PDA

Bekijk Volledige Versie : Barend en van Dorp



taouanza
04-12-03, 11:08
Heeft iemand gister gezien hoe Ikweigernaardekappertegaan de volle laag kreeg?
Viel me weer mee van Kwik, Kwak en Kwek.

freya
04-12-03, 11:14
Nou kwak en kwek namen alles voor zoete broodjes aan.
Zoals die vreselijke bedreiging :moe: niemand die vroeg waaruit die nou eigenlijk bestond. En dan wil peroxide-blondje niet zeggen wat voor maatregelen de overheid heeft genomen om hem te beschermen. Dat doet mij vermoeden dat er helemaal niks gebeurt omdat men ook wel weet dat er niks aan de hand was, maar dat kan deze wilde jongen natuurlijk nooit toegeven.

Alleen kwik gaf wat tegengas :) alleen wel jammer dat het hem alleen om het meten met 2 maten ging en het er kennelijk wel mee eens was dat sommige moskeeen boevennesten zijn.

an3sdej
04-12-03, 11:15
Ik daar haast nooit naar, maar wie is "Ikweigernaardekappertegaan "?

Simon
04-12-03, 11:17
Geplaatst door taouanza
Heeft iemand gister gezien hoe Ikweigernaardekappertegaan de volle laag kreeg?
Viel me weer mee van Kwik, Kwak en Kwek.

Ik heb er even langs gezapt toen pruikje net verhaalde dat hij toch wel wat meer om zich heenkijkt als hij op straat loopt. Het bekende martelaarssyndroom. Maar wat heeft hij verder te berde gebracht?

sienia
04-12-03, 11:17
Heb ik een stukje van gezien. Heb ook een stukje gezien van Krachtstroom met de smoel van Elatik. Kan ik ook nooit lang verdragen.

taouanza
04-12-03, 11:24
Geplaatst door Simon
Ik heb er even langs gezapt toen pruikje net verhaalde dat hij toch wel wat meer om zich heenkijkt als hij op straat loopt. Het bekende martelaarssyndroom. Maar wat heeft hij verder te berde gebracht?

Nou Jan Mulde viel over hem heen over selectieve verontwaardiging dat in de Veluwe ook fundementalisten wonen en waarom Pruikje daar nooit over verontwaardigde.
Tja ik had verder gevraagd over welke moskee hij het nou had maar ja voor Mulder vond ik het heel wat.
En over de bedreiging kreeg hij Barend over zich heen:waarom hij niet kon vertellen wat er met zijn klacht gebeurde en waarom over een dreigbriefje wel ophef was terwijl een ander zelfs is beschoten hoor je niks.
En Mulder gaf hem weer een veeg uit de pan over Irak dat Nederland gewoon gebruikt wordt door de Britten.
Ik denk niet dat Pruikje blij was met zijn bezoek je aan Kwik, Kwak en Kwek.


Oja Elatiek.:moe:

sienia
04-12-03, 11:27
Geplaatst door taouanza
Nou Jan Mulde viel over hem heen over selectieve verontwaardiging dat in de Veluwe ook fundementalisten wonen en waarom Pruikje daar nooit over verontwaardigde.
Tja ik had verder gevraagd over welke moskee hij het nou had maar ja voor Mulder vond ik het heel wat.
En over de bedreiging kreeg hij Barend over zich heen:waarom hij niet kon vertellen wat er met zijn klacht gebeurde en waarom over een dreigbriefje wel ophef was terwijl een ander zelfs is beschoten hoor je niks.
En Mulder gaf hem weer een veeg uit de pan over Irak dat Nederland gewoon gebruikt wordt door de Britten.
Ik denk niet dat Pruikje blij was met zijn bezoek je aan Kwik, Kwak en Kwek.


Oja Elatiek.:moe:

Heb je ook gezien dat Blondie op het eind nog een nootje in zn mond propte.....:strik:

an3sdej
04-12-03, 11:30
Heb ik een stukje van gezien. Heb ook een stukje gezien van Krachtstroom met de smoel van Elatik. Kan ik ook nooit lang verdragen.

Eerdmans en Elatik konden het best met elkaar vinden :wohaa:

freya
04-12-03, 11:31
Geplaatst door taouanza
Nou Jan Mulde viel over hem heen over selectieve verontwaardiging dat in de Veluwe ook fundementalisten wonen en waarom Pruikje daar nooit over verontwaardigde.
Tja ik had verder gevraagd over welke moskee hij het nou had maar ja voor Mulder vond ik het heel wat.
En over de bedreiging kreeg hij Barend over zich heen:waarom hij niet kon vertellen wat er met zijn klacht gebeurde en waarom over een dreigbriefje wel ophef was terwijl een ander zelfs is beschoten hoor je niks.
En Mulder gaf hem weer een veeg uit de pan over Irak dat Nederland gewoon gebruikt wordt door de Britten.
Ik denk niet dat Pruikje blij was met zijn bezoek je aan Kwik, Kwak en Kwek.


Oja Elatiek.:moe:

maar hij kreeg wel weer de kans om te zeggen dat:

De Arrahmane moskee een boevennest is

Imams oproepen tot haat en jihad

Imams oproepen je vouw te slaan als ze buitenshuis gaat

Imams democraten kinderen vam satan noemen (dit werd nog even tegengesproken maar dat kwam niet uit de verf.)



Blondie kreeg dus weer een perfect podium om er nog wat meer islamfobie in te rammen :aanwal:

taouanza
04-12-03, 11:35
Geplaatst door freya
maar hij kreeg wel weer de kans om te zeggen dat:

De Arrahmane moskee een boevennest is

Imams oproepen tot haat en jihad

Imams oproepen je vouw te slaan als ze buitenshuis gaat

Imams democraten kinderen vam satan noemen (dit werd nog even tegengesproken maar dat kwam niet uit de verf.)



Blondie kreeg dus weer een perfect podium om er nog wat meer islamfobie in te rammen :aanwal:

Ja das waar maar voor K, K en K viel het mee.
Maar het is aan de moslims hem een halt toe te roepen en niet door dreigementen want dat is de nieuwe trend bij de VVD.:moe:
Je bent pas een politicus als je bedreigd wordt.

Dutchguy
04-12-03, 13:40
Ik snap dus echt niet dat iemand met dat haar rond wil lopen. Het schijnt dat hij vrij ijdel is (word ik nu aangeklaagd?) en dat hij de bijnaam 'de Mozart van het binnenhof' heeft. Terwijl ik steeds als ik hem zie denk van oh ja ik moet de afwas nog doen. :p

nomaad
04-12-03, 13:51
En ja hoor onze nep blondje was weer camera geil. Gelukkig waren B en van D en Mulder deze keer lekker grof tegen deze rechtse mannetje
die naar mijn mening alleen erop uit is om haat jegens de Islam de verspreiden. Kan iemand mij van jullie vertellen wat mevrouw Hirchi Ali in onze volksvertegenwoordiging doet? Waarom steunt Zalm haar ik begrijp niks meer van de partijleider van de VVD. Sinds Pim Fortuin in hij niet meer de vetrouwde zelfverzekerde minister maar een impulsieve partijleider met rare gezichttrekjes(knipperdend ogen).
Ik vond hem veel beter zoals hij was voor de verkiezingen.

nomaad
04-12-03, 13:52
Wat ik nog veel erger vindt van dit alles is dat meneer nep blondje uit Brabant komt mijn Provincie.

MocroStyle
04-12-03, 14:13
Wilders met de dood bedreigd, zal me niets verbazen als het een aanmaning betreft van de KPN voor een openstaande telefoonrekening :zozo:

Al Sawt
04-12-03, 14:23
De ergste waar ik me kwaad aan kan maken, is het feit dat die Wilders geen enkele en geen enkele achtergrondkennis heeft of een opleiding genoten heeft om hem de recht te geven om de moslim-fundamentalisme als portefeulle te nemen.



Hij heeft na Mavo, MBO Sociale Zekerheid gedaan. En dat is het.

MocroStyle
04-12-03, 14:28
Geplaatst door Al Sawt
De ergste waar ik me kwaad aan kan maken, is het feit dat die Wilders geen enkele en geen enkele achtergrondkennis heeft of een opleiding genoten heeft om hem de recht te geven om de moslim-fundamentalisme als portefeulle te nemen.



Hij heeft na Mavo, MBO Sociale Zekerheid gedaan. En dat is het.

Zoveel achtergrondkennis heb je niet nodig om te spelen in de Nederlandse staatscircus..de ene clown is grappiger dan de ander :moe:

liefste
04-12-03, 14:33
Geplaatst door MocroStyle
Zoveel achtergrondkennis heb je niet nodig om te spelen in de Nederlandse staatscircus..de ene clown is grappiger dan de ander :moe:

hahahaha,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er best wel naar kijk (Barend en van Dorp)als er geen film is.

liefste
04-12-03, 14:34
Geplaatst door MocroStyle
Zoveel achtergrondkennis heb je niet nodig om te spelen in de Nederlandse staatscircus..de ene clown is grappiger dan de ander :moe:

Hahahaha,

He ik kijk best vaak naar Barend en van Dorp, als er geen goed film is.




p.s: Ik mis Puk vandaag.

liefste
04-12-03, 14:35
Geplaatst door liefste
Hahahaha,

He ik kijk best vaak naar Barend en van Dorp, als er geen goed film is.




p.s: Ik mis Puk vandaag.

Hij zou er een heel goed antw. voor hebben.

MocroStyle
04-12-03, 14:43
Geplaatst door liefste
Hahahaha,

He ik kijk best vaak naar Barend en van Dorp, als er geen goed film is.




p.s: Ik mis Puk vandaag.

Ik bedoelde eigenlijk de Nederlandse politiek :zozo:

freya
04-12-03, 14:47
Geplaatst door Al Sawt
De ergste waar ik me kwaad aan kan maken, is het feit dat die Wilders geen enkele en geen enkele achtergrondkennis heeft of een opleiding genoten heeft om hem de recht te geven om de moslim-fundamentalisme als portefeulle te nemen.



Hij heeft na Mavo, MBO Sociale Zekerheid gedaan. En dat is het.

Hij lijkt dus niet alleen dom, hij is het ook :hihi:

Dat verklaart een hoop :strik:


Zou ie getrouwd zijn met een kapster, zonder opleiding? :maf:

mrz
04-12-03, 14:57
Wat voor rare mutsen heb jij dan dat die arme man zo'n kapsel heeft? :p

Ja ik wil kusjes verdomme. :o Maar niet van een kapster zonder opleiding.... :watte?:

freya
04-12-03, 15:22
Geplaatst door mrz
Wat voor rare mutsen heb jij dan dat die arme man zo'n kapsel heeft? :p

(ja ik wil kusjes verdomme. :o )

Geen flauw idee waar je het over hebt, maar ik wil je best wel een kusje geven hoor :D



http://www.click-smilies.de/sammlung0903/travesmilies/smilie_kuesschen1.gif

mrz
04-12-03, 15:25
:duizelig: Thnx.

Ok ik neem maar aan dat je in ieder geval een opleiding hebt dus. :stout: