PDA

Bekijk Volledige Versie : Website AEL offline door actie weblog



Dutchguy
10-12-03, 12:12
Website AEL offline door actie weblog


De actie die Arabisch Europese Liga (AEL) gisteren voerde op de A10 bij Amsterdam, is één van de redacteuren van weblog GeenStijl in het verkeerde keelgat geschoten.

De bezetting van de A10 door de AEL, zoals GeenStijl het noemt, moest worden beantwoord met een soortgelijke actie: de bezetting van de website van de Nederlandse afdeling van de AEL.

De site is offline door het ontbreken van een goede beveiliging. Database- en wachtwoordgegevens konden eenvoudig worden achterhaald, waardoor op de site alleen nog de medeling "Niet beschikbaar. Deze pagina bestaat niet" is te lezen. GeenStijl spreekt van een "geslaagde bezetting".

Update 12.16
Inmiddels is de melding op de website van de AEL vervangen door: "Access denied. You don't have permission to access this area". Wellicht dat men probeert de site opnieuw online te zetten.

Het originele bericht werd om 11.53 uur geplaatst.

www.fokzine.net

et_2000nl
10-12-03, 12:18
Geplaatst door Dutchguy
Website AEL offline door actie weblog


De actie die Arabisch Europese Liga (AEL) gisteren voerde op de A10 bij Amsterdam, is één van de redacteuren van weblog GeenStijl in het verkeerde keelgat geschoten.

De bezetting van de A10 door de AEL, zoals GeenStijl het noemt, moest worden beantwoord met een soortgelijke actie: de bezetting van de website van de Nederlandse afdeling van de AEL.

De site is offline door het ontbreken van een goede beveiliging. Database- en wachtwoordgegevens konden eenvoudig worden achterhaald, waardoor op de site alleen nog de medeling "Niet beschikbaar. Deze pagina bestaat niet" is te lezen. GeenStijl spreekt van een "geslaagde bezetting".

Update 12.16
Inmiddels is de melding op de website van de AEL vervangen door: "Access denied. You don't have permission to access this area". Wellicht dat men probeert de site opnieuw online te zetten.

Het originele bericht werd om 11.53 uur geplaatst.

www.fokzine.net

Kon er inderdaad ook niet terecht om een bericht na te checken, ik verdacht NieuwRechts al van de daad. Deze actie is net zo ludiek als die van de AEL....
Als ze bij de AEL nog een nerd zoeken die die zooi dicht kan timmeren tegen een volgende "ludieke actie", een beetje computer security expert kost toch al gauw zo'n 200 Euri/uur.... Ik doe het voor de helft.... :blij:

Victory
10-12-03, 12:39
De webhost zelf heeft hier mee temaken.

an3sdej
10-12-03, 12:43
:haha:

MocroStyle
10-12-03, 13:08
van www.geenstijl.nl:


Bezet
Gisteravond kwam Fleischbaum ruim een uur te laat op de redactie aan. Oorzaak? De AEL bleek zich weer eens te vervelen. Nu zult u ons natuurlijk nooit meer horen zeggen dat dit waarschijnlijk met hun achterlijke cultuur te maken heeft, want het MDI heeft een oogje op ons. Desondanks is de reden voor deze bezetting ons volledig ontschoten en begrip kunnen we er al helemaal niet voor opbrengen. Maar goed, dit terzijde. Laten we ons richten op de bezetting en indring acties van de AEL en de reflectie daarvan op de internetwereld. Natuurlijk volgen wij grote voorbeelden als deze op de voet en zijn dan als meelopers meteen geneigd soortgelijke acties op touw te zetten. Dit alles natuurlijk in teken van de bevrijding van pluizige beestjes in Ramallah. Zo kunt u hier wat gegevens vinden van deze heerlijke partij. Kijken we wat verder komen we hier, hier, hier, hier, hier en hier. Doet u ook mee met de bezetting van de AEL?
UPDATE: De bezetting is blijkbaar geslaagd, AEL offline (de links zijn nog werkend)

Ik heb nog wat andere berichten gelezen op die site, word je niet echt vrolijk van :moe:

dat hun site moge worden bestookt met digitale ongein!

Dutchguy
10-12-03, 13:12
Beetje ranzige en smakeloze site inderdaad.

observer
10-12-03, 13:15
moet de ael toch wel deugd doen dat zij inspiratie zijn voor een hele nieuwe generatie actievoerders

wie nerds aan het actievoeren kan krijgen moet wel gezegend zijn

ik zou niet graag de ael website hosten zal niet de laatste keer zijn

ael is net koortslip

echt gevaarlijk is het niet maar oh zo irritant

freya
10-12-03, 13:19
De site van AEL-NL was gister de hele dag al ofline, kan dus geen reactie op de akties zijn.

Sommigen zieligerds willen met de valse eer aan de haal :moe:

et_2000nl
10-12-03, 13:25
Geplaatst door MocroStyle
van www.geenstijl.nl:



Ik heb nog wat andere berichten gelezen op die site, word je niet echt vrolijk van :moe:

dat hun site moge worden bestookt met digitale ongein!

Idd, ik kende die site niet en had dat graag zo gehouden.... :moe: Ze zeggen zelf dat ze (ook) door het MDI in de gaten worden gehouden....

nl-x
10-12-03, 13:32
Dit stond dus ook daar bij dat onderwerp



Nu nog maroc.nl "uitschakelen"

. Frank 10-12-2003 @ 12:04

freya
10-12-03, 13:35
Geplaatst door MocroStyle
van www.geenstijl.nl:



Ik heb nog wat andere berichten gelezen op die site, word je niet echt vrolijk van :moe:

dat hun site moge worden bestookt met digitale ongein!

Bij de reacties staat tussen de bedreigingen van AEL leden ook dit:


Hopen dat AEL.nl nog heel lang down blijft. Nu nog
maroc.nl. Zijn er mensen die er genoeg verstand van
hebben om die ook down te krijgen?

:moe:

Tomas
10-12-03, 13:39
Hier staan ook wel eens dergelijke bedreigingen van Victory. Dus doe allemaal maar niet zo schijnheilig. "Wij" zijn echt niet beter dan "zij".

MocroStyle
10-12-03, 13:41
Warning: mysql_connect(): Access denied for
user: 'marocnldb@localhost' (Using password: YES)
in /home/marocnl/public_html/nieuws/photopost/pp-
inc.php on line 55
I cannot connect to the PhotoPost database.
[$php_errormsg]


ze willen wat zeggen, maar weten niet zo goed hoe je zo'n db insert querie uitvoert

voor de mensen van geenstijl.nl:

- klik op nieuw bericht
- vul onderwerp in
- tik wat tekst in het tekstvlak
- druk op post

:melig:

et_2000nl
10-12-03, 13:50
Geplaatst door freya
De site van AEL-NL was gister de hele dag al ofline, kan dus geen reactie op de akties zijn.

Sommigen zieligerds willen met de valse eer aan de haal :moe:

Freya, ik moet dit ontkennen, ik heb gisteren nacht/vanochtend vroeg, weet niet meer precies hoe laat het was, er nog aandachtig zitten te lezen en er uit gequoteerd....

We wachten het offieciele standpunt van de AEL....

freya
10-12-03, 13:52
Geplaatst door et_2000nl
Freya, ik moet dit ontkennen, ik heb gisteren nacht/vanochtend vroeg, weet niet meer precies hoe laat het was, er nog aandachtig zitten te lezen en er uit gequoteerd....

We wachten het offieciele standpunt van de AEL....

Vannacht was er idd weer even een verouderde versie online, maar gister was de zaak de hele dag onbereikbaar.

et_2000nl
10-12-03, 13:55
Geplaatst door nl-x
Dit stond dus ook daar bij dat onderwerp

Maar "wij" hebben nl-x, en eventueel activisten die maroc.nl in de lucht houden.... Goh, dat ik mezelf ooit activist zou noemen.... :blij:

En ik heb nog wel wat vage DDOS script kiddies binnen handbereik die een handje willen helpen met de "counter" attack.... :D

Tomas
10-12-03, 13:58
Geplaatst door et_2000nl
Maar "wij" hebben nl-x, en eventueel activisten die maroc.nl in de lucht houden.... Goh, dat ik mezelf ooit activist zou noemen.... :blij:

En ik heb nog wel wat vage DDOS script kiddies binnen handbereik die een handje willen helpen met de "counter" attack.... :D

Ik vind 't best, zolang je je maar niet moreel superieur waant.

Dhalsim
10-12-03, 13:59
het zal wel ff duren voordat de AEL-site weer online is...ik hoorde dat de database gewist is...tenzij ze zo slim zijn geweest om regelmatig een backup te maken (wat ik me niet kan voorstellen) heb je die rotzooi dus niet zo 1-2-3 weer up and running...

Tja, wie kaatst...

et_2000nl
10-12-03, 14:01
Geplaatst door Tomas
Ik vind 't best, zolang je je maar niet moreel superieur waant.

:haha:

Ik ben te bescheiden om dat van mijzelf te zeggen, maar als een ander dat vind zal ik hem of haar niet stoppen.... :ego:

et_2000nl
10-12-03, 14:02
Geplaatst door freya
Vannacht was er idd weer even een verouderde versie online, maar gister was de zaak de hele dag onbereikbaar.

Chips, heb ik oude zooi lopen quoteren.... :moe:

freya
10-12-03, 14:04
Geplaatst door et_2000nl
Chips, heb ik oude zooi lopen quoteren.... :moe:

:hihi:

et_2000nl
10-12-03, 14:21
Geplaatst door freya
:hihi:

Ach, ik heb me er al bij neergelegd, van mijzelf of gequoteerd van een ander, het blijft ouwe zooi.... :blij: Laat ik daar een ander de schuld niet van geven....

nl-x
10-12-03, 14:34
Streelt mn egootje wel dat we nog up zijn :D

Ik zal zo nu en dan eens een extra backup laten maken. Mocht er echt eens stront aan de knikker zijn, moeten we in 15 minuten weer terug zijn. :nerd:

Geen stijl.nl komt zichzelf nog wel eens tegen. Zulke foute mensen laten zien dat ze geen leven hebben, en dat ze alleen maar destructief bezig zijn.

Ik hoop ook dat ze Juridisch goed aangepakt worden. Zelf twijfel ik of ik naar de Politie zou moeten stappen met wat er nu al staat op hun site. (Waaronder logs waarmee ze proberen te connecten met onze DB.) Zal wel niet veel nut hebben misschien, als de Politie lui doet.

Voor de rest kan Geenstijl maar blijven :huil: :huil: :huil: over hoe ze de AEL wel niet mogen. Misschien hebben ze de AEL nu wel aan extra aandacht geholpen in de media.

Geenstijl :vingers:

MocroStyle
10-12-03, 14:58
Geplaatst door nl-x
Streelt mn egootje wel dat we nog up zijn :D

Ik zal zo nu en dan eens een extra backup laten maken. Mocht er echt eens stront aan de knikker zijn, moeten we in 15 minuten weer terug zijn. :nerd:

Geen stijl.nl komt zichzelf nog wel eens tegen. Zulke foute mensen laten zien dat ze geen leven hebben, en dat ze alleen maar destructief bezig zijn.

Ik hoop ook dat ze Juridisch goed aangepakt worden. Zelf twijfel ik of ik naar de Politie zou moeten stappen met wat er nu al staat op hun site. (Waaronder logs waarmee ze proberen te connecten met onze DB.) Zal wel niet veel nut hebben misschien, als de Politie lui doet.

Voor de rest kan Geenstijl maar blijven :huil: :huil: :huil: over hoe ze de AEL wel niet mogen. Misschien hebben ze de AEL nu wel aan extra aandacht geholpen in de media.

Geenstijl :vingers:

bestook desbetreffende provider met abuse mailtjes. Desnoods knutsel je zelf leuke firewall logfiles:)

barfly
10-12-03, 15:13
root@laptop:~# nmap -sS -O www.maroc.nl

Starting nmap 3.45 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2003-12-10 16:01 CET
Interesting ports on www.maroc.nl (194.109.154.227):
(The 1654 ports scanned but not shown below are in state: closed)
PORT STATE SERVICE
21/tcp open ftp
22/tcp open ssh
23/tcp open telnet
80/tcp open http
8080/tcp open socks
12345/tcp open BO
31337/tcp open elite
Device type: general purpose
Running: Linux 2.4.X|2.5.X
OS details: Linux Kernel 2.4.0 - 2.5.20
Uptime 2.082 days (since Mon Dec 08 14:04:30 2003)

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 5.281 seconds
root@laptop:~#

Mwah Maroc ziet er best veilig uit :haha:

Puk
10-12-03, 15:40
Geplaatst door Dutchguy
Website AEL offline door actie weblog


De actie die Arabisch Europese Liga (AEL) gisteren voerde op de A10 bij Amsterdam, is één van de redacteuren van weblog GeenStijl in het verkeerde keelgat geschoten.

De bezetting van de A10 door de AEL, zoals GeenStijl het noemt, moest worden beantwoord met een soortgelijke actie: de bezetting van de website van de Nederlandse afdeling van de AEL.

De site is offline door het ontbreken van een goede beveiliging. Database- en wachtwoordgegevens konden eenvoudig worden achterhaald, waardoor op de site alleen nog de medeling "Niet beschikbaar. Deze pagina bestaat niet" is te lezen. GeenStijl spreekt van een "geslaagde bezetting".

Update 12.16
Inmiddels is de melding op de website van de AEL vervangen door: "Access denied. You don't have permission to access this area". Wellicht dat men probeert de site opnieuw online te zetten.

Het originele bericht werd om 11.53 uur geplaatst.

www.fokzine.net

Jah... dit is natuurlijk een geweldige actie van die jongens van Geen Stijl!

:lol:

MocroStyle
10-12-03, 17:32
Geplaatst door Puk
Jah... dit is natuurlijk een geweldige actie van die jongens van Geen Stijl!

:lol:

die site van hun ligt ook op zen gat :lol:

ok, wie was het? :zweep:

et_2000nl
10-12-03, 18:04
Geplaatst door barfly
root@laptop:~# nmap -sS -O www.maroc.nl

Starting nmap 3.45 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2003-12-10 16:01 CET
Interesting ports on www.maroc.nl (194.109.154.227):
(The 1654 ports scanned but not shown below are in state: closed)
PORT STATE SERVICE
21/tcp open ftp
22/tcp open ssh
23/tcp open telnet
80/tcp open http
8080/tcp open socks
12345/tcp open BO
31337/tcp open elite
Device type: general purpose
Running: Linux 2.4.X|2.5.X
OS details: Linux Kernel 2.4.0 - 2.5.20
Uptime 2.082 days (since Mon Dec 08 14:04:30 2003)

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 5.281 seconds
root@laptop:~#

Mwah Maroc ziet er best veilig uit :haha:

ftp en telnet open noem ik niet echt secure.... Plain ascii passwords over het net.... :moe:

et_2000nl
10-12-03, 18:05
Geplaatst door MocroStyle
die site van hun ligt ook op zen gat :lol:

ok, wie was het? :zweep:

Pukkie volgens mij....

Maar zo even was ie nog/weer op....

barfly
10-12-03, 18:18
Geplaatst door et_2000nl
ftp en telnet open noem ik niet echt secure.... Plain ascii passwords over het net.... :moe:

Gelukkig is die van Maroc.nl niet ecxht maar die hieronder van www.ael.nl wel en ze hebben er geen donder van geleerd zo te zien :haha:

Starting nmap 3.45 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2003-12-10 19:14 CET
Interesting ports on 64.191.62.185:
(The 1637 ports scanned but not shown below are in state: closed)
PORT STATE SERVICE
1/tcp open tcpmux
21/tcp open ftp
22/tcp open ssh
25/tcp open smtp
53/tcp open domain
80/tcp open http
110/tcp open pop-3
111/tcp open rpcbind
135/tcp filtered msrpc
137/tcp filtered netbios-ns
138/tcp filtered netbios-dgm
139/tcp filtered netbios-ssn
143/tcp open imap
443/tcp open https
445/tcp filtered microsoft-ds
465/tcp open smtps
993/tcp open imaps
995/tcp open pop3s
1214/tcp filtered fasttrack
3306/tcp open mysql
Device type: general purpose
Running: Linux 2.4.X|2.5.X
OS details: Linux Kernel 2.4.0 - 2.5.20
Uptime 0.289 days (since Wed Dec 10 12:19:28 2003)

Blade20
10-12-03, 18:31
Hulde aan het digitale cyberleger!

Meer kan ik niet zeggen. Ongetwijfeld komt het AEL met pittege woorden aanzetten die deze daad veroordelen en als alweer een 'bewijs' zullen aanzien dat Moslims worden onderdrukt, en dat terwijl ze toch echt zelf schuld hieraan zijn door hun provocerende manier van reageren.
Maar gelukkig kunnen we ze dan even onze mening van die blokkande in hun r**t schuiven.

Shefayim
10-12-03, 21:27
Ja, zeer goed actie van Geenstijl.nl. Sowieso vind ik de acties van de AEL echt nergens op slaan. Het enige wat ze met de acties bereiken is dat de autochtone NL-er nog negatiever kijkt tegen de Marrokkaanse gemeenschap. Waardoor die zich weer voor gedenigreerd, waadoor de AEL acties nog militanter worden.


Een woordvoerster van de AEL was op de hoogte van de aanval van de site. ,,Maar ik wist niet dat GeenStijl er achter zat. Ik vind het een beetje een domme actie. Ga de dialoog aan, stuur ons een mail. We willen graag over alles in debat.''

Erg grappig. De AEL wil in debat. Maar het enige wat ze doen is schreeuwen en actievoeren. Ze willen bv. ook niet in debat met het CIDI. Ik vind dat allemaal erg kinderachtig.

Puk
10-12-03, 22:30
Geplaatst door Shefayim
Ja, zeer goed actie van Geenstijl.nl. Sowieso vind ik de acties van de AEL echt nergens op slaan. Het enige wat ze met de acties bereiken is dat de autochtone NL-er nog negatiever kijkt tegen de Marrokkaanse gemeenschap. Waardoor die zich weer voor gedenigreerd, waadoor de AEL acties nog militanter worden.



Erg grappig. De AEL wil in debat. Maar het enige wat ze doen is schreeuwen en actievoeren. Ze willen bv. ook niet in debat met het CIDI. Ik vind dat allemaal erg kinderachtig.

De acties van de Arabische Europese Hamas zullen zeer zeker nog militanter en geweldadiger worden. Zoals in België. Dat heb je goed gezien.

Let maar op: de AEH heeft nu zogenaamde 'politieke gevangenen' waar ze herrie over gaan maken. Dat is de strategie van de AEH: de boel op scherp zetten, de Marokkanen een hoek in laten drijven, frustreren en de Marokkanen voor het Hamas-karretje spannen.

Dit gaat uit de hand lopen. Precies wat Abou Jahjah wil. Het gaat niet om Marokkanen of om moslims. Het gaat Abou Jahjah slechts om Arabieren.

Als je Abou Jahjah een geweldige vent vindt dan druk je een adder aan je borst.

MocroStyle
10-12-03, 22:37
Geplaatst door Puk
De acties van de Arabische Europese Hamas zullen zeer zeker nog militanter en geweldadiger worden. Zoals in België. Dat heb je goed gezien.

Let maar op: de AEH heeft nu zogenaamde 'politieke gevangenen' waar ze herrie over gaan maken. Dat is de strategie van de AEH: de boel op scherp zetten, de Marokkanen een hoek in laten drijven, frustreren en de Marokkanen voor het Hamas-karretje spannen.

Dit gaat uit de hand lopen. Precies wat Abou Jahjah wil. Het gaat niet om Marokkanen of om moslims. Het gaat Abou Jahjah slechts om Arabieren.

Als je Abou Jahjah een geweldige vent vindt dan druk je een adder aan je borst.

je valt in herhaling PUK.

PS: wanneer komt je stripboek uit over de Arabisch Europese Hezbollah?

Puk
10-12-03, 22:42
Geplaatst door MocroStyle
je valt in herhaling PUK.

PS: wanneer komt je stripboek uit over de Arabisch Europese Hezbollah?

En ik zal het blijven herhalen totdat de AEH niet meer bestaat.

Een stripboek... is wel een goed idee!
Het zijn echt een stelletje stripfiguren bij de AEH.

Abou Jahjah en de Maffe Moslims. :maf:

MocroStyle
10-12-03, 22:46
Ik dacht dat jij stomdronken het leven door wankelde, maar je hebt er dus toch nog een levensdoel op na gehouden.


En ik zal het blijven herhalen totdat de AEH niet meer bestaat.

Gooo PUK! (over striphelden gesproken) :haha:

Puk
10-12-03, 22:52
Geplaatst door MocroStyle
Ik dacht dat jij stomdronken het leven door wankelde, maar je hebt er dus toch nog een levensdoel op na gehouden.



Gooo PUK! (over striphelden gesproken) :haha:

Nou je het erover hebt!

Effe een pilsje opentrekken!

Proost!

En inderdaad... zo'n fascist als Abou Jahjah mag van mij direct een enkeltje Libanon...

et_2000nl
10-12-03, 22:56
Geplaatst door Puk
Nou je het erover hebt!

Effe een pilsje opentrekken!

Proost!

En inderdaad... zo'n fascist als Abou Jahjah mag van mij direct een enkeltje Libanon...

Nou nou Pukkie, het is ook mijn vriend niet.... In Belgie blijven is voor mij ook goed....

barfly
10-12-03, 23:00
Ik ben het niet vaak met PuK eens, maar dat AJJ wel zoo hard het land moet worden uitgetrapt dat z'n uitkering 'em na gestuurdt moet worden. Daar is niks mis mee :D

MocroStyle
10-12-03, 23:02
Geplaatst door barfly
Ik ben het niet vaak met PuK eens, maar dat AJJ wel zoo hard het land moet worden uitgetrapt dat z'n uitkering 'em na gestuurdt moet worden. Daar is niks mis mee :D

typisch Hollandse beleid, wegtrappen maar wel de uitkering netjes storten op zijn Libanese bankrekening :moe:

Puk
10-12-03, 23:02
Geplaatst door et_2000nl
Nou nou Pukkie, het is ook mijn vriend niet.... In Belgie blijven is voor mij ook goed....

Ik moet het toch met je oneens zijn.

Zo'n actie van de AEH op de Ringweg is misschien nog ludiek te noemen.
Maar daar zal het niet bij blijven.
Ook al heeft de AEH maar 100 leden.
Er hoeven maar een handvol gekken tussen te zitten die bereid zijn zich voor Abou Jahjah te laten ontploffen.
Okay... daar lach je nu misschien om. Maar Abou Jahjah heeft duidelijk laten weten veel te voelen voor martelaarsacties.

Kwestie van tijd.

En ik vrees dat ik gelijk ga krijgen.

et_2000nl
10-12-03, 23:12
Geplaatst door Puk
Ik moet het toch met je oneens zijn.

Zo'n actie van de AEH op de Ringweg is misschien nog ludiek te noemen.
Maar daar zal het niet bij blijven.
Ook al heeft de AEH maar 100 leden.
Er hoeven maar een handvol gekken tussen te zitten die bereid zijn zich voor Abou Jahjah te laten ontploffen.
Okay... daar lach je nu misschien om. Maar Abou Jahjah heeft duidelijk laten weten veel te voelen voor martelaarsacties.

Kwestie van tijd.

En ik vrees dat ik gelijk ga krijgen.

Ik walg ook van Baboe (maleis voor hulpje) DjahDjah.... Er zijn meer potentiele mafkezen en erger, buiten de AEL dan er binnen. Verbieden of uitwijzing maakt de zaak mijn insziens alleen nog maar erger. Daarom om de ludieke acties lachen, en de serieuze hard aanpakken.... Anders staat de NL wet ook niet toe, en ik denk dat het voldoende is....

ET

Puk
10-12-03, 23:19
Geplaatst door et_2000nl
Ik walg ook van Baboe (maleis voor hulpje) DjahDjah.... Er zijn meer potentiele mafkezen en erger, buiten de AEL dan er binnen. Verbieden of uitwijzing maakt de zaak mijn insziens alleen nog maar erger. Daarom om de ludieke acties lachen, en de serieuze hard aanpakken.... Anders staat de NL wet ook niet toe, en ik denk dat het voldoende is....

ET

Die Nederlandse wetten moeten dan wel verder worden aangescherpt. Maar daar is men al mee bezig. Ik hoop met jou dat het genoeg is om rotzooi te voorkomen.

an3sdej
10-12-03, 23:24
Ik lees hier steeds dat jij Michiel bent van nieuw rechts. Als dat zo is reageer dan even op mijn E-mail adres!

T.A.F.K.A.Z
10-12-03, 23:26
De AEL sterft een zachte dood. Daar hebben ze niemand voor nodig.

Puk
10-12-03, 23:27
Geplaatst door an3sdej
Ik lees hier steeds dat jij Michiel bent van nieuw rechts. Als dat zo is reageer dan even op mijn E-mail adres!

Ach ach... da's een running gag van Royce. :haha:
Doet het nog steeds goed.

Is dus niet zo...

Royce
10-12-03, 23:27
Geplaatst door an3sdej
Ik lees hier steeds dat jij Michiel bent van nieuw rechts. Als dat zo is reageer dan even op mijn E-mail adres!



:p

Puk
10-12-03, 23:28
Geplaatst door Royce
:p

Nare man!

freya
11-12-03, 09:52
Geplaatst door Puk
De acties van de Arabische Europese Hamas zullen zeer zeker nog militanter en geweldadiger worden. Zoals in België. Dat heb je goed gezien.

Hoe geweldadig is de AEL dan in Belgie?


Let maar op: de AEH heeft nu zogenaamde 'politieke gevangenen' waar ze herrie over gaan maken. Dat is de strategie van de AEH: de boel op scherp zetten, de Marokkanen een hoek in laten drijven, frustreren en de Marokkanen voor het Hamas-karretje spannen.

Overdrijven is ook een kunst, zijn nog niet allemaal al weer vrij dan?


Dit gaat uit de hand lopen. Precies wat Abou Jahjah wil. Het gaat niet om Marokkanen of om moslims. Het gaat Abou Jahjah slechts om Arabieren.

Hoe weet je dat zo zeker, waarop baseer je dit?

Je bent alleen maar bezig met stemmingmakerij, terwijl je in feite niets meer over de AEL weet dan je op extreem rechtse websites kan lezen.
Ben je ooit bij een bijeenkomst geweest? Heb je ooit met een AELer gesproken? Heb je DAJJ's boek gelezen?


Als je Abou Jahjah een geweldige vent vindt dan druk je een adder aan je borst.

Heb m nog nog nooit aan de borts gedrukt :moe: dat zou ik liever doen met die ene bloedmooie lijfwacht van hem :) *zucht*

Verzet
11-12-03, 12:25
Sites als die van de AEL horen niet thuis in de Nederlandse beschaving.
AEL kan zichzelf beter opheffen. Doen ze eens nog iets verstandig.

Afrux
11-12-03, 13:16
Geplaatst door freya
Hoe geweldadig is de AEL dan in Belgie?



Overdrijven is ook een kunst, zijn nog niet allemaal al weer vrij dan?



Hoe weet je dat zo zeker, waarop baseer je dit?

Je bent alleen maar bezig met stemmingmakerij, terwijl je in feite niets meer over de AEL weet dan je op extreem rechtse websites kan lezen.
Ben je ooit bij een bijeenkomst geweest? Heb je ooit met een AELer gesproken? Heb je DAJJ's boek gelezen?



Heb m nog nog nooit aan de borts gedrukt :moe: dat zou ik liever doen met die ene bloedmooie lijfwacht van hem :) *zucht*

Hoe zielig kan een mens zijn.
word eens wakker van je winterslaap...
ieder keer zit je hier dingen te vertellen die tegenstrijdig zijn met de visie van ael. heb je die we'l's gelezen?

Jij bent zodanig geobsedeerd door Abu Jahjah dat je de bomen door het bos niet meer ziet.
Als ik een boek zou lezen dan lees ik iets wat te lezen is en niet die onzin retoriek dat ook nog's slecht geschreven is (het gerucht gaat dat benzakour het voor hem gedaan heeft)...

Vertekl me eens een concreet iets dat ze gedaan hebebn voor d eMarokkanen.. Al acties gaan over het midden oosten en niet over de problematiek van de marokkanen. Trouwens deze nutteloze acties zijn geen wonder, maar slecht achterlijke en domme acties die door ieder groepje van 5 menen georganiseerd kunnen worden.

Het Arabisch nationalisme heeft de Arabieren kaport gemaakt en 500 jaar achterlijkheid meegebracht..

Lees het Arab human report 2002 en 2003

Verzet
11-12-03, 13:27
Neem eerst eens Nederlandse les. Wat een taalfouten zitten er in jouw tekst, zeg.