PDA

Bekijk Volledige Versie : lelijk kind



mouniera23
10-12-03, 12:53
wat ben ik een vreselijk lelijk kind gewoon om niet aan te zien zo lelijk wat moet je nou met zon lelijk kind het lijkt wel op een varkenskind wallah tfoe het kind lijkt echt op haar vader :rood: :gechoquee :regie:


Met de groeten van Watje- val...

:p

Daviddavid
10-12-03, 12:54
Wat is dit nu weer voor gelul in de ruimte?


:mad: :mad:

MocroStyle
10-12-03, 12:57
Geplaatst door mouniera23
wat een vreselijk lelijk kind gewoon om niet aan te zien zo lelijk wat moet je nou met zon lelijk kind het lijkt wel op een varkenskind wallah tfoe het kind lijkt echt op haar vader :rood: :gechoquee :regie:

Had je maar niet met een varken moeten rampetampen..:vingers:

Daviddavid
10-12-03, 12:57
Gnuif.

Dutchguy
10-12-03, 12:58
Geplaatst door mouniera23
wat een vreselijk lelijk kind gewoon om niet aan te zien zo lelijk wat moet je nou met zon lelijk kind het lijkt wel op een varkenskind wallah tfoe het kind lijkt echt op haar vader :rood: :gechoquee :regie:

Hee, niet de hele dag voor de spiegel staan ok? Mooi weer buiten, 's zonde.

Donna
10-12-03, 13:09
Geplaatst door mouniera23
wat een vreselijk lelijk kind gewoon om niet aan te zien zo lelijk wat moet je nou met zon lelijk kind het lijkt wel op een varkenskind wallah tfoe het kind lijkt echt op haar vader :rood: :gechoquee :regie:

lelijk en kind, gaan niet samen. Ik heb van mijn levensdagen nog nooit een lelijk kind gezien. Alleen maar ultiem lelijke volwassenen. En je schrijfstijl belooft niet veel goeds.

suzy
10-12-03, 13:34
niemand heeft zijn eigen gemaakt dan zou iedereen perfect zijn en daarbij schoonheid zit vanbinnen en niet langs de buitenkant :rood: