesleurd om te gaan eten bij de 'Bazaar'.
En trots dat ze zijn!
De Bazaar heeft een soort van een wereldkeuken.Werkelijk een mengelmoesje van allerlei culturen door elkaar!

Pff kom gewoon naar Amsterdam taounza, kom je nog eens ergens anders.

barfly
02-12-03, 23:00
Ik vind het standpunt van Goodnight zo gek nog niet :D

taouanza
02-12-03, 23:02
Geplaatst door Goodnight
Trouwens, kennen Rotterdammers niets anders dan de Bazaar?
Iedere keer dat ik dar kom wordt ik door vriendinnen die te lui zijn om in de keuken te staan meegesleurd om te gaan eten bij de 'Bazaar'.
En trots dat ze zijn!
De Bazaar heeft een soort van een wereldkeuken.Werkelijk een mengelmoesje van allerlei culturen door elkaar!

Pff kom gewoon naar Amsterdam taounza, kom je nog eens ergens anders.

Ei van Columbus.:moe:

eerst zeuren om een datum ga ik voor mevrouw regelen begint ze ergens anders over.:moe:

Baraka ge el3adour, ashkid oesafi! :student:

taouanza
02-12-03, 23:03
Geplaatst door barfly
Ik vind het standpunt van Goodnight zo gek nog niet :D

Dit is geen discussie maar een aankondiging. :fpuh:

Goodnight
02-12-03, 23:04
Geplaatst door taouanza
Ei van Columbus.:moe:

eerst zeuren om een datum ga ik voor mevrouw regelen begint ze ergens anders over.:moe:

Baraka ge el3adour, ashkid oesafi! :student:

Hmm..wist niet dat je speciaal voor MIJ die datum had gepland.
Ff kijken in mijn drukke agenda...
Maar waarom in die Bazaar?
En gaan we daarna nog uit in de Baja beach club of de Night Town?
:wohaa:

Goodnight
02-12-03, 23:06
Wij hebben trouwens hier in A'dam werkelijk een leuke club: Nomads....alleen voor de ik-moet-vroeg-naar-huis-van-mijnman/broer/vader is dit errug laat.Beginnen laat op de avond.

taouanza
02-12-03, 23:07
Geplaatst door Goodnight
Hmm..wist niet dat je speciaal voor MIJ die datum had gepland.
Ff kijken in mijn drukke agenda...
Maar waarom in die Bazaar?
En gaan we daarna nog uit in de Baja beach club of de Night Town?
:wohaa:


Je geeft ze een vinger.:moe:

barfly
02-12-03, 23:09
Geplaatst door taouanza
Je geeft ze een vinger.:moe:

Marokkanen zeker? :moe:

taouanza
02-12-03, 23:10
Geplaatst door barfly
Marokkanen zeker? :moe:


En heb je een gaatje kunnen vinden in je agenda?

Mark
02-12-03, 23:14
Ik zal eens kijken of ik jullie met mijn aanwezigheid kan verblijden :rolleyes:

Puk
02-12-03, 23:15
Onder voorbehoud.

barfly
02-12-03, 23:15
Geplaatst door taouanza
En heb je een gaatje kunnen vinden in je agenda?

Ik plan nooit verder dan een week, dus ja :)

lennart
02-12-03, 23:18
Geplaatst door barfly
Ik plan nooit verder dan een week, dus ja :)

Same here...

Dus als ik nu zeg dat ik kom... dan kom ik zeker niet want dan was het gepland en ik haat plannen... Dus ik kan beter pas later zeggen dat ik kom :watte?:

Mark
02-12-03, 23:21
komen er ook marokkanen?

T.A.F.K.A.Z
02-12-03, 23:22
Zijn bounty's ook welkom?

lennart
02-12-03, 23:22
Nou ik hoop het niet... ze hebben Rotterdam al ingepikt... en nu ook nog zekers de Bazaar...

et_2000nl
02-12-03, 23:25
Geplaatst door Goodnight
Heb je een mooie auto?dan rij ik wel,als degelijke moslima hou ik het meestal bij euhm 2 glaasjes.

Is goed, gaan we alleen niet naar de Bazaar.

Mark
02-12-03, 23:26
Geplaatst door Marruecos
:haha:

Die hebben dat zo vaak gedaan. Het is niet leuk meer. :schreeuw:

Ik verwacht alle moderators en rotterdamse prikkers daar :mad:

et_2000nl
02-12-03, 23:31
Geplaatst door Goodnight
Trouwens, kennen Rotterdammers niets anders dan de Bazaar?
Iedere keer dat ik dar kom wordt ik door vriendinnen die te lui zijn om in de keuken te staan meegesleurd om te gaan eten bij de 'Bazaar'.
En trots dat ze zijn!
De Bazaar heeft een soort van een wereldkeuken.Werkelijk een mengelmoesje van allerlei culturen door elkaar!

Pff kom gewoon naar Amsterdam taounza, kom je nog eens ergens anders.

Hebben ze koreaanse hond? Dan kom ik zeker.

sadeeQ
02-12-03, 23:33
:droef:

Alleen als er ook een gestoorde zionist of racist komt. alhoewel puk is ook goed :zwaai:

Puk
02-12-03, 23:36
Geplaatst door sadeeQ
:droef:

Alleen als er ook een gestoorde zionist of racist komt. alhoewel puk is ook goed :zwaai:

Okay... neem wel m'n ploertendoder mee... Rotterdam hè?!

:D

sadeeQ
02-12-03, 23:49
Geplaatst door Puk
Okay... neem wel m'n ploertendoder mee... Rotterdam hè?!

:D

:jeweetog: :jeweetog: doe maar voor de zekerheid twee maar.ik wil je een eerlijke kans geven.ik ben twee handig :auw:

taouanza
03-12-03, 08:14
Geplaatst door lennart
Same here...

Dus als ik nu zeg dat ik kom... dan kom ik zeker niet want dan was het gepland en ik haat plannen... Dus ik kan beter pas later zeggen dat ik kom :watte?:


Als jij zo doorgaat vind ik het niet eens meer erg als je NIET komt.:moe:

Mark
03-12-03, 08:27
Geplaatst door Goodnight
En gaan we daarna nog uit in de Baja beach club of de Night Town?
:wohaa:

Maar is het dan niet sneu als een gedeelte van de groep niet naar binnen mag?

:tik:

Puk
03-12-03, 16:24
Geplaatst door sadeeQ
:jeweetog: :jeweetog: doe maar voor de zekerheid twee maar.ik wil je een eerlijke kans geven.ik ben twee handig :auw:

We gaan toch eten in de Bazaar? Heb ik aan vork en mes meer dan voldoende! :ego:

Kan je dat al SadeeQ? Met je vork links? :vingers:

Shaheed
03-12-03, 17:05
Bazaar sucks!

Teveel autochtonen daarzo die denken te kunnen integreren in de multi culturele samenleving door buitenlands te eten.

Geef mij maar liever Sultan in zuid, Medina in de stad of Marrakech in Feijenoord.

Tomas
03-12-03, 17:47
Mag ik ook komen?

Mark
03-12-03, 18:15
Geplaatst door Shaheed
Bazaar sucks!

Teveel autochtonen daarzo die denken te kunnen integreren in de multi culturele samenleving door buitenlands te eten.

Geef mij maar liever Sultan in zuid, Medina in de stad of Marrakech in Feijenoord.

kom je ook? :)

Couscousje
03-12-03, 18:42
Ik kom.

Ik neem wel iemand mee die mijn rekening betaalt.

Cc

Goodnight
03-12-03, 18:49
Geplaatst door Mark
Maar is het dan niet sneu als een gedeelte van de groep niet naar binnen mag?

:tik:

Aangezien ik niet wil dat je ziet of ik slim of dom ben, kom ik in burka.Denk je dat ik naar binnen mag??? :stout:

taouanza
03-12-03, 18:51
Geplaatst door Tomas
Mag ik ook komen?

Sterker nog je MOET komen, dat geld ook voor Mark,Puk en SadeeQ.

Puk
03-12-03, 19:12
Geplaatst door taouanza
Sterker nog je MOET komen, dat geld ook voor Mark,Puk en SadeeQ.

Komt SadeeQ nog steeds? :moeilijk:

Mark
03-12-03, 19:16
Geplaatst door Goodnight
Aangezien ik niet wil dat je ziet of ik slim of dom ben, kom ik in burka.

Je maakt het me zo makkelijk met deze opmerkingen :haha:

taouanza
03-12-03, 19:20
Geplaatst door Puk
Komt SadeeQ nog steeds? :moeilijk:


Huh?

Zwarte Schaap
03-12-03, 19:21
Over bazaar.

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik er al een jaar of 2 niet meer geweest ben. Ik ben er best wel vaak geweest en als ik eraan terug denk heb ik er spijt van dat ik er geweest ben.

1) Nog nooit in mijn leven heb ik zulke smerige ne3ne3-thee gedronken. De muntbladeren zijn steevast verlept en de thee een zeer slap aftreksel.

2) Het eten is een soort fusion tussen Marokkaans, Turks en Midden-Oosten gerechten maar dan op zijn Nederlands bereid en opgediend. Smaakt meestal flauw en er zit weinig inhoud in, bij de meeste gerechten krijg je een lading sla en allerlei groensoorten als een soort opvulling versiering.

3) Ik heb de indruk dat het eten te snel wordt voorbereid(snel koken vind ik koken zonder liefde voor het produkt en vaak heb ik de indruk dat het ook minder smaakt) Verder heb ik de indruk dat het eten snel op de borden wordt gesmakt doordat het een beetje slordig wordt gepresenteerd. (waarschijnlijk door de drukt)

4) Door de drukte en te vaak nieuwe bediendes (onervarenheid) kan het soms lang duren voordat je geholpen wordt.

5) zie commentaar shaheed over merendeel bezoekers

6) Waarschijnlijk niet halal, ik raad de moslims aan om alleen vis- en/of vegetarische gerechten te nemen.


Positieve punten.

1) Het ligt in de beste, mooiste, intressantste, kunstzinnigste (en crimeelste) straat van Rotterdam. En wil je weten waar ik opgegroeid ben en nog steeds woon dan zit je hier goed.

2) Als je van levendigheid houdt dan zit je in bazaar goed, het is er vrijwel altijd propvol en er hangt een positieve sfeertje.

3) redelijke prijzen.

4) leuk maar te shabby/amateuristisch ingericht, op zich maakt dat het weer leuker.

Dus als je voor de mensen, ambiance, sfeer en een interessante setting gaat dan zit je hier goed. Voor echt lekker goed en halal eten zou ik het afraden.

Mark
03-12-03, 19:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Over bazaar.

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik er al een jaar of 2 niet meer geweest ben. Ik ben er best wel vaak geweest en als ik eraan terug denk heb ik er spijt van dat ik er geweest ben.

1) Nog nooit in mijn leven heb ik zulke smerige ne3ne3-thee gedronken. De muntbladeren zijn steevast verlept en de thee een zeer slap aftreksel.

2) Het eten is een soort fusion tussen Marokkaans, Turks en Midden-Oosten gerechten maar dan op zijn Nederlands bereid en opgediend. Smaakt meestal flauw en er zit weinig inhoud in, bij de meeste gerechten krijg je een lading sla en allerlei groensoorten als een soort opvulling versiering.

3) Ik heb de indruk dat het eten te snel wordt voorbereid(snel koken vind ik koken zonder liefde voor het produkt en vaak heb ik de indruk dat het ook minder smaakt) Verder heb ik de indruk dat het eten snel op de borden wordt gesmakt doordat het een beetje slordig wordt gepresenteerd. (waarschijnlijk door de drukt)

4) Door de drukte en te vaak nieuwe bediendes (onervarenheid) kan het soms lang duren voordat je geholpen wordt.

5) zie commentaar shaheed over merendeel bezoekers

6) Waarschijnlijk niet halal, ik raad de moslims aan om alleen vis- en/of vegetarische gerechten te nemen.


Positieve punten.

1) Het ligt in de beste, mooiste, intressantste, kunstzinnigste (en crimeelste) straat van Rotterdam. En wil je weten waar ik opgegroeid ben en nog steeds woon dan zit je hier goed.

2) Als je van levendigheid houdt dan zit je in bazaar goed, het is er vrijwel altijd propvol en er hangt een positieve sfeertje.

3) redelijke prijzen.

4) leuk maar te shabby/amateuristisch ingericht, op zich maakt dat het weer leuker.

Dus als je voor de mensen, ambiance, sfeer en een interessante setting gaat dan zit je hier goed. Voor echt lekker goed en halal eten zou ik het afraden.

Gewoon komen Schaap, lekker visje eten :)

taouanza
03-12-03, 19:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Over bazaar.

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik er al een jaar of 2 niet meer geweest ben. Ik ben er best wel vaak geweest en als ik eraan terug denk heb ik er spijt van dat ik er geweest ben.

1) Nog nooit in mijn leven heb ik zulke smerige ne3ne3-thee gedronken. De muntbladeren zijn steevast verlept en de thee een zeer slap aftreksel.

2) Het eten is een soort fusion tussen Marokkaans, Turks en Midden-Oosten gerechten maar dan op zijn Nederlands bereid en opgediend. Smaakt meestal flauw en er zit weinig inhoud in, bij de meeste gerechten krijg je een lading sla en allerlei groensoorten als een soort opvulling versiering.

3) Ik heb de indruk dat het eten te snel wordt voorbereid(snel koken vind ik koken zonder liefde voor het produkt en vaak heb ik de indruk dat het ook minder smaakt) Verder heb ik de indruk dat het eten snel op de borden wordt gesmakt doordat het een beetje slordig wordt gepresenteerd. (waarschijnlijk door de drukt)

4) Door de drukte en te vaak nieuwe bediendes (onervarenheid) kan het soms lang duren voordat je geholpen wordt.

5) zie commentaar shaheed over merendeel bezoekers

6) Waarschijnlijk niet halal, ik raad de moslims aan om alleen vis- en/of vegetarische gerechten te nemen.


Positieve punten.

1) Het ligt in de beste, mooiste, intressantste, kunstzinnigste (en crimeelste) straat van Rotterdam. En wil je weten waar ik opgegroeid ben en nog steeds woon dan zit je hier goed.

2) Als je van levendigheid houdt dan zit je in bazaar goed, het is er vrijwel altijd propvol en er hangt een positieve sfeertje.

3) redelijke prijzen.

4) leuk maar te shabby/amateuristisch ingericht, op zich maakt dat het weer leuker.

Dus als je voor de mensen, ambiance, sfeer en een interessante setting gaat dan zit je hier goed. Voor echt lekker goed en halal eten zou ik het afraden.



Kom nou maar gewoon! :wink:

Mark
03-12-03, 19:25
Geplaatst door taouanza
Sterker nog je MOET komen, dat geld ook voor Mark,Puk en SadeeQ.

Allemaal mannen? :zwaai:

Royce
03-12-03, 19:28
Geplaatst door Couscousje
Ik kom.

Ik neem wel iemand mee die mijn rekening betaalt.

Cc


:lole:


Cc neemt dr Cc mee. Ik kom dus ook.

et_2000nl
03-12-03, 19:31
Geplaatst door Mark
Allemaal mannen? :zwaai:

Word echt gezellig.... Foulleren ze aan de deur? Of hebben ze zo'n metaaldetector poortje?

Couscousje
03-12-03, 19:31
Geplaatst door Royce
:lole:


Cc neemt dr Cc mee. Ik kom dus ook.

Voor Cc of voor de Cc?

Cc

taouanza
03-12-03, 19:32
Geplaatst door Mark
Allemaal mannen? :zwaai:


Nee mensen die zich tot nu toe hebben aangemeld.:moe:


Maar vrouwen zijn hier in de minderheid.:cheefbek:

Royce
03-12-03, 19:35
Geplaatst door Couscousje
Voor Cc of voor de Cc?

Cc


Beide natulek. Kennie zonder elkaar hè...:p

Mark
03-12-03, 19:36
Geplaatst door taouanza

Maar vrouwen zijn hier in de minderheid.:cheefbek:

Als ze al mogen dan moet er natuurlijk weer een neef mee :loens:

Goodnight
03-12-03, 19:47
zit nog zwaar in dubio... :roken:

Goodnight
03-12-03, 19:49
Geplaatst door Mark
Je maakt het me zo makkelijk met deze opmerkingen :haha:

ben ik nu dom os slim...weet het zelf helemaal niet meer...of een combi daarvan?

taouanza
03-12-03, 19:50
Geplaatst door Goodnight
zit nog zwaar in dubio... :roken:


Ik kom je hoogst persoonlijk halen.:moe:

taouanza
03-12-03, 19:51
Geplaatst door Mark
Als ze al mogen dan moet er natuurlijk weer een neef mee :loens:

Zouden Donna en Panthera leuke neven hebben?:rolleyes:

Goodnight
03-12-03, 19:52
Geplaatst door taouanza
Ik kom je hoogst persoonlijk halen.:moe:

weet je hoe zwaar dit is...straks zit ik met mensen die euhm...niet zo zijn als ik denk dat ze zijn...en moet ik nog gezellig doen ook nog! :duivels:

Goodnight
03-12-03, 19:53
ik neem mijn zoon als chapperone mee... :knipoog:

freya
03-12-03, 19:54
Geplaatst door Mark
Als ze al mogen dan moet er natuurlijk weer een neef mee :loens:

Ik heb geen neef :moe:

taouanza
03-12-03, 19:56
Geplaatst door freya
Ik heb geen neef :moe:


Smoezen daar hebben we een aparte topic voor.
Dit is alleen voor mensen die WEL komen.
Geldt ook voor Goodnight.:moe:

et_2000nl
03-12-03, 19:56
Geplaatst door Goodnight
ik neem mijn zoon als chapperone mee... :knipoog:

Hallo, je korte termijn geheugen begint het te begeven.... We zouden met mijn voiture naar Rdam rijden.... Ik me klem zuipen, jij slechts twee glaasjes.

Jij bent 31, dus je zoon 16.... Die mag niet naar binnen volgens mij....

Goodnight
03-12-03, 20:00
Geplaatst door et_2000nl
Hallo, je korte termijn geheugen begint het te begeven.... We zouden met mijn voiture naar Rdam rijden.... Ik me klem zuipen, jij slechts twee glaasjes.

Jij bent 31, dus je zoon 16.... Die mag niet naar binnen volgens mij....

vind je het vreemd als ik tot diep in de nacht bezig gehouden wordt...
Hij is 17....jaja was er erg vroeg bij.En bij de Bazaar laten ze alles naar binnen..
Maar misschien wil jij mijn chapperone zijn?
Doen we alsof je euhm mijn oudere broer bent...tweelingbroer desnoods..twee eigige tweeling wel te verstaan..

freya
03-12-03, 20:01
Geplaatst door taouanza
Smoezen daar hebben we een aparte topic voor.
Dit is alleen voor mensen die WEL komen.
Geldt ook voor Goodnight.:moe:

je bedoelt dat ik echt alleen met neef naar binnen mag ? :vreemd:

taouanza
03-12-03, 20:03
Geplaatst door freya
je bedoelt dat ik echt alleen met neef naar binnen mag ? :vreemd:


Nee dat bedoel ik niet en dat weet je best.:vreemd:

Joesoef
03-12-03, 20:04
Ik wil het vervelende werk wel weer op mij nemen. Te huur neef, tegen het hoogste bod. bandiet

et_2000nl
03-12-03, 20:07
Geplaatst door Goodnight
vind je het vreemd als ik tot diep in de nacht bezig gehouden wordt...
Hij is 17....jaja was er erg vroeg bij.En bij de Bazaar laten ze alles naar binnen..
Maar misschien wil jij mijn chapperone zijn?
Doen we alsof je euhm mijn oudere broer bent...tweelingbroer desnoods..twee eigige tweeling wel te verstaan..

Ooooppppssss, sorry nog.... Was allemaal de schuld van Pukkie. Da's flauw, zal je nooit meer van je nachtrust onthouden. Hoop dat het een beetje ging vandaag.

Is goed zusje, hebben we een hoog IQ of een laag IQ.... Moet me op alles voorbereiden.

PS, ben je goed in auto's aanduwen? :hihi:

et_2000nl
03-12-03, 20:09
Geplaatst door taouanza
Smoezen daar hebben we een aparte topic voor.
Dit is alleen voor mensen die WEL komen.
Geldt ook voor Goodnight.:moe:

IK KOM, IK KOM, IK KOM, IK KOM!!!!

Opmerking voor de moderators, dit is echt heel onschuldig!

Goodnight
03-12-03, 20:11
Geplaatst door et_2000nl
Ooooppppssss, sorry nog.... Was allemaal de schuld van Pukkie. Da's flauw, zal je nooit meer van je nachtrust onthouden. Hoop dat het een beetje ging vandaag.

Is goed zusje, hebben we een hoog IQ of een laag IQ.... Moet me op alles voorbereiden.

PS, ben je goed in auto's aanduwen? :hihi:

Ik dacht op sommige momenten dat het bureau mijn bed was...do i need to say more???
Kreeg vandaag veel minder aandacht van de jongetjes op de Lelylaan...

Laag IQ?
Wat denk je wel...bij een tweeling is het soms zo dat de een slimmer is dan de ander...ik ben bang dat ik sterker dan jij was Big brother... :duim:

et_2000nl
03-12-03, 20:16
Ik dacht op sommige momenten dat het bureau mijn bed was...do i need to say more???

Lullig.... Vanavond maken we het niet later dan 01:00!!!!


Kreeg vandaag veel minder aandacht van de jongetjes op de Lelylaan...

Ik hoop niet dat je me herkend hebt.


Laag IQ?
Wat denk je wel...bij een tweeling is het soms zo dat de een slimmer is dan de ander...ik ben bang dat ik sterker dan jij was Big brother... :duim:

Ik weet het.... Veel succes met je hoge IQ. Een zware last om te dragen....

freya
03-12-03, 20:19
Geplaatst door Joesoef
Ik wil het vervelende werk wel weer op mij nemen. Te huur neef, tegen het hoogste bod. bandiet

:jeweetog:

Een huurneef :D

Goodnight
03-12-03, 20:26
Geplaatst door et_2000nl
Lullig.... Vanavond maken we het niet later dan 01:00!!!!



Ik hoop niet dat je me herkend hebt.



Ik weet het.... Veel succes met je hoge IQ. Een zware last om te dragen....

om 1:00 draai ik mij om voor de derde keer deze nacht..

Kweet niet zag alleen maar vriendjes van mijn zoon...ET je legt het toch niet aan met minderjarigen he?Of was je een van de kaartjescontroleurs..


Hmmm...heb je die topic gelezen over vrouwen met grote borsten die slimmer zouden zijn dan de minder bedeelde dames?

et_2000nl
03-12-03, 20:31
om 1:00 draai ik mij om voor de derde keer deze nacht..

Moi aussi....


Kweet niet zag alleen maar vriendjes van mijn zoon...ET je legt het toch niet aan met minderjarigen he?Of was je een van de kaartjescontroleurs..

Floten ze vandaag niet naar je?
Moest in het stadsdeelkantoor zijn, reed er een paar keer langs, mag dat ook?


Hmmm...heb je die topic gelezen over vrouwen met grote borsten die slimmer zouden zijn dan de minder bedeelde dames?

Ik benijd jouw hoge IQ, meer zeg ik niet!

Ga nu ff netwerk kijken....

Laterz....

Tomas
04-12-03, 10:54
Geplaatst door taouanza
Sterker nog je MOET komen, dat geld ook voor Mark,Puk en SadeeQ.

Nou als het moet, dan zit er niks anders op. Maar 17:00 uur haal ik nooit op een vrijdag. Dat zal echt niet eerder zijn dan 19:00 uur.

Maar welke Marokkaan eet er nou al om 17:00 uur? Da's geen integreren meer, maar assimileren.

En hoe herkennen we elkaar? Mark herken ik wel aan z'n lengte, blonde haren en nerderige pukkelige gezicht. Puk weet ik ook wel hoe die er uit ziet. Nou ja, een beetje. Ik pluk wel eerste een foto van 'm van internet en neem die dan wel mee. Zet anders je taouanza op, dan herken ik je vast.

Mark
04-12-03, 10:55
Geplaatst door Tomas
En hoe herkennen we elkaar? Mark herken ik wel aan z'n lengte, blonde haren en nerderige pukkelige gezicht.

je kan me herkennen aan mijn kale kop en bomberjack met nederlandse vlag op mijn mouw.

Goodnight
04-12-03, 10:58
Mij herken je aan mijn burka, ik heb wel een afwijkende kleur zodat ik herkenbaar ben,zit te twijfelen tussen kanariegeel of zuurstok roze...
Afijn...heb genoeg tijd om te beslissen welke kleur het wordt.

Mark
04-12-03, 11:03
Geplaatst door Goodnight
Mij herken je aan mijn burka, ik heb wel een afwijkende kleur zodat ik herkenbaar ben,zit te twijfelen tussen kanariegeel of zuurstok roze...
Afijn...heb genoeg tijd om te beslissen welke kleur het wordt.

Doe maar wit met een puntmuts, dan neem ik de fakkels mee.

Goodnight
04-12-03, 11:07
Geplaatst door Mark
je kan me herkennen aan mijn kale kop en bomberjack met nederlandse vlag op mijn mouw.

Hmmm.val op kale mannen met bomberjack en hollandse vlag.

Nee, wit is te besmettelijk en aangezien ik niet kan eten met mes en vork, doe ik toch een van die twee kleuren. :corcky:

et_2000nl
04-12-03, 11:08
Geplaatst door Mark
Doe maar wit met een puntmuts, dan neem ik de fakkels mee.

Ik neem dat kruis wel mee dat in de fik moet.... Lukt wel op mijn VW bus....

taouanza
04-12-03, 11:33
Geplaatst door Tomas
Nou als het moet, dan zit er niks anders op. Maar 17:00 uur haal ik nooit op een vrijdag. Dat zal echt niet eerder zijn dan 19:00 uur.

Maar welke Marokkaan eet er nou al om 17:00 uur? Da's geen integreren meer, maar assimileren.

En hoe herkennen we elkaar? Mark herken ik wel aan z'n lengte, blonde haren en nerderige pukkelige gezicht. Puk weet ik ook wel hoe die er uit ziet. Nou ja, een beetje. Ik pluk wel eerste een foto van 'm van internet en neem die dan wel mee. Zet anders je taouanza op, dan herken ik je vast.

Ik ben twee meter lang en je herkent me aan een rode roos.:hihi:

Mark
04-12-03, 11:33
Geplaatst door taouanza
Ik ben twee meter lang en je herkent me aan een rode roos.:hihi:

neem je die communistische ex-prikster mee? :D

taouanza
04-12-03, 11:37
Geplaatst door Mark
neem je die communistische ex-prikster mee? :D


Ik ben twee meter lang en je herkent me aan shirt met Che erop.

barfly
04-12-03, 11:42
Weetjewat? Dan trek ik mijn "Ik ben een Brigade-M fan" T-shirt aan! :stout:

Goodnight
04-12-03, 11:50
Geplaatst door et_2000nl
Ik neem dat kruis wel mee dat in de fik moet.... Lukt wel op mijn VW bus....

Pfff,je hebt niet verteld dat je een VW busje had.Ik verwacht een vette BMW of Mercedes!Anders ga ik niet rijden!

taouanza
04-12-03, 11:51
Geplaatst door barfly
Weetjewat? Dan trek ik mijn "Ik ben een Brigade-M fan" T-shirt aan! :stout:



Wat is dat? Geen plaatjes aub. :chinees:

barfly
04-12-03, 11:56
Geplaatst door taouanza
Wat is dat? Geen plaatjes aub. :chinees:
Nederlands pop bandje van bedenkelijk allooi...

http://members.odinsrage.com/brigadem/

Tomas
04-12-03, 11:59
Mooi. Iedereen is herkenbaar dus.

Dan kan ik eerst wat aan de bar drinken, wat kijken, nog wat drinken, nog wat kijken, nog veel meer drinken en nog meer en dan heel misschien, uit m'n boom komen.

taouanza
04-12-03, 12:02
Geplaatst door Tomas
Mooi. Iedereen is herkenbaar dus.

Dan kan ik eerst wat aan de bar drinken, wat kijken, nog wat drinken, nog wat kijken, nog veel meer drinken en nog meer en dan heel misschien, uit m'n boom komen.


Laffaard!

et_2000nl
04-12-03, 12:05
Geplaatst door Goodnight
Pfff,je hebt niet verteld dat je een VW busje had.Ik verwacht een vette BMW of Mercedes!Anders ga ik niet rijden!

Kleine BMW.... Snik.... Kun je omgaan met 220 PK?

Tomas
04-12-03, 12:06
Geplaatst door taouanza
Laffaard!

Ja hallo! Jij bent godomme 2 meter.

et_2000nl
04-12-03, 12:08
Geplaatst door taouanza
Laffaard!

Jullie kunnen mij herkennen aan....

Kalende kruin bedekt door een fez, lange baard, bourgondisch lichaam, jezus slippers.... Gepaste kleding moet ik nog kopen, zo ff langs bij zeeman....

taouanza
04-12-03, 12:11
Geplaatst door Tomas
Ja hallo! Jij bent godomme 2 meter.


Nee gelukkig niet zeg! :melig2:
Het is een grap van Herman Finkers.

Tomas
04-12-03, 12:15
Geplaatst door taouanza
Nee gelukkig niet zeg! :melig2:
Het is een grap van Herman Finkers.

Mmm...

Herman Finkers...
5 uur eten...
2 maand van te voren afspreken...

Ja, ik herken je wel aan je bleke huidskleur en je twents accent.

taouanza
04-12-03, 12:18
Geplaatst door Tomas
Mmm...

Herman Finkers...
5 uur eten...
2 maand van te voren afspreken...

Ja, ik herken je wel aan je bleke huidskleur en je twents accent.

Ik weet het integratie is a bitch :fpimp:

jesse
04-12-03, 12:45
Ik weet 20 december pas of ik kan.
(er moet wel een volwassene bij zijn vind ik)

~Panthera~
04-12-03, 15:07
Geplaatst door jesse
Ik weet 20 december pas of ik kan.
(er moet wel een volwassene bij zijn vind ik)
---------------

:schok: een volwassene ????
Nou, dan dus MOOI NIET ! :moe:

:D

jesse
04-12-03, 15:18
Ich bin der kleine Oscar.
Und bei meine geburt habe ich in
eine 60 watt birne geschaut.

Und da un dann habe ich mich entschlossen!
Nie erwachsen zu werden!

barfly
04-12-03, 15:21
Geplaatst door jesse
Ich bin der kleine Oscar.
Und bei meine geburt habe ich in
eine 60 watt birne geschaut.

Und da un dann habe ich mich entschlossen!
Nie erwachsen zu werden!

Die Blechtrummel :hihi:

jesse
04-12-03, 15:25
May God bless and keep you always,
May your wishes all come true,
May you always do for others
And let others do for you.
May you build a ladder to the stars
And climb on every rung,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.

~Panthera~
04-12-03, 17:24
:schok: OMFG ! De oudjes zitten op Memory Lane. :moe:

jesse
04-12-03, 17:41
Ik ben niet oud!
Ik ben volwassen!

~Panthera~
04-12-03, 19:25
Geplaatst door jesse
Ik ben niet oud!
Ik ben volwassen!
-----------------------------------------------


http://www.click-smilies.de/sammlung0903/grinser/grinning-smiley-017.gif http://www.click-smilies.de/sammlung0903/weihnachten/xmas-smiley-016.gif

jesse
04-12-03, 20:23
Heb je nieuwe smilies gekregen van sinterklaas mijn poezenkinneke??

Wat ik u nog beleefd wilde vragen.
Als ik nou zelf zo'n smiley wil gebruiken en ik sleep hem van links naar rechts is het betreffende object dan verdwenen?
En moet ik dan betalen bij beheer voor een nieuwe?
Niet dat ik gebruik wens te maken van smilies hoor, het is gewoon nieuwsgierigheid, ik haat smilies.
Het is voor kindertjes leuk maar volwassenen drukken zich op een andere manier uit.

taouanza
04-12-03, 20:28
Geplaatst door jesse
Heb je nieuwe smilies gekregen van sinterklaas mijn poezenkinneke??

Wat ik u nog beleefd wilde vragen.
Als ik nou zelf zo'n smiley wil gebruiken en ik sleep hem van links naar rechts is het betreffende object dan verdwenen?
En moet ik dan betalen bij beheer voor een nieuwe?
Niet dat ik gebruik wens te maken van smilies hoor, het is gewoon nieuwsgierigheid, ik haat smilies.
Het is voor kindertjes leuk maar volwassenen drukken zich op een andere manier uit.


Mrz?:vreemd:

jesse
04-12-03, 20:33
ze3ma?

taouanza
04-12-03, 20:53
Geplaatst door jesse
ze3ma?




?

jesse
04-12-03, 21:06
Wat betekent ze3ma?

taouanza
04-12-03, 21:19
Geplaatst door jesse
Wat betekent ze3ma?


Oja?

jesse
04-12-03, 21:41
Nee dit is een serieuze vraag, ik weet echt niet wat het betekent ik heb alleen een vermoeden.

taouanza
04-12-03, 22:16
Geplaatst door jesse
Nee dit is een serieuze vraag, ik weet echt niet wat het betekent ik heb alleen een vermoeden.


Dat was het antwoord.:moe:

mrz
04-12-03, 22:27
Wat gebruik jij een lauwe smiley dan om te zeggen dat je mij ervan verdenkt hier allemaal alter ego's te hebben of is het dat je me onvolwassen vind misschien foei nou dan ga ik je daar een kinderachtige smileyface voor opdringen pas maar op. :fpuh:

Ik heb maar 1 extra account hier en dat is welhaast onvergeeflijk. Maar idd maarten zou wel leuk zijn die ook eens te zien... erm... heh... :cheefbek:

jesse
04-12-03, 22:51
Geplaatst door taouanza
Dat was het antwoord.:moe:

Hahahaha. Sorry.

~Panthera~
05-12-03, 01:24
Geplaatst door aQua
:moe:
---------------------------


http://www.kurts-smilies.de/hahaha.gif :moe:

:D

Donna
09-12-03, 12:11
Nouja zeg, wat gezellig! :D

Insh de NS ben ik erbij hoor...... ik neem verse nehneh mee voor Schaap, en een leuke neef voor de meiden. Wat voor neef? Ik heb ze in allerlei soorten. Ze wonen verspreid over het land en varieren in leeftijd tussen de 20 en de 37. Drie zijn getrouwd, maar met hele nare dames, dus als daar wat aan gedaan kan worden: graag.

Ik ben te herkennen aan mijn avatar. En ik haal Tomas er zo uit, dus no worries ;)

Donna
09-12-03, 12:14
Komt Marsipudinges ook?

Shaheed, jij komt toch wel? :)

Tomas
09-12-03, 12:39
Geplaatst door Donna

Ik ben te herkennen aan mijn avatar. En ik haal Tomas er zo uit, dus no worries ;)

Ai! Jij komt ook?!

Taouanza, zit er toevallig ook naast de bazaar een barretje ofzo?

Donna
09-12-03, 12:51
Geplaatst door Tomas
Ai! Jij komt ook?!

Taouanza, zit er toevallig ook naast de bazaar een barretje ofzo?

Ja?

Ik was het wel van plan........

Of zal ik mijn neef alleen laten gaan?

Pixelshade
09-12-03, 12:55
Geplaatst door Tomas
Ai! Jij komt ook?!

Taouanza, zit er toevallig ook naast de bazaar een barretje ofzo?

:haha:

je kan wel bier bestellen bij de meeste tentjes :moe:

Tomas
09-12-03, 13:58
Geplaatst door Donna
Ja?

Ik was het wel van plan........

Of zal ik mijn neef alleen laten gaan?

Nou, laat je neef aub thuis. Ik neem ook geen nicht mee.

Tomas
09-12-03, 14:00
Geplaatst door Pixelshade
:haha:

je kan wel bier bestellen bij de meeste tentjes :moe:

In dit geval is bier niet voldoende, Pix. Dit vergt het echte spul.

Donna
09-12-03, 14:03
Geplaatst door Tomas
Nou, laat je neef aub thuis. Ik neem ook geen nicht mee.

Ik neem 'm ook niet voor jou mee :moe:

Taouanza vroeg een neef, dus die regel ik. Zo ben ik. ;)

Tomas
09-12-03, 14:24
Geplaatst door Donna
Ik neem 'm ook niet voor jou mee :moe:

Taouanza vroeg een neef, dus die regel ik. Zo ben ik. ;)

OK. Da's wel lief dan. Zal ik dan ook een nicht meenemen voor Dutchguy?

Donna
09-12-03, 16:18
Geplaatst door Tomas
OK. Da's wel lief dan. Zal ik dan ook een nicht meenemen voor Dutchguy?

Kun je doen.

heb je een nicht?

Tomas
09-12-03, 16:36
Geplaatst door Donna
Kun je doen.

heb je een nicht?

Ik heb wel een wagonlading denk ik.

Maar waarom wil je dat weten? Wil je er ook één?

Donna
09-12-03, 16:38
Geplaatst door Tomas
Ik heb wel een wagonlading denk ik.

Maar waarom wil je dat weten? Wil je er ook één?


Nee dank je, ik heb al een boek.

Maargoed, jij komt dus ook?

Tomas
09-12-03, 16:53
Geplaatst door Donna
Nee dank je, ik heb al een boek.

Maargoed, jij komt dus ook?

Ik weet 't niet meer....

Wat raad je aan? Niet doen maar?

Donna
09-12-03, 16:55
Geplaatst door Tomas
Ik weet 't niet meer....

Wat raad je aan? Niet doen maar?


Geen idee.

Wat denk jij?

Tomas
09-12-03, 16:58
Geplaatst door Donna
Geen idee.

Wat denk jij?

Tijd voor eens iets anders, denk ik. 't is mooi geweest. Dus ik wil eigenlijk wel gaan, ja... Maar wat denk jij?

Donna
09-12-03, 17:13
Geplaatst door Tomas
Tijd voor eens iets anders, denk ik. 't is mooi geweest. Dus ik wil eigenlijk wel gaan, ja... Maar wat denk jij?


Ik weet het nog niet.

Ik denk eigenlijk niet dat ik ga. Ik spreek wel met iedereen afzonderlijk wat af ;)

Tomas
09-12-03, 22:59
Geplaatst door Donna
Ik weet het nog niet.

Ik denk eigenlijk niet dat ik ga. Ik spreek wel met iedereen afzonderlijk wat af ;)

Behalve weer met mij natuurlijk... :moe:

mulan
22-12-03, 11:11
Tomas komt ook.....dan zou ik eigenlijk geen nee mogen zeggen :boogie:

Maarre...Rotterdam!?....Tomas komt pas om 19.00 dus dan moet ik minimaal twee uur langer blijven om hem flink te treiteren,dat is dus 21.00 en dan moet ik nog thuis zien te komen en Duitsland is een behoorlijk eind hoor :mad: en dan heb ik nog eens een papa thuis :maffia:


:hihi:

Mark
22-12-03, 11:16
Geplaatst door mulan
Tomas komt ook.....dan zou ik eigenlijk geen nee mogen zeggen :boogie:

Maarre...Rotterdam!?....Tomas komt pas om 19.00 dus dan moet ik minimaal twee uur langer blijven om hem flink te treiteren,dat is dus 21.00 en dan moet ik nog thuis zien te komen en Duitsland is een behoorlijk eind hoor :mad: en dan heb ik nog eens een papa thuis :maffia:


:hihi:

Pappa begrijpt het vast wel als je uitlegt dat je een date hebt met een 40-jarige getrouwde Nederlander :)

mulan
22-12-03, 11:21
Geplaatst door Mark
Pappa begrijpt het vast wel als je uitlegt dat je een date hebt met een 40-jarige getrouwde Nederlander :)

Inderdaad met een Oprah Winfrey gesprekje gaat dat wel allemaal lukken.... :o

Ik ga het even bespreken,ben zo terug ;)

Tomas
22-12-03, 14:03
Geplaatst door mulan
Tomas komt ook.....dan zou ik eigenlijk geen nee mogen zeggen :boogie:

Maarre...Rotterdam!?....Tomas komt pas om 19.00 dus dan moet ik minimaal twee uur langer blijven om hem flink te treiteren,dat is dus 21.00 en dan moet ik nog thuis zien te komen en Duitsland is een behoorlijk eind hoor :mad: en dan heb ik nog eens een papa thuis :maffia:


:hihi:

Hmmm...

Kan wel eens heel erg tegenvallen dat etentje...

Tomas
22-12-03, 14:04
Geplaatst door mulan
Ik ga het even bespreken,ben zo terug ;)

Alhoewel....

Zo te zien is dit probleem opgelost.

freya
22-12-03, 14:31
Geplaatst door Tomas
Alhoewel....

Zo te zien is dit probleem opgelost.

Zal ik dan maar komen? :moeilijk:

Tomas
22-12-03, 15:50
Geplaatst door freya
Zal ik dan maar komen? :moeilijk:

Wat is het toch wat ik altijd in vrouwen los maak?

:moe:

mark61
22-12-03, 19:12
Mag ik ook komen? Kan meteen het verschil tussen een Mark en een Mark61 worden vastgesteld. Mij herken je aan mijn rollator met turks vlaggetje.

Tafrout
22-12-03, 19:27
Is deze mogelijke afspraak jullie eerste meeting?

Enne uuhh ben ik ook welkom?

Tafrout
22-12-03, 19:39
oke duidelijk,

Royce
22-12-03, 19:41
Iedereen is welkom, maar jullie moeten wel suiker meenemen. (2 vrouwen die `n meeting organiseren en geen suiker, wel bij de les blijven.)

mark61
22-12-03, 20:03
Geplaatst door Tafrout
oke duidelijk,

Wat is duidelijk? ik ben niet nieuwsgierig. Maar wilde ook even weten of dit de eerste keer was

En is Bazaar al op de hoogte van die flashmob van 5000 vechtende zionisten, anti-semieten en de rest die op 23 januari het etablissement met een bezoekje komt vereren? Zouden ze het leuk vinden? Zouden we te eten krijgen?

En ja, om even door te zeiken, het eten is knap aangepasten alles wat Schaap zei. Safir is wat leuker, nou ja ballerig en volgens een Marocvriendin van mij ook aangepast aan kaaskopsmaak. Maar de ambiance is leuk.

Orakel
22-12-03, 22:23
Geplaatst door mark61
Safir is wat leuker, nou ja ballerig en volgens een Marocvriendin van mij ook aangepast aan kaaskopsmaak. Maar de ambiance is leuk.

Als ze d'r een ambiance hebben, dan moeten we daar nie zijn. 'sniks voor prikkers. Moe je iedere keer die pink hoog houden als je aan je koffie lurkt.

taouanza
22-12-03, 22:24
Geplaatst door Orakel
Als ze d'r een ambiance hebben, dan moeten we daar nie zijn. 'sniks voor prikkers. Moe je iedere keer die pink hoog houden als je aan je koffie lurkt.


Nee dat nou net niet niet.Er hangen gewoon heel veel Marokkaanse lampen en jij komt gewoon. :)

Orakel
22-12-03, 22:31
Geplaatst door taouanza
Nee dat nou net niet niet.Er hangen gewoon heel veel Marokkaanse lampen en jij komt gewoon. :)

Goan we dreiguh? :hihi:

Joh :tik: ik hebt 't niet zo op met Rotterdam als ik heel eerlijk moet zijn.
Kunnen we niet in Scheveningen afspreken? Kunnen we een beetje rellen in het Kurhaus. De koue kak een beetje schrik aanjagen.

taouanza
22-12-03, 22:34
Geplaatst door Orakel
Goan we dreiguh? :hihi:

Joh :tik: ik hebt 't niet zo op met Rotterdam als ik heel eerlijk moet zijn.
Kunnen we niet in Scheveningen afspreken? Kunnen we een beetje rellen in het Kurhaus. De koue kak een beetje schrik aanjagen.

jij zei dat je geen smoesje had om niet te komen weet je nog?:moe:
Maar goed ga maar naar Schevingen en rijd dan gelijk maar door naar Rotterdam.:p

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:38
Mag ik ook mee?

Mark
22-12-03, 22:40
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Mag ik ook mee?

Gaarne, iemand moet me helpen tegenstand te bieden tegen al dat gelovige geweld.

En aangezien ik niet denk dat Puk, 151, Nefertiti, an3sje of GertJan komen opdagen...

taouanza
22-12-03, 22:41
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Mag ik ook mee?


Durf je?:duivels:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:42
Geplaatst door Mark
Gaarne, iemand moet me helpen tegenstand te bieden tegen al dat gelovige geweld.

En aangezien ik niet denk dat Puk, 151, Nefertiti, an3sje of GertJan komen opdagen...

Ooh ik zie nu in mijn agenda dat ik helaas niet kan.











:boogie:

taouanza
22-12-03, 22:42
Geplaatst door Mark
Gaarne, iemand moet me helpen tegenstand te bieden tegen al dat gelovige geweld.

En aangezien ik niet denk dat Puk, 151, Nefertiti, an3sje of GertJan komen opdagen...

Watte?!
Puk komt gewoon!!:student:

taouanza
22-12-03, 22:43
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Ooh ik zie nu in mijn agenda dat ik helaas niet kan.











:boogie:


Scheiterd.:duivels:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:44
Geplaatst door taouanza
Scheiterd.:duivels:

Schijterd

taouanza
22-12-03, 22:46
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Schijterd


Oke schijterd:rolleyes:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:47
Ik hoop dat jullie het gezellig zullen hebben.

Mark
22-12-03, 22:47
pffff ik zie het alweer, ik word de enige niet-moslim daar.

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:48
Geplaatst door Mark
pffff ik zie het alweer, ik word de enige niet-moslim daar.

Neem je varken mee.

taouanza
22-12-03, 22:48
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Ik hoop dat jullie het gezellig zullen hebben.

Ach ga je ons niet eren met je aanwezigheid? :huil:

taouanza
22-12-03, 22:49
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Neem je varken mee.



:moe:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:51
Geplaatst door taouanza
:moe:

Was dat niet grappig? Ik dacht dat alle Nederlanders varkens als huisdieren houden.

sadeeQ
22-12-03, 22:52
Geplaatst door Mark
pffff ik zie het alweer, ik word de enige niet-moslim daar.

:argwaan: fout


je gaat als niet moslim mark heen maar je komt als onze broeder malik weer uit, ik neem mijn schaar wel mee om de besnijdenis uit te voeren.

:hihi:

barfly
22-12-03, 22:52
Geplaatst door Mark
pffff ik zie het alweer, ik word de enige niet-moslim daar.

Bolle kans dat ik me ook van m'n beste kant laat zien :haha:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:52
Geplaatst door taouanza
Ach ga je ons niet eren met je aanwezigheid? :huil:

Nee, ik vrees dat ik niet aanwezig kan zijn. Sorry.

taouanza
22-12-03, 22:55
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Nee, ik vrees dat ik niet aanwezig kan zijn. Sorry.

Typisch:moe:

taouanza
22-12-03, 22:56
Geplaatst door barfly
Bolle kans dat ik me ook van m'n beste kant laat zien :haha:


:wink:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 22:56
Geplaatst door taouanza
Typisch:moe:

Tsja... that's me.

Royce
22-12-03, 22:58
Jullie zijn net van die yasmina-idioten met jullie meetings, blèh.

sadeeQ
22-12-03, 22:59
Geplaatst door barfly
Bolle kans dat ik me ook van m'n beste kant laat zien :haha:

:schrik: damn zal ik toch ook mijn vijl moeten meenemen,mijn schaar moet niet bot zijn :ninja2:

Mark
22-12-03, 23:00
uiteindelijk heb ik gewoon een date met taouanza en aqua, maybe i'll get lucky!!

(dit is een belabberde poging om zwarte schaap als redder van zijn moslimzusters uit de tent te lokken)

barfly
22-12-03, 23:02
Geplaatst door sadeeQ
:schrik: damn zal ik toch ook mijn vijl moeten meenemen,mijn schaar moet niet bot zijn :ninja2:

Vijl, schaar? Ik zal je wel helpen als je ook komt... :)

taouanza
22-12-03, 23:03
Geplaatst door Mark
uiteindelijk heb ik gewoon een date met taouanza en aqua, maybe i'll get lucky!!

(dit is een belabberde poging om zwarte schaap als redder van zijn moslimzusters uit de tent te lokken)


:hihi:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:04
En dan ook nog afspreken in Rotterdam :aftel:

Mark
22-12-03, 23:06
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
En dan ook nog afspreken in Rotterdam :aftel:

Ik hoorde vandaag nog op het journaal dat amsterdam veel gevaarlijker is dan rotterdam.

kom nou maar gewoon, even door de zure appel bijten....

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:08
Geplaatst door Mark
Ik hoorde vandaag nog op het journaal dat amsterdam veel gevaarlijker is dan rotterdam.

kom nou maar gewoon, even door de zure appel bijten....




:melig2:


Thanks voor het aanbod Mark, maar nee. Tegen die tijd ben ik al in den vreemde.

taouanza
22-12-03, 23:11
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
:melig2:


Thanks voor het aanbod Mark, maar nee. Tegen die tijd ben ik al in den vreemde.

Tzzzz je vraagt twee keer of je mag komen en als je mag komen durf je niet meer.:moe:

mark61
22-12-03, 23:12
Geplaatst door Orakel
Als ze d'r een ambiance hebben, dan moeten we daar nie zijn. 'sniks voor prikkers. Moe je iedere keer die pink hoog houden als je aan je koffie lurkt.

Ik bedoel Marrohkaanse ambianse, das zonder pinken :boer: Ze geven dr ook cursussen randstad

Mark
22-12-03, 23:13
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
:melig2:


Thanks voor het aanbod Mark, maar nee. Tegen die tijd ben ik al in den vreemde.

tfoe!

straks moet ik met Tomas ofzo gaan praten :(

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:13
Geplaatst door taouanza
Tzzzz je vraagt twee keer of je mag komen en als je mag komen durf je niet meer.:moe:


Aaahhh i'm only kidding. Ik wilde alleen effe nagaan hoe geliefd ik ben bij jullie prikkers.

taouanza
22-12-03, 23:15
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Aaahhh i'm only kidding. Ik wilde alleen effe nagaan hoe geliefd ik ben bij jullie prikkers.


We adore you?
Kom je nou?:moe:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:15
Geplaatst door Mark
tfoe!

straks moet ik met Tomas ofzo gaan praten :(


oooooooh komt die ook dan? nou wees dan maar blij dat ik niet kom. ik vrees dat hij mij in elkaar zal slaan als hij mij daar treft.

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:16
Geplaatst door taouanza
We adore you?
Kom je nou?:moe:


:handbang: Yes, i knew it!!!!!


Thnx touanza, maar ik ben serieus. Ik ben foetsie tegen die tijd.

taouanza
22-12-03, 23:17
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
oooooooh komt die ook dan? nou wees dan maar blij dat ik niet kom. ik vrees dat hij mij in elkaar zal slaan als hij mij daar treft.

Ik zei toch dat je een scheiterd was. Grote mond maar ondertussen.
Kom nou maar gewoon niemand zal je pijn doen. Niet te veel pijn.

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:18
Geplaatst door taouanza
Ik zei toch dat je een scheiterd was. Grote mond maar ondertussen.
Kom nou maar gewoon niemand zal je pijn doen. Niet te veel pijn.


Schijterd :fpetaf:

Mark
22-12-03, 23:18
Gaan jullie mij pijn doen? Behalve aan mijn oren met jullie gekwetter in dat berberse taaltje?

taouanza
22-12-03, 23:19
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
:handbang: Yes, i knew it!!!!!


Thnx touanza, maar ik ben serieus. Ik ben foetsie tegen die tijd.

Manie triet?

taouanza
22-12-03, 23:19
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Schijterd :fpetaf:

:hihi:

taouanza
22-12-03, 23:20
Geplaatst door Mark
Gaan jullie mij pijn doen? Behalve aan mijn oren met jullie gekwetter in dat berberse taaltje?


Mijn God! Loop je nou alweer naar complimentjes te vissen?
Nee we gaan je niet pijn doen, we vinden je wel aardig.:rolleyes:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:20
Geplaatst door taouanza
Manie triet?


Righn Lordon

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:22
Geplaatst door Mark
Gaan jullie mij pijn doen? Behalve aan mijn oren met jullie gekwetter in dat berberse taaltje?


Ooit wel eens een Marokkaan in het echt gezien Mark?

taouanza
22-12-03, 23:22
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Righn Lordon


Manghin triet?

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:24
Geplaatst door taouanza
Manghin triet?

Lordon...hahahaha...zo spreekt mijn vader het tenminste uit.

taouanza
22-12-03, 23:25
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Lordon...hahahaha...zo spreekt mijn vader het tenminste uit.

Ja Jordanie toch?
Ik vroeg wat ga je daar doen?

taouanza
22-12-03, 23:26
Geplaatst door taouanza
Ja Jordanie toch?
Ik vroeg wat ga je daar doen?

Of bedoel je London? :argwaan:

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:26
Geplaatst door taouanza
Ja Jordanie toch?
Ik vroeg wat ga je daar doen?



:fplet: Tsja.............

taouanza
22-12-03, 23:27
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
:fplet: Tsja.............

Vrouwen slaan?
Dat mag daar.

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:28
Geplaatst door taouanza
Vrouwen slaan?
Dat mag daar.


Zijn jullie niet bang voor die Nederlanders?

taouanza
22-12-03, 23:30
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Zijn jullie niet bang voor die Nederlanders?


Ik denk dat die Nederlanders bang voor ons zijn.
Maar welke Nederlanders bedoel je? Mark?

T.A.F.K.A.Z
22-12-03, 23:31
Geplaatst door taouanza
Ik denk dat die Nederlanders bang voor ons zijn.
Maar welke Nederlanders bedoel je? Mark?

Ja, volgens mij is dat een Nederlander.

taouanza
22-12-03, 23:33
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Ja, volgens mij is dat een Nederlander.


Waarom zou ik bang zijn voor Mark?

T.A.F.K.A.Z
23-12-03, 00:14
Geplaatst door taouanza
Waarom zou ik bang zijn voor Mark?


I dunno....ik ben gewoon weer eens aan het zwetsen.

taouanza
23-12-03, 00:16
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
I dunno....ik ben gewoon weer eens aan het zwetsen.




Oke.:argwaan:

Orakel
23-12-03, 00:20
Geplaatst door taouanza
jij zei dat je geen smoesje had om niet te komen weet je nog?:moe:

Uhhh, ben intussen stiekum uitgehuwlijkt en moet ze alle 4 op 23 januari ophalen? :romance:


Maar goed ga maar naar Schevingen en rijd dan gelijk maar door naar Rotterdam.:p :fplet:

Hep die Bazaar ook een webzijd?
Kvin deze namelijk ok wel koel http://www.safir.nl/

taouanza
23-12-03, 00:23
Geplaatst door Orakel
Uhhh, ben intussen stiekum uitgehuwlijkt en moet ze alle 4 op 23 januari ophalen? :romance:

:fplet:

Hep die Bazaar ook een webzijd?
Kvin deze namelijk ok wel koel http://www.safir.nl/

Als je dan zeker komt wil ik wel van locatie veranderen.:wink:

mark61
23-12-03, 00:28
Geplaatst door Orakel
Kvin deze namelijk ok wel koel http://www.safir.nl/

Ja ja, eerst zeure over pinken en dan toch stiekem eve kieke hè? Je kan dr beter eten dan in de bazaar maar of het halal is week niet.

mark61
23-12-03, 00:34
...en zo mag ik dus graag 'aanliggen' in de Berberse lighoek. Het enige restaurant dat ik ken waar dat kan. Lekkere bastila kip dan wel zeevruchten.

sadeeQ
23-12-03, 00:35
Geplaatst door mark61
Ja ja, eerst zeure over pinken en dan toch stiekem eve kieke hè? Je kan dr beter eten dan in de bazaar maar of het halal is week niet.

:jeweetog:

kaaskoppen opeten is zoiezo halal


daar hoef je niet op het menu te kijken, in jihaad is alles toegestaan :ninja2:

taouanza
23-12-03, 00:35
Geplaatst door mark61
Ja ja, eerst zeure over pinken en dan toch stiekem eve kieke hè? Je kan dr beter eten dan in de bazaar maar of het halal is week niet.

Als het toch niet halaal is dan liever de Bazaar, das goedkoper.
Tja je bent Nederlander en Soussie of niet?

Orakel
23-12-03, 00:37
Geplaatst door taouanza
Als je dan zeker komt wil ik wel van locatie veranderen.:wink:

http://www.kurts-smilies.de/essen.gif Mjam!

taouanza
23-12-03, 00:38
Geplaatst door Orakel
http://www.kurts-smilies.de/essen.gif Mjam!



:lole:




:hihi:

Orakel
23-12-03, 00:39
Geplaatst door mark61
Ja ja, eerst zeure over pinken en dan toch stiekem eve kieke hè? Je kan dr beter eten dan in de bazaar maar of het halal is week niet.

:D Na al dat geïntegreer heb ik me pinken toch al in de kramp staan en ik schijn nu ook iets met me ellebogen te hebben, dus wat de hek.
Maar je ken d'r dus beter eten dan in de Bazar? Maar gaat dat allemaal passen daar?

mark61
23-12-03, 00:50
Geplaatst door sadeeQ
:jeweetog: kaaskoppen opeten is zoiezo halal
daar hoef je niet op het menu te kijken, in jihaad is alles toegestaan :ninja2:

Spijt me SadeeQ, ik ben niet te vreten. Halal of niet. :kotsen2:

mark61
23-12-03, 00:53
Geplaatst door Orakel
:D Na al dat geïntegreer heb ik me pinken toch al in de kramp staan en ik schijn nu ook iets met me ellebogen te hebben, dus wat de hek.
Maar je ken d'r dus beter eten dan in de Bazar? Maar gaat dat allemaal passen daar?

Tis iets kleiner dan Bazaar dacht ik. Maar ik wil geen verwarring stichten. Kwou eigenlijk Schaap accomoderen. shjit weer zo'n duur woord. En je bent al tot de integralimit gestretsjt. sorry hoor

mark61
23-12-03, 00:58
Geplaatst door taouanza
Als het toch niet halaal is dan liever de Bazaar, das goedkoper.
Tja je bent Nederlander en Soussie of niet?

Is dr geen michelinhalalgids van NL? Als je wil ga ik t wel even vragen. Moet je straks op het laatste moment de meeting verplaatsen. wat een chaos.

Ehh half goed. Voor de andere helft: ik ben zeer vereerd maar moet je teleurstellen. simpele kaaskop met levenslange allergie voor kaas en gevarieerde vriendenkring.

taouanza
23-12-03, 01:04
Geplaatst door mark61
Is dr geen michelinhalalgids van NL? Als je wil ga ik t wel even vragen. Moet je straks op het laatste moment de meeting verplaatsen. wat een chaos.

Ehh half goed. Voor de andere helft: ik ben zeer vereerd maar moet je teleurstellen. simpele kaaskop met levenslange allergie voor kaas en gevarieerde vriendenkring.

Nou alle laatste moment?
Ik heb niks geregeld hoor en ben het niet van plan, iedereen moet zelf bellen.
En dat laatste ik had het over mezelf.:hihi:
Ik ben Soussia en Nederlands dus dubbel zunig.

barfly
23-12-03, 01:08
Ik vind mark61 steeds meer op Ron Haleberber lijken...ligt dat aan mij?...

mark61
23-12-03, 01:10
Geplaatst door taouanza
Nou alle laatste moment?
Ik heb niks geregeld hoor en ben het niet van plan, iedereen moet zelf bellen.
En dat laatste ik had het over mezelf.:hihi:
Ik ben Soussia en Nederlands dus dubbel zunig.

Sorry, verkeerd begrepen. Ben een beetje gaar aan het worden achter dat beeldscherm :loog: Ik heb Safir gemaild, als ze snel antwoorden laat ik het weten. Als ik welkom ben kom ik graag. Eventuele introducé(e) toegestaan?

taouanza
23-12-03, 01:10
Geplaatst door barfly
Ik vind mark61 steeds meer op Ron Haleberber lijken...ligt dat aan mij?...




Nee he?!:verward:

mark61
23-12-03, 01:11
Geplaatst door barfly
Ik vind mark61 steeds meer op Ron Haleberber lijken...ligt dat aan mij?...

Wie is dat en hoezo?

T.A.F.K.A.Z
23-12-03, 01:15
Geplaatst door barfly
Ron Haleberber



:roken: Wat zijn jullie toch vindingrijk. Iemand noemde hem al Haalbier.

T.A.F.K.A.Z
23-12-03, 01:15
Geplaatst door mark61
Wie is dat en hoezo?

www.ronhaleber.nl

mark61
23-12-03, 01:27
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
www.ronhaleber.nl

Ik heb ff gekeken. En wat is nou het verband? :confused:

Zwarte Schaap
23-12-03, 01:32
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
www.ronhaleber.nl


Ron benoemd tot Ridder Oranje Nassau. Felicitaties van burgemeester Job Cohen

Ron appointed by her Majesty Beatrix, Queen of the Netherlands as Knight of the Royal Order of Orange Nassau
- awarded on behalve of his assistance to Arab migrants & the improvement of the Dutch relations with the Republic of Indonesia.
- Felicitations by the mayor of the city of Amsterdam, Job Cohen (29 april 2003).

Ron is april 2003 door Job Cohen (plaatsvervanger van de 'Majesteit') niet enkel tot lid ON benoemd, maar zelfs tot Ridder Oranje Nassau geslagen. Als onbekende valt dit hem dus niet te beurt vanwege zijn sjieke functies, noch zijn sport- of scheidsrechter-prestaties bij interland-competities óf vanwege zijn trouw aankweken van ambtelijk zitvlees, maar met name wegens zijn interland-successen bij de ongrijpbare groepen van onze moslim-allochtonen - binnen en buiten hun moskees, online en offline...



Vond ik wel stoer ! Toch wel mooi voor elkaar gekregen die ronnieboy.

mark61
23-12-03, 01:44
... :knipoog:

~Panthera~
23-12-03, 02:33
OK......spill the beans: NIEMAND gaat dus ? :moe:

:melig: :chef: :wow: :maf:

Maarten
23-12-03, 07:22
Gewoon een kwestie van binnenlopen en roepen: Ik háat jullie allemáal, waarop de halve tent YO! roept!.. Kijk, dás nou ambiance!.. Helemaal in harmonie met Rotterdam (krijg je daar eigenlijk nog een woonvergunning nadat je eenmaal in de Bazaar gesignaleerd bent?), en nauw aansluitend bij hedendaags multicultureel denken!

Of wordt het toch het Feyenoord-stadion, waar men zich aan de ingang staat te verdringen voor de jaarlijkse Taouanza-Aqua op het ronde podium midden op het veld? Het bekende smikkeltafeltje – standaard met kaars - waarvandaan elke opmerking door de uitzinnige supportersmenigte met luid gejuich beantwoord wordt!.. Vuurwerk achteraf, kleine schermutselingen in de stad tussen de Aqua-now! en de Taouanza-stayes! -bewegingen, resulterend in de traditionele exorcismepogingen rond de dampen van what once was michiel smit, o.l.v. Carrie..
Wat prinsen op witte paarden, eh.. Arabische volbloedhengsten, nee.. arabische volbloedhengsten gezeten op witte paarden.. eh.. laat de dames maar even invullen hoe dit in elkaar moet zitten, hoewel het onderdeel vermoedelijk geschrapt wordt.. Anything else?..

Zucht, ut wil maar niet lukken om in december iets positiefs over feestjes te verzinnen. Nog even onderduiken.. 1 januari, bevrijdingsdag..

Tomas
23-12-03, 10:07
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
oooooooh komt die ook dan? nou wees dan maar blij dat ik niet kom. ik vrees dat hij mij in elkaar zal slaan als hij mij daar treft.

Wat heb ik gemist? :confused:

sadeeQ
23-12-03, 11:15
Geplaatst door Tomas
Wat heb ik gemist? :confused:
Kruip in je mandje terug ,poes
is nog veel te vroeg voor je :maf2:

mark61
23-12-03, 11:51
Wat ik me nou al een tijdje afvraag, waar kauwt die geit eigenlijk op? Een bos prei? Kan je hem niet meenemen naar Bazaar, dan kunnen we hem slachten. Misschien kan je 'm alvast wat koriander voeren, dan trekt de smaak alvast lekker in. :denk:

taouanza
23-12-03, 12:53
Geplaatst door ~Panthera~
OK......spill the beans: NIEMAND gaat dus ? :moe:

:melig: :chef: :wow: :maf:


Hoezo niemand komt?


En Mark61 is dus Ronny.:moe:

mark61
23-12-03, 13:01
Geplaatst door taouanza
En Mark61 is dus Ronny.:moe:

Waggeffe, een paar dagen geleden was ik nog markzondernummer. :boogie:

taouanza
23-12-03, 13:04
Geplaatst door mark61
Waggeffe, een paar dagen geleden was ik nog markzondernummer. :boogie:

:moe:

mark61
23-12-03, 13:12
Geplaatst door taouanza
:moe:

Wat nou :moe:

Ik heb nog geen antwoord van Safir. Lui volk. Misschien is de een aan de ander aan het vragen wat 'halal' betekent. Maar ik kom sowieso, waar het ook gaat gebeuren :cola:

Maarten
23-12-03, 13:33
Geplaatst door mark61
Maar ik kom sowieso, waar het ook gaat gebeuren

Ik gebeur sowieso, wat er ook van komt..

(update van Descartes. tijd voor een hedendaagse variant..)

mark61
23-12-03, 13:40
Geplaatst door Maarten
Ik gebeur sowieso, wat er ook van komt..

(update van Descartes. tijd voor een hedendaagse variant..)

Je bedoelt, in de 21e eeuw hoef je niet eens meer te denken om te bestaan.

taouanza
23-12-03, 13:49
Geplaatst door Maarten
Ik gebeur sowieso, wat er ook van komt..

(update van Descartes. tijd voor een hedendaagse variant..)



Maarten kom jij ook naar de meeting?

Tafrout
23-12-03, 14:01
[QUOTE]Geplaatst door mark61
Wat is duidelijk? ik [B]ben niet nieuwsgierig. Maar wilde ook even weten of dit de eerste keer was

Dit is denk ik de eerste keer voor iedereen. Ik reageerde met "duidelijk" omdat er niemand reageerde.

mark61
23-12-03, 14:09
Geplaatst door Tafrout
Maar wilde ook even weten of dit de eerste keer was. Dit is denk ik de eerste keer voor iedereen. Ik reageerde met "duidelijk" omdat er niemand reageerde.

Wat onaardig van ze, die het wel weten. Ik maar denken dat jij een geheime PM had gekregen (complottheorieën), ben je net zo onschuldig als ik. Bedankt voor het antwoord. Dr zit niks anders op dan erheen gaan en verhaal vragen :zweep:

taouanza
23-12-03, 14:10
Geplaatst door mark61
Wat onaardig van ze, die het wel weten. Ik maar denken dat jij een geheime PM had gekregen (complottheorieën), ben je net zo onschuldig als ik. Bedankt voor het antwoord. Dr zit niks anders op dan erheen gaan en verhaal vragen :zweep:



:moe:

mark61
23-12-03, 14:12
Geplaatst door taouanza
:moe:

Ja sorry hoor. Niet nu al gaan pruilen. Tafrout stelt een vraag en krijgt geen antwoord.

M. vr. gr.

Ron Ha

taouanza
23-12-03, 14:20
Geplaatst door mark61
Ja sorry hoor. Niet nu al gaan pruilen. Tafrout stelt een vraag en krijgt geen antwoord.

M. vr. gr.

Ron Ha


Tafrouts vraag was ten eerste overbodig zie begin van de topic
en ten tweede heeft Royce hem beantwoord:



Iedereen is welkom, maar jullie moeten wel suiker meenemen. (2 vrouwen die `n meeting organiseren en geen suiker, wel bij de les blijven.)

mark61
23-12-03, 14:22
Geplaatst door taouanza
Tafrouts vraag was ten eerste overbodig zie begin van de topic
en ten tweede heeft Royce hem beantwoord:

OK OK

Maarten
23-12-03, 14:23
Geplaatst door mark61
Je bedoelt, in de 21e eeuw hoef je niet eens meer te denken om te bestaan.

Precies.. Wat Descartes wél nog moest, lijkt tegenwoordig volstrekt overbodig geworden, of een slecht gekozen hobby geworden. En dat de december-variant: "Ik besta, dacht ik.. "
Wij bidden hier dagelijks om de krokus.. :moe:

taouanza
23-12-03, 14:25
Geplaatst door mark61
OK OK


Maar als jij komt he?
Mogen anderen ook aan het woord of ga je de hele avond vertellen hoe fantastisch je bent en hoe bijzonder de mensen zijn die je allemaal hebt ontmoet?
Als je dat gaan doen dan heb ik eigenlijk nog liever dat nobeldingetje komt:verward:

Mark
23-12-03, 14:29
mark61= ron nee toch?

en is Puk geband?

mark61
23-12-03, 14:29
Geplaatst door Maarten
Precies.. Wat Descartes wél nog moest, lijkt tegenwoordig volstrekt overbodig geworden, of een slecht gekozen hobby geworden. En dat de december-variant: "Ik besta, dacht ik.. "
Wij bidden hier dagelijks om de krokus.. :moe:

Maar jij zit dan ook diep in Limbabwe. :duits: :belgie: :alien: Hier hebben we denken en bidden al jaren geleden opgegeven. :stomp:

taouanza
23-12-03, 14:35
Geplaatst door Mark
mark61= ron nee toch?

en is Puk geband?


Maar Puk komt gewoon naar de meeting. :student:

mark61
23-12-03, 14:40
Geplaatst door Mark
mark61= ron nee toch?

neehee, ik ben jouhou. Onthoud dat nou es. :duizelig:

Maarten
23-12-03, 14:41
Geplaatst door taouanza
Maarten kom jij ook naar de meeting?

Is dat ergens buiten mijn slakkehuis? :moe:
kweenie of me wel even iets gevraagd moet worden.. Heb net m'n deur dichtgemetseld tegen het kerstoffensief. Voer nog slag tegen een gans, waarbij ik maar niet kan besluiten of ik nou moe-er wordt van 'm af te zeggen, of van het er heen rijden op 2e kerstdag..
Maar dat etentje is nét na de winterslaap he? (of wat de mensheid daarvan overgelaten heeft..)
Momentje, ben zo terug.. ik zie net dat er mós op me aan het groeien is..

Tomas
23-12-03, 14:41
Geplaatst door taouanza
Maar Puk komt gewoon naar de meeting. :student:

Is de meeting zonder onderschrift?

taouanza
23-12-03, 14:46
Geplaatst door Tomas
Is de meeting zonder onderschrift?


Huh?

Tomas
23-12-03, 14:53
Geplaatst door taouanza
Huh?

Ik wil alleen maar weten of iedereen daar dan zit met sig en onderschrift of alleen met z'n nick. Of mag ik dat niet vragen, ofzo? :(