PDA

Bekijk Volledige Versie : Islamitische vrijheidstrijders vrijgelaten in A,dam



Joesoef
12-12-03, 16:36
Vier actievoerders AEL weer vrij


De 4 actievoerders van de Arabische Europese Liga (AEL) zijn weer op vrije voeten. De rechter-commissaris zag geen reden om de 4 mannen die dinsdag werden opgepakt nog langer vast te houden.
De politie hield de actievoerders dinsdag aan, toen die op de A10 een controlepost hadden ingesteld en pamfletten verspreidden. De politie noemde de actie levensgevaarlijk. Met hun actie wilden de vier herinneren aan het begin van de eerste intifada 9 december 1987.
De AEL zei donderdag dat justitie met twee maten meet. Een woordvoerder zei dat actievoerders van andere organisaties allang zouden zijn vrijgelaten.

bron www.at5.nl

Blade20
12-12-03, 16:57
Geplaatst door Marruecos
Vanwaar de duim omlaag?

logisch toch, het is overduidelijk dat justitie het AEL hetzelfde heeft behandeld als andere actievoerders, en nog kruigen ze stront van het AEL hun r**t ingeduwd. Stank voor dank heet zoiets.

Joesoef
12-12-03, 17:44
Geplaatst door Marruecos
Vanwaar de duim omlaag?

Omdat deze gefrustreerde lieden nu de martelaar gaan uithangen vanwege de arrestatie voor een onbezonnen actie.








Ehhh, Blade. Speak for yourself plzzzz. En ga je mond wassen met zeep!

an3sdej
12-12-03, 17:46
Islamitische vrijheidstrijders vrijgelaten in A,dam


:ergleuk:

Joesoef
12-12-03, 17:48
Geplaatst door an3sdej
:ergleuk:

Ironie mag niet meer?

an3sdej
12-12-03, 17:50
Jawel daarom lach ik ook, maar al TE hard lachen wordt soms ook afgestraft :wink:

barfly
12-12-03, 18:14
Toch best nog schappelijk van de politie, zo voor het weekend, het was lulliger geweest als ze zondagavond werden vrijgelaten.

Ik ben reuze benieuwd of ZbaqZbaq nu weer komt prikken :D

et_2000nl
12-12-03, 18:32
Geplaatst door barfly
Toch best nog schappelijk van de politie, zo voor het weekend, het was lulliger geweest als ze zondagavond werden vrijgelaten.

Ik ben reuze benieuwd of ZbaqZbaq nu weer komt prikken :D

Geloof het of niet, ik heb mijn broeder ZZ gemist.... :blij:

En volgens mij, heeft justitie nu problemen met GreenPeace, want de gemiddelde GreenPeace actievoerders houden ze langer vast. Maar ja, die brullen alleen maar dat het kapitalisten zijn. Daar schaar je geen partijtje frusto's mee bij mekaar. Maar over discriminatie en rascisme brullen, doet het veel beter.... :moe:

Kijken waar de AEL nu weer over gaat zeiken.... Is hun fietsband ook nog lek gestoken....

observer
12-12-03, 23:54
Toch best nog schappelijk van de politie, zo voor het weekend, het was lulliger geweest als ze zondagavond werden vrijgelaten nee het zijn racisten want deze goede jongens met een goeden hart zijn pas na het vrijdaggebed losgelaten

maar weer wel voor de sabbat

zionisten ook dus

Simon
13-12-03, 11:29
Ter gelegenheid van de tachtigste verjaardag van de Volksschrijver Gerard Reve dit weekend hier maar even een gedicht van zijn hand dat volgens mij typerend is voor zijn commentaar op dergelijke acties van de AEL op de A10 ...


ROEPING

Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar
verlamde oude mensen wast, in bed verschoont,
en eten voert,
zal nooit haar naam vermeld zien.
Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hij
vóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert,
ziet 's avonds reeds zijn smoel op de tee vee.
Toch goed dat er een God is.

Waterval
13-12-03, 11:33
Geplaatst door Simon
Ter gelegenheid van de tachtigste verjaardag van de Volksschrijver Gerard Reve dit weekend hier maar even een gedicht van zijn hand dat volgens mij typerend is voor zijn commentaar op dergelijke acties van de AEL op de A10 ...


ROEPING

Zuster Immaculata die al vier en dertig jaar
verlamde oude mensen wast, in bed verschoont,
en eten voert,
zal nooit haar naam vermeld zien.
Maar elke ongewassen aap die met een bord: dat hij
vóór dit, of tegen dat is, het verkeer verspert,
ziet 's avonds reeds zijn smoel op de tee vee.
Toch goed dat er een God is.

Je kunt het ook zo lezen, dat hij de media verafschuwt...