PDA

Bekijk Volledige Versie : Raëlianen maken 2004 tot ”jaar van atheïsme”



Marsipulami
15-12-03, 11:58
Raëlianen maken 2004 tot ”jaar van atheïsme”
Kerkredactie

CRANS MONTANA - Tijdens een bijeenkomst van de internationale raëliaanse beweging, die afgelopen dagen plaatshad in het Zwitserse Crans Montana, is 2004 officieel verklaard tot ”het internationale jaar van het atheïsme”.


Het jaar van „de promotie van het atheïsme” zal op 13 december volgend jaar eindigen met een internationale vergadering van de atheïsten uit de hele wereld, in Rome, de plaats waar Giordano Bruno levend werd verbrand. Bruno sprak niet alleen over buitenaards leven, maar ook over de oneindigheid in tijd en ruimte - tevens „de fundamentele waarden van de atheïstische raëliaanse religie.” Waar Bruno door het Vaticaan om het leven werd gebracht, zullen de raëlianen een afbeelding van de paus verbranden. De raëliaanse beweging is een atheïstische stroming die beweert dat alle levensvormen op aarde lang geleden wetenschappelijk gecreëerd zijn dankzij een perfecte beheersing van DNA-technieken door buitenaardse bezoekers. De beweging telt 60.000 leden in 86 landen.


© Reformatorisch Dagblad

Goodnight
15-12-03, 12:22
buitenaardse wezens.....
en dan verklaren ze moslims voor gekken...
waar gaat het heen met deze wereld....
Dus we maken nu een historische jaar mee? jaar van het atheisme....maar wel geloven in buitenaardse wezens...
mwaaahhh...ik hou het toch maar bij Allah :wink:

miss_bella
15-12-03, 12:32
Geplaatst door Goodnight
maar wel geloven in buitenaardse wezens...
mwaaahhh...ik hou het toch maar bij Allah :wink:

Hij (of zij) is toch ook een buitenaards wezen?

Goodnight
15-12-03, 12:53
Geplaatst door miss_bella
Hij (of zij) is toch ook een buitenaards wezen?

Allah bedoel je???
haha...nou nee zo zie ik hem niet.
Hij is de Almachtige en geen euhm..wezen...

Victory
15-12-03, 13:29
Geplaatst door miss_bella
Hij (of zij) is toch ook een buitenaards wezen?

In naam van Allah,


Suphanallah, Allah(swt) is nog vrouw, nog man. Allah(swt) is niet voor te stellen met ons gelimiteerd denkvermogen. Wat jouw commentaar verklaard.


En Allah weet het het best.

freya
15-12-03, 13:35
Geplaatst door Victory
In naam van Allah,


Suphanallah, Allah(swt) is nog vrouw, nog man. Allah(swt) is niet voor te stellen met ons gelimiteerd denkvermogen. Wat jouw commentaar verklaard.


En Allah weet het het best.

Hahaha dus jij gelooft in een God waarvan je je niet eens een voorstelling kunt maken?! :hihi:

wat belachelijk :haha:










:moe:
Ps dit is een reactie op:


Geplaatst door Victory
Wat dit het zogenaamde 'juiste pad' die je gevonden had, waar je het over had freya? :haha:

:giechel:

op islam en meer (http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&threadid=78778&perpage=15&display=&pagenumber=3)

Victory
15-12-03, 13:47
Geplaatst door freya
Hahaha dus jij gelooft in een God waarvan je je niet eens een voorstelling kunt maken?! :hihi:

wat belachelijk :haha:










:moe:
Ps dit is een reactie op:



op islam en meer (http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&threadid=78778&perpage=15&display=&pagenumber=3)

Wakker worden freya, je bent een standbeelden aanbidder die zichzelf op het juiste pad ziet.

Op het dag des oordeels mag je je beloning bij deze gozer gaan halen:

http://www.seattleartmuseum.org/onlineActivities/ArtStories/kids/images/hinduism.jpg

Hoop maar dat hij enige macht heeft om je iets te geven, anders mogen jullie allebei als brandstof dienen.

Dutchguy
15-12-03, 14:10
Wel grappig. Ik zie het beeld voor me van twee kinderen die tegenover elkaar staan met de handen op de rug hebben en ruzie maken over wat er wel of niet in die handen kan zitten.

No offense overigens.

freya
15-12-03, 14:24
Geplaatst door Victory
Wakker worden freya, je bent een standbeelden aanbidder die zichzelf op het juiste pad ziet.

Op het dag des oordeels mag je je beloning bij deze gozer gaan halen:

http://www.seattleartmuseum.org/onlineActivities/ArtStories/kids/images/hinduism.jpg

Hoop maar dat hij enige macht heeft om je iets te geven, anders mogen jullie allebei als brandstof dienen.

Ik aanbid geen standbeelden maar God(in) in verschillende verschijningsvormen. Dat jij dat niet kunt begrijpen geeft je nog niet het recht om daar zo laatdunkend over te doen.

En het is beneden alle peil om iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken.

Ik heb mijn geloof en jij het jouwe. Het is een gebod in de koran om mensen met een ander geloof in hun waarde te laten!

Jij bent dus een waardeloze flutmoslim als je mij uitlacht omdat je mijn manier van geloofsbeleving niet eens bij benadering kan begrijpen. :fplet:


Enne..... ik leef niet volgens bepaalde regels alleen maar omdat ik daarvoor een beloning verwacht. Zo opportunistisch ben ik niet.

Ibrahim B.
15-12-03, 14:58
Geplaatst door freya
Ik aanbid geen standbeelden maar God(in) in verschillende verschijningsvormen. Dat jij dat niet kunt begrijpen geeft je nog niet het recht om daar zo laatdunkend over te doen.

En het is beneden alle peil om iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken.

Ik heb mijn geloof en jij het jouwe. Het is een gebod in de koran om mensen met een ander geloof in hun waarde te laten!

Jij bent dus een waardeloze flutmoslim als je mij uitlacht omdat je mijn manier van geloofsbeleving niet eens bij benadering kan begrijpen. :fplet:


Enne..... ik leef niet volgens bepaalde regels alleen maar omdat ik daarvoor een beloning verwacht. Zo opportunistisch ben ik niet.


Volgens mijn mening wordt je niet belachelijk gemaakt Freya, je wordt benadert om over een bepaald punt natedenken.
Wat is volgens jouw het zin van het leven? wat doen wij mensen hier op aarde volgens jouw of volgens de visie van je godsdienst? En wat gebeurt er uiteindelijk na de dood?

Mill
15-12-03, 16:30
Geplaatst door Victory
Op het dag des oordeels mag je je beloning bij deze gozer gaan halen. Hoop maar dat hij enige macht heeft om je iets te geven, anders mogen jullie allebei als brandstof dienen.

:regie: "Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!"

Victory
15-12-03, 17:08
Geplaatst door Mill
:regie: "Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!"

En jij vereerd Sinterklaas als god blijkbaar.

freya
15-12-03, 17:17
Geplaatst door Ibrahim B.
Volgens mijn mening wordt je niet belachelijk gemaakt Freya, je wordt benadert om over een bepaald punt natedenken.

Hoe interpreteer jij die schaterende smilies dan???



Wat is volgens jouw het zin van het leven? wat doen wij mensen hier op aarde volgens jouw of volgens de visie van je godsdienst? En wat gebeurt er uiteindelijk na de dood?

Wil je dat echt weten of wil je gewoon een aanknopingspunt om mij te kunnen overtuigen van de suprioriteit van de islam?

Als je echt belangstelling hebt stuur je maar een PM.
Dit is nl het NVDD forum en mijn geloof is geen nieuws :strik:

Blade20
15-12-03, 18:43
Geplaatst door freya
Hoe interpreteer jij die schaterende smilies dan???




Wil je dat echt weten of wil je gewoon een aanknopingspunt om mij te kunnen overtuigen van de suprioriteit van de islam?

Als je echt belangstelling hebt stuur je maar een PM.
Dit is nl het NVDD forum en mijn geloof is geen nieuws :strik:

Strak gesproken!

Al moet je wellicht niets van mij, of mijn denkwijze hebben, je krijgt toch een compliment van mij. ;)

Olive Yao
10-06-05, 20:23
Geplaatst door Marsipulami
Het jaar van „de promotie van het atheïsme” zal op 13 december volgend jaar eindigen met een internationale vergadering van de atheïsten uit de hele wereld, in Rome,
Heeft het Reformatorisch Dagblad daar nog iets over geschreven?

Chatoloog
10-06-05, 20:36
Geplaatst door freya
Hahaha dus jij gelooft in een God waarvan je je niet eens een voorstelling kunt maken?! :hihi:

wat belachelijk :haha:



en later zegt Freya



Geplaatst door freya

En het is beneden alle peil om iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken.


Blijkbaar heeft ze het alleenrecht om iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken :confused:

AARDIG
10-06-05, 22:47
Geplaatst door Chatoloog
en later zegt Freya





Blijkbaar heeft ze het alleenrecht om iemands geloofsovertuiging belachelijk te maken :confused:


Oeps :hihi: