PDA

Bekijk Volledige Versie : Maja vermoord om opmerking ouders



Mark
15-12-03, 20:47
Maja vermoord om opmerking ouders

- Bron: Nu.nl


De 16-jarige Maja Bradaric is vermoord vanwege een verkeerde opmerking van haar ouders. Dat zegt advocaat D. Moszkowicz die de 16-jarige verdachte Goran P. bijstaat. De ouders van Maja zouden iets kwetsends hebben gezegd over het zusje van de 18-jarige hoofdverdachte Goran M. Hierop zou hij hebben besloten dat Maja dood moest.

Maja werd 17 november gewurgd met een stuk touw en daarna in brand gestoken in het Gelderse Bemmel, bij Nijmegen.

Goodnight
15-12-03, 20:52
Geplaatst door Mark
Maja vermoord om opmerking ouders

- Bron: Nu.nl


De 16-jarige Maja Bradaric is vermoord vanwege een verkeerde opmerking van haar ouders. Dat zegt advocaat D. Moszkowicz die de 16-jarige verdachte Goran P. bijstaat. De ouders van Maja zouden iets kwetsends hebben gezegd over het zusje van de 18-jarige hoofdverdachte Goran M. Hierop zou hij hebben besloten dat Maja dood moest.

Maja werd 17 november gewurgd met een stuk touw en daarna in brand gestoken in het Gelderse Bemmel, bij Nijmegen.

voortaan dus opletten als je zus van je vriendje beledigt...of broer van je vriendinnetje...

Goodnight
15-12-03, 20:54
of als je ouders dat doen...

Orakel
15-12-03, 20:57
Ik wilde een opmerking maken, maar.... :zegniets:

Goodnight
15-12-03, 21:00
Geplaatst door Orakel
Ik wilde een opmerking maken, maar.... :zegniets:
over wie?
Ik zou maar uit kijken, zie maar waar het toe kan 'lijden'.

Triest dat iemand dat een leven waard vind :aanwal:

nl-x
15-12-03, 21:18
Goh, dus als iemand wat over je zusje zegt dan vermoord je hun dochter en noemt HEEL NEDERLAND het EERWRAAK !?

Orakel
15-12-03, 22:19
Geplaatst door Goodnight
over wie?

My lips are se..mmmmmmm


Ik zou maar uit kijken, zie maar waar het toe kan 'lijden'.
Triest dat iemand dat een leven waard vind :aanwal:

Ik vind het ook een beetje een vreemd verhaal. Maakt verders nie uit want het kind is dood helaas.