PDA

Bekijk Volledige Versie : Cees van Z. weet waar Peter R. de Vries zijn hond uitlaat



EDENAAR
04-12-03, 22:02
Peter R. de Vries ontmaskert getuige
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 4 december 2003 @ 22:45 - Bron: Nieuwslink
Peter R. de Vries heeft een gedetineerde die een aantal keer voor justitie in grote rechtszaken heeft getuigd, ontmaskerd als leugenaar. Het gaat om Cees van Z. (39), die eerder al door de Alkmaarse rechtbank als ongeloofwaardig ter zijde werd geschoven in de Wijker-moordzaak.

De zaak waar De Vries vanavond over berichtte, betrof de wegens moord op zijn vrouw Angelique veroordeelde Paul van O. Hij is door het Hof veroordeeld tot 16 jaar cel. In deze zaak beweerde Van Z. dat Van O. op de luchtplaats de moord tegenover hem bekende. Hij zou zijn vrouw hebben doodgestoken. Het lijk van Angelique is echter nooit gevonden, ook een mes is niet aangetroffen. Toch stelde het Hof in het arrest dat Angelique met een mes om het leven is gebracht, enkel op basis van Van Z.'s verklaring.

Ook in de Wijker-moordzaak kwam van Z. met een verhaal op de proppen dat één van de verdachten op de luchtplaats tegenover hem zou hebben bekend.

Cees van Z. was niet blij met de uitzending van vanavond. Vanuit de gevangenis belde hij De Vries op en bedreigde hem: ''Als mijn naam op televisie komt, komen daar gevolgen van. Ik weet waar je woont en waar jij je hond uitlaat". De Vries liet vanavond opnamen van de bedreigingen horen. De bandopnamen waarop Van Z. toegeeft gelogen te hebben over Van O. waren overigens heimelijk gemaakt door een advocaat van Van O.

Onlangs kwam Van Z. overigens met een verklaring dat hij weet wie verantwoordelijk is voor de vuurwerkramp in Enschede in mei 2000. De recherche in Enschede onderzoekt een en ander nog.

In de zaak van Paul van O. is inmiddels al een cassatieverzoek ingediend door zijn advocaat. De valse getuigenis van Van Z. zal daarbij wellicht cruciaal zijn.

nl-x
04-12-03, 22:27
Ik vind die de Vries toch zo een misselijk-makend-ventje.

Komt alsmaar popie-jopie doen met zn macho en narcistische uitzendingen die meer in het teken van hemzelf staan dan wat ie probeert voor elkaar te krijgen.

En altijd wel dat ie graag laat zien hoe hij bedreigd wordt, of aangevallen wordt, of dat ie zelf gaat aanvallen. (Vooral dat laatste irriteert mij mateloos)

Mensen die hem goed vinden kan ik ook niet zo 123 begrijpen. Zoiets, daar kijk je toch zo doorheen?

dodi_vega
04-12-03, 22:41
Geplaatst door nl-x
Ik vind die de Vries toch zo een misselijk-makend-ventje.

Komt alsmaar popie-jopie doen met zn macho en narcistische uitzendingen die meer in het teken van hemzelf staan dan wat ie probeert voor elkaar te krijgen.

En altijd wel dat ie graag laat zien hoe hij bedreigd wordt, of aangevallen wordt, of dat ie zelf gaat aanvallen. (Vooral dat laatste irriteert mij mateloos)

Mensen die hem goed vinden kan ik ook niet zo 123 begrijpen. Zoiets, daar kijk je toch zo doorheen?


Toch vind ik hm Goed..!

Hij Lost Zaken op.. die de politie hoort op te lossen..!!

Hijs Straight.. en recht door zee.. ! Vind Ik..!!


En op de een of andere manier.. pakt hij bepaalde zaken beter aan dan de Police.. !!!

nl-x
04-12-03, 22:45
Geplaatst door dodi_vega
Toch vind ik hm Goed..!

Hij Lost Zaken op.. die de politie hoort op te lossen..!!

Hijs Straight.. en recht door zee.. ! Vind Ik..!!


En op de een of andere manier.. pakt hij bepaalde zaken beter aan dan de Police.. !!!

Ach man, hij is tuig van de richel himself. Enige reden waarom hij sommige dingen gedaan krijgt is omdat zelf ook zo crimineel als de pest is, en veel contacten heeft in de onderwereld.

dodi_vega
04-12-03, 22:49
Geplaatst door nl-x
Ach man, hij is tuig van de richel himself. Enige reden waarom hij sommige dingen gedaan krijgt is omdat zelf ook zo crimineel als de pest is, en veel contacten heeft in de onderwereld.


Tjah.. hij blijft gewoon Goed..!!

:)

EDENAAR
05-12-03, 07:18
ik haat sjekkama,