PDA

Bekijk Volledige Versie : Buitensporig wrede straffen voor jonger in NL



ZbaqZbaq
04-12-03, 14:39
ROTTERDAM De rechtbank in Rotterdam
heeft beslist dat vier jongeren hun
scooter definitief kwijt zijn.Ze hadden
herhaaldelijk overlast veroorzaakt.De
rechter steunt daarmee de harde aanpak
in Rotterdam van 'scooter-aso's'.
------------------------------------------------------------

Mark
04-12-03, 14:44
Vuile zionisten! :haha:

barfly
04-12-03, 15:33
Van mij mogen al die scooters weg met hun kolere herrie :duim:

mrz
04-12-03, 15:36
:ergleuk:

an3sdej
04-12-03, 16:06
Leg eens uit waarom buitensporig Zbaqzbaq/Nabil?

Als ik buitensporige overttredingen maak met mijn (zeer snelle) auto, dan wordt die ook ingevordert

Blade20
04-12-03, 17:57
Sterker nog, het moet nog veel zwaarder. Ik vinmdt zelf dat er pas met 18 scooter mag worden gereden, met zwaarder rijexamen, theorieexamen en een stevige wegenbelasting. Dat ze maar lekker opfl*kk*r*n met hun scootertjes.
Vaak meent zo'n debiel die wordt opgepakt om zijn rijgedrag ook nog eens dat hij lekker stoer een ruig is op zijn dure scootertje. :jammer:

ZbaqZbaq
04-12-03, 18:04
Geplaatst door an3sdej
Leg eens uit waarom buitensporig Zbaqzbaq/Nabil?

Als ik buitensporige overttredingen maak met mijn (zeer snelle) auto, dan wordt die ook ingevordert

yep...maar altijd na betaling van boete of zitting terug gegeven.

dit is omdat als iemand bijvoorbeeld met zijn oude kadetje het zelfde doet als mij in mijn BMW Cabrio....de straf beduiden hoger ligt aan mijn kant.

het gaat dus om de straf verhouding....

iemand op een nieuwe Runner wordt dus veel zwaarder gestraft dan iemand op een oude Rapido.

an3sdej
04-12-03, 18:19
Onzin.

Trouwens die BMW moeten ze gelijk innemen, en eerst eens kijken of die ook niet geheeld is. :lekpuh:

Rabi'ah.
04-12-03, 19:12
Onzin.

Waarom??? Leg eens uit.....


Trouwens die BMW moeten ze gelijk innemen, en eerst eens kijken of die ook niet geheeld is.

Het niveau stijgt hier op het forum......:rolleyes: :rolleyes:

Wassalaam,

Rabi'ah.

an3sdej
04-12-03, 20:00
Als je niet begrijpt waarom het onzin is, dan kom jij nooit op winkelcentra, waar die scooterasos's hun terreur uitoefenen, of je bent één van hen.

Vroeger reed ik hard op mijn PUCH MET KUIPSTUUR, maar dan wel op de gewone weg. Nu wordt je bekant constant bedreigt door die scootermaniakken.

barfly
04-12-03, 20:13
Geplaatst door ZbaqZbaq
yep...maar altijd na betaling van boete of zitting terug gegeven.

dit is omdat als iemand bijvoorbeeld met zijn oude kadetje het zelfde doet als mij in mijn BMW Cabrio....de straf beduiden hoger ligt aan mijn kant.

het gaat dus om de straf verhouding....

iemand op een nieuwe Runner wordt dus veel zwaarder gestraft dan iemand op een oude Rapido.

Toch is dit niet nieuw, ik woonde zo'n dikke 20 jaar geleden in DenHaag en de jongens uit de buurt die oud genoeg waren die kochten dan een nieuwe Zündapp of Kreidler fantasie gespoten en 70cc blokken eronder.
Daar hadden de meesten dan jaren voor gespaard middels kranten lopen.

Als die lui gepakt werden door de politie dan was die brommer weg, die kreeg je echt niet meer terug.

Pas later werd dat wat milder, waarschijnlijk omdat iedereen z'n 2e hands brommer opvoerde.

nl-x
04-12-03, 22:31
Elke in beslag genomen scooter is er weer een die ik niet hoef aan te rijden :moe:

observer
04-12-03, 23:07
Geplaatst door Mark
Vuile zionisten! :haha:
binnenkort zie je ze in jeruzalem rondrijden met zo'n pijpekrul met keppel erop gedoneerd door een mocro uit holland
dikke vrouw achterop

rotterdam is mooi op dat gebied veel natuurlijke cul de sacs voor de politie om controles te houden

en wel nodig ook