PDA

Bekijk Volledige Versie : Onze "redders" in nood



Mouzie
15-12-03, 11:47
Geluid aan zetten!

Goed getrainde soldaten tegen...... (www.niburu.nl/files/iraqiwar.ram)

Blade20
15-12-03, 17:21
Goh alweer....:moe:

ik zeg het dan nog maar een keer. Die man lag in een hinderlaag te wachten op VS soldaten en had een zelfgemaakt explosief bij zich om een convooi op te blazen.

What's destroyed kan be recreated, but once revealed a secret can never again be hidden.

nl-x
15-12-03, 20:02
Geplaatst door Blade20
Goh alweer....:moe:

ik zeg het dan nog maar een keer. Die man lag in een hinderlaag te wachten op VS soldaten en had een zelfgemaakt explosief bij zich om een convooi op te blazen.

What's destroyed kan be recreated, but once revealed a secret can never again be hidden.

dan zeg ik het maar ook eens nog een keer: Dat praat die moraalridders nog steeds niet goed.

Blade20
15-12-03, 20:08
Geplaatst door nl-x
dan zeg ik het maar ook eens nog een keer: Dat praat die moraalridders nog steeds niet goed.

Dat zeg ik ook niet. In mijn eigen nederige mening is iedere vorm van fysiek geweld een teken van gebrek aan intelligentie.

nl-x
15-12-03, 20:15
Geplaatst door Blade20
Dat zeg ik ook niet. In mijn eigen nederige mening is iedere vorm van fysiek geweld een teken van gebrek aan intelligentie.

Nee, natuurlijk ZEI je dat niet biraat

Maar ik zei ook niet dat je het zei :vingers:

Blade20
15-12-03, 20:20
Geplaatst door nl-x
Nee, natuurlijk ZEI je dat niet biraat

Maar ik zei ook niet dat je het zei :vingers:

Daar heb je me. :hihi:

Maar, wat mensen niet zeggen net zo belangrijk, en soms belangrijker, als wat ze wel zeggen.

papol
16-12-03, 00:05
Gemanipuleerd filmpje.
Er word duidelijk vuur uitgebracht naar de overkant van de weg, daar beweegt iets en daar zijn ook de inslagen te zien. De man op de voorgrond word in zijn linker heup geraakt, daar ga je niet direct aan dood maar word je wel rustig van.
Het daarop volgende beeld geeft de militair toe dat er een dode is gevallen, maar het is een goed gevoel ........ en dan word snel over gegaan op een andere scene. Mogelijk zijn anderen gered, dingen voorkomen .... wat werkelijk een goed gevoel geeft is absoluut niet duidelijk. De euforie na een vuurgevecht is er altijd indien iedereen van de groep het er levend en ongeschonden vanaf brengt. Dat is al eeuwen zo en geld voor alle partijen, niets abnormaal.

Het werkelijke gevoel komt pas veel later, indien ze zich realiseren dat de zij zelf de man in de voorgrond hadden kunnen zijn.

Gr.P