PDA

Bekijk Volledige Versie : GRAP NUMMER 2... als jullie deze niet begrijpen......



liefste
03-12-03, 10:32
EEN VROUWEN BIJEENKOMST.

een bijeenkomst waar vrouwen onderling gezamelijk over probleen en oplossingen praten,

nou.... begint de eerste vrouw, hallo ik ben Daantje ben 20 jaar getrouwd met henkie en 20 jaar lang moet ik zijn sokken en onderbroeken wassen dus ik stap naar henkie toe en zegt hem duidelijk het volgende: vanaf morgen wil ik het niet meer hebben dat ik diegene ben die je vieze sokken en onderbroeken wast je doet het zelf maar.
Dus de volgende dag zo gezegt zo gedaan, henkie wast zelf zijn s & o. iedereen in de zaal bij en er wordt natuurlijk geapplaudisseerd.

de volgende vrouw is aan de beurt het gaat als volgt: ik ben Kees ben 10 jaar getrouwd met Harry en 10 jaar lang moet ik zijn broeken strijken dus op een gegeven moment stap ik naar Harry toe en zeg hem duidelijk het volgende: vanaf morgen wil ik het niet meer hebben dat ik diegene ben die jou broeken strijkt, je doet het maar zelf. dus de volgende dag zo gezegt zo gedaan, Harry strijkte zelf zijn broek. en natuurlijks iedereen in de zaal klappen en schouder klopjes geven.

de volgende vrouw is aan de beurt, het gaat als volgt: iek bien Fatima ik getrouwd von Achmed 15 jar. iek 15 jar koeshkoesh maarken von Achmed, ik zegge Achmed ik niet von jou maarken koeshkoesh morge jij self doen. ik voolged dag opshtaan ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie kleine beetje.

WHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAAAAAAAAHA HA HA

LIEFSTE

Daviddavid
03-12-03, 10:34
Ik blijf er in!

et_2000nl
03-12-03, 10:55
OK, OK, hij is beter....

barfly
03-12-03, 10:56
Ik kende em al, maarrrrr wel erg geinig!

Victory
03-12-03, 10:59
ik snap em niet :vreemd:

liefste
03-12-03, 11:25
VICTORY,

KOM OP ZEG!!!!!!!!!!!!
EN DIT WIL ZICH(....) NOEMEN.

VRAAG MAAR AAN SINTERKLAAS.

liefste
03-12-03, 11:25
VICTORY,

KOM OP ZEG!!!!!!!!!!!!
EN DIT WIL ZICH(....) NOEMEN.

VRAAG MAAR AAN SINTERKLAAS.

MocroStyle
03-12-03, 11:25
Hi liefste :zwaai:


Victory, ze is hevig toegetakeld..hoe je dat verschijnsel biologisch wilt verklaren laten we dan even in het midden:)

liefste
03-12-03, 11:29
Geplaatst door et_2000nl
OK, OK, hij is beter....

JA JA IK WEET. MISSCHIEN HEB IK ER NOG HEEL VEEL. STRAKS EN ANDERS MORGEN

Victory
03-12-03, 11:30
""ik voolged dag opshtaan ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie kleine beetje.""

'kleine beetje' wat?

:loog:

et_2000nl
03-12-03, 11:31
Geplaatst door liefste
JA JA IK WEET. MISSCHIEN HEB IK ER NOG HEEL VEEL. STRAKS EN ANDERS MORGEN

Je CAPS-LOCK staat aan....

Je bent de liefste....

liefste
03-12-03, 11:31
Geplaatst door MocroStyle
Hi liefste :zwaai:


Victory, ze is hevig toegetakeld..hoe je dat verschijnsel biologisch wilt verklaren laten we dan even in het midden:)

HE JONGEN

liefste
03-12-03, 11:34
Geplaatst door et_2000nl
Je CAPS-LOCK staat aan....

Je bent de liefste....

oh was het vergeten! ja je hebt me nogal aangevallen met je reactie(in een positieve zin)

liefste

et_2000nl
03-12-03, 11:40
Geplaatst door liefste
oh was het vergeten! ja je hebt me nogal aangevallen met je reactie(in een positieve zin)

liefste

Liefste,

Je hebt toch echie zelf wel die nick verzonnen....

ET

liefste
03-12-03, 11:45
Geplaatst door Victory
""ik voolged dag opshtaan ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie kleine beetje.""

'kleine beetje' wat?

:loog:

meen je dit echt serieus, dat je hem niet snapt

lieftse

et_2000nl
03-12-03, 11:47
Geplaatst door liefste
meen je dit echt serieus, dat je hem niet snapt

lieftse

Ik denk dat ie het meent.... Zegt veel over Victory....

liefste
03-12-03, 11:47
Geplaatst door et_2000nl
Liefste,

Je hebt toch echie zelf wel die nick verzonnen....

ET

ik niet begrijp

liefste
03-12-03, 11:52
Geplaatst door Victory
""ik voolged dag opshtaan ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie kleine beetje.""

'kleine beetje' wat?

:loog:

Ze heeft 2 blauwe ogen gekregen, die marokaan denkt wat ik gaan maken. boem boem, jij begrijpen?

ze ziet heel weinig namelijk 2 dikke ogen gekregen, moet ik nog dodelijker zijn!!!!!!!!!

et_2000nl
03-12-03, 11:53
Geplaatst door liefste
ik niet begrijp

Ik ook nie....

Victory
03-12-03, 11:57
Geplaatst door liefste
Ze heeft 2 blauwe ogen gekregen, die marokaan denkt wat ik gaan maken. boem boem, jij begrijpen?

ze ziet heel weinig namelijk 2 dikke ogen gekregen, moet ik nog dodelijker zijn!!!!!!!!!


En dit moest ik weten?

En als antwoord krijg ik, "EN DIT WIL ZICH(....) NOEMEN".

Sinds wanneer behoort het geven van een blauwe oog aan je vrouw tot de shariat? Hoe moet ik dat nou weten...... ((ik ben geen marokkaan)).


Nu snap ik em in ieder geval....... :/

et_2000nl
03-12-03, 11:59
Een Marrokaan een turk en een nederlander werken aan het ABN hoofdkantoor in Amsterdam. Ze zijn op de bovenste verdieping bezig.
Om 12 uur lunchen ze.
Ze praten wat en kijken wat er in hun tasje met eten zit. Gatver zegt de marrokaan, al weer een kop met harira. De turk kijk in zijn tasje en zegt, gatver, alweer van die honing koekjes. De nederlander kijkt naar zijn lunch en zegt. Gatver alweer een broodje kaas.
Dit ritueel herhaalt zich zo'n 3 dagen. En elke dag spreken ze weer hun onvrede uit omdat ze elke dag hetzelfde eten. De nederlander zegt. Als ik morgen weer hetzelfde op mijn brood heb, spring ik naar beneden. De volgende dag om 12 uur. Precies dezelfde lunch. De nederlander springt naar beneden, de turk en de marokkaan volgen. Alledrie op slag dood.
De volgende week ontmoeten de vrouwen elkaar op de begrafenis. Zegt de Marokkaanse vrouw. Ik snap het niet, hij had het maar hoeven vragen, en ik had hem iets anders gegeven. De turkse vrouw snapte het ook al niet om diezelfde rede. De nederlandse vrouw keek verontwaardigt en zei: "Ik snap het ook helemaal niet, hij smeerde altijd zelf zijn brood...."

liefste
03-12-03, 12:00
Geplaatst door et_2000nl
Liefste,

Je hebt toch echie zelf wel die nick verzonnen....

ET

even serieus wat jij bedoelen von dit hierboven

liefste
03-12-03, 12:03
Geplaatst door et_2000nl
Een Marrokaan een turk en een nederlander werken aan het ABN hoofdkantoor in Amsterdam. Ze zijn op de bovenste verdieping bezig.
Om 12 uur lunchen ze.
Ze praten wat en kijken wat er in hun tasje met eten zit. Gatver zegt de marrokaan, al weer een kop met harira. De turk kijk in zijn tasje en zegt, gatver, alweer van die honing koekjes. De nederlander kijkt naar zijn lunch en zegt. Gatver alweer een broodje kaas.
Dit ritueel herhaalt zich zo'n 3 dagen. En elke dag spreken ze weer hun onvrede uit omdat ze elke dag hetzelfde eten. De nederlander zegt. Als ik morgen weer hetzelfde op mijn brood heb, spring ik naar beneden. De volgende dag om 12 uur. Precies dezelfde lunch. De nederlander springt naar beneden, de turk en de marokkaan volgen. Alledrie op slag dood.
De volgende week ontmoeten de vrouwen elkaar op de begrafenis. Zegt de Marokkaanse vrouw. Ik snap het niet, hij had het maar hoeven vragen, en ik had hem iets anders gegeven. De turkse vrouw snapte het ook al niet om diezelfde rede. De nederlandse vrouw keek verontwaardigt en zei: "Ik snap het ook helemaal niet, hij smeerde altijd zelf zijn brood...."

Mijn complimenten!

liefste

liefste
03-12-03, 12:04
Geplaatst door et_2000nl
Een Marrokaan een turk en een nederlander werken aan het ABN hoofdkantoor in Amsterdam. Ze zijn op de bovenste verdieping bezig.
Om 12 uur lunchen ze.
Ze praten wat en kijken wat er in hun tasje met eten zit. Gatver zegt de marrokaan, al weer een kop met harira. De turk kijk in zijn tasje en zegt, gatver, alweer van die honing koekjes. De nederlander kijkt naar zijn lunch en zegt. Gatver alweer een broodje kaas.
Dit ritueel herhaalt zich zo'n 3 dagen. En elke dag spreken ze weer hun onvrede uit omdat ze elke dag hetzelfde eten. De nederlander zegt. Als ik morgen weer hetzelfde op mijn brood heb, spring ik naar beneden. De volgende dag om 12 uur. Precies dezelfde lunch. De nederlander springt naar beneden, de turk en de marokkaan volgen. Alledrie op slag dood.
De volgende week ontmoeten de vrouwen elkaar op de begrafenis. Zegt de Marokkaanse vrouw. Ik snap het niet, hij had het maar hoeven vragen, en ik had hem iets anders gegeven. De turkse vrouw snapte het ook al niet om diezelfde rede. De nederlandse vrouw keek verontwaardigt en zei: "Ik snap het ook helemaal niet, hij smeerde altijd zelf zijn brood...."

mijn complimenten!

Mijn complimenten!

liefste

liefste
03-12-03, 12:07
Geplaatst door Victory
En dit moest ik weten?

En als antwoord krijg ik, "EN DIT WIL ZICH(....) NOEMEN".

Sinds wanneer behoord het geven van een blauwe oog aan je vrouw tot de shariat? Hoe moet ik dat nou weten...... ((ik ben geen marokkaan)).


Nu snap ik em in ieder geval....... :/

Wat is shariat?

(en dit wil blabla....) dat was gewoon een joke

niet boos worden hoor

et_2000nl
03-12-03, 12:09
Geplaatst door liefste
mijn complimenten!

Mijn complimenten!

liefste

Nog een.

Een amerikaan, een duitser, een nederlander en een marokkaan gaan op een ballonvaart. Wat ze ook doen, de ballon blijft maar dalen. Ze hebben alle zand al overboord gegooid. De aarde komt snel dichterbij....
In een helder moment zegt de amerikaan: "Ik flikker al mijn dollars overboord, thuis heb ik er toch nog genoeg." Zijn zakken geleegd, de ballon blijft zakken.... Zegt de duitser: "Ik flikker al mijn bier en braadworst overboord, thuis heb ik er nog zat." Zijn tassen leeg.... Nog blijft de ballon zakken. De nederlander en de marokaan kijken elkaar verdwaasd aan.... Zegt de marokkaan tegen de nederlander: "JE WAAGT HET NIET HE?".....

Victory
03-12-03, 12:15
Geplaatst door liefste
Wat is shariat?

(en dit wil blabla....) dat was gewoon een joke

niet boos worden hoor

"EN DIT WIL ZICH(....) NOEMEN"

Ik nam aan dat je hiermee moslim bedoelde. Maar nu denk ik dat je mischien Marokkan bedoelde. (....).

Aangezien ik dacht dat je moslim bedoelde ("en dit wil zich moslim noemen"), antwoord ik. 'het behoort niet tot de shariat, dus hoe moest ik het weten'?

shariat = islamitische waarden/normen/wetgeving.

En ik ben niet boos. :nijn:

liefste
03-12-03, 12:27
Geplaatst door Victory
"EN DIT WIL ZICH(....) NOEMEN"

Ik nam aan dat je hiermee moslim bedoelde. Maar nu denk ik dat je mischien Marokkan bedoelde. (....).

Aangezien ik dacht dat je moslim bedoelde ("en dit wil zich moslim noemen"), antwoord ik. 'het behoort niet tot de shariat, dus hoe moest ik het weten'?

shariat = islamitische waarden/normen/wetgeving.

En ik ben niet boos. :nijn:

ohh dacht je aan moslim nee nee, ik dacht dat je een marokaan was.
we begrijpen elkaar weer in ieder geval.

liefste
03-12-03, 12:30
Geplaatst door et_2000nl
Nog een.

Een amerikaan, een duitser, een nederlander en een marokkaan gaan op een ballonvaart. Wat ze ook doen, de ballon blijft maar dalen. Ze hebben alle zand al overboord gegooid. De aarde komt snel dichterbij....
In een helder moment zegt de amerikaan: "Ik flikker al mijn dollars overboord, thuis heb ik er toch nog genoeg." Zijn zakken geleegd, de ballon blijft zakken.... Zegt de duitser: "Ik flikker al mijn bier en braadworst overboord, thuis heb ik er nog zat." Zijn tassen leeg.... Nog blijft de ballon zakken. De nederlander en de marokaan kijken elkaar verdwaasd aan.... Zegt de marokkaan tegen de nederlander: "JE WAAGT HET NIET HE?".....

mmoea, niet echt denderend, maar goed op z'n politiek gezien wel degelijk goed.

Mark
03-12-03, 12:36
liefste, deze grap snapte ik wel.... ook de vorige 5 keer dat ik hem hoorde ;)

Maar hij ishh lauk :)

liefste
03-12-03, 12:36
Jantje en Kees samen tijdens een wandeling verdwaald dus riep kees heeeeeeeeeeeeelp en Janje heeeeeeeeeeeeeeeeelp, dat hielp niet echt dus Jan stelt voor dat ze samen gaan roepen.
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen!

capisch Victory

liefste
03-12-03, 12:38
Geplaatst door Mark
liefste, deze grap snapte ik wel.... ook de vorige 5 keer dat ik hem hoorde ;)

Maar hij ishh lauk :)

heb ik jou wat gevraagd?

Puk
03-12-03, 12:54
Geplaatst door liefste
EEN VROUWEN BIJEENKOMST.

een bijeenkomst waar vrouwen onderling gezamelijk over probleen en oplossingen praten,

nou.... begint de eerste vrouw, hallo ik ben Daantje ben 20 jaar getrouwd met henkie en 20 jaar lang moet ik zijn sokken en onderbroeken wassen dus ik stap naar henkie toe en zegt hem duidelijk het volgende: vanaf morgen wil ik het niet meer hebben dat ik diegene ben die je vieze sokken en onderbroeken wast je doet het zelf maar.
Dus de volgende dag zo gezegt zo gedaan, henkie wast zelf zijn s & o. iedereen in de zaal bij en er wordt natuurlijk geapplaudisseerd.

de volgende vrouw is aan de beurt het gaat als volgt: ik ben Kees ben 10 jaar getrouwd met Harry en 10 jaar lang moet ik zijn broeken strijken dus op een gegeven moment stap ik naar Harry toe en zeg hem duidelijk het volgende: vanaf morgen wil ik het niet meer hebben dat ik diegene ben die jou broeken strijkt, je doet het maar zelf. dus de volgende dag zo gezegt zo gedaan, Harry strijkte zelf zijn broek. en natuurlijks iedereen in de zaal klappen en schouder klopjes geven.

de volgende vrouw is aan de beurt, het gaat als volgt: iek bien Fatima ik getrouwd von Achmed 15 jar. iek 15 jar koeshkoesh maarken von Achmed, ik zegge Achmed ik niet von jou maarken koeshkoesh morge jij self doen. ik voolged dag opshtaan ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie niksh, nog een keer voelgend dag ik zie kleine beetje.

WHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WHAAAAAAAAHA HA HA

LIEFSTE

:giechel:

Wat ben je toch leuk Liefste!! :wink:
En dan ook nog eens de liefste.

Ik had deze mop eergisteren ook al ergens gelezen. Vond hem toen ook al erg leuk. Had hem bijna zelf geplaatst als ik hem had kunnen terug vinden. Maar zo is het beter... minder verdacht.

By the way... een goeiemorgen to you all!

Ja... ik heb lekker geslapen. Ben vergeten of en wat ik gedroomd heb.

Mark
03-12-03, 12:57
Geplaatst door liefste
heb ik jou wat gevraagd?

Ik zie dat jouw naam cynisch bedoeld is.

Vorige keer begreep ik de grap niet, nu kom je met een nieuwe grap, vandaar dat ik me geroepen voelde om te reageren.

Volgende keer beter :)

Puk
03-12-03, 12:59
Geplaatst door liefste
Ze heeft 2 blauwe ogen gekregen, die marokaan denkt wat ik gaan maken. boem boem, jij begrijpen?

ze ziet heel weinig namelijk 2 dikke ogen gekregen, moet ik nog dodelijker zijn!!!!!!!!!

Tussen ons gezegd en gezwegen:









Victory is 1 beetje traag van begrip...

liefste
03-12-03, 13:03
Geplaatst door Puk
:giechel:

Wat ben je toch leuk Liefste!! :wink:
En dan ook nog eens de liefste.

Ik had deze mop eergisteren ook al ergens gelezen. Vond hem toen ook al erg leuk. Had hem bijna zelf geplaatst als ik hem had kunnen terug vinden. Maar zo is het beter... minder verdacht.

By the way... een goeiemorgen to you all!

Ja... ik heb lekker geslapen. Ben vergeten of en wat ik gedroomd heb.

ach jammer dat je bent vergeten wat je hebt gedroomd hebt. ik weet niet of ET je wel geloofd.

liefste
03-12-03, 13:06
Geplaatst door Mark
Ik zie dat jouw naam cynisch bedoeld is.

Vorige keer begreep ik de grap niet, nu kom je met een nieuwe grap, vandaar dat ik me geroepen voelde om te reageren.

Volgende keer beter :)

oh sorry, ik dacht dat je gewoon vervelend wilde doen. ik herinnerde je niet vandaar. nogmaals excuses.
ik heb het negatief opgevat. maar ik weet dat het nu niet zo is.
hij is wel goed he?

Puk
03-12-03, 13:07
Geplaatst door liefste
ach jammer dat je bent vergeten wat je hebt gedroomd hebt. ik weet niet of ET je wel geloofd.

Daar hebben we niks mee te maken Liefste... met die ET...

Maarre... jij ook goed geslapen Liefste?

liefste
03-12-03, 13:12
Geplaatst door Puk
Tussen ons gezegd en gezwegen:











SIZE=1]Victory is 1 beetje traag van begrip...[/SIZE]

hij heeft het net wel uitgelegd hoor.

liefste
03-12-03, 13:18
Geplaatst door Puk
Daar hebben we niks mee te maken Liefste... met die ET...

Maarre... jij ook goed geslapen Liefste?

oke dan.
ik heb niet echt geslapen ongeveer 2,5 uur. Ik was naar een video band aan het kijken van M. Jackson. je hebt er heel weinig van maar ja ja ik krijg alles voor elkaar en heb hem gister nacht bekeken.

een concert met al die gruwlijke nummers erop.

Puk
03-12-03, 13:26
Geplaatst door liefste
oke dan.
ik heb niet echt geslapen ongeveer 2,5 uur. Ik was naar een video band aan het kijken van M. Jackson. je hebt er heel weinig van maar ja ja ik krijg alles voor elkaar en heb hem gister nacht bekeken.

een concert met al die gruwlijke nummers erop.

:loog: Wow!!

Slaap jij elke nacht zo weinig? Bij Allah! Hoe hou je het vol...

Jij bent echt wel de beste fan van M. Jackson!

liefste
03-12-03, 13:29
Geplaatst door Puk
:loog: Wow!!

Slaap jij elke nacht zo weinig? Bij Allah! Hoe hou je het vol...

Jij bent echt wel de beste fan van M. Jackson!

Ik ben altijd een late slaper en ja het klopt de beste.

Puk
03-12-03, 13:38
Geplaatst door liefste
Ik ben altijd een late slaper en ja het klopt de beste.

Heb je die domme draad van Piksel gezien? Piksel is een nare man.
Daar heb ik al een jaar ruzie mee.

Je kan Piksel maar het beste negeren... nare man.

liefste
03-12-03, 13:44
Geplaatst door Puk
Heb je die domme draad van Piksel gezien? Piksel is een nare man.
Daar heb ik al een jaar ruzie mee.

Je kan Piksel maar het beste negeren... nare man.

Ik wil erin komen maar het lukt niet, ik weet niet maar het lukt echt niet. wacht ik probeer het weer

Puk
03-12-03, 13:50
Geplaatst door liefste
Ik wil erin komen maar het lukt niet, ik weet niet maar het lukt echt niet. wacht ik probeer het weer

Ik probeerde die draad ook in te komen. Maar Beheer heeft de draad alweer weggehaald. Kan je nagaan... heb ik een paar dagen geleden weer twee strafpunten gekregen omdat ik een grove uitspraak gedaan zou hebben danwel zou hebben gescheld. Zag ik net in een mailtje van Royce. Ben benieuwd of Piksel nu ook strafpunten erbij gekregen heeft.

Ach... ken mij het schelen... ik heb nog 19 strafpunten te gaan.

liefste
03-12-03, 14:09
Geplaatst door Puk
Ik probeerde die draad ook in te komen. Maar Beheer heeft de draad alweer weggehaald. Kan je nagaan... heb ik een paar dagen geleden weer twee strafpunten gekregen omdat ik een grove uitspraak gedaan zou hebben danwel zou hebben gescheld. Zag ik net in een mailtje van Royce. Ben benieuwd of Piksel nu ook strafpunten erbij gekregen heeft.

Ach... ken mij het schelen... ik heb nog 19 strafpunten te gaan.

wordt je dan verwijderd

Puk
03-12-03, 14:13
Geplaatst door liefste
wordt je dan verwijderd

Ik geloof het wel.

Maja... daar weet ik dan wel weer wat op te verzinnen. :D

liefste
03-12-03, 14:20
Geplaatst door Puk
Ik geloof het wel.

Maja... daar weet ik dan wel weer wat op te verzinnen. :D

ja ik weet. breng je me dan wel op de hoogte?

Puk
03-12-03, 14:27
Geplaatst door liefste
ja ik weet. breng je me dan wel op de hoogte?

Tuuuuuurlijk!! :boogjes:

Dan stuur je wel een PMmetje!

et_2000nl
03-12-03, 14:36
Geplaatst door Puk
Daar hebben we niks mee te maken Liefste... met die ET...

Maarre... jij ook goed geslapen Liefste?

Ik ga je bijna PukKEL noemen, maar dat doe ik niet.... :ego:

Liefste, Puk vind jou lief....

Puk
03-12-03, 14:41
Geplaatst door et_2000nl
Ik ga je bijna PukKEL noemen, maar dat doe ik niet.... :ego:

Liefste, Puk vind jou lief....

Die eerste opmerking van jou komt onze vriendschap niet ten goede!

En in die tweede staat een fout. Vindt... met een t dus! :p

Maar inderdaad: Liefste is de liefste. Dat vind (!) jij ook!

et_2000nl
03-12-03, 14:43
Geplaatst door Puk
Die eerste opmerking van jou komt onze vriendschap niet ten goede!

En in die tweede staat een fout. Vindt... met een t dus! :p

Maar inderdaad: Liefste is de liefste. Dat vind (!) jij ook!

Jij begon :ego:

Je mag mijn nederlands verbeteren....

Maar voor jou in het bijzonder, ik zie iets heel moois groeien tussen jullie....

Puk
03-12-03, 14:54
Geplaatst door et_2000nl
Jij begon :ego:

Je mag mijn nederlands verbeteren....

Maar voor jou in het bijzonder, ik zie iets heel moois groeien tussen jullie....

Ja... dat geloof ik ook. :)

En ach... ik struikel bijna dagelijs over d en dt. Ik moet er altijd goed bij nadenken. Anders doe ik het ook fout. Met jouw Nederlands zit het wel goed! :duim:

liefste
03-12-03, 14:59
he jongens,

jullie hebben elkaar weer gevonden zie ik P & E

et_2000nl
03-12-03, 15:00
Geplaatst door liefste
he jongens,

jullie hebben elkaar weer gevonden zie ik P & E

Sorry Liefste, I'm out.... Wil niet tussen dit prille geluk in staan....

Pukkie, the stage is all yours....

GO Pukkie GO!!!!!

PS, blijf wel gluren natuurlijk.....

Puk
03-12-03, 15:02
Geplaatst door liefste
he jongens,

jullie hebben elkaar weer gevonden zie ik P & E

Jij hebt ons weer bij elkaar gebracht! :duim:

liefste
03-12-03, 15:08
kijk dat is nog eens vrienschap, mekaar afkraken maar toch weer terugkomend op julie vrienschap. knap hoor

toch?

et_2000nl
03-12-03, 15:11
Geplaatst door liefste
kijk dat is nog eens vrienschap, mekaar afkraken maar toch weer terugkomend op julie vrienschap. knap hoor

toch?

Zou als een voorbeeld kunnen dienen op maroc.nl....

Nou Puk, zeg eens wat liefs tegen liefste....

Puk
03-12-03, 15:12
Geplaatst door liefste
kijk dat is nog eens vrienschap, mekaar afkraken maar toch weer terugkomend op julie vrienschap. knap hoor

toch?

Het zijn die stemmingswisselingen van ET.

Kan ik zo slecht tegen... je weet dan niet wat je aan hem hebt.

et_2000nl
03-12-03, 15:14
Geplaatst door Puk
Het zijn die stemmingswisselingen van ET.

Kan ik zo slecht tegen... je weet dan niet wat je aan hem hebt.

Ik heb niet als doel lief gevonden te worden....

Puk
03-12-03, 15:14
Geplaatst door et_2000nl
Zou als een voorbeeld kunnen dienen op maroc.nl....

Nou Puk, zeg eens wat liefs tegen liefste....

Vooruit dan!

Liefste... sinds jij hier prikt is het een stuk leuker geworden op maroc.nl.

:fpetaf:

liefste
03-12-03, 15:14
he jongens tot morgen.

doei puk

Puk
03-12-03, 15:16
Geplaatst door liefste
he jongens tot morgen.

doei puk

Het ga je goed Liefste!!

:zwaai:

et_2000nl
03-12-03, 15:25
Geplaatst door Puk
Het zijn die stemmingswisselingen van ET.

Kan ik zo slecht tegen... je weet dan niet wat je aan hem hebt.

Ik heb niet als doel lief gevonden te worden....

et_2000nl
03-12-03, 15:26
Geplaatst door Puk
Het ga je goed Liefste!!

:zwaai:

Nou heb je er weggejaagd.... :hihi:

Puk
03-12-03, 15:29
Geplaatst door et_2000nl
Ik heb niet als doel lief gevonden te worden....

Het is tijd voor een lied!

Somewhere... over the rainbow... snik, snotter...

En de rest van de tekst ben ik vergeten.

Puk
03-12-03, 15:30
Geplaatst door et_2000nl
Nou heb je er weggejaagd.... :hihi:

Neuhhhh... ze is gewoon klaar met haar werk! :gek:

et_2000nl
03-12-03, 15:32
Geplaatst door Puk
Het is tijd voor een lied!

Somewhere... over the rainbow... snik, snotter...

En de rest van de tekst ben ik vergeten.

Somewhere over the rainbow
Way up high
There's a land that I heard of
Once in a lullaby

Uit t koppie.... Knap he....

et_2000nl
03-12-03, 15:33
Geplaatst door Puk
Neuhhhh... ze is gewoon klaar met haar werk! :gek:

Ik ook....

Doei!!!!

Puk
03-12-03, 15:36
Geplaatst door et_2000nl
Somewhere over the rainbow
Way up high
There's a land that I heard of
Once in a lullaby

Uit t koppie.... Knap he....

I'm flabbergasted!!

En ik geloof je... het is heus!

Komt alles toch nog goed!

En nou moet ik aan den arbeid!

See Ya!!

Orakel
03-12-03, 21:47
Rijdt er een Marokkaan over de snelweg, wordt ie ineens staande gehouden door een agent. Die heeft 'm net behulp van een lasergun geklokt en bleek een kleine 35 km/u te hard te hebben gereden.

Of meneer agent zijn rij- en kenteken bewijs even mocht
zien. Dat mocht.

Terwijl hij deze bekeek vroeg hij de Marokkaan waar deze zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei hij. "En wat doet u dan voor werk?" wilde de agent weten. "Ik ben een penisverlenger" zei de Marokkaan.
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"

"Ach,er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens
aan hun geslachtsdeel op, totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1.80
meter."

"1.80 meter!?" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een
geval van 1 meter 80?!?"

"Die geven we een lasergun en zetten we langs de kant van de weg!" zei de Marokkaan.



Boete voor 35 km/h te snel rijden:....................... 187 euro

Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie:... 50 euro

De blik in de agent z'n ogen ...........onbetaalbaar

et_2000nl
03-12-03, 22:24
Geplaatst door Orakel


Boete voor 35 km/h te snel rijden:....................... 187 euro

Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie:... 50 euro

De blik in de agent z'n ogen ...........onbetaalbaar

Ahum.... Voor een vriend van me.... Wat kost een verlenging tot zo'n 25 cm?

liefste
24-03-04, 12:52
even terug halen voor iemand