PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlanders pleegden 29.500 kindermoorden in 2002



Marsipulami
11-12-03, 13:58
Steeds meer abortussen in Nederland


BRUSSEL - In Nederland laten steeds meer vrouwen een abortus uitvoeren. Dat blijkt uit gegevens van de Stichting Samenwerkende Abortusklinieken Nederland over 2001 en 2002.


In 2001 werden in Nederland 28.400 abortussen geregistreerd. Vorig jaar liep dat aantal op tot 29.500.

Zes op tien vrouwen die zich bij een abortuskliniek melden, zijn van allochtone afkomst. Vijftien procent van de abortussen wordt uitgevoerd bij meisjes jonger dan 20 jaar.


11/12/2003 - belga

Tomas
11-12-03, 14:04
Ik vind pre-nataal humaner dan dat post-natale dat de Belgen vaak met (ook Nederlandse) kindertjes doen.

Daviddavid
11-12-03, 14:07
Die hetero toch ook altijd weer!

:student:

Marsipulami
11-12-03, 14:10
Geplaatst door Tomas
Ik vind pre-nataal humaner dan dat post-natale dat de Belgen vaak met (ook Nederlandse) kindertjes doen.

:motorzaag raaah

Angeldust
11-12-03, 14:18
Waar een klein land groot in kan zijn... :gniffel:

De laatste keer dat ik een anti abortus actie meemaakte stonden er ook mensen met foto's van geaborteerde foetussen en ik kon het niet nalaten om te vragen of ik er eentje mee kon krijgen voor thuis, omdat het er zo leuk uitzag. :D

Ik hoop dat Nederland voorop komt te lopen. :gniffel:

Blade20
11-12-03, 17:43
Wat gek, ik heb niks tegen abortussen, ik bedoel, foutjes moeten toch gecorrigeerd kunnen worden.
Kapot condoom, vriendin is een jaar of, pakweg, 16, dan wil je gewoon nog geen kind.
Of deze, kind zal, uit medisch onderzoek, zijn leven lang pijn hebben, of zware problemen hebben door een handicapt en met de nek worden aangekeken. Ook zo'n reden om abortus te laten plegen.