PDA

Bekijk Volledige Versie : Levenslang voor organisatoren Japanse seksorgie



Waterval
17-12-03, 07:41
Levenslang voor organisatoren Japanse seksorgie

Uitgegeven: 17 december 2003 07:42

PEKING - Twee organisatoren van een orgie waaraan in september 280 Japanse toeristen en 185 Chinese prostituees meededen, hebben levenslange gevangenisstraf gekregen. Twaalf anderen zijn veroordeeld tot twee tot vijftien jaar celstraf, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua woensdag.

China heeft Interpol gevraagd opsporingsbevelen tegen drie Japanners uit te vaardigen die betrokken zouden zijn geweest bij de seksmarathon. Het is niet duidelijk waarvan die drie precies worden verdacht.

Het driedaagse seksfeest in Peking zorgde voor grote consternatie in China, omdat het samenviel met de herdenking van de Japanse inval van 1931.


nu.nl




ps: Mark :zwaai:

Royce
17-12-03, 07:42
Bietje zware straf zeg...:auw2:

Waterval
17-12-03, 07:53
Geplaatst door Royce
Bietje zware straf zeg...:auw2:


Was dus gewoon weer een kamikaze-actie van die Jappen...

Simon
17-12-03, 08:30
Er staat helemaal niet bij op welke grond ze veroordeeld zijn maar dat is geloof ik in China ook niet van belang.

jaja
17-12-03, 10:14
Geplaatst door Waterval
Was dus gewoon weer een kamikaze-actie van die Jappen... de veroordeelden zijn voor zover ik weet chinezen ... dus van kamikaze is geen sprake

papol
17-12-03, 10:46
Huhh ??
Word sex nu ook al verboden ??

Veel langer en veel meer werken, verbod op feestdagen, roken en hoofddoekjes en dan nu ook al geen sex meer ??

Wat voor een wereld leven (??) we nu ??


Gr.P

Waterval
17-12-03, 12:43
Geplaatst door jaja
de veroordeelden zijn voor zover ik weet chinezen ... dus van kamikaze is geen sprake

Tnx, mijn fout.. Kwam door '->
China heeft Interpol gevraagd opsporingsbevelen tegen drie Japanners uit te vaardigen die betrokken zouden zijn geweest bij de seksmarathon.

Japanners die zich op Chineze hoeren stortten = zware straf (net niet de dood). Maar ik denk dat je hem wel begrijpt..



ps: Zeikerd

:lekpuh:

jaja
17-12-03, 12:44
Geplaatst door Waterval
...ps: Zeikerd

:lekpuh: [/I] [/B] en dat zegt een waterval ... :melig2: