PDA

Bekijk Volledige Versie : Joden in Nederland trainen voor heilige oorlog



nl-x
11-12-03, 15:01
Er zijn in Nederland enkele Joden waargenomen niet het JDL niet alleen sympatiseren, maar zelfs meedoen met het 'op alle vlakken' verdedigen van Joden en Israel.

Een beetje domme titel die ik er boven hang, nietwaar? Zie volgende thread (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=80284) om te begrijpen wat ik bedoel.

nl-x
11-12-03, 16:07
:maf:

an3sdej
11-12-03, 16:11
Sorry nl-x, beetje vreemde topictitel ja.
Die mensen worden al in de gaten gehouden. En als die trainingskampen hier zouden inrichten, zouden ze ook verboden moeten worden.

Waterval
11-12-03, 16:31
Geplaatst door Dave20
Je begint voorspelbaar te worden, NL-X. Maar waarom kies je altijd joden uit om terug te pakken als er ergens iets over Marokkanen/moslims staat?


:rolleyes:

nl-x
11-12-03, 18:32
Geplaatst door Dave20
Je begint voorspelbaar te worden, NL-X. Maar waarom kies je altijd joden uit om terug te pakken als er ergens iets over Marokkanen/moslims staat?

Omdat jullie dan heel voorspelbaar Pavloffen. Das taal dat jullie dan ineens wel begrijpen. Maargoed, het aloude selectieve verontwaardigingsverhaal. 'Moslims in Frankrijk trainen voor heilige oorlog' hebben jullie kennelijk geen probleem mee, maar hier wel mee.

Nou, je kan me wat. Voorspelbaar? So be it. :vingers: