PDA

Bekijk Volledige Versie : OM wil dialoog met Maroc.NL



Couscousje
03-12-03, 17:48
OM wil dialoog met Maroc.NL

Gepost door Bart (veekeend) - woensdag 3 december 2003 @ 17:35 - Bron: Planet Internet

Het Openbaar Ministerie (OM) is van plan om te gaan praten met de makers van Maroc.NL over de aangifte van het Meldpunt Discriminatie wegens anti-semitische uitlatingen op de site. Dat liet het OM in Amsterdam vandaag weten.

Maandag lieten we weten dat de directeur van het MDI (Meldpunt Discriminatie Internet), Ronald Eissens, de situatie op het forum de Marokkaanse internetsite Maroc.NL nog steeds niet in orde vond wat betreft de moderatie van met name anti-semitische uitlatingen. Eissens reageerde in een interview met Planet Multimedia op recente publieke klachten over het MDI, van onder meer het bestuur van Maroc.NL en columniste Karin Spaink.

Eissens acht de kans groot dat Maroc.NL voor de rechter wordt gesleept. Eissens is in tegenstelling tot het OM niet van plan om toenadering tot Maroc.nl te zoeken. Hij blijft dan ook bij zijn harde oordelen over de site in de pers.

Het Openbaar Ministerie geeft daarentegen aan dat ze niet van plan zijn op dit moment met de aangifte een rechtszaak te willen beginnen: "We zullen de mensen van Maroc.NL uitnodigen voor een gesprek bij ons op het parket. Afhankelijk van de uitkomsten van dat gesprek zullen we bepalen of het noodzakelijk is dat er nog een rechtszaak komt."

Bron: Fok.nl

Cc

taouanza
03-12-03, 17:54
Ik heb problemen met modereren van anti-islamitsische uitingen, maar dan gaan die sluwe racisten roepen dat ze vrijheid van mening hebben en censuur en bla bla blageloofjehetzelfbla.:moe:

Goodnight
03-12-03, 17:57
Geplaatst door taouanza
Ik heb problemen met modereren van anti-islamitsische uitingen, maar dan gaan die sluwe racisten roepen dat ze vrijheid van mening hebben en censuur en bla bla blageloofjehetzelfbla.:moe:

het is een ahrde wereld waar we in leven...zucht.... :verward:

Couscousje
03-12-03, 18:01
Geplaatst door Marruecos
Senk joe. We zullen inderdaad binnenkort dat gesprek hebben. Blij dat het OM wel in dialoog wenst te treden. Net zoals het LBR (de grote broer van het MDI).

Mag ik komen kijken?

Kbeloof dat je geen last van me zal hebben!

Cc

Fillastiene
03-12-03, 18:03
Geplaatst door Couscousje
Mag ik komen kijken?

Kbeloof dat je geen last van me zal hebben!

Cc

Ik zou ook wel mee willen. Maar ik vrees dat dat niet zal gaan. Ben de laatste tijd zo agressief.

:)

Royce
03-12-03, 18:06
Geplaatst door Marruecos
Senk joe. We zullen inderdaad binnenkort dat gesprek hebben. Blij dat het OM wel in dialoog wenst te treden. Net zoals het LBR (de grote broer van het MDI).


Moet er nog iemand geslagen worden? Of andere zaken waarbij prikkers best handig kunnen zijn...:hihi:

et_2000nl
03-12-03, 18:07
Geplaatst door Marruecos
Senk joe. We zullen inderdaad binnenkort dat gesprek hebben. Blij dat het OM wel in dialoog wenst te treden. Net zoals het LBR (de grote broer van het MDI).

Als jullie hulp nodig hebben, roep je maar....

Couscousje
03-12-03, 18:10
Geplaatst door Marruecos
OM wenst geen pottenkijkers. Maar heb je nog ergens een cameraatje dat in mn shirtknoop past? Kun je in een busje voor de deur de boel gadeslaan. :vierkant:

Jij hebt overduidelijk een illegale versie van S.W.A.T. gezien...

Cc

Royce
03-12-03, 18:10
Geplaatst door Marruecos
Houd het zaakje hier een beetje in de gaten, zodat ze ons geen 'verse' argumenten voor de voeten kunnen werpen. :)


MarocNL is slecht voor me, ipv werken prik ik de hele dag. Wellicht is het handig om `n hele shitload aan vers materiaal op het forum te gooien, `n paar dagen later kan de boel op slot. Vervolgens kan ik eindelijk iets doen op mijn werk en een leven kweken.

`n Ip-ban mag ook als dat handiger is.

Mark
03-12-03, 18:12
Geplaatst door Royce
MarocNL is slecht voor me, ipv werken prik ik de hele dag. Wellicht is het handig om `n hele shitload aan vers materiaal op het forum te gooien, `n paar dagen later kan de boel op slot. Vervolgens kan ik eindelijk iets doen op mijn werk en een leven kweken.

`n Ip-ban mag ook als dat handiger is.

Amen Broeder....

geef me mijn leven terug :(

Timoesh
03-12-03, 18:18
Geplaatst door Royce
Moet er nog iemand geslagen worden? Of andere zaken waarbij prikkers best handig kunnen zijn...:hihi:


Royce heb je een hulpje nodig?! :D


Greetz,..



Nu gaan ze wel een beetje te ver! wat denken ze wel dat ze zijn!...om Maroc.NL een beetje zwart maken...

Er is wel altijd iets :jammer:

Royce
03-12-03, 18:21
Geplaatst door Lalla_fatoes
Royce heb je een hulpje nodig?! :D


Greetz,..



Nu gaan ze wel een beetje te ver! wat denken ze wel dat ze zijn!...om Maroc.NL een beetje zwart maken...

Er is wel altijd iets :jammer:


Mijn schoenen moeten gepoetst worden, dus als je ff de tijd hebt. Oh ja en wil je voortaan alleen nog maar praten als iemand jou de beurt geeft. Wel zo handig voor ons en zo beperken we het aantal domme uitspraken tot `n acceptabel minimum...:)

Couscousje
03-12-03, 18:21
Geplaatst door Marruecos
Nee joh, 'Mission Impossible' zat nog in het geheugen. Never seen S.W.A.T..

You should.

;)

Cc

Royce
03-12-03, 18:22
Geplaatst door Marruecos
Royce en Mark,

:fuckit: :lekpuh:

Wil jij dat gesprek met Dhr Plooy nou overleven of niet, heb begrepen dat er flink wat Yugo`s zich ophouden bij `t gebouw van de OM.

Timoesh
03-12-03, 18:31
Geplaatst door Royce
Mijn schoenen moeten gepoetst worden, dus als je ff de tijd hebt.

Schoenen poetsen?!....daar heb je schoenenpoetsers voor...staan iedere dag van 09.00 uu tot 21.00 uur op 't station voor maar €2.00



Oh ja en wil je voortaan alleen nog maar praten als iemand jou de beurt geeft. Wel zo handig voor ons en zo beperken we het aantal domme uitspraken tot `n acceptabel minimum...:)


..'k tik wat ik wil en praat wanneer ik wil praten :ego:..




Greetz,..

angkor
03-12-03, 20:13
Openbaar Ministerie wil gesprek met Maroc.nl

Gepubliceerd op woensdag 03 december 2003

(P7) Het Openbaar Ministerie wil praten met de makers van Maroc.nl over de aangifte van het Meldpunt Discriminatie wegens anti-semitische uitlatingen op de site. Dat zegt het Openbaar Ministerie in Amsterdam.
In een interview met Planet Multimedia zei directeur Ronald Eissens dat het Openbaar Ministerie de zaak niet geseponeerd heeft, zoals is gesteld in een column van Karin Spaink. Eissens zei bovendien de kans groot te achten dat er alsnog een rechtszaak komt. Hij vindt dat een rechtszaak nodig is. Hij zoekt geen toenadering tot Maroc.nl en blijft bij zijn harde oordelen over de site in de pers.

Het Openbaar Ministerie ontkent echter dat ze op dit moment met de aangifte een rechtszaak wil beginnen: “We zullen de mensen van Maroc.nl uitnodigen voor een gesprek bij ons op het parket. Afhankelijk van de uitkomsten van dat gesprek zullen we bepalen of het noodzakelijk is dat er nog een rechtszaak komt.”

De aangifte heeft het Meldpunt Discriminatie gedaan mede na klachten van bezoekers van Joods.nl die een uiteindelijk uit de hand gelopen discussie begonnen op Maroc.nl. Volgens Eissens bleef het niet bij die uit de hand gelopen ruzie en treden moderatoren van de fora van Maroc.nl nog altijd niet hard genoeg op tegen anti-semitische uitlatingen.

Eissens bestrijdt dat de neutraliteit van hemzelf, hij is van Joodse afkomst, in het geding is en dat het onjuist is dat zijn vriendin mede het Meldpunt Discriminatie bestiert.

Op de site van het meldpunt staat een reactie op de column van Karin Spaink. Eissens vertelde aanvankelijk er niet verder op in te zullen gaan. Hij zei dat het valt onder de vele insinuaties, beweringen en verdachtmakingen.

Maroc.nl reageerde nog niet op verzoeken om een weerwoord. Inmiddels spraken we met de hoofdredacteur van Joods.nl en zullen het vraaggesprek later publiceren.

nl-x
03-12-03, 21:46
Welke verzoeken om een weerwoord?

Tomas
04-12-03, 11:24
Geplaatst door nl-x
Welke verzoeken om een weerwoord?

Het valt me op, ja. Jullie hebben duidelijk een communicatie probleem.

En oh ja, ik zou als ik jullie was niet tegen het OM beginnen over de eventuele Joodse achtergrond van anderen. Dat het voor jullie dan direct duidelijk is dat het dan per definitie onbetrouwbare mensen zijn, is niet perse voor het OM het geval. Dat zou wel eens nadelig kunnen uitpakken dan. 't is maar een tip. Kost niks.

Mark
04-12-03, 11:56
Geplaatst door Tomas
Het valt me op, ja. Jullie hebben duidelijk een communicatie probleem.

En oh ja, ik zou als ik jullie was niet tegen het OM beginnen over de eventuele Joodse achtergrond van anderen. Dat het voor jullie dan direct duidelijk is dat het dan per definitie onbetrouwbare mensen zijn, is niet perse voor het OM het geval. Dat zou wel eens nadelig kunnen uitpakken dan. 't is maar een tip. Kost niks.

:hihi:

Gewoon eerste vraag als je binnenkomt: "zijn er zionisten in de zaal?"

FAUDELL
05-12-03, 06:46
Wat een bullshit allemaal. Anti semitische uitlatingen.
Als we moeten gaan kijken wat er allemaal over moslims gezegd dan regent het klachten bij het Centraal meldpunt Discriminatie. Zielig hoor.
Tegenwoordig hebben de moslims de rol gekregen dat zij gedisrimineerd worden. En niet andersom.
Dan moeten ze die andere sites ook aanpakken. Gewoon kinderachtig is dit. Een goede manier van de media om weer eens de Marokkaanse gemeenschap slecht in het nieuws te brengen. Zielige mensen hoor.

Wa Salammmmmmm

AardigeTurk
05-12-03, 15:49
Geplaatst door FAUDELL
Wat een bullshit allemaal. Anti semitische uitlatingen.
Als we moeten gaan kijken wat er allemaal over moslims gezegd dan regent het klachten bij het Centraal meldpunt Discriminatie. Zielig hoor.
Tegenwoordig hebben de moslims de rol gekregen dat zij gedisrimineerd worden. En niet andersom.
Dan moeten ze die andere sites ook aanpakken. Gewoon kinderachtig is dit. Een goede manier van de media om weer eens de Marokkaanse gemeenschap slecht in het nieuws te brengen. Zielige mensen hoor.

Wa Salammmmmmm

Ja bullshit maar als je na gaat dat er geen Nederlanders zijn die op de fiets springen om zichzelf op te blazen in de strijd tegen Palestina/Rusland/China/Indonesie enz. enz. zou ik zeggen dat die geen kwaad kunnen, bovendien moeten we die gewoon negeren en ik heb een rondgekeken... we maken het er af entoe wel naar hoor, als wij zeuren over dat de politie een Marokkaan neerschiet nadat die met een mes op ze afkwam... kom op dat hoef je in Marokko niet te flikken.

Zwarte Schaap
05-12-03, 16:31
Geplaatst door AardigeTurk
Ja bullshit maar als je na gaat dat er geen Nederlanders zijn die op de fiets springen om zichzelf op te blazen in de strijd tegen Palestina/Rusland/China/Indonesie enz. enz. zou ik zeggen dat die geen kwaad kunnen, bovendien moeten we die gewoon negeren en ik heb een rondgekeken... we maken het er af entoe wel naar hoor, als wij zeuren over dat de politie een Marokkaan neerschiet nadat die met een mes op ze afkwam... kom op dat hoef je in Marokko niet te flikken.

Nee ze springen in hun helikopter, straaljager, tank en andere schiettuig onder het mom van een vredesleger tot de tanden vol bewapend om Irak en andere landen zogenaamd te bevrijden. Helaas hebben deze vrijwillige opofferingen de meeste slachtoffers in de derde wereld en in Europa gekost.

Je kunt gewoonweg niet ontkennen dat er al lang een moslimhetze gevoerd wordt. Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom het woord turk officieel nog steeds een scheldwoord is?

nl-x
06-12-03, 12:07
Interviews: Joods.nl en Maroc.nl

Gepubliceerd op zaterdag 06 december 2003

(P7) Het Meldpunt Discriminatie kwam in opspraak door de behandeling van Maroc.nl. De hoofdredacteur van Joods.nl en de voorzitter van Maroc.nl geven hun (milde) visie.
Deze week publiceerden we dat het Openbaar Ministerie een gesprek met Maroc.nl wil naar aanleiding van een aangifte door het Meldpunt discriminatie dat Maroc.nl nog een steeds een 'modderpoel’ vindt.

De kwestie begon met een column van Karin Spaink over het Meldpunt Discriminatie waarop directeur Ronald Eissens reageerde op de site van het Meldpunt en in een interview met Planet Multimedia.

Wie olie op het vuur zoekt, moet niet luisteren naar onderstaande interviews die overeenkomen door hun rustige benadering van het probleem. Er is nog wel een verschil: Joods.nl heeft geen problemen met de handelingen van het Meldpunt Discriminatie, terwijl Maroc.nl in het interview het vertrouwen in het Meldpunt opzegt. Een andere, neutrale instantie, moet volgens Maroc.nl een oordeel vellen over de omgang van Maroc.nl met het anti-semitisme dat op de site wordt geuit.


We spraken afgelopen maandag met Raya Lichanski, hoofredacteur van Joods.nl.

Gisteren kregen we ook Mohammed al Aissati aan de lijn.
Beide bestanden zijn louter in Windows Media. Er kwamen veler vragen naar andere bestandsvormen, onder andere om onder Linux te kunnen luisteren, maar die kan Planet niet publiceren.

(Peter Olsthoorn, P7)


Dit stuk staat hier (http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=425559/sc=73d82b)
Gesprek met joods.nl staat hier (http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&type=wma&dir=planet&subdir=multimedia&stream=JoodsNL-RayaLichanski-20031201)
Gesprek met maroc.nl staat hier (http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&type=wma&dir=planet&subdir=multimedia&stream=Marocnl-ElAissati-20031205)

_h4T3D_sE7eN
06-12-03, 14:51
Of we kunnen ook gewoon de boel afwachten en niet meteen conclusies trekken.

Succes met dat gesprek toegewenst.

Hezbolah
08-12-03, 08:17
:)

observer
08-12-03, 09:52
Geplaatst door FAUDELL
Wat een bullshit allemaal. Anti semitische uitlatingen.
Als we moeten gaan kijken wat er allemaal over moslims gezegd dan regent het klachten bij het Centraal meldpunt Discriminatie. Zielig hoor.
Tegenwoordig hebben de moslims de rol gekregen dat zij gedisrimineerd worden. En niet andersom.
Dan moeten ze die andere sites ook aanpakken. Gewoon kinderachtig is dit. Een goede manier van de media om weer eens de Marokkaanse gemeenschap slecht in het nieuws te brengen. Zielige mensen hoor.

Wa Salammmmmmm al zou dat zo zijn de "maar zij deden het ook" verdediging is niet echt een geslaagde

je kunt niet je verantwoordelijkheid ontduiken op basis vna dat de wereld groot en boos is

Hezbolah
08-12-03, 10:29
:)

Jan Vink
09-12-03, 00:37
Belachelijk.

Het wemelt van de anti-islamitische uitspraken op het net.
Zie bijvoorbeeld nieuwrechts.nl

Selectieve verontwaardiging dus.

Het OM laat zich voor een karretje spannen.

Doet me denken aan wat Ed van Tijn onlangs zei: de marokkanen zijn de joden van nu.

TonH
09-12-03, 09:41
Geplaatst door Jan Vink

Doet me denken aan wat Ed van Tijn onlangs zei: de marokkanen zijn de joden van nu.

Niet zo'n gelukkige quote. Want dezelfde Ed van Thijn hoorde ik onlangs ook zeggen dat kritiek op de Israëlische politiek gelijk staat aan anti-semitisme!

(zie voor correctie mijn bijdrage op 12/12 om 11.54 uur, TonH)

En dat is één van de kernpunten in de kritiek op de kritiek van het MDI.

Maarten
11-12-03, 05:14
35 simpele inzendingen hier, maar wel bijna 5000 views.
Hetzelfde geldt voor het Parool-topic.
Kortom er wordt flink gegluurd hier, terwijl de deelnemers op maroc.nl het onderwerp MDI waarschijnlijk meer dan beu zijn. Het is al meer dan een jaar aan de gang. En maar rook produceren, dat MDI.

Kan iemand hier even als HezbollaHakGraag inloggen, en hier mein kampf dumpen, of de protocollen van zion intelligent gaan zitten bespreken, dan hebben die mediajongens weer wat te doen, en kunnen de goedverdienende moraalridders weer hun tijd verbeuzelen.. En de onze.

Maarten
11-12-03, 05:38
Geplaatst door TonH
Want dezelfde Ed van Thijn hoorde ik onlangs ook zeggen dat kritiek op de Israëlische politiek gelijk staat aan anti-semitisme!


Ben je daar wel heel zeker van???!!
Ik vind namelijk dat maar eens duidelijk moet worden wie of wat hier de boel verziekt in Nederland.

Misschien is er een tijd geweest, waarin de gewraakte slogan nog als respectabele mening aangemerkt kon worden. Maar wie dat nou nog doet, zeker gezien Israels politiek van de afgelopen jaren, die zit dus politieke critici - ongeacht wie het zijn en wat ze zeggen - van zwaar racisme te beschuldigen. Dat is een vorm van publiekelijk haat zaaien, waar helemaal geen tolerantie meer voor moet zijn.
Dit valt onder de categorie "Negers zijn dom en lui" en "Marokkanen zijn barbaren". En in feite is het nog erger, want die negers en Marokkanen worden nog niet eens tot racist bestempeld.
Weet je nog waar van Thijn dat gezegd zou hebben?
Van Evers pik je die flauwe kul misschien nog, maar van Thijn is gewaardeerd politicus, en daar kun je eisen aan stellen.

TonH
11-12-03, 08:28
Geplaatst door Maarten
Ben je daar wel heel zeker van???!!
Ik vind namelijk dat maar eens duidelijk moet worden wie of wat hier de boel verziekt in Nederland.

Misschien is er een tijd geweest, waarin de gewraakte slogan nog als respectabele mening aangemerkt kon worden. Maar wie dat nou nog doet, zeker gezien Israels politiek van de afgelopen jaren, die zit dus politieke critici - ongeacht wie het zijn en wat ze zeggen - van zwaar racisme te beschuldigen. Dat is een vorm van publiekelijk haat zaaien, waar helemaal geen tolerantie meer voor moet zijn.
Dit valt onder de categorie "Negers zijn dom en lui" en "Marokkanen zijn barbaren". En in feite is het nog erger, want die negers en Marokkanen worden nog niet eens tot racist bestempeld.
Weet je nog waar van Thijn dat gezegd zou hebben?
Van Evers pik je die flauwe kul misschien nog, maar van Thijn is gewaardeerd politicus, en daar kun je eisen aan stellen.

Ja, heel zeker. Ik hoorde hem een week of wat geleden (rond dat Geneve-akkoord) op Radio 1 en was heel verbaasd (en zelfs boos) hém dat te horen zeggen. Ik ben geen politieke fan van hem (geweest), maar respecteerde wel zeer zijn mening over verschillende onderwerpen. In een reactie op een opmerking van de interviewer viel hij nogal nadrukkelijk uit met deze stelling.
Jammer. :jammer:

(zie voor correctie mijn bijdrage op 12/12 om 11.54 uur, TonH)

Verzet
11-12-03, 12:23
Het Openbaar Ministerie (OM) is van plan om te gaan praten met de makers van Maroc.nl over de aangifte van het Meldpunt Discriminatie wegens anti-semitische uitlatingen op de site.

Maroc.nl zet aan tot haat tegen alles wat geen Islam is. Dus logisch dat de nederlandse staat hiertegen actie moet ondernemen.

freya
11-12-03, 12:30
Geplaatst door Verzet
Maroc.nl zet aan tot haat tegen alles wat geen Islam is. Dus logisch dat de nederlandse staat hiertegen actie moet ondernemen.

Ach gut, wat schattig :gniffel:

Nieuw hier Verzet? :strik:

Verzet
11-12-03, 12:42
Voor zolang maroc.nl nog online is...........

Daarna komt hier holland.tk

Tomas
11-12-03, 12:55
Geplaatst door Verzet
Voor zolang maroc.nl nog online is...........

Daarna komt hier holland.tk

Trek je maar niks aan van Freya hoor. Dat is een echte feeks.

Ik begrijp je wel hoor. Je bent hier van harte welkom. Ik wil best met je praten. Ik begrijp je eenzaamheid wel.

Alleen hoe je de naam van een URL kunt vervangen begrijp ik niet helemaal. Hoe doe je dat dan?

freya
11-12-03, 13:41
Geplaatst door Tomas
Trek je maar niks aan van Freya hoor. Dat is een echte feeks.


:tover:

Maarten
11-12-03, 15:03
Geplaatst door freya
Ach gut, wat schattig :gniffel:

Nieuw hier Verzet? :strik:

:hihi: Ja, cute he?? Vin 'm echt leuk!
Ik mag dat wel zo'n jong hondje. Eens kijken waar die allemaal met zijn one-linertjes in zijn bekje heen rent!
Leuk om mee te spelen als we niets beters te doen hebben.

Maarten
11-12-03, 15:28
Geplaatst door TonH
Ja, heel zeker. Ik hoorde hem een week of wat geleden (rond dat Geneve-akkoord) op Radio 1 en was heel verbaasd (en zelfs boos) hém dat te horen zeggen. Ik ben geen politieke fan van hem (geweest), maar respecteerde wel zeer zijn mening over verschillende onderwerpen. In een reactie op een opmerking van de interviewer viel hij nogal nadrukkelijk uit met deze stelling.
Jammer. :jammer:

Ja, dit is heel ernstig. Ed van Thijn is altijd een zeer respectabel PvdA politicus geweest, en is zeker nog gezaghebbend. Inderdaad heel jammer. Maar ondanks al zijn goede inzet overweeg ik er werk van te gaan maken.

TonH
11-12-03, 20:18
Geplaatst door Maarten
Ja, dit is heel ernstig. Ed van Thijn is altijd een zeer respectabel PvdA politicus geweest, en is zeker nog gezaghebbend. Inderdaad heel jammer. Maar ondanks al zijn goede inzet overweeg ik er werk van te gaan maken.

Werk van maken? Zo langzaamaan (tis tenslotte al weer een tijdje geleden) denk ik dat het misschien wel een anti-anti-semitisme-reflex of zoiets was. Kan het anders van deze man ook niet verklaren. Ik ken hem als heel emotioneel kwetsbaar. En toch... Dan zou het deste bedenkelijker zijn.
'k Heb nog wel gezocht naar het geluidsfragment, maar dat is echt een spelt in de bekende hooiberg. Wel heb ik inmiddels contact met hem gezocht en gevraagd om opheldering en/of toelichting. Ik hoop op een (spoedige) reactie.

TonH
12-12-03, 10:54
En nu een mea maxima culpa:

Ik heb de uitspraak van Van Thijn tóch verkeerd verstaan. En ik had dus toch langer moeten zoeken voor ik e.e.a. meldde.

In de reactie wijst hij erop juist het tegendeel te hebben gezegd en verwijst verder naar een artikel in Parool 20/11. Eén citaat: "In sommige kringen wordt elke vorm van kritiek op Israel en/of begrip voor de Palestijnen steevast als antisemitisme weggezet."

Maarten
12-12-03, 15:11
Bedankt Ton! Dit was even schrikken!
Het is geen schande om iets via de radio net even verkeerd op te pikken. En zeker wat Israel betreft geloof je af en toe je oren gewoon niet, van wat je hoort!
Soms moet je maar gewoon iets melden, wat je naar eer en geweten gehoord meent te hebben, ook zonder dat je de hele dag bezig moet zijn om het te verifieren! Dan komt er vanzelf wel feedback!
We hoeven niet altijd heiliger dan de Paus te zijn wel? In de politiek gaat het voortdurend zo.

Tomas
12-12-03, 15:28
Zeg Maarten,

prik jij alleen nog maar in toppers? Zijn wij niet-toppers niet goed genoeg meer?

Maarten
13-12-03, 02:12
Geplaatst door Tomas
Zeg Maarten,

prik jij alleen nog maar in toppers? Zijn wij niet-toppers niet goed genoeg meer?

kan mijn voetstukje hier in marmer uitgevoerd worden?
En graag iets met negerinnen, met wuivende palmtakken..

Nee.. zucht kreun.. ik wordt in hoe ik leef echt gek van teveel willen, teveel moeten, en veel te weinig voor elkaar krijgen. Das éen grote mix van depri en enthousiast zijn. Nog even en ik kan zo naar de schroothoop.
Maar ik heb zo weinig tijd, dat ik maar af en toe kan kijken en wat doen hier. Dan begin je bovenaan met prikken. Vind het eigenlijk erg jammer, dat méer niet lukt, en dat ik een hoop dus gewoon niet meer zie hier. D'r wordt een hoop gepost hier zeg.. Maar bedankt. Voel me wel vereerd..

Zwarte Schaap
13-12-03, 02:20
Geplaatst door Marruecos
:haha:

(Hoe komt iemand op zo'n opmerking?!) Dat heeft hij wellicht onbewust onthouden toen mark soortgelijks naar mij schreef.

Tomas
13-12-03, 14:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat heeft hij wellicht onbewust onthouden toen mark soortgelijks naar mij schreef.

Ik ben Mark.

Zwarte Schaap
13-12-03, 14:57
Geplaatst door Tomas
Ik ben Mark.

Onmogelijk.

sadeeQ
13-12-03, 15:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Onmogelijk.

:zegniets: is toch algemeen bekend dat katten 7 levens bezitten :denk:

Tomas
13-12-03, 15:06
Geplaatst door sadeeQ
:zegniets: is toch algemeen bekend dat katten 7 levens bezitten :denk:

9

:moe:

Zwarte Schaap
13-12-03, 15:11
Geplaatst door sadeeQ
:zegniets: is toch algemeen bekend dat katten 7 levens bezitten :denk:

Mark lijkt me optimistischer, tomas komt een beetje pessimistisch over. Dat is het belangrijkste verschil in hun berichten denk ik !!!

Tomas
13-12-03, 15:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mark lijkt me optimistischer, tomas komt een beetje pessimistisch over. Dat is het belangrijkste verschil in hun berichten denk ik !!!

Het enige verschil is dat ik als tomas geen smileys gebruik. Dat smiley-gebruik maakt het allemaal wat minder serieus.

Mark
13-12-03, 22:38
Zwarte Schaap, kom je 23 januari langs? dan kun je vanzelf zien of Tomas en ik echt verschillende personen zijn :)

Tomas
14-12-03, 12:41
Geplaatst door Mark
Zwarte Schaap, kom je 23 januari langs? dan kun je vanzelf zien of Tomas en ik echt verschillende personen zijn :)

Nou nog iemand regelen die voor mark wil doorgaan.

Waterval
18-12-03, 18:09
Ik offer m'n 3999e bericht op aan het uppen van deze topic.... Vandaag was dat gesprek toch....?


:argwaan:

sadeeQ
18-12-03, 18:31
Geplaatst door Waterval
Ik offer m'n 3999e bericht op aan het uppen van deze topic.... Vandaag was dat gesprek toch....?


:argwaan:

:brozac: heb je iemand van beheer gezien dan ?
nee dus,wat ik heb gehoord is dat ze meteen bij aankomst zijn gearresteerd en geexcuteerd biraat

Maarten
19-12-03, 09:56
Geplaatst door sadeeQ
:brozac: heb je iemand van beheer gezien dan ?
nee dus,wat ik heb gehoord is dat ze meteen bij aankomst zijn gearresteerd en geexcuteerd biraat

Ik heb gehoord, dat er een exorcist geweest is, en dat iedereen bij maroc.nl nou in rook is opgegaan!

Een ander zei weer, dat ze als garnering gebruikt zullen worden, bij het roosteren van Saddam..

En het Parool meldt morgen, dat er een belangrijke stap genomen is, die het heil der mensheid en de Dag des Ooordeels een stúk dichterbij gebracht heeft!

De Rijksvoorlichtingsdienst meldt, dat er een nieuwe Nationale feestdag ingevoerd gaat worden!