PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitse striptease op vliegveld Caïro



ZbaqZbaq
04-12-03, 14:52
Duitse striptease op vliegveld Caïro
Gepost door Martijn (mrmiddel) - donderdag 4 december 2003 @ 08:17 - Bron: @Home
Vans en VeiligGlijden hadden ons via de newssubmit het volgende te melden:

Een Duitse vrouw gaf gisteren op het vliegveld in Caïro een striptease. De vrouw (44) ging uit haar kleren toen ze uren moest wachten op haar vlucht naar Frankfurt.

Omstanders kregen de indruk dat de vrouw op de rand van een zenuwinzinking verkeerde. Niet lang na het begin van haar striptease kreeg de vrouw onder dwang een spuitje toegediend door een Egyptische arts. Nadat ze enkele uren had geslapen werd ze overgedragen aan de Duitse ambassade.

Op vertoon van vrouwelijk bloot heerst in het Islamitische Egypte een taboe
----------------------------------------------------------------

hehehehe...alsof er hier taboe heerst op het strippen op schiphol :D

Daviddavid
04-12-03, 15:18
Geplaatst door ZbaqZbaq


Op vertoon van vrouwelijk bloot heerst in het Islamitische Egypte een taboe
----------------------------------------------------------------





Mag mannelijk bloot wel in Egypte?

Goodnight
04-12-03, 16:31
Geplaatst door Daviddavid
Mag mannelijk bloot wel in Egypte?

Ga het eens proberen Daviddavid...
En waarom in hemelsnaam Touria Haoud for President???

Daviddavid
04-12-03, 16:33
Geplaatst door Goodnight
Ga het eens proberen Daviddavid...
En waarom in hemelsnaam Touria Haoud for President???


Toch maar niet doen, wil ik die Egyptenaren niet aandoen. En waarom niet? Touriya is geweldig!

Goodnight
04-12-03, 16:36
Geplaatst door Daviddavid
Toch maar niet doen, wil ik die Egyptenaren niet aandoen. En waarom niet? Touriya is geweldig!

Niet aandoen in de zin ze kunnen je weergaloze lijf niet weerstaan?Of
in de trant van nietaandoen want ze schrikken zich een hoedje?

Hmmm..ken haar niet.Maar ik heb alleen nog geen politieke aspiraties gezien of gehoord van haar....
Maar je valt toch helemaal niet op vrouwen?

Daviddavid
04-12-03, 16:39
Geplaatst door Goodnight
Niet aandoen in de zin ze kunnen je weergaloze lijf niet weerstaan?Of
in de trant van nietaandoen want ze schrikken zich een hoedje?

Hmmm..ken haar niet.Maar ik heb alleen nog geen politieke aspiraties gezien of gehoord van haar....
Maar je valt toch helemaal niet op vrouwen?

Dat laatste - vijftien jaar geleden was 't misschien nog leuk geweest. ach ja, we worden allemaal ouder.

Dat ik niet met vrouwen naar bed hoef, betekent toch niet dat ik ze niet kan bewonderen, waarderen en aardig kan vinden?

Goodnight
04-12-03, 16:56
Dat ik niet met vrouwen naar bed hoef, betekent toch niet dat ik ze niet kan bewonderen, waarderen en aardig kan vinden? [/B][/QUOTE]

Klopt, heb je helemaal gelijk in...sjees wat ben ik aardig vandaag.
Maar misschien had ik meer verwacht dat je zou plaatsen:

Gordon voor President ofzo....alhoewel ik vind Touria toch wel mooier...

Daviddavid
04-12-03, 16:59
Gadver, Gordon! Je schat me nu toch heel verkeerd in!

Overigens heeft Touriya geen enkele politieke aspiratie, noch het talent ervoor. Ze zat ooit in een soort panel bij B&W, iets over marokkaanse meiden. Veel intellectuele meiskes met hoofddoekjes die allemaal verstandige dingen riepen. Touriya zat er in vol ornaat tussen, een beetje verdwaasd glimlachend en voortdurend met heur haar te zwaaien. ze had geen idee waar de discussie over ging. Aandoenlijk.

Goodnight
04-12-03, 17:11
Geplaatst door Daviddavid
Gadver, Gordon! Je schat me nu toch heel verkeerd in!

Overigens heeft Touriya geen enkele politieke aspiratie, noch het talent ervoor. Ze zat ooit in een soort panel bij B&W, iets over marokkaanse meiden. Veel intellectuele meiskes met hoofddoekjes die allemaal verstandige dingen riepen. Touriya zat er in vol ornaat tussen, een beetje verdwaasd glimlachend en voortdurend met heur haar te zwaaien. ze had geen idee waar de discussie over ging. Aandoenlijk.

Sorry,maar dat was de eerste bekende nicht die bij mij opkwam.... :jeweetog:

Ik denk inderdaad het talent er niet voor.Overigens wil ze tegenwoordig beoordeeld worden op haar talenten,niet op haar Marokkaans zijn, dus zullen haar niet zo snel meer in arabisch sprekende rolletjes zien.

Groot gelijk!

Daviddavid
04-12-03, 17:15
Nou, in januari gaat Shouf Shouf Habibi in première, daarin speelt ze wederom een Marokkaanse dame. Wel een hele leuke overigens. Niet zo'n tut als in die ziekenhuisserie verleden jaar.

Goodnight
04-12-03, 17:23
Een medewerker van het bedrijf waar ik werk,speelt daar ook in.Hij speelde de vader in Naijb en Julia.
Ja maar die film is al een hele lange tijd in de maak geweest.Ze heeft nu een contract bij een van die bekende parfumfabriekjes..
Ik ken haar alleen van dat nummer waar ze Ofra Haza imiteerde...

Daviddavid
04-12-03, 17:26
Laat ik nu maar verklappen: ze is een erg goede vriendin van me.

Goodnight
04-12-03, 17:32
Aha...daaaarom draag je haar aan voor president.
Ze zou dan de eerste vrouwelijke president van Nederland worden geloof ik...