PDA

Bekijk Volledige Versie : VS soldaten schieten hulploze Iraakse man dood (film)



Mullah
13-12-03, 13:42
Assalaaamu alaikum

Amerikaanse soldaten schieten een iraakse man dood die hulploos en gewond
lijkt. Nadat ze de man hebben doodgeschoten juichen de soldaten. En soldaat
verteld voor de camera: "Those guys are dead now, ya know? But it was a good
feeling ... afterwards you're like Hell yeah! That was awesome. Let's do it
again!""

De CNN video kan het beste alleen door volwassenen bekeken worden.

http://web03.nps.nl/jerome/templates/premtime/gfx/icon_video.gif Klik hier om de Realplayer*film te bekijken (http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=650)

De video is in Real Video format, 29 seconden. 655.5 KB

Simon
13-12-03, 13:52
.

Wizdom
13-12-03, 13:53
Geplaatst door Simon
Ik denk dat dit teksten zijn die door mensen van alle partijen worden uitgesproken in oorlogen.

Dat zijn geen normale mensen...

Simon
13-12-03, 13:54
Geplaatst door Wizdom
Dat zijn geen normale mensen...

ik had het filmpje nog niet goed bekeken vrees ik. de camera beweegt nogal. het is inderdaad walgelijk gedrag. ik heb wel de indruk dat er nogal in geknipt is dus ik zou graag de originele film willen zien.

barfly
13-12-03, 14:10
Het is walgelijk hoe die militairen reageren op de dood van die man, ik hoop dat dit filmpje ook in de VS aandacht krijgt en dat men daar de ogen opent.

Overigens zullen de VS zich wel moeten realiseren dat die hufters weer terug komen in hun maatschappij en kennelijk zijn die debielen maar voor 1 ding goed...

Veel succes na de oorlog dus!

Blade20
13-12-03, 14:14
Alweer hetzelfde filmpje?

Deze stond eerder ook al ergens gepost, maar dan op een andere site waar bekend werd dat de man in een hinderlaag lag te wachten op VS soldaten om ze te beschieten en dat hij verder een zelfgemaakt explosief bij zich had om een convooi mee te verassen. Oudere man, wellicht, onschuldig nee. En die taal, tja daar blijf ik bij mijn standpunt, een RFM terrorist zegt waarschijnlijk hetzelfde als hij een VS soldaat heeft neergeschoten.

Beide zijdes zijn fout, zowel voor hun doel als voor hun methodes om dat doel te bereiken.

Qwertyno
13-12-03, 14:56
Geplaatst door Blade20
Alweer hetzelfde filmpje?

Deze stond eerder ook al ergens gepost, maar dan op een andere site waar bekend werd dat de man in een hinderlaag lag te wachten op VS soldaten om ze te beschieten en dat hij verder een zelfgemaakt explosief bij zich had om een convooi mee te verassen. Oudere man, wellicht, onschuldig nee. En die taal, tja daar blijf ik bij mijn standpunt, een RFM terrorist zegt waarschijnlijk hetzelfde als hij een VS soldaat heeft neergeschoten.

Beide zijdes zijn fout, zowel voor hun doel als voor hun methodes om dat doel te bereiken.

Je zegt dat beide zijdes fout bezig zijn.
Amerikaanse soldaten dus ook.
Zowel voor hun doel als hun methoden.

Dan heb ik een paar vraagjes voor je.
Wat zijn hun doelen?
Wat zijn hun methodes?
Waarom noem je de één een terrorist en de ander een soldaat?

Hudhaifa
13-12-03, 14:58
Beide zijde zijn fout?>>>>>>>>>>>>>>>



AHAHAHHAHAHAHA



wat zijn sommige mensen toch mager van begrip. ****** ws dus fout maar het partizaanse verzet was dus ook fout?...

sneeuwitje
13-12-03, 16:53
Geplaatst door Mullah
Assalaaamu alaikum

Amerikaanse soldaten schieten een iraakse man dood die hulploos en gewond
lijkt. Nadat ze de man hebben doodgeschoten juichen de soldaten. En soldaat
verteld voor de camera: "Those guys are dead now, ya know? But it was a good
feeling ... afterwards you're like Hell yeah! That was awesome. Let's do it
again!""

De CNN video kan het beste alleen door volwassenen bekeken worden.

BEKIJK DE VIDEO HIER Real Video format, 29 seconden. 655.5 KB

http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=650

Geen woorden voor als ik hier moet gaan kijken en de Amerikanen lopen gewoon ongestraft door en hebben nog al een plezier.

:droef:

Bush noemt ze blijkbaar helden :auw:

nl-x
13-12-03, 21:49
Dit is duidelijk tegen alle conventies in. Worden die soldaten vervolgd?

Misselijkmakend gewoon.



ps. Blade... Het maakt me niet uit dat hij ze eerst wou beschieten. Zij komen toch zonodig de Etiekhelden uithangen? De zogenaamde 'good guys' tegen de 'axis of evil'. Zo zien we maar eens echt wie de axis is.

barfly
13-12-03, 23:01
Geplaatst door nl-x
Dit is duidelijk tegen alle conventies in. Worden die soldaten vervolgd?

Misselijkmakend gewoon.


Mee eens, deze "soldaten" horen in Scheveningen!

En de Nederlanders moeten dringend bunkers gaan bouwen op het strand! :duim:

Blade20
14-12-03, 13:42
Geplaatst door Hudhaifa
Beide zijde zijn fout?>>>>>>>>>>>>>>>



AHAHAHHAHAHAHA



wat zijn sommige mensen toch mager van begrip. ****** ws dus fout maar het partizaanse verzet was dus ook fout?...

Ja, door hun toedoen zijn er heel veel onschuldige mensen gestorven. Zoals ik al elders heb gezegd moest mijn oma aan het begin van de oorlog (toen de geallieerden alles verloren) weg uit haar huis voor de Duitsers en werd per trein naar Friesland gedeporteerd, en zelfs zij had een hekel aan het verzet, net zoveel als aan de Duitsers.
Dus dan kun je nagaan hoe het gemiddelde volk over het verzet denkt, net zo slecht als de Duitsers.

Tomas
14-12-03, 14:04
Geplaatst door Simon
ik had het filmpje nog niet goed bekeken vrees ik. de camera beweegt nogal. het is inderdaad walgelijk gedrag. ik heb wel de indruk dat er nogal in geknipt is dus ik zou graag de originele film willen zien.

Zo op het oog zit er alleen een knip tussen het schieten en het intervieuw. Maar mij zegt het niet zo heel veel. Ik kan niet beoordelen wat er aan de hand was. Voor hetzelfde geld hebben ze een scherpschutter na veel zoeken en ploeteren afgeknald. En dan kan ik de blijdschap wel begrijpen. Dat dit niet zo prettig overkomt als dat je ideologische maatje is die daar is neergeschoten kan ik me ook voorstellen. En verder zijn soldaten vaak te jongen jongens voor de taak. En hebben zij er later meer last van dan wij.

Kaaskopje
15-12-03, 21:15
De Taliban geeft mensen de "glimlachende dood".
M.a.w. ze snijden je nek door van oor tot en oor en daar staan ze ook bij te juichen.
What do I need to say more ........ :vreemd:

nl-x
15-12-03, 22:57
Geplaatst door Kaaskopje
What do I need to say more ........ :vreemd:

"CHEESE"... En nu hup snel naar de Taliban! :giechel:

Victory
17-12-03, 21:52
Geplaatst door Kaaskopje
De Taliban geeft mensen de "glimlachende dood".
M.a.w. ze snijden je nek door van oor tot en oor en daar staan ze ook bij te juichen.
What do I need to say more ........ :vreemd:

H!tler deed dat ook. Wat zegt dat over jij en jouw vriendjes die je steunt...............?

Kaaskopje
18-12-03, 11:48
Geplaatst door Victory
H!tler deed dat ook. Wat zegt dat over jij en jouw vriendjes die je steunt...............?

Mag ik weten hoe jij aan je conclusie komt welke vriendjes ik steun en wie zijn dat dan?
Ik wilde alleen maar zeggen dat brute moorden bij oorlogsvoering hoort (helaas) ongeacht welk het land het ook is.
Voortijdige conclusies trekken komt hier frequent voor heb ik al door, begrijpend lezen is ook een kunde nietwaar?

papol
18-12-03, 18:52
Belachelijk voor woorden, en dat om een gemanipuleerd filmpje !!

Ik dacht te begrijpen dat de media per definitie stigmatiseert en demoniseert??? Of ligt dat aan enig 'voordeel' kortom, passend in je straatje???

Gr.P

Kaaskopje
18-12-03, 23:04
Geplaatst door papol
Belachelijk voor woorden, en dat om een gemanipuleerd filmpje !!

Ik dacht te begrijpen dat de media per definitie stigmatiseert en demoniseert??? Of ligt dat aan enig 'voordeel' kortom, passend in je straatje???

Gr.P

Sluit ik me van harte bij aan.
Nogmaals begrijpend lezen is een kunde maar krijg een idee dat men hier alleen maar wil lezen wat in hun straatje past idd.
Dingen als Auswitsch erbij halen slaat als kut op dirk maar heb niet eens zin om daarop in te gaan is toch tevergeefse moeite krijg ik het idee.
Dat is nou juist waar het om gaat bij Moslims c.q. Marokkanen tegenwoordig, ze trekken ook wel erg snel het boetekleed aan, weg van de minste weerstand om je steeds maar weer als "underdog" te gedragen.

Nogmaals, oorlogsmisdaden komen bij elk volk voor. Das alles wat ik wilde duidelijk maken.

en morgen gezond weer op

mastermaroc
19-12-03, 15:09
onze trots is gekrenkt :fplet:

mastermaroc
19-12-03, 15:10
he papol wat zit je u te zeuren man, mogen televiziezenders niet meer onafhankelijk en objectief zulke gebeurtenissen filmen tazzzzzzzzzzz

Blade20
19-12-03, 19:16
Geplaatst door Victory
H!tler deed dat ook. Wat zegt dat over jij en jouw vriendjes die je steunt...............?

Hit!er en de VS zijn twee totaal verschillende dingen. (wie redde de wereld o.a. van Hit!er?!)
Daarbij zijn die terroristen net zo slecht.
Kijk, nou heb ik geen leger tot mijn beschikking, maar als ik het had zou ik meteen zekerheid kiezen en echt iedereen in een gevarenzone uitroeien, zij het mannen, vrouwen, kinderen of gehandicapten, ik zou daar geen onderschijd in maken. Liever in een enkele klap 30 miljoen doden als een conflict wat nog langer sleept als ikzelf zou leven.

Zwarte Schaap
19-12-03, 19:21
Geplaatst door Blade20
Hit!er en de VS zijn twee totaal verschillende dingen. (wie redde de wereld o.a. van Hit!er?!)
Daarbij zijn die terroristen net zo slecht.
Kijk, nou heb ik geen leger tot mijn beschikking, maar als ik het had zou ik meteen zekerheid kiezen en echt iedereen in een gevarenzone uitroeien, zij het mannen, vrouwen, kinderen of gehandicapten, ik zou daar geen onderschijd in maken. Liever in een enkele klap 30 miljoen doden als een conflict wat nog langer sleept als ikzelf zou leven.

Walchelijke gedachte, maakt jou erger als H*itler. Gelukkig maar dat er geen leger tot je beschikking staat.

Blade20
19-12-03, 19:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Walchelijke gedachte, maakt jou erger als H*itler. Gelukkig maar dat er geen leger tot je beschikking staat.

Ach, het mensenleven wordt zwaar in waarde overschat zwart schaap. Het is enkel en alleen maar belangrijk voor jezelf en de mensen die dicht bij je staan. De rest van de wereld interreseerd het totaal niks wat er met je gebeurd.

Zwarte Schaap
19-12-03, 19:37
Geplaatst door Blade20
Ach, het mensenleven wordt zwaar in waarde overschat zwart schaap. Het is enkel en alleen maar belangrijk voor jezelf en de mensen die dicht bij je staan. De rest van de wereld interreseerd het totaal niks wat er met je gebeurd.

Pardon....wordt de waarde van een leven zwaar overschat? Niet door mij in iedere geval. Ik zou nooit willen beslissen over het leven van één persoon laat staan 30 miljoen. Hoe kun je dat zeggen?

Is dit jouw humanisme en atheisme? Ik denk dat de humanisten jou niet graag als lid zouden willen hebben als je dit voor hen herhaalt.

Blade20
19-12-03, 20:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pardon....wordt de waarde van een leven zwaar overschat? Niet door mij in iedere geval. Ik zou nooit willen beslissen over het leven van één persoon laat staan 30 miljoen. Hoe kun je dat zeggen?

Is dit jouw humanisme en atheisme? Ik denk dat de humanisten jou niet graag als lid zouden willen hebben als je dit voor hen herhaalt.

Ik ben ook geen humanist, ben Atheist.

En nee, ik ben geen Satanist, die bestaat namelijk niet.

Zwarte Schaap
19-12-03, 20:21
Geplaatst door Blade20
Ik ben ook geen humanist, ben Atheist.

En nee, ik ben geen Satanist, die bestaat namelijk niet.

Bedankt voor de mogelijkheid die je me geboden hebt om te weten hoe je denkt inzake de waarde die je hecht aan een mensenleven en dat nog wel zonder in dienst te zijn van satan.