PDA

Bekijk Volledige Versie : Oudkerk staat achter Hirsi Ali



T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 11:54
Oudkerk staat achter Hirsi Ali
BAS SOETENHORST

DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali kon een glimlach niet onderdrukken toen ze gisteren vernam uit welke hoek ze steun krijgt in haar strijd tegen islamitisch onderwijs. Uitgerekend in de partij die ze vorig jaar verliet omdat ze zich tegengewerkt voelde, wordt nu gepleit voor het opheffen van het bijzonder onderwijs. De schoolstrijd die Hirsi Ali binnen de VVD aan het winnen is, lijkt over te slaan naar de PvdA.

Want Rob Oudkerk, de Amsterdamse wethouder van Onderwijs, is niet de minste binnen de PvdA. Hij benadrukt dat het hem, in tegenstelling tot de VVD, niet alleen om het islamitisch onderwijs gaat. Feit blijft dat hij juichend wordt binnengehaald in het kamp van Hirsi Ali, nu hij verkondigt dat bijzondere scholen niet helpen bij integratie.

Oudkerk wil af van het onderscheid tussen openbaar en bijzonder onderwijs. Hij streeft naar 'gemengde scholen', waar aandacht is voor christelijke feestdagen én voor joodse, protestantse en islamitische gebruiken. En uiteindelijk wil hij het hele bijzonder onderwijs opheffen.

Daarmee krijgt de huidige versie van de schoolstrijd politieke lading. Vanuit D66 is eerder al gepleit voor het aanpakken van het bijzonder onderwijs. Als PvdA-leider Wouter Bos opschuift in de richting van Oudkerk, kunnen de paarse partijen hun Kamermeerderheid aanwenden om de bijzondere scholen te lijf te gaan.

Zaterdag vroeg Bos zich al hardop af of 'emancipatie in eigen kring' de integratie van moslims wel bespoedigt. Eerder schaarde PvdA-Kamerlid en integratiewoordvoerder Jeroen Dijsselbloem zich aan de zijde van Hirsi Ali, maar hij werd door zijn fractie teruggefloten.

Mariëtte Hamer, in de PvdA-fractie belast met onderwijs, noemt een discussie over bijzondere scholen 'heel legitiem'. ''Je mag je best afvragen of de invulling van artikel 23 van Grondwet (dat de vrijheid van onderwijs regelt) nog van deze tijd is.'' Maar ze vindt het 'te vroeg' voor de conclusie dat het bijzonder onderwijs op de helling moet. Eerst wil ze bezien wat de effecten zijn wanneer bijzondere scholen worden gedwongen leerlingen te accepteren en geen eigen selectie meer kunnen maken.

Toch voelt het CDA dat het meer en meer alleen komt te staan bij het verdedigen van onderwijs op religieuze grondslag. CDA-Kamerlid Jan de Vries: ''Ik mag hopen dat de heer Oudkerk niet het standpunt van de PvdA verwoordt. Zijn ferme taal is niet constructief. Het bijzonder onderwijs levert ook in Amsterdam een bijdrage aan de integratie. Spijtig dat hij dat niet erkent.''



© Het Parool, 16-12-2003

an3sdej
16-12-03, 16:39
Oudkerk wil af van het onderscheid tussen openbaar en bijzonder onderwijs. Hij streeft naar 'gemengde scholen', waar aandacht is voor christelijke feestdagen én voor joodse, protestantse en islamitische gebruiken. En uiteindelijk wil hij het hele bijzonder onderwijs opheffen.

OOIT zal het er van komen :fparty:

an3sdej
16-12-03, 17:42
En ik kan hem heel wat meer waarderen dan de hele Hirshi-clan

"de Hirsi clan", je geeft haar nog meer eer, dan ze nu al heeft :zozo: :engel:

Wil je graag horen dat er mensen bang voor jou zijn? :boer: Als je het graag wilt, wil ik wel bang voor je zijn hoor :engel:

sadeeQ
16-12-03, 17:47
Geplaatst door an3sdej
"de Hirsi clan", je geeft haar nog meer eer, dan ze nu al heeft :zozo: :engel:

Wil je graag horen dat er mensen bang voor jou zijn? :boer: Als je het graag wilt, wil ik wel bang voor je zijn hoor :engel:

laffe pigface :hihi: :hihi:

000NobelPrizes
16-12-03, 17:50
Geplaatst door an3sdej
"de Hirsi clan", je geeft haar nog meer eer, dan ze nu al heeft :zozo: :engel:

Wil je graag horen dat er mensen bang voor jou zijn? :boer: Als je het graag wilt, wil ik wel bang voor je zijn hoor :engel:

'Geen zin hebben in' wordt hier wel vaker aangezien voor bang zijn.

sadeeQ
16-12-03, 17:51
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Oudkerk staat achter Hirsi Ali

© Het Parool, 16-12-2003


Waarom staat ie niet voor maar achter Hirsi ali ? :alien:

of doet defecte ***ali alleen nog aan [NL-X: Whoa there !:P] :hihi: :hihi:

an3sdej
16-12-03, 18:05
laffe pigface

Saddam bedoel je? Ja dat is hij :gniffel:

sadeeQ
16-12-03, 18:15
Geplaatst door an3sdej
Saddam bedoel je? Ja dat is hij :gniffel:


nope.saddam is een dogface ,een graadje hoger dan pigface :jumping:

respect
16-12-03, 21:09
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Oudkerk staat achter Hirsi Ali

© Het Parool, 16-12-2003

Ja mensen, dat is haar lievelingsstandje. Zij bukt graag voorover voor de blanke man en verleidt hem met woorden die hij graag wil horen. Als je haar op deze manier neemt, dan kan zij moeilijk haar glimlach verbergen, die slet!

Zo dit even ter zijde. Daarnaast wil ik dit nog even zeggen. Een aantal scholen dichtgoeien is geen strijd tegen de islam. De islam bestaat al 7 duizend jaar en al 14 eeuwen op zijn Mohammadaans en zal voor eeuwig blijven bestaan. Daarnaast zullen alle christelijke, joodse en soortgelijke scholen dicht moeten omdat er dan geen wettelijke grondslag meer voor is. Dit betekent dat ook deze relegies zullen moeten inleveren in hun aanhang voor zover sprake kan zijn nog van een aanhang.

Laat mevrouw Ali praten, laat haar alle scholen dichtgoeien. En over 20 jaar tot de conclusie komen dat dit de grootste vergissing is die ooit op zo'n hoog politiek niveua is gemaakt. Nu kan de overheid nog enigzins sturen en dreigen met sancties. Als die scholen dicht zijn dan krijg je zondagscholen die als paddestoelen van de grond zullen komen. De overheid zal hier geen invloed op hebben omdat deze scholen particulier zullen worden gefinancieerd. Wat krijg je dan? Extreme moslims die er westers uitzien, denken en doen. Moslims die toegang hebben tot de politiek, economie, media enz. in Nederland s.q Europa. Als logisch gevolg hiervan krijg je binnen de kortste keren een Islamitische revolutie die zijn weerga niet kent. Want zo zit de mens nou eenmal in elkaar, machtlustig!

In de profetieen van de Bijbel, de Thorah en de Koran wordt de uiteindelijke zegen toegeschreven aan de Islam en Moslims. Misschien is Hersi Ali onbewust bezig met het begin van die revolutie, die zegen en zal zij zich twee keer in haar graf draaien als het echt gebeurt. Is dit humor? Ja dit is humor, maar dan van een zeer hoog niveau, zeg maar gerust Goddelijk niveau. Want Godswegen zijn ooooooh zo ondoorgrondelijk....

Tot slot nog even een advies, het zijn eigenlijk een aantal steekwoorden en doe ermee wat je wilt: mevrouw Ali ........ afgang ..........binnenkort......... vervuild raken...... zeggen .......... schandaal........... ziekenhuis ............. dood ........... hiernamaals.

Jezus

sadeeQ
16-12-03, 21:17
Geplaatst door respect

Tot slot nog even een advies, het zijn eigenlijk een aantal steekwoorden en doe ermee wat je wilt: mevrouw Ali ........ afgang ..........binnenkort......... vervuild raken...... zeggen .......... schandaal........... ziekenhuis ............. dood ........... hiernamaals.

Jezus

Amen

:maf2:

T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 21:38
Geplaatst door respect
Ja mensen, dat is haar lievelingsstandje. Zij bukt graag voorover voor de blanke man en verleidt hem met woorden die hij graag wil horen. Als je haar op deze manier neemt, dan kan zij moeilijk haar glimlach verbergen, die slet!

Zo dit even ter zijde. Daarnaast wil ik dit nog even zeggen. Een aantal scholen dichtgoeien is geen strijd tegen de islam. De islam bestaat al 7 duizend jaar en al 14 eeuwen op zijn Mohammadaans en zal voor eeuwig blijven bestaan. Daarnaast zullen alle christelijke, joodse en soortgelijke scholen dicht moeten omdat er dan geen wettelijke grondslag meer voor is. Dit betekent dat ook deze relegies zullen moeten inleveren in hun aanhang voor zover sprake kan zijn nog van een aanhang.

Laat mevrouw Ali praten, laat haar alle scholen dichtgoeien. En over 20 jaar tot de conclusie komen dat dit de grootste vergissing is die ooit op zo'n hoog politiek niveua is gemaakt. Nu kan de overheid nog enigzins sturen en dreigen met sancties. Als die scholen dicht zijn dan krijg je zondagscholen die als paddestoelen van de grond zullen komen. De overheid zal hier geen invloed op hebben omdat deze scholen particulier zullen worden gefinancieerd. Wat krijg je dan? Extreme moslims die er westers uitzien, denken en doen. Moslims die toegang hebben tot de politiek, economie, media enz. in Nederland s.q Europa. Als logisch gevolg hiervan krijg je binnen de kortste keren een Islamitische revolutie die zijn weerga niet kent. Want zo zit de mens nou eenmal in elkaar, machtlustig!

In de profetieen van de Bijbel, de Thorah en de Koran wordt de uiteindelijke zegen toegeschreven aan de Islam en Moslims. Misschien is Hersi Ali onbewust bezig met het begin van die revolutie, die zegen en zal zij zich twee keer in haar graf draaien als het echt gebeurt. Is dit humor? Ja dit is humor, maar dan van een zeer hoog niveau, zeg maar gerust Goddelijk niveau. Want Godswegen zijn ooooooh zo ondoorgrondelijk....

Tot slot nog even een advies, het zijn eigenlijk een aantal steekwoorden en doe ermee wat je wilt: mevrouw Ali ........ afgang ..........binnenkort......... vervuild raken...... zeggen .......... schandaal........... ziekenhuis ............. dood ........... hiernamaals.

Jezus


zevenduizend jaar bestaat de islam?

sadeeQ
16-12-03, 21:41
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
zevenduizend jaar bestaat de islam?

:slaap: voor de atheisten onder ons.de eerste mens die moslim werd genoemd was de profeet abraham . :nerd:


:nerveus: rekenen mag je zelf doen

T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 21:42
Geplaatst door sadeeQ
:slaap: voor de atheisten onder ons.de eerste mens die moslim werd genoemd was de profeet abraham . :nerd:


:nerveus: rekenen mag je zelf doen

en Adam en Eva dan?

sadeeQ
16-12-03, 21:43
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
en Adam en Eva dan?


:maf2: dat waren moeminoen :watte?:

T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 21:45
Geplaatst door sadeeQ
:maf2: dat waren moeminoen :watte?:

Dat waren wat?

Blade20
16-12-03, 21:45
Leuk Jezus. Maar die revolutie komt dus nooit, en trouwens, dat maak jij zowiezo niet meet mee.

Ow, ja, Atheisme (geen god) is nog ouder als de Islam.

Orakel
16-12-03, 21:45
Geplaatst door respect
Ja mensen, dat is haar lievelingsstandje. Zij bukt graag voorover voor de blanke man en verleidt hem met woorden die hij graag wil horen. Als je haar op deze manier neemt, dan kan zij moeilijk haar glimlach verbergen, die slet!

Kijk, daar hou ik nou van. Heldere analyse, stevige en gefundeerde argumenten en niet te weerleggen conclusies.


op zijn Mohammadaans :maf2:



Extreme moslims die er westers uitzien, denken en doen. Moslims die toegang hebben tot de politiek, economie, media enz. in Nederland s.q Europa. Als logisch gevolg hiervan krijg je binnen de kortste keren een Islamitische revolutie die zijn weerga niet kent. Want zo zit de mens nou eenmal in elkaar, machtlustig!

In de profetieen van de Bijbel, de Thorah en de Koran wordt de uiteindelijke zegen toegeschreven aan de Islam en Moslims. Misschien is Hersi Ali onbewust bezig met het begin van die revolutie, die zegen en zal zij zich twee keer in haar graf draaien als het echt gebeurt. Is dit humor? Ja dit is humor, maar dan van een zeer hoog niveau, zeg maar gerust Goddelijk niveau. Want Godswegen zijn ooooooh zo ondoorgrondelijk....

Tot slot nog even een advies, het zijn eigenlijk een aantal steekwoorden en doe ermee wat je wilt: mevrouw Ali ........ afgang ..........binnenkort......... vervuild raken...... zeggen .......... schandaal........... ziekenhuis ............. dood ........... hiernamaals.

Jezus

Mede door dit soort kreten ontstaat en wordt de angst voor de Islam gevoed. Goed bezig kerel.

sadeeQ
16-12-03, 21:48
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
en Adam en Eva dan?

Abraham is volgens de Koran de eerste moslim,hij heeft ook de eerste islamitische gebeds huis gebouwd. Mekka.

T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 21:52
Geplaatst door sadeeQ
Abraham is volgens de Koran de eerste moslim,hij heeft ook de eerste islamitische gebeds huis gebouwd. Mekka.

Dan is de islam veel ouder dan 7000 jaar, of niet? En al die duizenden jaren hebben jullie niet eens iets van waarde kunnen uitvinden, zoals wasknijpers om maar een voorbeeld te noemen.

sadeeQ
16-12-03, 21:59
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Dan is de islam veel ouder dan 7000 jaar, of niet? En al die duizenden jaren hebben jullie niet eens iets van waarde kunnen uitvinden, zoals wasknijpers om maar een voorbeeld te noemen.

waarom zelf iets uitvinden? je kan gewoon een paar jaartjes wachten en dan de uitvinding kopieren ,kost je geen moeite,geen geld, niets :bril:

000NobelPrizes
16-12-03, 22:01
Geplaatst door sadeeQ
waarom zelf iets uitvinden? je kan gewoon een paar jaartjes wachten en dan de uitvinding kopieren ,kost je geen moeite,geen geld, niets :bril:

Maar het kopieren lukt niet eens.

T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 22:01
Geplaatst door sadeeQ
waarom zelf iets uitvinden? je kan gewoon een paar jaartjes wachten en dan de uitvinding kopieren ,kost je geen moeite,geen geld, niets :bril:

Aha. Ik wilde een flauwe grap maken over WAO en uitkeringtrekken maar daar zie ik maar van af.

sadeeQ
16-12-03, 22:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Maar het kopieren lukt niet eens.

waarom kopieren als je het gratis of voor bijna niets kan krijgen :watte?:

000NobelPrizes
16-12-03, 22:06
Geplaatst door sadeeQ
waarom kopieren als je het gratis of voor bijna niets kan krijgen :watte?:

Mee eens. Stofzuigers en vaatwassers, je hoeft ze niet meer te kopen.
Sterker nog: je krijgt er geld voor als je ze live importeert uit Marokko.

sadeeQ
16-12-03, 22:09
Geplaatst door T.A.F.K.A.Z
Aha. Ik wilde een flauwe grap maken over WAO en uitkeringtrekken maar daar zie ik maar van af.

luister blanke mocro.ik zal je ff een geheimpje verklappen:

vroeger.... heel vroeger,een jaar of 50 a 100 geleden dus. lieten de blanke europesche slavendrijvers de bruintjes en zwartjes uit afrika voor ze werken voor niets en zij genoten van het geld en vrije tijd . nu hebben de afrikanen die methodes gekopieerd en gebruiken ze dat in hun eigen voordeel.de afrikaanse slaven drijvers laten de blanke europeanen voor hun werken en zij genieten van het geld en vrije tijd .


:lachu:

T.A.F.K.A.Z
16-12-03, 22:10
Geplaatst door sadeeQ
luister blanke mocro.ik zal je ff een geheimpje verklappen:

vroeger.... heel vroeger,een jaar of 50 a 100 geleden dus. lieten de blanke europesche slavendrijvers de bruintjes en zwartjes uit afrika voor ze werken voor niets en zij genoten van het geld en vrije tijd . nu hebben de afrikanen die methodes gekopieerd en gebruiken ze dat in hun eigen voordeel.de afrikaanse slaven drijvers laten de blanke europeanen voor hun werken en zij genieten van het geld en vrije tijd .


:lachu:

Zeer aannemelijk!


Dat blanke mocro is trouwens heel goed gevonden. Chapeau!

sadeeQ
16-12-03, 22:10
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Mee eens. Stofzuigers en vaatwassers, je hoeft ze niet meer te kopen.
Sterker nog: je krijgt er geld voor als je ze live importeert uit Marokko.


1-we hebben geen tapijten,en dus geen stofzuiger nodig.


2-we eten gezamelijk uit een bord en drinken uit een glas,makkelijk afwassen dus e, geen vaatwasser voor nodig.

000NobelPrizes
16-12-03, 22:21
Geplaatst door sadeeQ
1-we hebben geen tapijten,en dus geen stofzuiger nodig.


2-we eten gezamelijk uit een bord en drinken uit een glas,makkelijk afwassen dus e, geen vaatwasser voor nodig.

Was dat een aanzoek?
Het antwoord is nog steeds nee.

000NobelPrizes
16-12-03, 22:26
Geplaatst door sadeeQ
luister blanke mocro.ik zal je ff een geheimpje verklappen:

vroeger.... heel vroeger,een jaar of 50 a 100 geleden dus. lieten de blanke europesche slavendrijvers de bruintjes en zwartjes uit afrika voor ze werken voor niets en zij genoten van het geld en vrije tijd . nu hebben de afrikanen die methodes gekopieerd en gebruiken ze dat in hun eigen voordeel.de afrikaanse slaven drijvers laten de blanke europeanen voor hun werken en zij genieten van het geld en vrije tijd .


:lachu:

luister, woestijnzand-happer

de bruintjes & zwartjes uit Afrika kwamen omdat ze hier een boterham konden verdienen. Dat was meer dan hun broeders hen in hun eigen land gunden.

de methode is dat de bruine en zwarte woestijnhappers dezelfde rechten kregen als de witte superieuren: tof van ons he? Ze hadden er van alles mee kunnen doen, maar hapten modder in plaats van woestijnzand.
En daarom leven de bruintjes en zwartjes uit de woestijn nu voornamelijk op de armoedegrens.
Lache he?
Nee.

sadeeQ
16-12-03, 22:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Was dat een aanzoek?
Het antwoord is nog steeds nee.

en als ik "40 cm lang' zeg en standby tijd 3 uur zeg??

:alien:

000NobelPrizes
16-12-03, 22:35
Geplaatst door sadeeQ
en als ik "40 cm lang' zeg en standby tijd 3 uur zeg??

:alien:

Dan weet ik dat jij uren de tijd neemt om een klein aanrechtje van 40 cm schoon te maken.

sadeeQ
16-12-03, 22:38
Geplaatst door 151 NobelPrizes
luister, woestijnzand-happer

de bruintjes & zwartjes uit Afrika kwamen omdat ze hier een boterham konden verdienen. Dat was meer dan hun broeders hen in hun eigen land gunden.

de methode is dat de bruine en zwarte woestijnhappers dezelfde rechten kregen als de witte superieuren: tof van ons he? Ze hadden er van alles mee kunnen doen, maar hapten modder in plaats van woestijnzand.
En daarom leven de bruintjes en zwartjes uit de woestijn nu voornamelijk op de armoedegrens.
Lache he?
Nee.


luister grachtenslang

de bruintjes & zwartjes uit Afrika kwamen omdat ze het geroofde vermogen en achterstallige loon van hun voorouders kwamen ophalen.de ellendige blanke rovers bende weigerde te betalen en dus hebben de zwartjes een plan bedacht om de blanke boeven te laten boeten voor het stelen van natuurlijke eigendommen uit de zwartjes landen en onbetaalde arbeidsloon van de voorouders van de zwartjes :lole: :boogjes:

Puk
16-12-03, 22:39
Geplaatst door sadeeQ
en als ik "40 cm lang' zeg en standby tijd 3 uur zeg??

:alien:

Uhhh... een mobiele telefoon van 40 cm?

Is dat Marokkaanse gekopieerde technologie?

Bij Allah...

sadeeQ
16-12-03, 22:40
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dan weet ik dat jij uren de tijd neemt om een klein aanrechtje van 40 cm schoon te maken.

:stout: hoe kleiner het aanrechje ,hoe lekkerder ik het vind om schoon te maken :jumping:

sadeeQ
16-12-03, 22:41
Geplaatst door Puk
Uhhh... een mobiele telefoon van 40 cm?

Is dat Marokkaanse gekopieerde technologie?

Bij Allah...

:eek: nou je het zegt, nu begrijp ik waarom alle die blondjes daar graag mee bellen :lekpuh:

000NobelPrizes
16-12-03, 22:43
Geplaatst door sadeeQ
luister grachtenslang

de bruintjes & zwartjes uit Afrika kwamen omdat ze het geroofde vermogen en achterstallige loon van hun voorouders kwamen ophalen.de ellendige blanke rovers bende weigerde te betalen en dus hebben de zwartjes een plan bedacht om de blanke boeven te laten boeten voor het stelen van natuurlijke eigendommen uit de zwartjes landen en onbetaalde arbeidsloon van de voorouders van de zwartjes :lole: :boogjes:

Dit is het wereldbeeld van een watje, Sadeeqje.

En, hoe smaakt de appel van een grachtenslang? :blauwkus:

sadeeQ
16-12-03, 22:50
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dit is het wereldbeeld van een watje, Sadeeqje.

En, hoe smaakt de appel van een grachtenslang? :blauwkus:

:hihi:

slangen kunnen giftig zijn,dus uitkijken met waarin je bijt.maar ik wil het gerust proberen hoor :hihi: :hihi:

000NobelPrizes
16-12-03, 22:56
Geplaatst door sadeeQ
:hihi:

slangen kunnen giftig zijn,dus uitkijken met waarin je bijt.maar ik wil het gerust proberen hoor :hihi: :hihi:

Probeer maar. Denk je nu echt dat jij de bijbel kunt overwinnen? :knipoog:

sadeeQ
16-12-03, 22:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Probeer maar. Denk je nu echt dat jij de bijbel kunt overwinnen? :knipoog:

Dat lees ik wel achteraf :student:

000NobelPrizes
16-12-03, 22:59
Geplaatst door sadeeQ
Dat lees ik wel achteraf :student:

Oh leuk. Dat betekent een hotel in Amerika. Daar ligt een bijbel in elk nachtkastje.

Zwarte Schaap
16-12-03, 23:18
Ik kijk net panna knock out tv

Daar was een marokkaanse straatvoetballer die als hitman optrad. Hij besloop oudkerk en dribbelde met zijn bal richting oudkerk op. Die kwam dacht ik net het politiebureau uit. Een paar gocheltrucjes met de bal en voordat oudkerk het doorhad kreeg hij een poorting. De totaal verbaasde oudkerk deed een poging om de bal tegen te houden maar hij was schromelijk te laat. Hij keek verbaasd om naar de marokkaanse jongen die in een flits weer verder trok met zijn bal. Je zag hem denken Wat een flutmarokkaan.

Het was een mooi gezicht hoe oudkerk daar verbaasd achtergelaten werd.

sjo
16-12-03, 23:20
Dat is dan een flink stapeltje Bijbels daar in die hotels.

Je kunt in elk exemplaar de geschiedenis van Abraham lezen. Maar in geen enkel zul je aantreffen dat hij een Moslim was.

groeten
sjo

sadeeQ
16-12-03, 23:25
Geplaatst door sjo
Dat is dan een flink stapeltje Bijbels daar in die hotels.

Je kunt in elk exemplaar de geschiedenis van Abraham lezen. Maar in geen enkel zul je aantreffen dat hij een Moslim was.

groeten
sjo

:nerd: waarschijnlijk kom je met een zinnige antwoord als je eerst opzoekt wat het woordje moslim echt betekent.

Orakel
16-12-03, 23:25
Geplaatst door sjo
Dat is dan een flink stapeltje Bijbels daar in die hotels.

Je kunt in elk exemplaar de geschiedenis van Abraham lezen. Maar in geen enkel zul je aantreffen dat hij een Moslim was.

groeten
sjo

En de vreemdeling verdween even snel en mysterieus als hij gekomen was. Als een koude windvlaag, op een met zon overgoten dag, die ras onder haar rokje doorwaaide en haar rillend achter liet.

Brrrrrr

sjo
21-12-03, 01:50
Natuurlijk weet ik dat Moslim "ware gelovige" betekend......

groeten
sjo