PDA

Bekijk Volledige Versie : Ahmed Azzuz (AEL) aangehouden na verstoren nieuws ATV



Marsipulami
09-12-03, 22:28
Ahmed Azzuz aangehouden na verstoren nieuws ATV

ANTWERPEN 09/12 (BELGA) = Ahmed Azzuz, voorman van de Arabisch Europese Liga (AEL), is dinsdagavond administratief aangehouden nadat hij een nieuwsuitzending van de regionale televisiezender ATV had verstoord. Kort na het begin van de nieuwsuitzending om 18.30 uur verscheen Azzuz achter presentatrice Bieke Ilegems in beeld met een Palestijnse vlag.De actie van de AEL kadert in de herdenking van de eerste Palestijnse Intifada die dinsdag plaatsvindt, zo rechtvaardigt de Liga haar optreden. Volgens de AEL brengt de regionale zender "de betrekkingen die Antwerpen nog steeds onderhoudt met de koloniale terroristische staat Israël positief in beeld". Azzuz werd na zijn interventie administratief opgepakt wegens het verstoren van de orde. (DWM).

an3sdej
09-12-03, 22:33
Tja huisvredebreuk :melig: , ohohoh wat maken die mensen het zichzelf onmogelijk. :stout:

MocroStyle
09-12-03, 22:39
Geplaatst door an3sdej
Tja huisvredebreuk :melig: , ohohoh wat maken die mensen het zichzelf onmogelijk. :stout:

huisvredebreuk? hoe noem je dan een bulldozer die je huis platwalst?

Qwertyno
09-12-03, 22:42
Mars, Waarom hetzelfde twee keer onder een andere titel?

Actie van AEL... Ik zie het al voor me.. een grappige vertoning...Jammer dat ik het niet gezien heb.. Is het uitgezonden?

En ja... bepaalde mensen of bepaalde activisten doen soms inderdaad vreemde dingen... denk aan andere activisten bijvoorbeeld greenpeace, mensen die naakt gaan, mensen die zichzelf van kant maken enz...

Marsipulami
09-12-03, 22:49
Geplaatst door Qwertyno
Mars, Waarom hetzelfde twee keer onder een andere titel?

Actie van AEL... Ik zie het al voor me.. een grappige vertoning...Jammer dat ik het niet gezien heb.. Is het uitgezonden?

En ja... bepaalde mensen of bepaalde activisten doen soms inderdaad vreemde dingen... denk aan andere activisten bijvoorbeeld greenpeace, mensen die naakt gaan, mensen die zichzelf van kant maken enz...

Omdat het twee verschillende berichten zijn ? Niet ? Ik heb ze zelf niet helemaal gelezen. Verder vind ik het wel een goede actie van verzet. Hij doet daar niemand kwaad mee.

Qwertyno
09-12-03, 22:55
Geplaatst door Marsipulami
Omdat het twee verschillende berichten zijn ? Niet ? Ik heb ze zelf niet helemaal gelezen. Verder vind ik het wel een goede actie van verzet. Hij doet daar niemand kwaad mee.


Ahmed Azzuz aangehouden na verstoren nieuws ATV

ANTWERPEN 09/12 (BELGA) = Ahmed Azzuz, voorman van de Arabisch Europese Liga (AEL), is dinsdagavond administratief aangehouden nadat hij een nieuwsuitzending van de regionale televisiezender ATV had verstoord. Kort na het begin van de nieuwsuitzending om 18.30 uur verscheen Azzuz achter presentatrice Bieke Ilegems in beeld met een Palestijnse vlag.De actie van de AEL kadert in de herdenking van de eerste Palestijnse Intifada die dinsdag plaatsvindt, zo rechtvaardigt de Liga haar optreden. Volgens de AEL brengt de regionale zender "de betrekkingen die Antwerpen nog steeds onderhoudt met de koloniale terroristische staat Israël positief in beeld". Azzuz werd na zijn interventie administratief opgepakt wegens het verstoren van de orde. (DWM).


AEL voert ook actie bij VRT

BRUSSEL 09/12 (BELGA) = Drie militanten van de AEL zijn dinsdagavond de VRT-studio binnengedrongen waar het programma TerZake werd uitgezonden. De mannen kwamen niet in beeld, maar de uitzending werd door de beeldregie rond 20.10 uur kort onderbroken. Er kwam een 'even geduld'-verzoek in beeld. De indringers zijn buitengezet en werden daar door de politie opgepakt.In een mededeling zegt het AEL dat ter gelegenheid van de eerste Palestijnse Intifada "AEL-militanten vanaf 20.00 uur actie gevoerd hebben aan de VRT gebouwen en het live actualiteitsprogramma TerZake hebben onderbroken. Als belastingbetalers zijn wij niet tevreden met de berichtgeving over de Palestijnse zaak. Neutraliteit tussen een onderdrukker en onderdrukten is uit den boze en staat gelijk aan steun aan de onderdrukker", aldus nog de mededeling. (DWM).

Ze zijn inderdaad een beetje verschillend. Ik heb de een niet volledig gelezen.
Maar de actievoerders zijn dus niet in beeld gekomen... Jammer...

observer
10-12-03, 10:04
Geplaatst door MocroStyle
huisvredebreuk? hoe noem je dan een bulldozer die je huis platwalst? huisbreuk?

domme actie

getuigd ook weer van hoe de denkwijze is bij de ael dat ze dus de pers willen vertellen wat ze moeten denken en zeggen