PDA

Bekijk Volledige Versie : De Intifada actie van de AEL op de A10.....wat gebeurde er echt ???



ZbaqZbaq
14-12-03, 14:03
De Intifada actie van de AEL op de A10
(Zondag 14 December 2003 8:59:31)

Dinsdag 9 december jl. hebben 8 mannen van het AEL-actieteam een checkpoint opgezet tussen afslag S104 en S105 op de Amsterdamse ring (A10). Het doel hiervan is inmiddels bij iedereen bekend: onze medelanders even "stil te laten staan" bij het leed dat de Palestijnen wordt aangedaan en de steun die deze misdaden krijgen van onze eigen regering.

Een actie die tot op de details gepland is met extra scherpe aandacht voor veiligheid van de weggebruikers, actievoerders en materieel.

De Actie
Omstreeks 18:00 uur rijden we op de A10 met 4 voertuigen richting de Coentunnel. Een busje, met daarin de actievoerders, en 3 personenauto's die als taak hebben het verkeer te vertragen. We keren op de afslag S102. Het busje rijdt voorop, en de 3 personenauto's nemen positie op de 3 rijstroken en gaan naast elkaar rijden. Het is op dat moment al erg druk op de A10. Het verkeer rijdt met een snelheid van ongeveer 40 km per uur. De auto's remmen het verkeer langzaam af en hebben hun alarmlichten aan staan. De afstand tussen het verkeer en het busje wordt steeds groter. Op het moment dat de afstand groot genoeg is en er geen auto's rijden tussen het busje en de personenauto's, stopt het busje en springen de actievoerders er in snel tempo uit.
Met grote snelheid en bijna chirurgische precisie plaatsen de actievoerders de reflecterende attributen op hun plaats en nemen hun vooraf besproken positie in. Er worden vuurfakkels ontstoken en de locatie wordt verlicht als een voetbalstadion. De 3 auto's die het verkeer hebben vertraagd, rijden als eerst door de checkpoint om het voorbeeld te geven. Vanaf dat moment passeren andere auto's één voor één de checkpoint.


De Politie
De auto's kregen aanwijzingen om stapvoets de checkpoint te passeren. Met zaklantaarns werd er door de actievoerders geschenen op de banden en achterbank. Verder werd er met een spiegel onder de auto gekeken, op zoek naar "bommen".
Na ongeveer 15 minuten arriveert de eerste politie-auto. Twee agenten stappen uit. Eén van hen vraagt ons de boel op te ruimen en aan de kant te gaan. "Kom op jongens, wegwezen hier".
Volgens de vooraf opgegeven instructies aan de actievoerders, was het de bedoeling om aan een dergelijk verzoek gehoor te geven, en de rijbanen van links naar rechts vrij te geven. Dit gebeurde ook geheel volgens plan.......
Totdat één van de agenten een actievoerder vroeg zijn gezicht te laten zien. Toen de agent het gezicht van de actievoerder zag ging hij door het lint. "Ah, ik zie het al!" Zonder enig moment stil te staan bij de veiligheid van de actievoerders, zijn eigen collegae en automobilisten, begon hij eigenhandig materieel van het wegdek te gooien richting de vluchtstrook. Daar bij vloekend en tierend: "Op******en allemaal hier. Dit doe je maar lekker in je eigen land!" Doordat de agent de versperringen lukraak aan het verwijderen was, had er een ernstig gevaar kunnen ontstaan. Maar gelukkig hebben de automobilisten het geduld gehad om niet gelijk met volle vaart langs de half afgebroken checkpoint te rijden maar hebben ze afgewacht totdat alles opgeruimd was.


De aanhoudingen
Inmiddels waren er nog een aantal politie voertuigen gearriveerd en vond de eerste aanhouding plaats. Dit werd gedaan door dezelfde opgefokte agent. Wederom onder het geblaf van allerlei kreten die een fatsoenlijke diender met enig respect voor zijn beroep nooit zou uitslaan. Hierbij het ik het over termen als "jullie soort", "eigen land" en verwensingen van ziektes waarvan ik naderhand eigenlijk hoop dat zijn tong hier ooit door besmet zou raken.


Justitie
In totaal zijn 4 actievoerders aangehouden. Zij hebben tot vrijdag laat in de middag vast gezeten. De Officier van Justitie had liever gehad dat ze nog eens 10 dagen langer gevangen zouden zitten, maar de rechter-commissaris besliste anders en stelde de 4 actievoerders in vrijheid.


De Officier claimt dat het verkeer en de veiligheid van personen in gevaar is gebracht. Dit tegen beter weten in. De enige persoon die mogelijk gevaar kon hebben opgeleverd, was die halfgare agent. Maar wij wisten wel beter. Alvorens een dergelijke actie te ondernemen, hebben wij van te voren onderzoek gedaan naar hoe het collega-actievoerders is vergaan na een dergelijk operatie. Boeren, vrachtwagenchauffeurs, vissers, milieuactivisten, taxichauffeurs?.allemaal groepen die eerder wegen geblokkeerd hebben. Nergens hebben wij kunnen vinden dat er aanhoudingen zijn verricht voor het blokkeren van de weg. Onlangs nog is de A10 geblokkeerd door boeren met hun landbouwbolides. De politie heeft toen een aantal boeren meegenomen naar het bureau voor een gesprek. Maar nimmer is het gekomen tot een inverzekeringstelling laat staan tot een verzoek om gevangenhouding.

Gelijkheid
Voor AEL was dit wederom een duidelijk voorbeeld van rassenjustitie. Schijnbaar is de wens om anders gekleurde actievoerders anders te behandelen, bij justitie erg groot. Het OM heeft schijnbaar een signaal willen sturen naar de Arabische en Islamitische gemeenschap in Nederland. De Arabische en Islamitische gemeenschap mag af en toe wel een demonstratie organiseren maar acties en burgerlijke ongehoorzaamheid zijn voor ons geen optie. Een actievoerende Marokkaan is in Nederland en voor politie en justitie toch nog net een stapje te ver.


Het optreden van de politie en de handelswijze van justitie zijn een ware "boost" geweest voor de AEL-spirit. AEL heeft de smaak te pakken. We zullen dergelijke acties vaker overwegen. We zullen ons als volwaardige, boze burgers opstellen.

Verbonden harten
Namens mijzelf en de 3 andere leden van het AEL-actieteam wil ik mijn broeders en zusters bedanken die dagenlang in de weer zijn geweest om ons vrij te krijgen. Namens het team wil ik respect en ontzag betuigen voor al die mensen die op vrijdagavond klaar stonden om elke confrontatie aan te gaan met de instanties die verantwoordelijk zijn voor de selectieve toepassing van de wet.


Vrijdag is het niet zover gekomen. Maar zolang moslims, Arabieren en andere minderheden niet als gelijken zullen worden behandeld zal de confrontatie op de loer liggen. Het team en ik beloven dat wij zij aan zij zullen staan met onze broeders en zusters en een ieder die zich bij ons aansluit in de strijd tegen racisme.

Moge Allah (swt) de band tussen onze harten nog meer verstevigen en onze strijd tegen racisme en voor gelijkheid bezegelen met een overwinning.

Nabil Marmouch,

Bestuurslid AEL-NL.


bron: ael.nl

Mark
14-12-03, 14:07
Geplaatst door ZbaqZbaq
Met grote snelheid en bijna chirurgische precisie plaatsen de actievoerders de reflecterende attributen op hun plaats en nemen hun vooraf besproken positie in.

:corcky:

an3sdej
14-12-03, 14:07
Vrijdag is het niet zover gekomen. Maar zolang moslims, Arabieren en andere minderheden niet als gelijken zullen worden behandeld zal de confrontatie op de loer liggen. Het team en ik beloven dat wij zij aan zij zullen staan met onze broeders en zusters en een ieder die zich bij ons aansluit in de strijd tegen racisme.

ACH GUT zieligerd. De schijnheiligheid druipt er van af.

Joh besef nou maar eens dat je gemarginaliseerd bent, en dat je van geen enkel belang bent in Nederland als cluppie. Enige aanhang van betekenis heb je niet! :haha:

Dutchguy
14-12-03, 14:14
Geplaatst door ZbaqZbaq


Doordat de agent de versperringen lukraak aan het verwijderen was, had er een ernstig gevaar kunnen ontstaan.



Ehhhh.... :moe:

Julien
14-12-03, 14:26
bron: ael.nl

hahaha dat zegt al genoeg. ael fascisten.

die partij moet gewoon verboden worden. ze zijn
1. schijnheilig (zie dit verslag)
2. hypocriet (zie dit verslag)
3. racistisch (zie hun programma)

Joesoef
14-12-03, 14:28
Is er nier erugens een leuk realplayer bestandje ge-upload? Het regent nu toch, wacht wel ff met naar Appie gaan.

Waterval
14-12-03, 14:29
Klasse :fpetaf: Kan ik ideetjes voor volgende ludieke acties op de AEL- site kwijt?








ps: Misschien een tip, laat volgende keer een filmteam meegaan.. :duim:

Julien
14-12-03, 14:33
Geplaatst door Waterval
[I]Klasse :fpetaf: Kan ik ideetjes voor volgende ludieke acties op de AEL- site kwijt?


Ik weet wel een leuke actie. Het hele AELpartijbestuur inclusief aanhangers enkeltje Beiroet Libanon kopen.

Zijn ze met zn allen in het Midden-Oosten, gaan ze daar lekker tegen de Israeli's vechten.. gaan ze daar allemaal dood in zelfmoordaanslagen..


pfff.. zijn we in europa van ze verlost :)

Royce
14-12-03, 14:34
Geplaatst door Julien
Ik weet wel een leuke actie. Het hele AELpartijbestuur inclusief aanhangers enkeltje Beiroet Libanon kopen.

Zijn ze met zn allen in het Midden-Oosten, gaan ze daar lekker tegen de Israeli's vechten.. gaan ze daar allemaal dood in zelfmoordaanslagen..


pfff.. zijn we in europa van ze verlost :)

Schijnt dat In Februari Franse tak van AEL opstart, nu al heeft de Franse tak meer aspirantleden dan NL en Belgische takken bijelkaar. Gaat nog leuk worden.

Julien
14-12-03, 14:37
Geplaatst door Royce
Schijnt dat In Februari Franse tak van AEL opstart, nu al heeft de Franse tak meer aspirantleden dan NL en Belgische takken bijelkaar. Gaat nog leuk worden.

Ja, klopt. Maar die zullen er nooit voet aan de grond krijgen. want in het Franse parlement zijn partijen die een grondslag hebben op een religie bij de wet verboden.

Dit in tegenstelling tot Nederland, Belgie, Duitsland.

Royce
14-12-03, 14:39
Geplaatst door Julien
Ja, klopt. Maar die zullen er nooit voet aan de grond krijgen. want in het Franse parlement zijn partijen die een grondslag hebben op een religie bij de wet verboden.

Dit in tegenstelling tot Nederland, Belgie, Duitsland.


Volgens mij is dat niet de bedoeling in Frankrijk, om de politiek in te gaan.

000NobelPrizes
14-12-03, 14:40
Geplaatst door Royce
Schijnt dat In Februari Franse tak van AEL opstart, nu al heeft de Franse tak meer aspirantleden dan NL en Belgische takken bijelkaar. Gaat nog leuk worden.

Allicht; in Frankrijk zitten de Arabieren, en die staan te popelen.
Nou ja, misschien laten ze hun zussen dan wat meer met rust met zo'n uitlaatklep.
Ik wens de Gallische AEL-ers overigens veel succes met les flics. Die zijn niet mals daar.

freya
14-12-03, 14:44
Geplaatst door an3sdej
Enige aanhang van betekenis heb je niet! :haha:

Hoe bedoel je?

Aanhangers die bereid zijn zo hun nek uit te steken betekenen heel wat meer dan duizenden luie, laffe bankhangers, die alleen af en toe eens iets op internet durven te posten.

Julien
14-12-03, 14:44
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Allicht; in Frankrijk zitten de Arabieren, en die staan te popelen.
Nou ja, misschien laten ze hun zussen dan wat meer met rust met zo'n uitlaatklep.
Ik wens de Gallische AEL-ers overigens veel succes met les flics. Die zijn niet mals daar.

Ach. Frankrijk is een mediterraans land, net als de Arabische landen zelf. Wie weet voelen ze zich daar wat beter thuis.

Nederland is misschien erg vreemd voor deze fundamentalisten, maar als je in Marseille zit, zit je in precies dezelfde omgeving.

000NobelPrizes
14-12-03, 14:46
Geplaatst door Julien
Ach. Frankrijk is een mediterraans land, net als de Arabische landen zelf. Wie weet voelen ze zich daar wat beter thuis.

Nederland is misschien erg vreemd voor deze fundamentalisten, maar als je in Marseille zit, zit je in precies dezelfde omgeving.
Ik kreeg niet de indruk dat de Algerijnen zich erg thuis voelen in Frankrijk.
Oh mon dieu in de banlieu en zo

Royce
14-12-03, 14:48
Dat is allemaal de schuld van iemand. Hier in NL gaat het toch `n zooi worden. Frankrijk is toch `n kutland. Alleen Parijs is leuk.

Julien
14-12-03, 14:50
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik kreeg niet de indruk dat de Algerijnen zich erg thuis voelen in Frankrijk.
Oh mon dieu in de banlieu en zo

De meeste Algerijnen wel hoor. Alleen die achtelijke Front National verpest de stemming in Frankrijk. Van mij mag Le Pen samen met abu jahjah op een onbewoond eiland verbannen worden haha. laat ze elkaar maar uitmoorden. die twee zijn zulke eikels.

in de parijse en lyonaise ghettos is het inderdaad niet leuk. maar ik weet zeker dat de meeste moslims tevreden zijn in/ met Frankrijk.

000NobelPrizes
14-12-03, 14:57
Geplaatst door Royce
Dat is allemaal de schuld van iemand. Hier in NL gaat het toch `n zooi worden. Frankrijk is toch `n kutland. Alleen Parijs is leuk.
Frankrijk is beslist geen kutland. Integendeel.
Niet in volgorde van belangrijkheid: schitterend land, fijne wijnen, beste keuken, alleraardigste en gastvrije mensen, prachtige musea, lekkere luchtjes, mooie literatuur & muziek, rijke historie.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:00
Geplaatst door Julien
De meeste Algerijnen wel hoor. Alleen die achtelijke Front National verpest de stemming in Frankrijk. Van mij mag Le Pen samen met abu jahjah op een onbewoond eiland verbannen worden haha. laat ze elkaar maar uitmoorden. die twee zijn zulke eikels.

in de parijse en lyonaise ghettos is het inderdaad niet leuk. maar ik weet zeker dat de meeste moslims tevreden zijn in/ met Frankrijk.
Denk jij dat desondanks Aboe blabla een poot aan de grond zal krijgen?
Ik denk het wel: en hij zal het daar net zo verpesten voor degenen die het naar hun zin hebben, als er hier gebeurt.

Royce
14-12-03, 15:00
schitterend land, Mijn NL is veel mooier.

fijne wijnen Drink niet.

beste keuken Ik wil oosters eten.

Alleraardigste en gastvrije mensen Ik hou niet van Franse mensen.

prachtige musea Ik ga niet naar Musea

lekkere luchtjes Het hoogtepunt.

mooie literatuur & muziekIAM is idd ERG dope. Maar lezen doene ik niet meer.

rijke historieWaterloo van ABBA is idd super.

Royce
14-12-03, 15:00
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Denk jij dat desondanks Aboe blabla een poot aan de grond zal krijgen?
Ik denk het wel: en hij zal het daar net zo verpesten voor degenen die het naar hun zin hebben, als er hier gebeurt.

Hier verpest? Voor wie. Heb geen last van `m.

miss_bella
14-12-03, 15:01
Plaatje te breed. [Marruecos(Beheerder)]

000NobelPrizes
14-12-03, 15:02
Geplaatst door Royce
Hier verpest? Voor wie. Heb geen last van `m.
Jij niet. Ik las een aantal berichten van prikkers hier die er wel last van hebben om voornoemde redenen.

Royce
14-12-03, 15:03
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Jij niet. Ik las een aantal berichten van prikkers hier die er wel last van hebben om voornoemde redenen.


Pffff. Welke hollander heeft nou last van `n belg..Pfff..:auw2:

000NobelPrizes
14-12-03, 15:05
Geplaatst door Royce
schitterend land, Mijn NL is veel mooier.

Eigenheimer.


fijne wijnen Drink niet.

Da's dom.


beste keuken Ik wil oosters eten.
Culifoob.


Alleraardigste en gastvrije mensen Ik hou niet van Franse mensen.
Leer hun taal, dat helpt.


prachtige musea Ik ga niet naar Musea
Pourquoi pas?


lekkere luchtjes Het hoogtepunt.
Een van de.


mooie literatuur & muziekIAM is idd ERG dope. Maar lezen doene ik niet meer.
Alles al gelezen?


rijke historieWaterloo van ABBA is idd super.
Duh.

Royce
14-12-03, 15:10
Eigenheimer.

Ben Chauvinistisch.

Da's dom.

[i]Heb slechte ervaringen met drank. Mijd het liever.

Culifoob.

Jij weet niet wat lekker is.


Leer hun taal, dat helpt.

Geen zin in. Ik kan me redden met paar woordjes is meer dan genoeg.


Pourquoi pas?

Musea zijn zonde van de tijd, enig idee hoelang je kan slapen ipv musea te bezoeken.

Een van de.

Enige hoogtepunt. Eau De Cartier :love:


Alles al gelezen?

Lezen doe ik niet meer, ben na boeken van Roald Dahl in groep 8 gestopt.

nl-x
14-12-03, 15:13
Ik blijf het een koele actie vinden, wat ze hadden geflikt :D. Ik had graag in de file gestaan om langs die 'attractie' te komen.

Wel een beetje dom van ze dat ze geen opnames hebben gemaakt. Dan hadden ze het gedrag van die agent kunnen bewijzen. Nou is het makkelijk net zo goed uit hun duim gezogen.

Ik kijk uit op de volgende actie... Iets met treinen in Utrecht ofzo ? Dan krijg je pas goed heel Nederland tegen je. :duim:

000NobelPrizes
14-12-03, 15:16
Geplaatst door Royce
Eigenheimer.

Ben Chauvinistisch.

Okay je hebt gelijk ;)



[i]Heb slechte ervaringen met drank. Mijd het liever.
Gelukkig maar dan.


Culifoob.

Jij weet niet wat lekker is.
Tsss. Ik doe alle nationaliteiten.


Leer hun taal, dat helpt.

Geen zin in. Ik kan me redden met paar woordjes is meer dan genoeg.

"Vous etes tous des salauds!"



Musea zijn zonde van de tijd, enig idee hoelang je kan slapen ipv musea te bezoeken.
Alweer zo'n slaapjunk :verward:



Lezen doe ik niet meer, ben na boeken van Roald Dahl in groep 8 gestopt. Je kunt inderdaad ook 8 uur slapen ipv te lezen.

Royce
14-12-03, 15:24
Geplaatst door 151 NobelPrizes


"Vous etes tous des salauds!"




Mods uitschelden kan resulteren in `n ban.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:27
Geplaatst door Royce
Mods uitschelden kan resulteren in `n ban.
hahaha...
Ik gaf je een zinnetje voor je eerstvolgende, geslaagde vakantie in het land van Obelix.

Royce
14-12-03, 15:28
Geplaatst door 151 NobelPrizes
hahaha...
Ik gaf je een zinnetje voor je eerstvolgende, geslaagde vakantie in het land van Obelix.


Salaud is geen salade maar `n bastaard ofzo toh..:auw2: Ik ga donderdag naar Parijs, zal het in mn achterhoofd houden.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:33
Geplaatst door Royce
Salaud is geen salade maar `n bastaard ofzo toh..:auw2: Ik ga donderdag naar Parijs, zal het in mn achterhoofd houden.


Ga je de rode loper uitleggen voor Monsieur Jahjah?

Royce
14-12-03, 15:35
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga je de rode loper uitleggen voor Monsieur Jahjah?


Neuh. Ga naar `t louvre. Mona Lisa pikken.Nieuw plekje voor de nachtwacht veiligstellen.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:37
Geplaatst door Royce
Neuh. Ga naar `t louvre. Mona Lisa pikken.Nieuw plekje voor de nachtwacht veiligstellen.

Ik WIST dat je geen cultuurbarbaar was: ik WIST het :zozo:

Royce
14-12-03, 15:38
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik WIST dat je geen cultuurbarbaar was: ik WIST het :zozo:


Lijkt me cool om die die nachtwacht gewoon in vlammen te zien opgaan, alongside met de mona Lisa.

Julien
14-12-03, 15:39
Geplaatst door Royce
Salaud is geen salade maar `n bastaard ofzo toh..:auw2: Ik ga donderdag naar Parijs, zal het in mn achterhoofd houden.



Cool. Ik was begin van deze week in Parijs.
De Eiffeltoren is heel mooi, allemaal lichtjes.
Alleen de Arc de Triomphe is afgesloten :(

Als je langs de Rue Michel Ange loopt in Arrondisement 16ieme, daar heb ik gewoond :o

Je te souhaite une bonne vacance dans la ville de l'amour :fplayer: ciao

lennart
14-12-03, 15:40
Mona Lisa valt tegen... zeker in het Louvre... miljoenen dingen om te bekijken daar, en dan loop je opeens tegen Mona Lisa aan, valt tegen.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:40
Geplaatst door Royce
Lijkt me cool om die die nachtwacht gewoon in vlammen te zien opgaan, alongside met de mona Lisa.
Mona Lisa okay: die slome en over-uitgelegde grijns...

Maar voor wat betreft de Nachtwacht-in-de-hens-wens, bespeur ik nu toch scheurtjes in het vernis van je chauvinisme.

Royce
14-12-03, 15:41
Geplaatst door Julien

Als je langs de Rue Michel Ange loopt in Arrondisement 16ieme, daar heb ik gewoond :o


Ik zal wegblijven uit `t Quartier de front National. Thx voor de tip.

Royce
14-12-03, 15:42
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Mona Lisa okay: die slome en over-uitgelegde grijns...

Maar voor wat betreft de Nachtwacht-in-de-hens-wens, bespeur ik nu toch scheurtjes in het vernis van je chauvinisme.

Dat is gewoon mijn scheve gevoel voor humor, ik vind schilderijtjes van meneer Frans Hals gewoon veel mooier.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:44
Geplaatst door Royce
Dat is gewoon mijn scheve gevoel voor humor, ik vind schilderijtjes van meneer Frans Hals gewoon veel mooier.
Hoe weet je dat als je nooit naar musea gaat: bestel je ze via Wehkamp?

Royce
14-12-03, 15:45
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hoe weet je dat als je nooit naar musea gaat: bestel je ze via Wehkamp?


Neuh. Maar dat is weer mijn geheim. Ik heb thuis nog `n replicaatje van `n schilderij van Breughel. Ooit nog gewonnen op de mavo..:hihi:

nl-x
14-12-03, 15:47
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga je de rode loper uitleggen voor Monsieur Jahjah?

So close... yet so far!

Je heb m bijna ontmaskerd :)

lennart
14-12-03, 15:47
Geplaatst door Julien
Als je langs de Rue Michel Ange loopt in Arrondisement 16ieme, daar heb ik gewoond :o


Ik woonde in Suresnes (Banlieus).. vlak bij het 16de

000NobelPrizes
14-12-03, 15:48
Geplaatst door Royce
Neuh. Maar dat is weer mijn geheim. Ik heb thuis nog `n replicaatje van `n schilderij van Breughel. Ooit nog gewonnen op de mavo..:hihi:
Het Scheepvaartmuseum rocks. Een hele collectie schilderijen van zeeslagen van Nederland versus Spanje, Engeland versus Frankrijk, Frankrijk versus Nederland, Engeland versus Spanje, enzovoorts.
Met maar krap een paar jaar verschil ertussen steeds.
En... schilderij van de eerste zelfmoordactie in oorlog: Van Speijk "Dan liever de lucht in". Kaboem.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:50
Geplaatst door nl-x
So close... yet so far!

Je heb m bijna ontmaskerd :)
Royce? Die doet geen vlieg kwaad. Die slaapt liever dan 1 vinger te lichten voor de ael *heh*

Royce
14-12-03, 15:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Het Scheepvaartmuseum rocks. Een hele collectie schilderijen van zeeslagen van Nederland versus Spanje, Engeland versus Frankrijk, Frankrijk versus Nederland, Engeland versus Spanje, enzovoorts.
Met maar krap een paar jaar verschil ertussen steeds.
En... schilderij van de eerste zelfmoordactie in oorlog: Van Speijk "Dan liever de lucht in". Kaboem.


Cool. Dus `n zelfmoordaanslag in Adam zou voortzetting van traditie zijn.

ff iemand belle, brb.

Royce
14-12-03, 15:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Royce? Die doet geen vlieg kwaad. Die slaapt liever dan 1 vinger te lichten voor de ael *heh*


Zijn er geen schilderijen die achter `n facade schuilgaan, of juist die over facades gaan?

000NobelPrizes
14-12-03, 15:52
Geplaatst door Royce
Cool. Dus `n zelfmoordaanslag in Adam zou voortzetting van traditie zijn.

ff iemand belle, brb.

Joepie, het is gelukt :maf:

000NobelPrizes
14-12-03, 15:53
Geplaatst door Royce
Zijn er geen schilderijen die achter `n facade schuilgaan, of juist die over facades gaan?
Ik heb geen flauw idee wat je hier zegt.

Royce
14-12-03, 15:53
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Joepie, het is gelukt :maf:


Ik doe alles om Cum Laude te integreren, alle beetjes helpen. Van boxtel zal trots op me zijn.

barfly
14-12-03, 15:54
Ik heb een tip voor de AEL als volgende ludieke actie!

Snachts met zwarte kleren zodat je niet opvalt met z'n allen in een lange rij op het trajekt Amsterdam CS Amersfoort gaan staan, tussen die twee ijzeren dingen in en als dan de trein komt heel hard BOE roepen :duim:

Royce
14-12-03, 15:54
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik heb geen flauw idee wat je hier zegt.


Doe `n gooi.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:55
Geplaatst door Royce
Ik doe alles om Cum Laude te integreren, alle beetjes helpen. Van boxtel zal trots op me zijn.
Misschien moet je hoofddoekjes gaan aftrekken: dan krijg je er een gegraveerd horloge bij.

000NobelPrizes
14-12-03, 15:56
Geplaatst door Royce
Doe `n gooi.
Ik zou niet weten waar te beginnen, dude.
Maar okay, trick or treat. Ben jij Aboe Jahjah?

Julien
14-12-03, 15:58
Geplaatst door Royce
Ik zal wegblijven uit `t Quartier de front National. Thx voor de tip.

Wat wil je daar mee zeggen? Front National bestaat nauwelijks in Parijs. en hoe weet je wat voor achtergrond ik heb, wat mijn familie stemt etc.. ??

ps: ik haat de Front National net zoveel als de AEL. Ze zijn allemaal hetzelfde; even kortzichtig, even gevaarlijk.

Probleem bij veel mensen is dat als je kritiek hebt op de de AEL, dan ben je gelijk een racist.. :verward: stupide

000NobelPrizes
14-12-03, 15:59
Geplaatst door Julien
Wat wil je daar mee zeggen? Front National bestaat nauwelijks in Parijs. en hoe weet je wat voor achtergrond ik heb, wat mijn familie stemt etc.. ??

ps: ik haat de Front National net zoveel als de AEL. Ze zijn allemaal hetzelfde; even kortzichtig, even gevaarlijk.

Probleem bij veel mensen is dat als je kritiek hebt op de de AEL, dan ben je gelijk een racist.. :verward: stupide
Alles went: ook racist zijn wordt een sleur.

Royce
14-12-03, 16:06
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Misschien moet je hoofddoekjes gaan aftrekken: dan krijg je er een gegraveerd horloge bij.

Wat voor 1. Kan ik ook `n CD van Andre Rieu krijgen, of Kaartjes voor `t Tros muziekfeest. "Heb je even voor mij" :wohaa:

Royce
14-12-03, 16:07
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik zou niet weten waar te beginnen, dude.
Maar okay, trick or treat. Ben jij Aboe Jahjah?


*Zoemer*


Hèlas. Try again. Ik heb ook geen huis op `n spaans Eiland. Heb geen kinderen, woon wel in `n soort van Banlieu en de altijd in voor `n druivie of 93.

Royce
14-12-03, 16:09
Geplaatst door Julien
Wat wil je daar mee zeggen? Front National bestaat nauwelijks in Parijs. en hoe weet je wat voor achtergrond ik heb, wat mijn familie stemt etc.. ??

ps: ik haat de Front National net zoveel als de AEL. Ze zijn allemaal hetzelfde; even kortzichtig, even gevaarlijk.

Probleem bij veel mensen is dat als je kritiek hebt op de de AEL, dan ben je gelijk een racist.. :verward: stupide


Cool. `n PS midden in `n post. Is dat Frans? Ik ken je probleem trouwens niet, ben niet zo into AEL en hun gezanik, maar ben niet vaak `n racist genoemd. Eigenlijk nooit, of toch wel. Als ik me weer eens uitlaat over die smerige homos. Maar dat heeft weer niets met AEL te maken, of moet ik hier de link leggen met die Abdelrahim van AEL die overkomt als `n reetspleetathleet.

Julien
14-12-03, 16:12
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Alles went: ook racist zijn wordt een sleur.

Ik vraag me af hoe iemand kan concluderen dat ik racist ben. Ik ben benieuwd.

Ik ben zelf een getint iemand in een blank land, maar sommige marokkanen hebben natuurlijk gelijk weer vooroordelen bij iemand die kritiek heeft over de AEL. Deze mensen zijn pas racisten.

Royce
14-12-03, 16:14
Geplaatst door Julien
Ik vraag me af hoe iemand kan concluderen dat ik racist ben. Ik ben benieuwd.

Ik ben zelf een getint iemand in een blank land, maar sommige marokkanen hebben natuurlijk gelijk weer vooroordelen bij iemand die kritiek heeft over de AEL. Deze mensen zijn pas racisten.


Racisten bestaan niet.Zijn gewoon Bugs in het systeem. Het is nog niet perfect, maar als Zion voor de zevende keer valt zal het systeem zijn laatste reboot meemaken, daarna zullen alle processen in harmonie verlopen en zal het defragmentatieproces te einde zijn. C:/Utopia zal dan verwezenlijkt worden. Ctrl. Alt. Del.

Julien
14-12-03, 16:14
Geplaatst door Royce
Cool. `n PS midden in `n post. Is dat Frans? Ik ken je probleem trouwens niet, ben niet zo into AEL en hun gezanik, maar ben niet vaak `n racist genoemd. Eigenlijk nooit, of toch wel. Als ik me weer eens uitlaat over die smerige homos. Maar dat heeft weer niets met AEL te maken, of moet ik hier de link leggen met die Abdelrahim van AEL die overkomt als `n reetspleetathleet.

Als reactie op mijn post zei je dat mijn wijk "quartier front national" was.. dat vind ik een discriminerende uitlating, want ik ben anti-FN

tenzij ik je verkeerd begrepen heb.

000NobelPrizes
14-12-03, 16:15
Geplaatst door Royce
Wat voor 1. Kan ik ook `n CD van Andre Rieu krijgen, of Kaartjes voor `t Tros muziekfeest. "Heb je even voor mij" :wohaa:
Als je zoiets beschouwt als beloning, heb je een lekkere proleet getroffen als inburgeringshulpverlener :argwaan:

000NobelPrizes
14-12-03, 16:16
Geplaatst door Royce
*Zoemer*


Hèlas. Try again. Ik heb ook geen huis op `n spaans Eiland. Heb geen kinderen, woon wel in `n soort van Banlieu en de altijd in voor `n druivie of 93.
93 maar liefst :vreemd:
Joh, 2 of 3 is leuk, maar daarna wil je toch wel weer 's een pro, of niet?

Royce
14-12-03, 16:17
Geplaatst door Julien
Als reactie op mijn post zei je dat mijn wijk "quartier front national" was.. dat vind ik een discriminerende uitlating, want ik ben anti-FN

tenzij ik je verkeerd begrepen heb.

Je zet je zovaak af tegen FN, dat ik aannam dat je daar lid van was. Kan je mij toch niet kwalijk nemen. Kies je woorden voortaan zorgvuldiger uit. Je wijk is dus Quartier de Dyab. Ik zal er rekening mee houden. Heb je toevallig `n rode loper van NP151 gehad?

000NobelPrizes
14-12-03, 16:17
Geplaatst door Julien
Ik vraag me af hoe iemand kan concluderen dat ik racist ben. Ik ben benieuwd.

Ik ben zelf een getint iemand in een blank land, maar sommige marokkanen hebben natuurlijk gelijk weer vooroordelen bij iemand die kritiek heeft over de AEL. Deze mensen zijn pas racisten.
Wat voor tint heb je: iets groenigs?

Joh, ik noemde je geen racist hoor (ben je ook niet, zo te zien); ik maakte een general statement.

Royce
14-12-03, 16:18
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Als je zoiets beschouwt als beloning, heb je een lekkere proleet getroffen als inburgeringshulpverlener :argwaan:

Ik wil eigenlijk €35,- als beloning. Maar Balkenende is de enige die met overheidsgeld mag naaien, ik niet.

000NobelPrizes
14-12-03, 16:19
Geplaatst door Royce
Ik wil eigenlijk €35,- als beloning. Maar Balkenende is de enige die met overheidsgeld mag naaien, ik niet.
Ga bij de SP en graai mee.
(gratis tip van Nobie)

Royce
14-12-03, 16:21
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga bij de SP en graai mee.
(gratis tip van Nobie)

Bij de SP moet je geld afstaan, No way dat ik al die omhooggevallen replica`s van Lenin geld ga geven. VVD is ook nix, ik wil gewoon geld. Heb jij wat? Je hebt al `n tijdje niet gepost, lekker gewerkt. Geld verdiend. Gimme some.

000NobelPrizes
14-12-03, 16:25
Geplaatst door Royce
Bij de SP moet je geld afstaan, No way dat ik al die omhooggevallen replica`s van Lenin geld ga geven.


Aiiiii... Omhooggevallen replica's van Lenin - fraaie metafoor!
Wordt bijgezet in de analen van maroc.nl.


VVD is ook nix, ik wil gewoon geld. Heb jij wat? Je hebt al `n tijdje niet gepost, lekker gewerkt. Geld verdiend. Gimme some.
Wat krijg ik ervoor terug?

Royce
14-12-03, 16:34
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Aiiiii... Omhooggevallen replica's van Lenin - fraaie metafoor!
Wordt bijgezet in de analen van maroc.nl.


Wat krijg ik ervoor terug?


Je kan `n Chanson van Julien krijgen, of `n boek over de Tour de France van Mart-Ik-wou-dat-ik-frans-was-Smeets.

ZbaqZbaq
14-12-03, 16:35
:lekpuh:

000NobelPrizes
14-12-03, 16:36
Geplaatst door Royce
Je kan `n Chanson van Julien krijgen, of `n boek over de Tour de France van Mart-Ik-wou-dat-ik-frans-was-Smeets.

:haha: :haha:

Nou vooruit dan: de lachbui die je me net bezorgde is wel een kwartje waard.

nl-x
14-12-03, 16:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
:lekpuh:
Zijn dat ze echt?

an3sdej
14-12-03, 16:37
Attachment: aelteam-x.jpg


hihihih, DAT is dus de hele AEL :)

Royce
14-12-03, 16:39
Geplaatst door 151 NobelPrizes
:haha: :haha:

Nou vooruit dan: de lachbui die je me net bezorgde is wel een kwartje waard.


`kmoet €35,- euri hebben. En ik moet afreizen naar de Achterdam. :cheefbek:

000NobelPrizes
14-12-03, 16:43
Geplaatst door Royce
`kmoet €35,- euri hebben. En ik moet afreizen naar de Achterdam. :cheefbek:
Er is vast wel een broeder die jou wil helpen. Als alle broeders nul op rekest geven, zal ik met plezier mijn knip opentrekken voor die 35 euroi.

Royce
14-12-03, 16:44
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Er is vast wel een broeder die jou wil helpen. Als alle broeders nul op rekest geven, zal ik met plezier mijn knip opentrekken voor die 35 euroi.


Broeders van stricte normen en waarden geven geen geld als ze weten dat het bij de zusters van lichte zeden terecht komt.

Julien
14-12-03, 16:45
Geplaatst door Royce
Je kan `n Chanson van Julien krijgen, of `n boek over de Tour de France van Mart-Ik-wou-dat-ik-frans-was-Smeets.

:tik: hehehe ja joh

ik heb trouwens hekel aan die franse chansons. geef mij maar relaxte rapmuziek van mc solar, IAM of Alliance Ethnic.

Welke woorden moet ik trouwens zorgvuldiger zeggen? Ik ben namelijk beetje gauw in mn woorden soms meen ik de helft niet eens haha

maar ik ben echt anti FN, en ik ben niet groening maar bruin getint.

ennuh je hebt gelijk van mart smeets tis n francophiel die zo graag frans wil zijn dat het te belachelijk is om te zien.

000NobelPrizes
14-12-03, 16:47
Geplaatst door Royce
Broeders van stricte normen en waarden geven geen geld als ze weten dat het bij de zusters van lichte zeden terecht komt.
Ooooh... je moet wat baldruk aftappen bij een lichtekooi.
En daar moet ik voor werken cq betalen?

Je hebt wel lef :D
But a tad less decency.

Royce
14-12-03, 16:49
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ooooh... je moet wat baldruk aftappen bij een lichtekooi.
En daar moet ik voor werken cq betalen?

Je hebt wel lef :D
But a tad less decency.

Ik moet ook maar betalen omdat ik `n weddenschap verloren heb. Ik ga niet naar dat soort dingen, ik heb WSDB.

000NobelPrizes
14-12-03, 16:53
Geplaatst door Royce
Ik moet ook maar betalen omdat ik `n weddenschap verloren heb. Ik ga niet naar dat soort dingen, ik heb WSDB.

Moet je maar niet wedden dat Saddam nooit gevonden zou worden.

Wat is WSDB - Wat Stramme Dunne Benen?

ZbaqZbaq
14-12-03, 17:58
Geplaatst door nl-x
Zijn dat ze echt?

yep

Ibrahim B.
14-12-03, 18:36
Geplaatst door Julien
Ja, klopt. Maar die zullen er nooit voet aan de grond krijgen. want in het Franse parlement zijn partijen die een grondslag hebben op een religie bij de wet verboden.

Dit in tegenstelling tot Nederland, Belgie, Duitsland.

Dus! :regie: Is verandering niet mogelijk wil je zeggen?, heb je wel eens gehoord van een Revolutie? stelletjes zielige conservatieven!

Dutchguy
14-12-03, 18:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
:lekpuh:

Vergeet niet het grote brein achter deze actie.

Dutchguy
14-12-03, 18:45
Geplaatst door Dutchguy
Vergeet niet het grote brein achter deze actie.

Cohen
14-12-03, 19:40
Moe word ik van de vele moraalridders die hier op dit forum 'spekkie-naar-het-bekkie-ism' voor de Elian's Wilder's rondspuien. De AEL is altijd nog moreel / ethisch beter te verkopen dan de 'beschaafde' en allom geaccepteerde CIDI en VVD.

Geen leugen die dat kan maskeren, stop try-ing. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.

an3sdej
14-12-03, 19:51
quote:
Geplaatst door nl-x
Zijn dat ze echt?


yep -->> zei een trotse Nabil Marmouch :handbang:

En Cohen, wacht nog een jaartje, en zie dan waar de AEL is gebleven.

Julien
14-12-03, 20:48
Geplaatst door Cohen
Moe word ik van de vele moraalridders die hier op dit forum 'spekkie-naar-het-bekkie-ism' voor de Elian's Wilder's rondspuien. De AEL is altijd nog moreel / ethisch beter te verkopen dan de 'beschaafde' en allom geaccepteerde CIDI en VVD.

Geen leugen die dat kan maskeren, stop try-ing. Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.

hahahaha :( Maak je een grapje?

Heb je het over die partij die de sharia wil invoeren??

Nee deze fascistische partij moet verboden worden.

sadeeQ
14-12-03, 20:53
Geplaatst door Julien
hahahaha :( Maak je een grapje?

Heb je het over die partij die de sharia wil invoeren??

Nee deze fascistische partij moet verboden worden.

AEL is geen partij , debiel :denk:

Julien
14-12-03, 21:01
Geplaatst door sadeeQ
AEL is geen partij , debiel :denk:

whatever. het is een groepje fundamentalisten die de sharia willen invoeren in een land dat net eeuwen kerkelijke terreur achter de rug heeft.
asjeblieft geen islamitische terreur hier in europa.

Maslov
14-12-03, 23:11
Nee maar de AEL zijn wel de stoottroepen van jajah, die bevlogen de assimilatie in Nederland wil bestrijden.

observer
15-12-03, 00:25
De AEL is altijd nog moreel / ethisch beter te verkopen dan de 'beschaafde' en allom geaccepteerde CIDI en VVD. de woorden moreel en ethisch in een zin met de ael is vergezocht

ongeloofwaardig
licht humoristisch
crimineel

dat klinkt inderdaad beter

Altijd Even Lachwekkend

ZbaqZbaq
15-12-03, 11:42
Geplaatst door Julien
whatever. het is een groepje fundamentalisten die de sharia willen invoeren in een land dat net eeuwen kerkelijke terreur achter de rug heeft.
asjeblieft geen islamitische terreur hier in europa.

joh ?