PDA

Bekijk Volledige Versie : Gesloten topic....



et_2000nl
12-12-03, 11:11
Deze mail naar een van de beheerders (Waterval) gestuurd. Niet uit emotie, maar uit onbegrip om zijn actie en onduidelijkheid:

Hi Waterval,

Je hebt het "et2000nl zijn koppie op een zion hakblok" topic gesloten. Mag ik vragen waarom. Je vraagt om een bijdrage. Mijn bijdrage zijn de volgende:

1. Ik prik mee, dat bevestigd het bestaansrecht van maroc.nl

2. Ik heb meerdere keren hulp aangeboden. Waarvan sommige overigens genegeerd is. Vooral op het technische vlak heb ik nl-x meerdere keren mijn hulp aangeboden, waaronder hardware. Als je dat niet wist, vraag het hem zou ik zo zeggen....

Ik vind het selectief sluiten van een topic en dan om een 'bijdrage' vragen heel erg flauw.... Het lijkt bijna machtsmisbruik.
Als je vind dat de kas gespekt moet worden, sluit dan elk topic en vraag mensen om een bijdrage om de topic verder te mogen voeren.

Ik vind het topic verder ook niet interressant, maar wie ben ik om dat te bepalen, net zo min als jij. Saaiheid en niet interessant staan niet in jullie lijst als topics om te sluiten en of bannen.... Dan zouden vele andere topics ook gesloten moeten worden. Het gaat om het principe wat de beheerder wel of niet mag doen, en dit is mijn insziens buiten zijn verantwoordelijkheid....

Mag ik nogmaals vragen die regels te posten. Ik kan de rechtvaardiging namelijk niet terug vinden in:

"Attentie: Huisregels en melden van onacceptabele berichten! "

Dank,

ET

Tomas
12-12-03, 11:13
Wedden dat dit topic uiteindelijk gesloten zal worden?

et_2000nl
12-12-03, 11:15
Geplaatst door Tomas
Wedden dat dit topic uiteindelijk gesloten zal worden?

Salaam vriend,

Alles goed? Goed geslapen?

Ik vrees gebanned.... :D

Maar ik verbaas er me echt over.... Waarom posten ze die regels niet gewoon.... :moe:

Je weet Tomas, ik wil regels, zolang ik ze ken, niet overtreden....

ET

Tomas
12-12-03, 11:18
Geplaatst door et_2000nl
Salaam vriend,

Alles goed? Goed geslapen?

Ik vrees gebanned.... :D

Maar ik verbaas er me echt over.... Waarom posten ze die regels niet gewoon.... :moe:

Je weet Tomas, ik wil regels, zolang ik ze ken, niet overtreden....

ET

Insgelijks!

Ja, ik heb bestwel aardig geslapen. Moest ook wel een keer. En jij?

Ik wil ook de regels wel weten, alleen maar om ze te testen dan.

et_2000nl
12-12-03, 11:22
Geplaatst door Tomas
Insgelijks!

Ja, ik heb bestwel aardig geslapen. Moest ook wel een keer. En jij?

Ik wil ook de regels wel weten, alleen maar om ze te testen dan.
Dit topic heeft nu het recht om gesloten te worden, het is namelijk geen discussie maar een gesprekje tussen jou en mij....

Dus....

Tot zo, op een andere topic.... :blij:

et_2000nl
12-12-03, 12:15
Geplaatst door Dave20
Waterval neemt zijn bescheiden taken soms veel te serieus, niets aan te doen et_2000nl :rolleyes:

Salaam Dave20....

Alles goed?

Dit topic heeft weer bestaansrecht.

Ik leg me nooit neer bij dingen waar "niets aan te doen" is.... :ego: Die zijn des te interessanter.... :blij:

En idd, geef een stadswacht een potlood en een bonnenboekje, en dan gaat ie bonnen schrijven, of het nou nodig is of niet.... :moe:

ET

jesse
12-12-03, 12:29
Het gaat om het principe wat de beheerder wel of niet mag doen, en dit is mijn insziens buiten zijn verantwoordelijkheid

Ik ben er gisteren ook afgemieterd, een gevoelig onderwerp, dat geef ik toe. Maar ja het is ook een van mijn hobbies om te ontdekken wat de regels zijn (per beheerder).

Daviddavid
12-12-03, 12:33
Goeiemiddag jongens! Ben wat laat, had een gezellige kerstbrunch in de stad. Zag tot mijn groteschrik dat ET z'n mooie topic is dichtgegooid. Een schande is het. Ik teken fel protest aan!

:confused: en :student:

an3sdej
12-12-03, 12:43
Ik ben ook wat laat voor die brunch. :D Maar ET ik sta achter jouw opmeerking, en achter je oproep.

Moderatie van een forum als dit is noodzakelijk, maar als de regels te pas en te onpas ingezet worden, is de lijn niet meer te begrijpen, dan is er geen lijn meer.

Waterval
12-12-03, 15:48
:haha:


Dit menen jullie niet.... Please, zeg dat jullie dit niet menen?

Tomas
12-12-03, 15:51
Geplaatst door Waterval
:haha:


Dit menen jullie niet.... Please, zeg dat jullie dit niet menen?

Niet zeuren, sluit dit topic nou maar gewoon.

Daviddavid
12-12-03, 15:51
Geplaatst door Waterval
:haha:


Dit menen jullie niet.... Please, zeg dat jullie dit niet menen?



Tuurlijk wel.


En daarbij was het zielig voor de kleine Splijtstof. Die doet zó z'n best, en dan wordt zomaar zijn of haar topicje dichtgegooid. Geméén!

:tranen:

Waterval
12-12-03, 15:59
Geplaatst door Daviddavid
Tuurlijk wel.


En daarbij was het zielig voor de kleine Splijtstof. Die doet zó z'n best, en dan wordt zomaar zijn of haar topicje dichtgegooid. Geméén!

:tranen:



Splijtstof is cool! Het enige waar ik een beetje allergisch voor ben is voor topics die gericht zijn op een bepaalde prikker.

et_2000nl
12-12-03, 16:00
Ik heb net een hele vriendelijke en redelijke email van Waterval gehad. Het sluiten van de topic was bedoeld als joke.

Ik begrijp de joke niet helemaal, maar als ik iets anders dan een joke gesuggereerd heb, daarvoor mijn verontschuldigingen. Het was niet "slecht" bedoeld, en er was ook geen sprake van willekeur....

Ik blij er bij, post die regels nou? Please....

Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden..... :D

et_2000nl
12-12-03, 16:03
Geplaatst door Waterval
Splijtstof is cool! Het enige waar ik een beetje allergisch voor ben is voor topics die gericht zijn op een bepaalde prikker.

Voor tere zieltjes mag je dan sluiten, maar ik had al aangegeven en verzocht dit niet te doen.....

Tomas
12-12-03, 16:08
Geplaatst door et_2000nl
Voor tere zieltjes mag je dan sluiten, maar ik had al aangegeven en verzocht dit niet te doen.....

Je moet weten te stoppen ET! :student:

Waterval heeft humor en gelijk.

et_2000nl
12-12-03, 16:55
Geplaatst door Tomas
Je moet weten te stoppen ET! :student:

Waterval heeft humor en gelijk.

Thanks again voor je inbreng....

En inderdaad, waterval heeft humor en gelijk.... Het duurde alleen ff voor ik dat door dat, en ik weet dat lag aan mij.... :moe: