PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharon: VS moet Syrie aanvallen



Julien
14-12-03, 21:17
Sharon: Disarm Iran, Libya and Syria Next
If Israeli Prime Minister Ariel Sharon has his way, Iraq is just the beginning of hostilities in the Middle East - he wants the U.S. to disarm Iran, Libya and Syria once we get finished consigning Saddam Hussein to the trash heap.

"These are irresponsible states, which must be disarmed of weapons mass destruction, and a successful American move in Iraq as a model will make that easier to achieve," Sharon told a visiting delegation of American congressmen, adding that while Israel was not involved in the war with Iraq "but the American action is of vital importance."

According to the Israeli newspaper Haaretz Daily, during a meeting with U.S. Undersecretary of State John Bolton yesterday, Sharon said that Israel was concerned about the security threat posed by Iran, and stressed that it was important to deal with Iran even while American attention was focused on Iraq.

The newspaper claims that Bolton, the undersecretary of State for arms control and international security, told Israeli officials that he had no doubt America would attack Iraq, and that it would be necessary thereafter to deal with threats from Syria, Iran and North Korea.

Bolton also said Syria would get a chance to prove it was behaving in a way worthy of the international community and that dealing with North Korea had not been pushed aside, but postponed.

bron: newsmax.com

Die man is echt gestoord.

Joesoef
14-12-03, 21:19
Geplaatst door Julien


Die man is echt gestoord.

Tja, voor Sharon is maar een goede oplossing. Opruimen die gasst.

Zwarte Schaap
14-12-03, 21:22
Geplaatst door Joesoef
Tja, voor Sharon is maar een goede oplossing. Opruimen die gasst. Nog even en wilders van de vvd komt je achterna voor het bedreigen van een bevriend staatshoofd met moord.

Waterval
14-12-03, 21:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nog even en wilders van de vvd komt je achterna voor het bedreigen van een bevriend staatshoofd met moord.


Is het adres van Wilders een geheim?

barfly
14-12-03, 21:23
Ik kan me nog een aardige scene herinneren uit een Monty Python's Flying Circuzzzz

Een vent minstens net zo baggervet als Sharon die nog een laatste bonbonnetje ingelokt word :p

Joesoef
14-12-03, 21:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nog even en wilders van de vvd komt je achterna voor het bedreigen van een bevriend staatshoofd met moord.

Maakt niet uit, ik heb 2 gas muntjes.....


ps, dit is satire....

Zwarte Schaap
14-12-03, 21:36
Geplaatst door Waterval
Is het adres van Wilders een geheim?

Ik heb het binnen 10 minuten gevonden !

MocroStyle
14-12-03, 21:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het binnen 10 minuten gevonden !

Namens Maroc.nl prikkers een kerstkaartje versturen? :fuckit:

barfly
14-12-03, 21:46
Als je 't adres nou ff hier plaatst? :)

[email protected] oid?

Zwarte Schaap
14-12-03, 21:48
Geplaatst door MocroStyle
Namens Maroc.nl prikkers een kerstkaartje versturen? :fuckit: Ik wist zijn woonplaats niet daarom duurde het zo lang, maar als je zijn woonplaats weet heb je het binnen een minuut door gewoon te zoeken in de online telefoonboek van de ptt.

Voor de meest uitgebreide info kun je beter google gebruiken: Ik geef je 1 joker mee dat je kunt gebruiken naast andere zoektermen: hobbydierhouder

Cohen
14-12-03, 22:05
Je hebt gelijk, schaapie

lennart
14-12-03, 22:11
Is Wilders ook al een Limbo?

Al die extremisten komen wel uit het Zuiden zeg... Die halvegare CDA top die Balkie helpen komen ook al allemaal uit Limboland.

Hay Jouhara
14-12-03, 22:12
Geplaatst door Julien
bron: newsmax.com

Die man is echt gestoord.

En daarna libanon en dan Iran en daarna weer en dan ? oh ja Saudi Arabie want er scheint daar ook olie onder de grond te zitten pas ondekt :D

En wees gevreesd Marokko komt ook nog aan de beurt :nerveus:
want daar schijnen ook MOSLIMS te wonen dat heb ik ook maar van een onbekende bron gehoord maar die bron scheint wel betrouwbaar te zijn


DUS KRUISVAARDERS WEES OP UW HOEDE :vingers:

Zwarte Schaap
14-12-03, 22:12
Geplaatst door Cohen
Is gewoon openbaar in Nederland, iedereen kan het opzoeken.

[zelfcensuur] Toch is het beter om het niet op maroc.nl plaatsen. Dat kan weer verkeerd opgevat worden.

Zwarte Schaap
14-12-03, 22:15
Geplaatst door hay jouhara
En daarna libanon en dan Iran en daarna weer en dan ? oh ja Saudi Arabie want er scheint daar ook olie onder de grond te zitten pas ondekt :D

En wees gevreesd Marokko komt ook nog aan de beurt :nerveus:
want daar schijnen ook MOSLIMS te wonen dat heb ik ook maar van een onbekende bron gehoord maar die bron scheint wel betrouwbaar te zijn


DUS KRUISVAARDERS WEES OP UW HOEDE :vingers:

Marokko staat op de lijst van de landen die wel aan de iraakse opbouw mogen verdienen. Toen ze de lijst lieten zien waar Nederland opstond zag je duidelijk marokko en oman erbij staan als arabische landen die zogenaamd de USA goedgezind zijn.

Hay Jouhara
14-12-03, 22:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Toch is het beter om het niet op maroc.nl plaatsen. Dat kan weer verkeerd opgevat worden.

TEGENWOORDIG MOET JE TWEE KEER NADENKEN VOOR DAT JE IETS KUNT PLAATSEN :hihi:

lennart
14-12-03, 22:17
Geplaatst door hay jouhara
En daarna libanon en dan Iran en daarna weer en dan ? oh ja Saudi Arabie want er scheint daar ook olie onder de grond te zitten pas ondekt :D

En wees gevreesd Marokko komt ook nog aan de beurt :nerveus:
want daar schijnen ook MOSLIMS te wonen dat heb ik ook maar van een onbekende bron gehoord maar die bron scheint wel betrouwbaar te zijn


DUS KRUISVAARDERS WEES OP UW HOEDE :vingers:

Dat is het em juist... Als de Amerikanen Libanon gaan "bevrijden" dan zullen zowel Iran als Syrie en mogelijk zelfs andere staten de oorlog verklaren aan de VS en Israel. Daarom zullen de Amerikanen er wellicht voor kiezen eerst een beslissende slag toe te brengen aan Iran.

De vraag dan zal zijn, wat doen de Russen.

Hay Jouhara
14-12-03, 22:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Marokko staat op de lijst van de landen die wel aan de iraakse opbouw mogen verdienen. Toen ze de lijst lieten zien waar Nederland opstond zag je duidelijk marokko en oman erbij staan als arabische landen die zogenaamd de USA goedgezind zijn.


Je kunt nie altijd bevriend blijven want IRAK was ook een bevriende staat van de VS in de jare 80 en kijk nu en de zelfde geldt voor anderen landen je bent met hun bevriend zo lang ze je nodig hebben

Hay Jouhara
14-12-03, 22:24
Geplaatst door lennart
Dat is het em juist... Als de Amerikanen Libanon gaan "bevrijden" dan zullen zowel Iran als Syrie en mogelijk zelfs andere staten de oorlog verklaren aan de VS en Israel. Daarom zullen de Amerikanen er wellicht voor kiezen eerst een beslissende slag toe te brengen aan Iran.

De vraag dan zal zijn, wat doen de Russen.

Als ze maar genoeg dollars kunnen blijven lenen tegen een aardig rente gebeuren dan zullen hun zich eigen wel mak houden



Je kunt ze vergelijken met die leeuw van DAKTARI het is en blijft een leeuw maar zolang je hem tevreden houdt dan blijft ie maar de verkeerde kant opkijken :schok: (wetend dat ie toch geen kwaad kan doen) :haha:

lennart
14-12-03, 22:29
Nouja... de Amerikanen zullen eerst nog Iraq veilig moeten maken. Goed mogelijk dat de aanvallen op de Amerikanen nu zullen toenemen. Eerder zullen vooral Shi'iten zich hebben ingehouden omdat ze niet voor Saddam wilden vechten. Maar nu hij is verdwenen zullen zij ook eerder geneigd zijn tot aanvallen. Ook zal de roep groter worden dat de Amerikanen nu moeten oprotten... Er zijn geen WMD's, Saddam is gevangen. Ze hebben toch echt Iraaks grondgebied nodig om Syrie en Iran effectief te kunnen aanvallen.

Zwarte Schaap
14-12-03, 22:30
Geplaatst door hay jouhara
Je kunt nie altijd bevriend blijven want IRAK was ook een bevriende staat van de VS in de jare 80 en kijk nu en de zelfde geldt voor anderen landen je bent met hun bevriend zo lang ze je nodig hebben

Als je maar trouw aan het leibandje blijft lopen hoef je niets te vrezen.

Hay Jouhara
14-12-03, 22:43
Geplaatst door lennart
Maar nu hij is verdwenen zullen zij ook eerder geneigd zijn tot aanvallen. Ook zal de roep groter worden dat de Amerikanen nu moeten oprotten... Ze hebben toch echt Iraaks grondgebied nodig om Syrie en Iran effectief te kunnen aanvallen.


voor Syrie kunnen ze ook nog altijd Israel gebruiken want beste makkers lenen elkaar alles ongeacht het gevaar, en vanwegen het gevaar zullen ze toch liever Irak gebruiken want je gaat toch nie je vrienden aan gevaar openstellen
En ja Libanon volgens mij hebben ze die in 1 uurtje veroverd

en ja ik ben ook van mening dat de aanvallen tegen de VS nu zwaarder en vaker zullen voorkomen, en ik denk dat ze vooral rond de kerst dagen op moeten passen

Hay Jouhara
14-12-03, 22:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je maar trouw aan het leibandje blijft lopen hoef je niets te vrezen.

Direct naar de slachtbank


Net als een makke schaap :hihi:

Zwarte Schaap
14-12-03, 22:47
Geplaatst door hay jouhara
Direct naar de slachtbank


Net als een makke schaap :hihi:

Helaas bestaat de meerderheid uit makke schapen.

Hay Jouhara
14-12-03, 22:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Helaas bestaat de meerderheid uit makke schapen.

Waren er maar meer die hards zoals ik dan was het wel goed gekomen maar nu vrees ik dat het te laat is want nie iedereen kan als :rambo: zijn


:rolleyes:

Hay Jouhara
14-12-03, 23:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Helaas bestaat de meerderheid uit makke schapen.

dat komt door dat we denken dat altijd alles goed komt

maar terwijl we weten dat je een zinkende schip nie meer droog kan houden, maarja we kiezen er zelf voor dus eigenschuld ook al kies je er onbewust voor

Al Sawt
14-12-03, 23:04
Een aanval op Syrie of op Iran, zal meteen een aanval op Israel betekenen. Ook al zijn Syrie en Iran niet in staat, om tegen de Amerikaanse of Israelische agressie te verdedigen. Ze zijn wel capabel om met conventionele wapens keihard uit te halen naar Israel.

sjo
14-12-03, 23:16
Gerrit Jan.............makke schapen...............mooie huizen.........houten koppen...........

groeten
sjo

Zwarte Schaap
14-12-03, 23:23
Geplaatst door hay jouhara
Waren er maar meer die hards zoals ik dan was het wel goed gekomen maar nu vrees ik dat het te laat is want nie iedereen kan als :rambo: zijn


:rolleyes:

Daarom heb je herders, een paar herders met hun honden zijn genoeg om de kudde schapen te leiden.

Orakel
14-12-03, 23:29
Geplaatst door Gerrit Jan
Ik wil niet betweterig doen of zo maar het is mak schaap, net als mooi huis. Wanneer leren jullie nu dat eens?

Kun je de taalkundige uitleg er bij geven?
Wanneer is een bijvoegelijk naamwoord met e en wanneer zonder?

nl-x
14-12-03, 23:32
Waar sta ik voor

Als Kamerlid probeer ik dingen voor elkaar te krijgen. Ik houd mij het liefst bezig met complexe, schijnbaar onoplosbare maatschappelijke vraagstukken, zoals het beteugelen van de groei van het aantal WAO-ers, de aanpak van de wachtlijsten of het beteugelen van het groeiende gevaar van moslimextremisme. Om nog even bij dit laatste punt te blijven: ik schrik er bijvoorbeeld niet voor terug de regering consequent op deze gevaren te wijzen en waar mogelijk bij de regering aan te dringen op maatregelen hiertegen. Als VVD-fractie nemen we hierbij vaak het voortouw. Ik zie het als een uitdaging om liberale uitgangspunten- zaken als vrijheid, maar ook verantwoordelijkheid- aan te wenden voor een oplossing van de vraagstukken waar ik mee te maken krijg,

De afgelopen jaren heb ik mij voor dit alles met veel plezier ingezet en ik ben van plan dat in de toekomst te blijven doen. Het is mij de vele lange autoritten vanuit mijn woonplaats Venlo naar Den Haag meer dan waard.

Politiek is voor mij naast het maken van goede (liberale) keuzes en het nemen van concrete initiatieven, vooral het tonen van lef. De VVD is geen partij van bange mensen maar een partij die durft te zeggen waar het op staat. Ik ben er daarom van overtuigd dat wij als VVD een fantastische uitslag maken op 22 januari 2003!


Venlo dus... En deze vent is nog boos als ie wordt bedreigt... Go figure... :jammer:

Julien
14-12-03, 23:47
Het erge is dat die bush er nog intrapt ook volgens mij. Sharon lacht zich dood; eerst wordt Afghanistan gebombardeerd, dan Irak, nu nog een paar andere landjes en Israel hoeft de komende 100 jaar niet meer te vrezen voor gevaar in de regio.

Israel heeft naar mijn mening zeker bestaansrecht, maar willen ze in vrede kunnen leven dan moeten ze eerst de Palestijnen hun staat geven en de nederzettingen afbreken. In plaats van te huilen bij Bush.