PDA

Bekijk Volledige Versie : Dat is dan duidelijk



Marsipulami
03-12-03, 19:02
Dat is dan duidelijk...


,,Ik ben altijd geïnteresseerd in rapporten die ontkennen dat iets is gebeurd. Zoals u weet zijn er dingen die algemeen geweten zijn; er zijn dingen waarvan we weten dat we ze weten. Maar we weten ook dat we bepaalde dingen niet weten. En dan zijn er nog dingen waarvan we niet weten dat we ze niet weten!''


Dit juweeltje van Donald Rumsfeld, de minister van Defensie van de Verenigde Staten, is goed voor de Foot in Mouth Award, de jaarlijkse trofee van de Plain English Campaign. John Lister, de woordvoerder van de campagne die ijvert voor klare taal van politici, verantwoordde de keuze als volgt: ,,We denken dat we weten wat hij bedoelt. Maar of we dat zeker weten, weten we niet.''

Rumsfeld haalt het van zijn baas George Bush, die verschillende keren was genomineerd. Hij klopte nipt Arnold Schwarzeneggers ,,Ik denk dat een homohuwelijk een zaak tussen een man en een vrouw zou moeten zijn.''


03/12/2003

©Copyright De Standaard

Marsipulami
04-12-03, 01:13
Dit is een artikel dat nergens over gaat. Ik nodig de prikkers -die niets te vertellen hebben op dit forum- uit om te reageren op dit artikel zonder inhoud. :p