PDA

Bekijk Volledige Versie : Verboden voor Nederlanders



Marsipulami
08-12-03, 17:48
Verboden voor Nederlanders


AMSTERDAM - Coffeeshop Smokey, gevestigd op het Rembrandtplein in Amsterdam, houdt er wel een zeer merkwaardig deurbeleid op na. Het hasjcafé weigert namelijk Nederlanders, omdat het de voorkeur geeft aan een cliëntèle die uitsluitend uit toeristen bestaat.

De 'discriminatie' kwam aan het licht toen twee Amsterdamse raadsleden in het naastgelegen Schiller-café hadden afgesproken. Toen dat nog gesloten bleek, wilden zij zolang in de coffeeshop even een kopje koffie drinken. Tot hun stomme verbazing werden zij geweigerd omdat ze Nederlander zijn, aldus de raadsleden in De Telegraaf.

Een woordvoerder van de zaak bevestigt het deurbeleid: "Dat werkt voor ons veel makkelijker." Toeristen zouden last hebben van de Nederlanders, die urenlang zitten te blowen zonder iets te bestellen. De raadsleden hebben inmiddels bij de politie aangifte van discriminatie gedaan.

www.kifkif.be

nl-x
08-12-03, 17:51
Jah, daar zou ik nou als toerist echt last van hebben... Dat die Nederlanders niets bestellen. :duim:

Hay Jouhara
08-12-03, 18:33
Maar dat is toch wereldwijd bekend :tik:

Marsipulami
09-12-03, 01:21
:lole:

Tara
09-12-03, 02:19
Ach, coffeeshops genoeg in dit land, laten ze die toeristen maar lekker uitkleden. KASSA! :lachu:

Hansje
09-12-03, 08:06
Geplaatst door hay jouhara
Maar dat is toch wereldwijd bekend :tik:

Ja, kijken, kijken, niet kopen! :rolleyes:

Aisha

Hay Jouhara
09-12-03, 08:34
Geplaatst door Hansje
Ja, kijken, kijken, niet kopen! :rolleyes:

Aisha

jij bent er ook vroeg bij
eerste wat ik doe op school is naar maroc.nl surfen :haha:

et_2000nl
09-12-03, 08:50
Hang een camera om je nek, Ray Ban zonnebril (mijn neefje verkoopt immitaties, voor de wat zuinigere nederlanders) draag een bermuda shirt, een korte broek, Nike's er onder, NO QUESTIONS ASKED, je bent zo binnen.

jaja
09-12-03, 08:57
Geplaatst door hay jouhara
Maar dat is toch wereldwijd bekend :tik: zelfs op maroc.nl
zie:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1074546#post1074546

België loopt geloof ik weer eens wat achter in de vrije nieuwsgaring ...

barfly
09-12-03, 09:07
Geplaatst door et_2000nl
Hang een camera om je nek, Ray Ban zonnebril (mijn neefje verkoopt immitaties, voor de wat zuinigere nederlanders) draag een bermuda shirt, een korte broek, Nike's er onder, NO QUESTIONS ASKED, je bent zo binnen.

Tssk, ik zet mijn "Ich gehöre zu die mannschaft" gezicht op en wandel naar binnen en zeg: Scheiße! Ich brauche troken jetzt! Schnell gibt mir troken!
Ik durf te wedden dat ik dan wel wat kan kopen, al is het geperste paardenshit...

et_2000nl
09-12-03, 09:21
Geplaatst door barfly
Tssk, ik zet mijn "Ich gehöre zu die mannschaft" gezicht op en wandel naar binnen en zeg: Scheiße! Ich brauche troken jetzt! Schnell gibt mir troken!
Ik durf te wedden dat ik dan wel wat kan kopen, al is het geperste paardenshit...

En als ze je duits niet begrijpen, ga je gewoon nog harder schreeuwen.... Dan pas ben je een echte!!!!

Hansje
09-12-03, 09:23
Geplaatst door hay jouhara
jij bent er ook vroeg bij
eerste wat ik doe op school is naar maroc.nl surfen :haha:

Nee ben lekker thuis.

Er zijn een heel stel leraren ziek.

Waaronder die van wiskunde...hoera. ( ik haat wiskunde)

Aisha