PDA

Bekijk Volledige Versie : Saddam is zichzelf niet.



Aselhiej
17-12-03, 16:06
Zoals jullie hebben gezien zag hij er nogal versuft uit. Volgens mij hebben de special forces hem een of ander spul gegeven waardoor hij niet meer de ouwe Saddam is.

De waarheid zal eeuwig een geheim blijven. Toch vind ik Saddam een lafaard. Als hij een echte dictator was had hij wel een paar granaten klaar liggen om samen met de special forces de hel tegemoet te springen.

Ach ja.............het leven gaat door. Ajax speelt vanavond tegen NAC. Zal Boukhari revanche nemen?

lennart
17-12-03, 16:12
Misschien was het een dubbelganger...

jaja
17-12-03, 16:24
Geplaatst door lennart
Misschien was het een dubbelganger... misschien was het een shapeshifter uit Deep Space 9 ... die kon tenminste ook nog DNA wijzigen ... :denk:

ASMA XXX
17-12-03, 19:02
ja is wel rot dat we nooit zullen weten wat er echt gebeurt is want sommige zeggen dat er wel degelijk een gevecht is geweest een zeer lang zelfs hierna hebben de amerikanen dan met een soort verdovingsgas gespoten en hebben saddam dan uiteindelijk kunnen oppakken en hem in die verschrikkelijke toestand klaarmaken!!!!!!!!!!!! om hem dan pas aan de wereld te laten zien ja heb het ook maar op al jazeera gehoord maar deze versie ligt me precies iets meer dus hoop dat het waar is en wie weet als er een open proces komt is dit de ultieme kans voor saddam om aan de wereld te vertellen wat er echt gebeurt is

moge allah hem beschermen

Joesoef
17-12-03, 19:07
Geplaatst door ASMA XXX
wie weet als er een open proces komt is dit de ultieme kans voor saddam om aan de wereld te vertellen wat er echt gebeurt is

moge allah hem beschermen


Ja ik ben ook heel benieuwd hoe deze baaptist het idee gekregen heeft om koerden, Iraniërs Sji-ieten en sounnieten uit te moorden alleen vanwege het feit dat ze het niet met hem eens waren.

Hoeveel onschuldigen zou deze dictator wel niet op zijn geweten hebben. Dat soort dingen zijn echt moeilijk te bevatten, hoe kan een mens zich zo verlagen?

ASMA XXX
17-12-03, 19:13
ok wil gewoon eventjes zeggen dat ik het heel erg vind van wat saddam met de koerden sjjeiten heeft gedaan maar weet je ook dat toen de eerste golfoorlog aan de gang was deze twee saddam ook zijn beginnen bestoken en dat kon hij toen echt wel missen en vind het zelf ook wel laag keur het niet goed hoor maar plaats het gewoon in zijn context

toch blijf ik zeeeeeeeeeeeeer veel respect hebben voor deze man

Joesoef
17-12-03, 19:23
Geplaatst door ASMA XXX

toch blijf ik zeeeeeeeeeeeeer veel respect hebben voor deze man

Je plaatst de ene duivel boven de andere duivel. Allebij zijn slecht.....

Blade20
17-12-03, 19:39
Geplaatst door ASMA XXX
ja is wel rot dat we nooit zullen weten wat er echt gebeurt is want sommige zeggen dat er wel degelijk een gevecht is geweest een zeer lang zelfs hierna hebben de amerikanen dan met een soort verdovingsgas gespoten en hebben saddam dan uiteindelijk kunnen oppakken en hem in die verschrikkelijke toestand klaarmaken!!!!!!!!!!!! om hem dan pas aan de wereld te laten zien ja heb het ook maar op al jazeera gehoord maar deze versie ligt me precies iets meer dus hoop dat het waar is en wie weet als er een open proces komt is dit de ultieme kans voor saddam om aan de wereld te vertellen wat er echt gebeurt is

moge allah hem beschermen

Dit is poging nummer twee om Saddam tot martelaar te verheven. Het gaat minder snel als ik had verwacht.
Wordt wakker, de hele zooi is gefilmd, jaja, dat zal dan wel weer vals of vervalst zijn, want Saddam moet en zal zo nodig tot martelaar worden gebombardeerd.

Dit moet want hij staat toch wel zo moedig en stoer tegen het westen en de VS, niemand twijfeld eraan dat hij dit alleen maar doet omdat de VS zo niet Islamitisch is. En iedereen is het er natuurlijk ook zo mee eens dat Saddam niet die ruige woorden gebruikte alleen maar om sympathie op te wekken in het Midden-oosten.

Wordt wakker en ruik de koffie. Saddam heeft maanden lang van huis naar huis moeten vluchten, constant in het geheim, constant mensen geld moeten geven om zijn locatie geheim te houden en constant alert zijn. Zijn zoons zijn vermoord en het grootste gedeelte van zijn leger kapot of in verspreide groepen aanslagen aan het plegen als uitgemergelde honden die tevergeefs proberen een reus te verslaan.

vormalig Baath militairen en huurlingen die gemotiveerd zijn door geld en de valse belofte om de hemel in te komen als ze een VS soldaat doden.

Ik heb medelijden met Saddam en zijn volgelingen, ware kracht komt niet voort uit geweld of de belofte in een goed hiernamaals. Ware kracht komt voort uit eerlijk zijn, je sschuld of fouten bekennen en jezelf verontschuldigen. Vooral fysiek geweld is ontzettend dom, je bewijst ermee dat je bij voorbaat niet wilt praten met iemand, of genoeg hebt van praten en dus je oernatuur de vrije loop laat gaan.

\Edit

laat duidelijk zijn dat ik hetzelfde over Bush vindt.
Ik probeer altijd zo vaak mogelijk met gelijke maten te meten. Al lukt het me natuurlijk niet altijd aangezien ik ook maar een gewoon mens ben, en dus fouten maak en beinvloedbaar ben.

ASMA XXX
17-12-03, 21:26
blade heeft niemand je ooit verteld dat je nooit maar dan ook nooit moet geloven wat er op tv komt?het is toch perfect mogelijk dat ze nadat ze hem hebben opgepakt(wat hij had moeten voorkomen maar kom) in die staat hebben gebracht zo moeilijk is het niet hoor even zijn haar in de war doen hem en pilletje of 20 geven en dan filmen maar



en wat zijn verdiensten betreft awel voor mij is de steun aan het palestijnse volk genoeg deze zijn de enige mensen die trouwens hun teleurstelling hebben uitgesproeken over zijn arrestatie, hij heeft onze lieve neefjes een cadeau gestuurd recht in tel aviv, en de Nee die hij durfde zeggen tegen de zionisten is dat niet genoeg voor mij in ieder geval wel!
hij heeft dan ook weer grove fouten gemaakt hoor zoals de aanval op iran een idee van de zionisten trouwens, dit is het enigste van wat ik zeg damn hoe kon je zo dom zijn

en zoals altijd moge Allah hem beschermen want hij is en blijft saddam.

Al Sawt
17-12-03, 21:27
Geplaatst door ASMA XXX


moge allah hem beschermen Mag Allah swt hem straffen, wegens de wanbeleid, oorlogszucht en alle schade die hij veroorzaakt heeft en vooral wegens zijn lafhartige overgave.

Al Sawt
17-12-03, 21:32
Geplaatst door ASMA XXX
blade heeft niemand je ooit verteld dat je nooit maar dan ook nooit moet geloven wat er op tv komt?het is toch perfect mogelijk dat ze nadat ze hem hebben opgepakt(wat hij had moeten voorkomen maar kom) in die staat hebben gebracht zo moeilijk is het niet hoor even zijn haar in de war doen hem en pilletje of 20 geven en dan filmen maar



en wat zijn verdiensten betreft awel voor mij is de steun aan het palestijnse volk genoeg deze zijn de enige mensen die trouwens hun teleurstelling hebben uitgesproeken over zijn arrestatie, hij heeft onze lieve neefjes een cadeau gestuurd recht in tel aviv, en de Nee die hij durfde zeggen tegen de zionisten is dat niet genoeg voor mij in ieder geval wel!
hij heeft dan ook weer grove fouten gemaakt hoor zoals de aanval op iran een idee van de zionisten trouwens, dit is het enigste van wat ik zeg damn hoe kon je zo dom zijn

en zoals altijd moge Allah hem beschermen want hij is en blijft saddam. Zuster, niet zo naief. Hij heeft de Palestijnse zaak meer schade toegebracht, dan hij het goed heeft gedaan. Dankzij hem is de Amerikaanse aanwezigheid in MO, groter dan voorheen. Dankzij hem zijn Syrie en Iran, in een moeilijke parket belandt. Dankzij hem is vooral de machtsbalans met Israel in onze nadeel verschoven.

jaja
17-12-03, 21:34
Geplaatst door Al Sawt
Mag Allah swt hem straffen, wegens de wanbeleid, oorlogszucht en alle schade die hij veroorzaakt heeft en vooral wegens zijn lafhartige overgave. ik vind het fantastisch ... alle moorden, die hij gepleegd heeft, en ellende die die man veroorzaakd heeft ... dat allemaal doet er niet zoveel toe als het feit dat hij niet schietend ten onder is gegaan ... Hollywood rules!!!
Allah is niet zo boos over honderduizenden, zo niet miljoenen, moslims die Sadam op allerlei manieren vermoord heeft, om over verkrachtingen en alle andere dingen die Allah verboden heeft die hij op z'n geweten heeft ... die zijn minder erg dan het overgeven in een hopeloze situatie ... :loog: :boogie: :handbang:

de arabische eer is duidelijk meer waard dan een paar honderdduizend mensenlevens, en de eer van honderduizenden andere moslims ...

Al Sawt
17-12-03, 21:35
Geplaatst door Dave20
Vind je dat laatste nou echt het ergste???? Nou niet echt. Maar om te illustreren, dat hij de lot die zijn volgelingen ondergaan zijn, niet durfde te ondergaan.

Al Sawt
17-12-03, 21:38
ik vind het fantastisch ... alle moorden, die hij gepleegd heeft, en ellende die die man veroorzaakd heeft ... dat allemaal doet er niet zoveel toe als het feit dat hij niet schietend ten onder is gegaan ... Hollywood rules!!!
Allah is niet zo boos over honderduizenden, zo niet miljoenen, moslims die Sadam op allerlei manieren vermoord heeft, om over verkrachtingen en alle andere dingen die Allah verboden heeft die hij op z'n geweten heeft ... die zijn minder erg dan het overgeven in een hopeloze situatie ...

de arabische eer is duidelijk meer waard dan een paar honderdduizend mensenlevens, en de eer van honderduizenden andere moslims ... Met zijn overgave, zal hij nog meer schade gaan betrekken op de eenheid van Irak.